O firmie :
Jesteśmy agencją Digital Marketingu z siedzibą w ścisłym centrum Łodzi działającą dla klientów w całej Polsce.
Tworzymy zespół pełen nietuzinkowych osobowości i cenionych kompetencji. Pięknie się od siebie różnimy, jednak w kluczowych sprawach jesteśmy do siebie podobni – nastawieni na „tak”, dumni z faktu „dowożenia rezultatów”. Stawiamy na partnerskie relacje, do których podchodzimy długodystansowo. Wierzymy w ludzi i inwestujemy w nich. Na nudę i nieciekawe small talki na pewno nie ma z nami szans!
Opis stanowiska :
Poszukujemy wizjonera/wizjonerki i praktykującego stratega Inbound Marketingu: osoby z perspektywą wykraczającą poza jeden projekt i umiejętnością postrzegania Content Marketingu w skali Big Picture; sprawnie poruszającej się po znanych ścieżkach, a jednocześnie śmiało wkraczającej na nieznane ziemie i projektującej nowe mapy komunikacji, których celem jest skuteczne dotarcie do odbiorcy.
Jeżeli, tak jak my, wierzysz, że „Content is king” — aplikuj — szukamy osoby takiej, jak Ty.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Kreowanie, realizacja i optymalizacja strategii Content Marketingowej dla serwisów kluczowych klientów ECHO, przede wszystkim firm z branż technicznych, produkcyjnych,
- planowanie, projektowanie i tworzenie specyfikacji treści, jej korekta i redakcja, a także publikowanie i prowadzenie działań marketingowych treści, aby zapewnić osiągnięcie celów biznesowych klientów ECHO,
- badania i analizy myśli i trendów konsumenckich,
- realizacja okresowych audytów treści,
- kierowanie ruchu przychodzącego na stronę marki i zachęcenie czytelnika do podjęcia opłacalnych działań biznesowych, śledzenie ROI treści,
- aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu zwiększenie widoczności serwisów klientów i wzrost konwersji z działań Content Marketingowych,
- współpraca z innymi obszarami w celu opracowania i realizacji optymalnej strategii multiusługowej,
- analiza i raportowanie prowadzonych działań, monitorowanie wskaźników rentowności i efektywności projektów.
Damy Ci :
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B,
- przejrzysty system wynagrodzeń; zarobki adekwatne do wiedzy, doświadczenia umiejętności i osiąganych wyników w przedziale między 4 800 zł a 9 600 zł brutto (zależnie od kwalifikacji i typu umowy),
- możliwość rozwoju w ścieżce managerskiej (Team Leader),
- współpracę w zespołach międzyusługowych, realizujących projekty dla klientów,
- bezpośredni wpływ na kształt oferty w obszarze Content Marketing i proces realizacji,
- sprecyzowane cele i kierunki działania, dużą swobodę działania i pełną otwartość na Twoje pomysły,
- możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń w obszarze Content Marketing, jak i doskonalenia kompetencji miękkich,
- dostęp do płatnych wersji uznanych na świecie narzędzi, takich jak Ahrefs, Senuto,
- pracę w doświadczonym, dynamicznym zespole, w swobodnej i życzliwej atmosferze,
- w przypadku współpracy B2B do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
- pakiet medyczny Luxmed, kartę MultiSport (dla zatrudnionych na UoP),
- elastyczne godziny pracy – możesz rozpoczynać pracę między 7:00 a 9:00,
- „krótkie piątki” – pracę możesz kończyć nawet o 13.30 🙂
- elastyczne podejście do pracy zdalnej, pozwalające na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu,
- biuro w centrum Łodzi, w budynku klasy A Zielony by Synergia.
Czego oczekujemy?
- Minimum 2,5-letniego praktycznego doświadczenia w budowaniu i realizacji strategii Content Marketingowej, popartego wynikami w samodzielnie realizowanych projektach (warunek konieczny),
- doskonałej znajomości zasad webwritingu pozwalającej planować, kierować, projektować i odbierać treści, które przynoszą rezultaty biznesowe,
- umiejętności prezentacji, dystrybucji i marketingu treści do nowych i obecnych klientów ECHO, aby skutecznie skłonić ich do podjęcia działań biznesowych,
- doświadczenia w pracy na treściach o różnorodnym formacie, m.in ebooki, whitepapers, infografiki, poradniki, artykuły na blogach, etc.,
- znajomości i umiejętności stosowania w praktyce dobrych praktyk SEO w obszarze Content Marketingu,
- strategicznego podejścia do realizowanych kampanii,
- doświadczenia we współpracy z wieloma zespołami wewnątrz organizacji i umiejętności łączenia ich działania tak, by były najskuteczniejsze dla klientów,
- umiejętności analizowania danych oraz trafnego wyciągania wniosków z dostępnych liczb, raportów oraz narzędzi,
- praktycznej znajomości narzędzi: Google Keyword Planner, Google Trends, Google Analytics, AnswerThePublic,
- samodzielności i inicjatywy w działaniu,
- dobrej organizacji czasu pracy, terminowości i dokładności,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. na poziomie B1),
- chęci do ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji,
- dobrych zdolności komunikacyjnych,
- pozytywnego nastawienia.
Wyznajemy zasadę, że droga powstaje, gdy idziesz — możesz mieć pewność, że w ECHO dostaniesz szansę, by rozwijać się przynajmniej tak szybko jak nasza firma. Nie rzucamy słów na wiatr. Już w początkowym okresie współpracy zrobimy Ci test FRIS®, który określi i opisze Twój naturalny sposób myślenia oraz działania. Dzięki temu dowiesz się, jak najlepiej wykorzystać naturalne predyspozycje – w pracy, w relacjach, w rozwoju osobistym, a my upewnimy się, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i dobrze wpasujesz się w nasz zgrany zespół.
Szerokim łukiem omijamy korporacyjne zwyczaje. Poza swobodną i życzliwą atmosferą możesz liczyć na elastyczne podejście do systemu pracy zdalnej oraz atrakcyjne zarobki adekwatne do posiadanej wiedzy, doświadczenia, umiejętności oraz osiąganych wyników.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez ECHO Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 143 w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego.”
Informujemy, że Administratorem danych jest ECHO Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 143. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.