Marketing treści – pokaż klientom,
że oferujesz dokładnie to, czego potrzebują

Dziś Twój klient ma dostęp do nieograniczonej liczby źródeł, w których może znaleźć interesujące go informacje. Content marketing działa jak zarzucona na szerokie wody sieć. Im bardziej wartościowe materiały publikujesz, tym więcej odbiorców, na których Ci zależy, możesz przyciągnąć.

Jak to wygląda w praktyce?

  • analizujemy zapytania, które użytkownicy poszukujący produktów lub usług takich jak Twoje, wpisują w wyszukiwarkę Google,
  • sprawdzamy, na jakie hasła na najwyższych pozycjach wyświetla się Twoja konkurencja i „uszczelniamy” pulę,
  • kategoryzujemy zebrane informacje w taki sposób, by tworzone treści wpisywały się w potrzeby potencjalnych klientów z różną gotowością do zakupu,

opracowujemy nastawione na zwiększenie sprzedaży treści w oparciu o dane analityczne, wiedzę o Twoich priorytetach biznesowych i atutach Twojej oferty oraz firmy.

Content Marketing to więcej treści dobrej jakości

Skuteczny content marketing dla firm
to wizerunek eksperta w branży i zaufanie odbiorców
Co robimy?

Audyt content marketingowy

Pisanie artykułów, które trafiają w próżnię, nie ma sensu. Audyt pozwala ocenić, czy treści tworzone na blog firmowy są użyteczne (zarówno dla odbiorców, jak i wyszukiwarki), a zatem, czy realnie pomagają Ci pozyskiwać klientów. Pokazuje też, co i w jakim stopniu poprawić, by zwielokrotnić ten efekt.

Audyt treści dostarcza konkretnej wiedzy na temat popełnianych błędów obniżających osiągane wyniki. Zawiera też wytyczne do ich poprawy. Dzięki niemu dowiesz się, czy opłaca Ci się prowadzić blog w aktualnym kształcie.

Opracowanie Planu wydawniczego

Plan wydawniczy zawiera spis starannie wyselekcjonowanych tytułów artykułów, które powinny pojawić się na Twoim blogu, by zwiększyć siłę przebicia Twojej strony w rankingu Google i przyciągnąć do niej wartościowych klientów.

Jest on przygotowywany w oparciu o precyzyjną analizę fraz, jakimi posługują się użytkownicy, szukający produktów i usług, takich jak Twoje. Pod uwagę bierzemy też Twoje priorytety sprzedażowe oraz działania konkurencji. Powstałe na tej podstawie treści są zatem adekwatne do potrzeb Twojej grupy docelowej treści i pozwalają zainteresować ich Twoją ofertą. W oparciu o plan możesz zrealizować treści na własną rękę lub powierzyć to nam w ramach współpracy abonamentowej.

Biblioteka contentowa

Biblioteka contentowa to jednorazowe stworzenie i publikacja na blogu zbioru artykułów według Planu wydawniczego.

Publikacja hurtowej liczby treści działa jak zastrzyk. Kiedy budujesz całkowicie nową stronę, szybciej rozpędza jej widoczność. W przypadku zmiany strony pozwala sprawniej odbić się po naturalnym w takiej sytuacji spadku wyników. Kiedy zaś następuje na od dawna nieaktualizowanym serwisie, skuteczniej przypomina robotom wyszukiwarki o jego istnieniu, co ma ogromne znaczenie dla tempa budowania widoczności.
Wszystko to sprawia, że możesz efektywniej przekonywać coraz szersze grono odbiorców do swojej oferty.

Usługa abonamentowa

Jako agencja content marketingowa zadbamy o przemyślaną strategię tworzenia i publikacji treści, tak aby ukazywały się regularnie i były skorelowane z Twoimi krótko- i długofalowymi celami biznesowymi. W ramach abonamentowych działań contentowych w każdym miesiącu otrzymujesz określoną liczbę artykułów poradnikowo-sprzedażowych tworzonych według wcześniej przygotowanego Planu wydawniczego.

Dzięki temu twój blog firmowy zbiera w jednym miejscu przydatne treści dla Twoich potencjalnych klientów będących na różnych etapach decyzji o zakupie – od momentu, w którym dopiero uświadamiają sobie swój problem/potrzebę po etap, na którym wybierają konkretne rozwiązanie. To sprawia, że to właśnie u Ciebie, (a nie u konkurencji) otrzymają oni dokładnie te informacje, których potrzebują, by wybrać dostawcę.

