10 minut

Nasza recepta

na

Nasza recepta
na
140   wzrost przychodu
rok do roku
Nasza recepta
na
140   wzrost przychodu
rok do roku
Nasza recepta
na
140   wzrost przychodu
rok do roku
procent

wzrost przychodu

rok do roku

Zdradzamy strategię, która zaowocowała:

Zwiększeniem ruchu

276 tys. nowych użytkowników na stronie (wzrost o 1016% od momentu uruchomienia serwisu w nowym wydaniu),

Wzrostem widoczności SEO

liczby fraz w TOP 3 o 1 652% (z 107 do 1 771 fraz) oraz w TOP 10 o 1361% (z 334 do 4 515 fraz),

Wzrostem realizacji celów

ustalonych z klientem o 191% rok do roku,

Zwiększeniem liczby kontaktów

liczby sesji zakończonych dotarciem do kontaktu o 137%,

Wzrostem współczynnika konwersji

w działaniach Google Ads o 160%.

Poznaj BRANDvital

BRANDvital zajmuje się sprzedażą i wynajmem sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla osób starszych, niepełnosprawnych, chorych czy w trakcie fizjoterapii. Grupą docelową są zarówno pacjenci, ich bliscy oraz opiekunowie, jak i przychodnie, szpitale, domy opieki, centra rehabilitacji i inne podmioty lecznicze.

Firma posiada oddziały stacjonarne w obrębie kilku województw oraz prowadzi sklep internetowy.

Potencjał sprzedażowy BRANDvital utrzymuje się przez cały rok, co stanowi istotny czynnik wpływający na kształt realizowanej strategii działań.

Cel, który wyznaczył nam klient

Naszym celem było spotęgowanie sprzedaży zróżnicowanego asortymentu produktów specjalistycznych oraz zwiększenie zainteresowania usługami BRANDvital wśród klientów indywidualnych na rynku ogólnopolskim. Stanęliśmy przed zadaniem opracowania strategii dążącej do zwiększenia rozpoznawalności i wzmocnienia marki w sieci, a w efekcie do ciągłego poszerzania bazy klientów.

Wyzwanie, któremu musieliśmy sprostać

Rynek, na którym działa BRANDvital, charakteryzuje się znaczną konkurencyjnością, zwłaszcza w zakresie sklepów e-commerce podmiotów o ugruntowanej pozycji.

Dodatkowo kluczowe pozycje w wyszukiwarce Google zajmowane są przez serwisy międzynarodowych marek.

Istotna jest także specyfika samej branży zdrowotnej, w której ogromną rolę odgrywa zaufanie. Wymaga ona odpowiedzialnego i rzetelnego podejścia do przekazywanych informacji oraz wrażliwości wobec odbiorców.

Jaką strategię działań przyjęliśmy

Strona internetowa, która generuje konwersję

Stworzyliśmy nową stronę internetową – od projektu przez kodowanie po opracowanie profesjonalnych treści – uwzględniając specyficzne wymagania grup docelowych zainteresowanych tematyką zdrowotną.

Postawiliśmy przede wszystkim na łatwą i intuicyjną nawigację, pozwalającą szybko dotrzeć do cennych informacji, przyjazną kolorystykę współgrającą z identyfikacją wizualną marki oraz perswazyjne komunikaty odwołujące się do poczucie bezpieczeństwa.

Strona powstała zarówno z myślą o konwersji, jak i o integracji z kampaniami Google Ads, które doprowadzają ruch do serwisu.

Wzrost ruchu na stronie www

Źródło: Google Analytics

Przykład różnicy w poziomie ruchu generowanego przez serwis w starej odsłonie (pomarańczowy wykres) i generowanego przez nowy serwis stworzony przez ECHO (niebieski wykres).

Pozycjonowanie i optymalizacja (SEO)

Na późniejszym etapie współpracy rozpoczęliśmy intensywne działania z zakresu SEO. Stała optymalizacja zawartości serwisu pod kątem architektury informacji i wykorzystania słów kluczowych związanych z zapytaniami użytkowników z grup docelowych BRANDvital (łącznie z frazami lokalnymi), a także regularne działania w obszarze linkowania (wewnętrznego – na stronie i blogu – oraz zewnętrznego) przyczyniły się do znacznego wzrostu liczby sprofilowanych użytkowników odwiedzających serwis.

wzrost liczby użytkownikow na stronie BRANDvital

źródło: Google Analytics

Grupa nowych odbiorców zdecydowanie wzrosła i stale utrzymuje się w tendencji zwyżkowej. Co więcej, systematycznie zwiększa się liczba użytkowników świadomych marki, którzy bezpośrednio wchodzą na stronę BRANDvital.

