Analityk Internetowy

17.08.2022 - 13.09.2022
Łódź / zdalnie
Umowa o pracę / B2B

O firmie :

Jesteśmy agencją Digital Marketingu z siedzibą w centrum Łodzi, działającą dla klientów w całej Polsce.

Tworzymy nietuzinkową kolekcję osobowości i kompetencji. Pięknie się od siebie różnimy, jednak w kluczowych sprawach jesteśmy do siebie podobni – nastawieni na „tak”, dumni z faktu „dowożenia rezultatów”. Stawiamy na partnerskie relacje, do których podchodzimy długodystansowo. Wierzymy w ludzi i inwestujemy w nich. Na nudę i nieciekawe small talki na pewno nie ma z nami szans!

Opis stanowiska :

Poszukujemy tytana logicznego myślenia o ponadprzeciętnych umiejętnościach analitycznych, który w liczbach i wykresach widzi receptę na skuteczne działania marketingowe. Specjalisty doświadczonego w samodzielnym realizowaniu projektów z zakresu analityki internetowej, który może pochwalić się osiągniętymi wynikami. Eksperta potrafiącego odnaleźć te 20% aktywności, które dają 80% efektów zbieżnych z celami klienta.

Jeśli krok pomiędzy interpretacją danych a decyzją nie jest dla Ciebie krokiem w przepaść, a przy tym w pracy z narzędziami czujesz się jak ryba w wodzie, jesteś najpewniej dobrym analitykiem. Jeśli przy okazji jesteś odpowiedzialny, rzetelny, komunikatywny i zorientowany na ciągły rozwój, a także lubisz nieformalną atmosferę pracy na przejrzystych zasadach – aplikuj – szukamy osoby takiej, jak Ty.

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Realizacja testów A/B i wielowymiarowych, badań ankietowych.
  • Analiza serwisu i skuteczności działań marketingowych (w tym segmentacja danych, szukanie problemów ze stroną/działaniami online, poszukiwanie usprawnień w obszarze UX) oraz rekomendowanie zmian.
  • Optymalizacja konwersji (CRO) – szukanie w danych potencjalnych usprawnień w UX, copy i designie strony internetowej oraz reklam (we współpracy z UX Specjalistą oraz ADS Specjalistą).
  • Implementacja i audyt narzędzi analitycznych (GA, HotJar, narzędzia do ankiet), rozbudowa systemów raportowych i źródeł danych.
  • Wdrażanie i konfiguracja GTM, konfiguracja zaawansowanych zdarzeń oraz ich monitorowanie
  • Konfiguracja raportowania, budowanie dashboardów.

Damy Ci :

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B,
  • przejrzysty system wynagrodzeń; zarobki adekwatne do wiedzy, doświadczenia umiejętności i osiąganych wyników w przedziale między 4 800 zł a 9 600 zł brutto (zależnie od kwalifikacji i typu umowy),
  • współpracę w zespołach międzyusługowych, realizujących projekty dla klientów,
    bezpośredni wpływ na kształt oferty w obszarze Analityki Internetowej i proces realizacji,
  • sprecyzowane cele i kierunki działania, dużą swobodę działania i pełną otwartość na Twoje pomysły,
  • możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń w obszarze specjalizacji, jak i doskonalenia kompetencji miękkich,
  • pracę w doświadczonym, dynamicznym zespole, w swobodnej i życzliwej atmosferze,
  • w przypadku współpracy B2B do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
  • pakiet medyczny Luxmed, kartę MultiSport (dla zatrudnionych na UoP),
  • elastyczne godziny pracy – możesz rozpoczynać pracę między 7:00 a 9:00,
  • „krótkie piątki” – pracę możesz kończyć już o 13.30 🙂
  • elastyczne podejście do pracy zdalnej, pozwalające na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu,
  • biuro w centrum Łodzi, w budynku klasy A Zielony by Synergia.

Czego oczekujemy?

  • Minimum 2-letniego praktycznego doświadczenia na stanowisku Analityka internetowego popartego wynikami w samodzielnie realizowanych projektach (warunek konieczny).
  • Umiejętności analizowania danych oraz trafnego wyciągania wniosków z dostępnych liczb, raportów oraz narzędzi.
  • Dobrej organizacji czasu pracy, terminowości i dokładności.
  • Chęć do ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji.
  • Dobrych zdolności komunikacyjnych.

Jakie narzędzia powinieneś znać?

  • Excel na poziomie zaawansowanym,
  • Google Analytics (w tym podstawy GA4),
  • Google Tag Manager,
  • Google Optimize,
  • narzędzie do heatmap (Hotjar, CrazyEgg i tym podobne),
  • narzędzia do badań ankietowych,
  • Google Data Studio/Tableau/Qlikview (budowanie dasbhoardów),
  • JavaScript, HTML / CSS – na poziomie wystarczającym do wdrażania narzędzi analitycznych, ustawiania zdarzeń, wdrażania testów i ankiet.

Mile widziane:

  • SQL
  • Python + R (do zaawansowanej obróbki dużych zbiorów danych i tworzenia wizualizacji / dashboardów)

 

Wyznajemy zasadę, że droga powstaje, gdy idziesz — możesz mieć pewność, że w ECHO dostaniesz szansę, by rozwijać się przynajmniej tak szybko jak nasza firma. Nie rzucamy słów na wiatr. Już w początkowym okresie współpracy zrobimy Ci test FRIS®, który określi i opisze Twój naturalny sposób myślenia oraz działania. Dzięki temu dowiesz się, jak najlepiej wykorzystać naturalne predyspozycje – w pracy, w relacjach, w rozwoju osobistym, a my upewnimy się, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i dobrze wpasujesz się w nasz zgrany zespół.

Szerokim łukiem omijamy korporacyjne zwyczaje. Poza swobodną i życzliwą atmosferą możesz liczyć na elastyczne podejście do systemu pracy zdalnej oraz atrakcyjne zarobki adekwatne do posiadanej wiedzy, doświadczenia, umiejętności oraz osiąganych wyników.

Jeśli dołączysz do naszego zespołu, obiecujemy, że będziesz rozwijać się przynajmniej tak szybko jak nasza firma, a wiara i inwestycje w pracownika nie pozostaną sloganami bez pokrycia. Już w początkowym okresie współpracy zrobimy Ci test FRIS®, dzięki któremu poznasz swój styl myślenia i działania, a my upewnimy się, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i dobrze wpasujesz się w nasz zgrany zespół.

Poza doskonałą atmosferą opartą na wzajemnej życzliwości oraz elastycznym podejściem do systemu pracy zdalnej, oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wiedzy, doświadczenia, umiejętności oraz osiąganych wyników.

P.S. Jeśli oprócz CV wyślesz do nas List motywacyjny, zwiększysz swoją szansę na spotkanie.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez ECHO Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 143 w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego.”

Informujemy, że Administratorem danych jest ECHO Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 143. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Aplikuj na :

[email protected]

Treści na stronie są własnością intelektualną firmy ECHO. Ich kopiowanie w całości lub fragmentach jest naruszeniem praw autorskich.

Copyrights © Agencja ECHO 2022