Skuteczny marketing treści przyciągnie do Twojej
oferty nowych klientów i wzmocni relacje z obecnymi

Wartościowe treści to nie tylko działania wizerunkowe. To sposób na skuteczną komunikację z klientem i dostarczanie mu informacji, które finalnie pozwolą podjąć decyzję o zakupie. Marketing treści to długofalowa inwestycja, która przyciągnie wartościowy ruch na Twoją stronę, pozwoli lepiej odpowiedzieć na problemy klientów i przełoży się na wyższe wyniki sprzedaży.

ECHO działa również jako agencja content marketingowa. Opracujemy skuteczną strategię i plan publikacji treści, które spotęgują efekty działań SEO i zwiększą zaufanie klientów do Twoich usług.

Bezpłatna konsultacja
Marketing treści
Bezpłatna konsultacja

Zbuduj wizerunek eksperta w swojej branży
i zyskaj lojalnych odbiorców

Postaw na perswazyjne teksty, które wyeksponują korzyści Twojej oferty, dostarczą
klientowi informacji, których poszukuje i skłonią do decyzji o zakupie.
Skontaktuj się z naszym specjalistą i poznaj szczegóły!

Więcej treści dobrej jakości = więcej kontaktów + wyższe zyski

Dobre treści na stronę internetową, blog firmowy oraz zewnętrzne portale branżowe mają ogromny potencjał. Wspomagają pozycjonowanie. Pozwalają dotrzeć do klientów na różnym etapie lejka sprzedażowego, tak aby otrzymali treści, które interesują ich w danym momencie i dokonali zakupu wtedy, gdy będą na to gotowi.

Dzięki eksperckim treściom zamienisz „przypadkowych przechodniów” w obiecujące kontakty, a potem w klientów – takich, którzy będą do Ciebie wracać i przyprowadzać nowych kupujących.

Content Marketing to więcej treści dobrej jakości
Content Marketing - odpowiadaj na pytania klientów

Prowadź blog firmowy i stań się pierwszym źródłem informacji dla swoich klientów

Twoi klienci mają wiele pytań. Chcą wiedzieć, jak działają produkty, które oferujesz, porównać różne opcje, uzyskać praktyczne porady – zarówno przed zakupem, jak i po dokonaniu transakcji. Na każde z nich musisz mieć wyczerpującą odpowiedź. Jeśli to nie Ty dostarczysz potencjalnym klientom wiedzy – zrobi to Twoja konkurencja.

Blog firmowy to fundament nowoczesnego marketingu treści. Jest miejscem, gdzie regularnie publikujesz wartościowe teksty, które pozwalają edukować klientów i rozwiązywać ich problemy. Dzięki temu narzędziu wzmocnisz też pozycjonowanie i poszerzysz jego zakres. Wynikiem będzie wzrost sprzedaży.

Co obejmuje Content marketing w ECHO?

W skrócie: dokładnie to, czego potrzebujesz, aby zaistnieć ze swoją ofertą w świadomości użytkowników z Twojej grupy docelowej. Od doboru najlepszych rozwiązań contentowych (dostosowanych do specyfiki Twojej działalności i typu odbiorców) przez stworzenie planu wydawniczego (bazującego na najchętniej wyszukiwanych słowach kluczowych) aż po opracowanie angażujących, eksperckich artykułów i zamieszczenie ich w Twoim własnym medium.

Zadbamy o przemyślaną strategię publikacji treści, tak aby ukazywały się regularnie i były skorelowane z Twoimi krótko- i długofalowymi celami biznesowymi.
Przygotujemy profesjonalne artykuły, które zainteresują Twoich odbiorców i zachęcą ich do skorzystania z Twojej oferty – merytorycznie i rzeczowo.
Opracujemy koncepcję powiązań między artykułami w taki sposób, by tworzyły wyczerpujące silosy tematyczne zachęcające do zgłębiania danego zagadnienia.
Zadbamy o publikację treści – zarówno na blogu firmowym, jak i na zewnętrznych, tematycznych portalach branżowych.