Optymalizacja UX

Regularnie analizujemy dane dotyczące zachowań użytkowników na stronie. W ich oparciu prowadzimy działania optymalizacyjne w zakresie UX, dzięki którym serwis staje się coraz bardziej przyjazny i intuicyjny w obsłudze. Osiągane wyniki pokazują, że dobrze przemyślana drobna zmiana dotycząca zastosowanej kolorystyki czy dodatkowych bannerów może mieć wyraźny impakt na konwersję. Nie zawsze konieczna jest rewolucja, by realnie zwiększyć zyski.

Eksperckie treści

Równolegle z prowadzeniem prac optymalizacyjnych publikujemy w serwisie kilkadziesiąt artykułów blogowych rocznie. Treści opracowywane są w taki sposób, by współgrały z celami biznesowymi BRANDvital, przyczyniając się do zwiększenia zainteresowania użytkowników określonymi produktami. Jednocześnie dostarczają czytelnikom merytorycznej wiedzy w tematyce okołozdrowotnej, zwłaszcza w kontekście zaopatrzenia medycznego, ułatwiając podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki internetowej, efektywnie podnoszą widoczność strony na wartościowe frazy kluczowe, w tym te o ogromnym potencjale miesięcznej liczby wyszukań.

Konsulting i szkolenia

Wzmacniamy kompetencje marketingowe zespołu BRANDvital – prowadzimy szkolenia z Content marketingu i webwritingu. Zapewniamy także stałe wsparcie konsultingowe. Dzięki temu specjaliści BRANDvital nie tylko rozumieją sposób i celowość naszych działań, ale dodatkowo w pewnych obszarach mogą rozwijać je we własnym zakresie. Po latach współpracy staliśmy się prawdziwymi partnerami dążącymi do osiągnięcia wspólnego sukcesu.

Brand Vital Poland

o nas

Dzień podpisania umowy o współpracy z ECHO Marketing okazał się być kluczowym dla rozwoju Brand Vital Poland. Zaczynając w 2014 roku od zera naszą działalność na polskim rynku zaopatrzenia medycznego, potrafiliśmy zbudować liczący się na rynku i generujący zyski podmiot. Co roku odnotowujemy dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Marketing internetowy jest jedyną formą reklamy i budowania leadów przez spółkę, w czym w pełni polegamy na pracy i doradztwie zespołu ECHO Marketing. Z całą odpowiedzialnością polecam agencję ECHO Marketing – jako partnera biznesowego i merytorycznego, pod względem kompetencji, zaangażowania, niezawodności i kreatywności zespołu.

Grzegorz Lorens
Wspólnik

Wnioski

Synergia działań SEO, Google Ads i Content Marketingu dostosowanych do specyfiki branży medycznej skutecznie zwiększyła rozpoznawalność marki BRANDvital w wymagającym otoczeniu konkurencyjnym. Przyjazny i ekspercki pod względem treści serwis nieustannie przyciąga nowych użytkowników. Stale rośnie baza lojalnych odbiorców, dla których serwis stał się zaufanym źródłem wiedzy.

Aby mieć pewność, że obrany kierunek prac jest w pełni słuszny i zgodny z aktualnymi celami BRANDvital, odbywamy comiesięczne spotkania z klientem, podczas których podsumowujemy osiągane wyniki i analizujemy ich realne przełożenie na jego biznes. Nastawienie na dialog pozwala nam coraz lepiej rozumieć potrzeby BRANDvital. Dzięki temu możemy inicjować nowe działania skoncentrowane na potęgowaniu sprzedaży firmy, ale przede wszystkim efektywnie zarządzać budżetem, który klient w pełnym zaufaniu powierzył w nasze ręce.

Wynikiem takiej współpracy jest systematyczny wzrost konwersji pomnażający przychód firmy – ponad 140% rok do roku.

Przekonaj się, czy możemy osiągnąć takie wyniki
także dla Ciebie!

Treści na stronie są własnością intelektualną firmy ECHO. Ich kopiowanie w całości lub fragmentach jest naruszeniem praw autorskich.

Copyrights © Agencja ECHO 2021

A co z bezpłatną konsultacją?

Możemy podpowiedzieć Ci, jak zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie.
Bez zobowiązań.

Na czym polega konsultacja?
Dodaj nowych klientów Pomnóż liczbę zapytań