O firmie :
Jesteśmy agencją Digital Marketingu z siedzibą w ścisłym centrum Łodzi działającą dla klientów w całej Polsce.
Tworzymy zespół pełen nietuzinkowych osobowości i cenionych kompetencji. Pięknie się od siebie różnimy, jednak w kluczowych sprawach jesteśmy do siebie podobni – nastawieni na „tak”, dumni z faktu „dowożenia rezultatów”. Stawiamy na partnerskie relacje, do których podchodzimy długodystansowo. Wierzymy w ludzi i inwestujemy w nich. Na nudę i nieciekawe small talki na pewno nie ma z nami szans!
Opis stanowiska :
Poszukujemy pewnego siebie członka zespołu, który nie boi się wyzwań i woli wdrażać niż planować, mimo ryzyka porażki. Lubisz nieformalną atmosferę pracy na przejrzystych zasadach? Jesteś samodzielny i uczciwy, a do tego — co bardzo ważne — nie przeszkadza Ci, że od czasu do czasu po biurze biega pies lub pojawiają się dzieci? ECHO jest dla Ciebie!
Szukamy lidera obszaru Client Service. Osoby, która wyznaczy kierunek i poprowadzi zespół tak, aby zapewnić realizację celów biznesowych klienta i ECHO. Osoby z głową pełną pomysłów, otwartością na nowe rozwiązania i silnie zdeterminowaną do działania.
Jeżeli obszar obsługi klienta jest Ci bliski kompetencyjnie i do tego Twoją zawodową ambicją jest prowadzenie i rozwijanie zespołu — aplikuj — szukamy osoby takiej, jak Ty.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Prowadzenie i rozwój zespołu Client Partnerów (opiekunów klienta),
- dbanie o rozwój poszczególnych członków zespołu (podnoszenie kompetencji w zakresie obsługi klienta, budowania relacji, negocjacji itp.),
- dbanie o wysoki standard obsługi klientów przez wszystkich członków zespołu,
- bieżąca obsługa kluczowych klientów (w tym koordynacja prowadzonych dla nich działań: kampanii Google ADS, SEO, Content Marketingu),
- budowanie i pielęgnowanie dobrych relacji z kluczowymi klientami, dbanie o długoterminowy rozwój i obopólną satysfakcję ze współpracy,
- dbanie o interesy klientów w ECHO i o interesy ECHO u klientów,
- realizacja celów sprzedaży na powierzonym portfolio klientów,
- kreowanie rozwiązań nastawionych na realizację celów biznesowych klientów,
- przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień dotyczących statusów projektów oraz umów,
- raportowanie wyników,
- obsługa leadów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Damy Ci :
- Transparentność współpracy,
- szczerość w każdym wydaniu (radical honesty),
- pracę w doświadczonym, dynamicznym zespole,
- docenienie; ECHO to miejsce, w którym kompetencje, wyniki i zaangażowanie są doceniane bez upominania się 🙂,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B,
- przejrzysty system wynagrodzeń oraz premii; zarobki adekwatne do wiedzy, doświadczenia, umiejętności i osiąganych wyników w przedziale między 10 000 zł a 14 000 zł brutto (zależnie od kwalifikacji i typu umowy),
- szkolenia podnoszące Twoje kompetencje (np. „Szef to zawód”, „Handlowanie to gra” lub inne, bo każdy ma inne kompetencje do uzupełnienia i rozwoju),
- realny wpływ na firmę (masz dobre pomysły i plan na ich wdrożenie – jesteśmy otwarci na dyskusje i zmiany),
- sprecyzowane cele i kierunki działania, dużą swobodę działania,
- współpracę w zespołach międzyusługowych, realizujących projekty dla klienta,
- w przypadku współpracy B2B do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
- pakiet medyczny Luxmed, kartę MultiSport (dla zatrudnionych na UoP),
- elastyczne godziny pracy – możesz rozpoczynać pracę między 7:00 a 9:00,
- „krótkie piątki” – pracę możesz kończyć już o 13.30 🙂
- elastyczne podejście do pracy zdalnej, pozwalające na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu,
- niezbędne do pracy narzędzia: telefon, laptop,
- swobodną i życzliwą atmosferę pracy,
- biuro w centrum Łodzi, w budynku klasy A Zielony by Synergia.
Czego oczekujemy?
- Minimum dwuletniego doświadczenia w obsłudze klienta w agencji digitalowej (optymalnie SEM/SEO/Content Marketing),
- doświadczenia i sukcesów w pracy z klientami B2B,
- umiejętności analizowania danych oraz trafnego wyciągania wniosków z dostępnych liczb, raportów oraz narzędzi,
- umiejętności posługiwania się pakietem MS Office i Google Workspace (arkusze, dokumenty, prezentacje),
- ambicji i determinacji w realizacji celów, nastawienia na rezultat,
- energii i zapału do działania,
- wysokiej kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych,
- doskonałej organizacji czasu pracy, terminowości i dokładności,
- samodzielności i inicjatywy w działaniu,
- chęci ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji oraz pozytywnego nastawienia,
- znajomości zagadnień związanych z marketingiem internetowym,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. na poziomie B1).
Mile widziane:
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży,
- doświadczenie na stanowisku managerskim.
Wyznajemy zasadę, że droga powstaje, gdy idziesz — możesz mieć pewność, że w ECHO dostaniesz szansę, by rozwijać się przynajmniej tak szybko jak nasza firma. Nie rzucamy słów na wiatr. Już w początkowym okresie współpracy zrobimy Ci test FRIS®, który określi i opisze Twój naturalny sposób myślenia oraz działania. Dzięki temu dowiesz się, jak najlepiej wykorzystać naturalne predyspozycje – w pracy, w relacjach, w rozwoju osobistym, a my upewnimy się, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i dobrze wpasujesz się w nasz zgrany zespół.
Szerokim łukiem omijamy korporacyjne zwyczaje. Poza swobodną i życzliwą atmosferą możesz liczyć na elastyczne podejście do systemu pracy zdalnej oraz atrakcyjne zarobki adekwatne do posiadanej wiedzy, doświadczenia, umiejętności oraz osiąganych wyników.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez ECHO Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 143 w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego.”
Informujemy, że Administratorem danych jest ECHO Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 143. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.