Chcesz wiedzieć, dlaczego pomimo
dużych nakładów na marketing w sieci,
osiągasz niezadowalające wyniki?

Analityka webowa jest procesem zbierania i analizowania twardych danych o zachowaniach użytkowników Twojej strony www i jakości funkcjonowania samego serwisu. Wykorzystamy zaawansowane narzędzia, aby sprawdzić m.in.:

  • ile osób odwiedza Twój serwis,
  • skąd przychodzą Twoi użytkownicy i co robią po wejściu na stronę,
  • czy odwiedzający to Twoi potencjalni klienci,
  • co w Twojej witrynie przyciąga odbiorców, a co wymaga poprawy.

Nasz analityk wskaże, jak należy zoptymalizować stronę, żeby była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania i bardziej zachęcała do zapoznania się i skorzystania z Twojej oferty. Czasem ogromną różnicę robi drobna zmiana. Wiemy, jak patrzeć na dane, by zmaksymalizować wyniki i zminimalizować ponoszone przez Ciebie koszty.

Ile kosztuje analityka?
Analityka internetowa
Bezpłatna konsultacja

Efektywnie wykorzystaj dane
i podnieś konwersję

Zrozum swoich odbiorców i zwiększ skuteczność działań – tak by środki zainwestowane
w marketing przynosiły wymierne zyski. Porozmawiaj z naszym specjalistą i przekonaj się,
jak możesz spotęgować sprzedaż.

Analityka internetowa pozwala optymalizować konwersję

Analityka internetowa

W analityce internetowej nie ma miejsca na domniemania. Potrzebne są twarde dane. To one pozwalają podejmować trafne i precyzyjne działania biznesowe. Dzięki pogłębionej analizie nie musisz przypuszczać, że coś zadziała. Po prostu to wiesz.

Analiza przeprowadzona przez eksperta ECHO sprawi, że:

  • zweryfikujesz potrzeby swoich klientów i będziesz wiedzieć, jak je spełnić,
  • dowiesz się, jak zachowują się użytkownicy Twojego serwisu i w jaki sposób można to wykorzystać,
  • będziesz monitorować na bieżąco ruch na swojej stronie i zareagujesz, gdy pojawi się problem,
  • uzyskasz konkretne informacje o tym, jak rozbudować serwis, by jeszcze skuteczniej wspierał sprzedaż.

Działamy tylko w oparciu o pewniki. Sprawdź, co dzięki temu osiągamy

3 powody, dla których warto

inwestować w analitykę internetową

01

Zwiększysz liczbę spływających leadów

Zmiany, które wprowadzisz na stronie internetowej dzięki wynikom analityki, sprawią, że serwis stanie się bardziej użyteczny dla klientów. Ponieważ szybciej znajdą informacje, które są im potrzebne, chętniej zgłoszą się do Ciebie z zapytaniami ofertowymi.

02

Uzyskasz większe zaangażowanie użytkowników na stronie

Odwiedziny na Twojej stronie internetowej mają sens tylko wtedy, gdy… użytkownik zostaje na niej na dłużej niż na sekundę. Analityk Google wskaże, co zrobić, aby przyciągnąć uwagę odbiorców i zachęcić ich do przejrzenia serwisu i skontaktowania się z Tobą.

03

Zoptymalizujesz koszty działań marketingowych

Dokonasz tylko takich zmian na stronie internetowej, co do których będziesz mieć pewność, że mają sens. Dzięki temu przestaniesz „przepalać budżet” na nieefektywne działania i wielokrotne poprawki. Będziesz mieć pewność, że to, w co zainwestujesz, naprawdę się opłaci.

Trafne decyzje owocują podwójnie: wynikami i zaufaniem klientów. Sprawdź, co o nas mówią!

FAQ

Chcesz wiedzieć więcej o analityce internetowej?
Sprawdź nasze FAQ

Jak już wiesz analityka internetowa pozwala zarządzać stroną WWW w taki sposób, by w jak największym stopniu przyczyniała się do realizacji celów biznesowych firmy, której jest wizytówką. Jest właściwie niezbędna, by efektywnie pozyskiwać leady (kontakty do potencjalnych klientów) zwiększać konwersję, a także optymalizować skuteczność podejmowanych działań marketingowych oraz obniżać związane z nimi koszty.

W ECHO dysponujemy licznymi narzędziami, dzięki którym możemy uzyskać precyzyjne dane odnoszące się do tego kim są i jak zachowują się użytkownicy na Twojej stronie. W oparciu o starannie wyselekcjonowanie wskaźniki rekomendujemy konkretne działania optymalizacyjne i monitorujemy ich skuteczność.

Cena analityki internetowej w ECHO jest uzależniona od liczby godzin poświęcanych przez specjalistę na badania oraz zakresu działań, na które, zależnie od rodzaju wybranego pakietu, składają się m.in.:

  • konfiguracja wybranych narzędzi analitycznych (Google Tag Manager, Google Analytics, Google Merchant Center, Google Search Console itp.),
  • monitoring głównych ścieżek konwersji,
  • analiza i raportowanie zachowań użytkowników w witrynie,
  • generowanie i analiza map ciepła,
  • testy A/B,
  • rekomendacje zmian.

Cennik prac związanych z analityką internetową ustalany jest indywidualnie po wstępnym zapoznaniu się ze stroną i wywiadem z klientem.

Chcesz poznać dokładną wycenę? Sprawdźmy, czego naprawdę potrzebujesz!

Zadaniem analityki jest dostarczenie pogłębionej wiedzy o zachowaniu osób, które odwiedzają Twoją stronę internetową. Jest podstawą do optymalizacji konwersji, a więc dokonania zmian, które wzmocnią potencjał sprzedażowy witryny.

Analityka internetowa dostarcza pogłębionych informacji o ruchu na stronie www – m.in. o tym, kto ją odwiedza (z określeniem ważnych cech demograficznych), z jaką częstotliwością, które z jej części odnotowują większe zainteresowanie oraz jak poruszają się po niej użytkownicy. Przynosi również istotne dane z punktu widzenia pozycjonowania oraz planowania doświadczenia użytkownika (UX).

Tak, jednak wszystko odbywa się zgodnie z zasadami przetwarzania danych osobowych oraz innych regulacji prawnych, obowiązujących na terenie Polski i UE.

Tak. Uzyskane dane pozwalają dokonać zmian na stronie, tak aby przyciągała więcej wartościowego ruchu.

Bezpłatna konsultacja

Wykonaj pierwszy krok do rozwoju swojego biznesu