Przygotowujemy skuteczne treści sprzedażowe
– takie, które zmienią odwiedzających Twoją stronę w klientów.

Gdy chodzi o copywriting sprzedażowy, równanie jest proste:
Perswazyjne teksty
SEO
wyższa sprzedaż

Właśnie ta zasada przyświeca nam przy pisaniu. Tworzymy treści, które są przydatne dla Twoich odbiorców, wygodne i przyjemne do czytania, a jednocześnie przyjazne dla algorytmów Google.

Bez względu na to, czy potrzebujesz treści na stronę www, czy do sklepu internetowego, możesz zaufać naszemu doświadczeniu oraz funkcjonalnemu podejściu do tekstów: mają być perswazyjne i generować sprzedaż. Po prostu.

Aby sprostać temu zadaniu:

komponujemy perswazyjne leady, nagłówki i slogany, które przykuwają uwagę,
dbamy, aby teksty były przyjazne dla użytkownika i wyszukiwarek (SEO),
troszczymy się o przejrzystą architekturę treści, która ułatwia ich odbiór i buduje zaangażowanie,
piszemy poprawnie i w stylu dopasowanym do odbiorcy, tak aby treści budziły zaufanie i były zrozumiałe.
Bezpłatna konsultacja

Docieraj do odbiorców z precyzyjnie
zaprojektowanym przekazem

Tylko koncentracja na korzyściach jest w stanie podtrzymać uwagę użytkownika i “domknąć”
sprzedaż. Porozmawiaj z naszym ekspertem i dowiedz się, jak możemy przekonać potencjalnych
klientów do Twojej oferty.

Posługujemy się językiem Twoich klientów

Gdy przedstawiamy ofertę na SEO copywriting i webwriting, koncentrujemy się na korzyściach, które wyniesie z niej Twój klient. To informacje o nich podtrzymują jego uwagę i pozwalają domknąć sprzedaż.

Nasze treści są angażujące – stosujemy odpowiednio dobrane środki, tak aby przekaz wzbudzał emocje i trafiał prosto do celu. Stawiamy odbiorcę w centrum – nasze treści dostarczają mu wartościowych informacji. Takich, w oparciu o które może podjąć świadomą decyzję.

copywriting
copywriting

Opiszemy Twoją ofertę najlepszymi słowami

Zadbamy, aby nasz SEO copywriting jasno prezentował zalety Twojej oferty i korzyści, jakie odniosą ci, którzy zdecydują się z niej skorzystać. By był informacyjny, nowoczesny i przyjazny. Przekonujący dla Twoich odbiorców i algorytmów Google. Dzięki niemu klienci dostrzegą Twoją markę i będą bardziej skłonni dokonać zakupu.

Sprawdzimy skuteczność Twoich treści

Audyt copywritingu

Dobre treści to takie, które sprzedają i wzmacniają pozycjonowanie. Nie jesteś pewien, czy te, które już są na Twojej stronie, spełniają te zadania? Zleć nam audyt treści.

Nasi eksperci przyjrzą się uważnie tekstom na stronie www i ocenią:

  • poprawność językową i stopień perswazyjności treści,
  • ich dostosowanie do wymogów, jakie stawia SEO copywriting,
  • stopień ich rozbudowania,
  • poprawność struktury tekstów.

Przygotujemy pogłębiony raport, w którym znajdziesz praktyczne wskazówki. Dzięki nim poprawisz jakość tekstów – tak by spełniały swoje zadanie.

Umiejętne operowanie językiem korzyści pomnaża sprzedaż.
Dajemy słowo!

Poznaj 6 cech, które muszą wyróżniać

skuteczny copywriting sprzedażowy

01

Przekaz, który wyróżnia się w potoku informacji

Dobre teksty to takie, których ogólny przekaz rozumiesz nawet po szybkim przewinięciu strony www. Te, które eksponują najważniejszy komunikat i pozwalają go zauważyć. To dlatego SEO copywriting i webwriting wymaga przejrzystej struktury treści: angażujących nagłówków i leadów, które przekazują kluczowe informacje w ułamku sekundy.

02

Angażujące treści, które podtrzymują uwagę

W tekstach sprzedażowych nie ma miejsca na dłużyzny i lanie wody. Potrzeba im „pazura”. Tego czegoś, co sprawi, że chcesz czytać dalej i… podążyć ścieżką, którą wytyczył Ci autor. Dobre teksty zatrzymują odbiorcę na dłużej i zachęcają do dalszej eksploracji.