Celujemy w konkretne wyniki. Przekonaj się, co możesz zyskać

Korzystasz już z Content marketingu? Nasi eksperci sprawdzą, czy wyciągasz z niego pełny potencjał

Eksperci od content marketingu

Prowadzisz blog firmowy, ale masz wrażenie, że nie przynosi żadnych efektów? Daj nam przyjrzeć się Twojej strategii Content marketingowej.

Weźmiemy pod lupę:

  • treści znajdujące się na Twoim blogu firmowym – ich ilość, jakość oraz dopasowanie do wymogów SEO,
  • plan publikacji, w oparciu o który działasz (o ile istnieje),
  • treści na poszczególnych podstronach Twojego serwisu – ich dopasowanie do grupy docelowej i stopień perswazyjności przekazu.

Przygotujemy raport, w którym wskażemy elementy wymagające poprawy oraz przekażemy Ci konkretne rekomendacje. Takie, które przełożą się na skuteczność Content marketingu.

3 powody, dla których warto

inwestować w Content marketing

01

Zyskujesz nawet do 3x więcej leadów sprzedażowych niż przez tradycyjny marketing

Angażujące treści docierają do klientów na każdym etapie podejmowania decyzji zakupowej. Pozwalają tworzyć kolejne punkty kontaktu z odbiorcą i krok po kroku prowadzą w stronę sprzedaży.

02

Kreujesz wizerunek eksperta

Wartościowe artykuły, w których klienci znajdą odpowiedzi na swoje pytania, zbudują nić zaufania między Tobą i odbiorcą. Zaczniesz być postrzegany jako ekspert w swojej branży. A gdzie kupować, jeśli nie w firmie, która zna się na tym, co robi?

03

Wbijasz się na wyższe pozycje w wyszukiwarce Google

Content marketing to szansa na poszerzenie zakresu słów kluczowych, na które jest prowadzone pozycjonowanie, oraz pozyskanie dodatkowych wartościowych odnośników prowadzących do Twojej strony. Treści przygotowane zgodnie z zasadami SEO (ale przede wszystkim dla ludzi!) sprawią, że algorytmy Google bardziej Cię polubią, a Twoja strona trafi na wyższe miejsce na liście wyszukiwania.

Sukces jest sumą indywidualnego podejścia, wiedzy i zaufania. Potwierdzają to nasi klienci!

FAQ

Chcesz wiedzieć więcej o marketingu treści?
Sprawdź nasze FAQ

Content marketing to inaczej marketing treści. Opiera się na przygotowaniu wartościowych tekstów i skrupulatnie przemyślanej strategii ich rozpowszechniania. Koncentruje się na umiejętnym rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb użytkownika, dzięki czemu chętniej podejmuje on decyzje zakupowe.

Jakościowe teksty trafiają przede wszystkim na Twój wewnętrzny blog firmowy. W ten sposób stajesz się prawdziwym wydawcą posiadającym własne medium, niezależne od innych platform i serwisów. To Ty decydujesz, o czym chcesz powiedzieć swoim odbiorcom i w jaki sposób będziesz się z nimi komunikować.

To zależy, m.in. od stopnia rozbudowania oraz charakteru Twojej strony oraz od branży, w której działasz. Jednak stworzenie bloga znacznie zwiększa potencjał działań z obszaru SEO, ponieważ pozwala wzmocnić pozycję serwisu na określone słowa kluczowe oraz stale poszerzać ich bazę.

To szczegółowy plan tworzenia treści, w którym przedstawiamy:

  • tematy tekstów – tylko takie, które interesują Twoich potencjalnych klientów,
  • słowa kluczowe będące zapytaniami użytkowników związanymi z danym tematem,
  • powiązania kontekstowe z innymi artykułami oraz podstronami w obrębie serwisu – dzięki nim artykuł staje się częścią precyzyjnie przemyślanej całości, prowadząc czytelnika dokładnie tam, gdzie chcemy go skierować.

Precyzyjny plan, wpisany w strategię marketingową, pozwala trzymać pieczę nad efektywnością publikacji treści.

Bezpłatna konsultacja

Wykonaj pierwszy krok do rozwoju swojego biznesu