03

Motywacja do podjęcia działania zgodnego z Twoimi oczekiwaniami

Teksty sprzedażowe mają sprzedawać. Koniec i kropka. Dlatego muszą być napisane tak, aby zmotywować czytającego do podjęcia konkretnej akcji, np. wypełnienia formularza kontaktowego, podania swojego adresu e-mail czy wreszcie złożenia zamówienia. Dobry copywriter wie, jakich słów użyć, aby przekonać do tego czytelnika.

04

Koncentracja na korzyściach płynących z Twojej oferty

… i to na tych korzyściach, które są ważne dla Twoich odbiorców i przynoszą im konkretne zyski. Teksty sprzedażowe muszą je uwypuklić i zobrazować, tak aby każdy czytający „oczyma wyobraźni” widział, co zyska, decydując się na Twoją ofertę, a nie konkurencyjną.

05

Brak kalek i utartych szablonów

„Oferujemy usługi wysokiej jakości” – ile razy zdarzyło Ci się to przeczytać? Takich tekstów nie powinno być na Twojej stronie. Nie tylko dlatego, że są nieskuteczne, ale również, ponieważ są powtarzalne. Dostrzegają to nie tylko Twoi klienci, ale również algorytmy Google!

06

Przyjazność dla algorytmów Google

Optymalizacja tekstów zgodnie z zasadami SEO jest równie ważna jak merytoryka i perswazyjny styl. Te trzy elementy muszą się ze sobą przenikać, aby Twoja strona „polubiła się” z Google. Nagłówki zawierające odpowiednie słowa kluczowe, prawidłowo skomponowane metadane, dobre nasycenie keywordami… to tylko niektóre zasady, które trzeba uwzględnić, pisząc.

Język to komunikacja. Komunikacja to relacje. Wiemy, jak je budować! Sprawdź

FAQ

Dowiedz się więcej o SEO copywritingu.
Sprawdź nasze FAQ

ECHO tworzymy profesjonalne treści na serwisy internetowe – takie, które zmieniają użytkowników stron i sklepów WWW w nowych klientów. Tworzymy angażujący content na podstrony witryny, ale także perswazyjne opisy kategorii i opisy produktów. Nasze teksty realizują kluczowe założenia dobrego copywritingu internetowego i spełniają wymogi SEO.

Opracowane przez nas treści bazują na:

  • pogłębionym wywiadzie, podczas którego poznajemy specyfikę Twojego przedsiębiorstwa, jego ofertę i grupy docelowe – tworzymy treści o TWOJEJ firmie, które mają dotrzeć do TWOICH odbiorców; nie ma w nich miejsca na wyświechtane frazesy i ogólniki, które niczego nie wnoszą,
  • analizie konkurencyjnych treści – ich zawartości i widoczności – tak, podglądamy konkurencję, by dobrze zorientować się, w czym możemy być lepsi niż ona;
  • analizie fraz kluczowych, na które powinny pozycjonować się Twoje treści – niezależnie od tego czy opracowujemy treści do całego serwisu, czy do pojedynczych zakładek bądź opisów produktów, sprawdzamy potencjał najchętniej wyszukiwanych słów kluczowych i planujemy ich wykorzystanie w taki sposób, by maksymalnie podnieść skuteczność Twojego serwisu.

Dodatkowo zajmujemy się także redakcją i korektą tekstów już zamieszczonych na stronie.

Koszt usług jest uzależniony od objętości treści. Dokładną informację na ten temat otrzymasz, kiedy zapoznamy się z Twoim serwisem i ustalimy zakres prac. Minimalny koszt opracowania tekstu od podstaw to 150 zł za 1000 znaków ze spacjami.

Copywriting to pisanie treści z myślą o działaniach marketingowych i sprzedażowych. Ich celem jest generowanie sprzedaży i – w internecie – wsparcie pozycjonowania strony www.

To przygotowywanie tekstów sprzedażowych, które jednocześnie są dostosowane do wymogów Google, a więc m.in. zawierają określone słowa kluczowe, linki wewnętrzne i zewnętrzne, metadane oraz nagłówki. Przygotowanie takich treści jest poprzedzone analizą SEO, która pozwala specjaliście wskazać konkretne keywordy, jakie mają zostać wykorzystane w tekstach.

Cena tekstów w ramach SEO copywritingu jest uzależniona od ich charakteru, objętości, a także poziomu „eksperckości”. Im bardziej wymagająca tematyka i im więcej treści do przygotowania, tym wyższa cena.

Bezpłatna konsultacja

Wykonaj pierwszy krok do rozwoju swojego biznesu