Blog wzmacnia pozycjonowanie Twojej strony. Umiejętnie nasycone słowami kluczowymi artykuły sprawiają, że łatwiej znaleźć oferowane przez Ciebie produkty bądź usługi w sieci. Jest niezbędny, jeśli chcesz, by działania contentowe długofalowo przyciągały na Twoją stronę użytkowników z konkretną potrzebą zakupową

Tworzenie treści do serwisu

Masz zaledwie kilka sekund na to, by zachęcić użytkownika do pozostania na Twojej stronie. Umiejętnie stworzony tekst na stronę internetową pozwala przykuć uwagę odbiorców i od pierwszej chwili zainteresować ich Twoją ofertą. Nasycenie go wyselekcjonowanymi słowami kluczowymi powala natomiast zajmować witrynie wyższe pozycje w rankingu Google.

W naszej agencji content marketing tworzymy teksty o wysokiej wartości informacyjnej (jasno i konkretnie mówią, co masz do zaoferowania) i perswazyjnej (przekonują odbiorców, dlaczego warto nawiązać z Tobą współpracę). Dbamy, by były zaprezentowane w takim układzie, żeby użytkownik nawet po szybkim przeskanowaniu strony, miał świadomość korzyści wynikających ze skorzystania z Twojej oferty.

Jesteśmy specjalistami od marketingu treści.
Mówimy o Twojej ofercie
językiem Twoich klientów

Agencja ECHO oczami klientów

Akadiusz Niewiński
Marketing Team Member
GIZO

4 lata temu
Nasza Firma współpracuje z Echo Marketing od 2 miesięcy i z pełną satysfakcją możemy uznać że był to strzał w 10 🙂 Na efekty nie trzeba długo czekać, wystarczą 2-3 tygodnie aby otrzymać oczekiwany efekt (rozliczany nie poprzez statystyki, ale poprzez zwiększenie sprzedaży bądź usługi firmy). Osobiście współpracuję z Panem Dariuszem i z całą pewnością mogę stwierdzić że w 100% poświęca się aby przysłowiowo ,,doprowadzić za rączkę” klienta prosto na naszą stronę gdzie w pełni dostosowana i zoptymalizowana strona zachęci go do dalszego wgłębiania się w tematykę naszego produktu.

Habza Finanse

Ostatnio zmieniłem firmę zajmująca się promocją w Internecie. Echo może nie jest najtańszym wyborem ale za to efekt w porównaniu do poprzedniej agencji jest piorunujący. Bardzo duży wzrost rok do roku. Chyba nie trzeba nic więcej. Kontakt z Panem Dariuszem i jego zaangażowanie rewelacja! Polecam! ~ Paweł G.

Świetny kontakt, obsługa na najwyższym poziomie. Zawsze pozostajemy w kontakcie. Firma prowadzi analizy i dostosowuje reklamę jak najbardziej pod klienta żeby zwiększyć jej skuteczność. Polecam w 100% ~ Paweł K.

AlePerfumeria

Z firmą ECHO pracujemy już od kilku lat. Zawsze podchodzą do tematu biznesowo, z nastawieniem na realizację naszych celów. Dodatkowo są elastyczni pod względem realizowanych działań i jeśli jest potrzeba zmian wynikająca z naszych potrzeb, to zawsze są na to otwarci. To wyjątkowa sytuacja wśród agencji. Polecamy współpracę!

Bartosz Banaszkiewicz
Właściciel
IMPACT Środki czystości

Namiary na firmę Echo otrzymaliśmy z polecenia znajomego, który od lat korzysta z ich usług. Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatu, który jest pierwszym elementem. Dzięki temu powstał przemyślany plan na kolejne miesiące w rozbiciu na etapy, co najpierw, a co w dalszej kolejności. Obecnie otrzymujemy cykliczne zapytania od naszych klientów dotyczące hurtowych ilości i o to właśnie nam chodziło.
Wielkie dzięki i polecam.

Arletta Kolasińska
Właściciel
ARLI Nieruchomości

W pierwszym tygodniu nie dzieje się nic specjalnego. Także w drugim czy trzecim. Ale potem…. Stała kontrola, dobór słów kluczowych, właściwa ich analiza, kontrola statystyk i wiele innych czynników składa się na nasze zadowolenie z działania firmy ECHO. Ludzie! Sami nie dacie rady! Skorzystajcie z ich profesjonalizmu i doświadczenia. Teraz, po blisko sześciu latach współpracy wiemy kogo polecamy nie tylko z czystym sumieniem ale i prawdziwym zadowoleniem.

Klinika Medyczna Totumedica

Bardzo profesjonalna i skuteczna w swoich działaniach firma.
Stworzona przez „Echo” nasza strona www jest rozbudowana ale przejrzysta ze świetnie dobranymi hasłami.
Nasza współpraca nie skończyła się tylko na budowie strony lecz prowadzimy wspólnie nasze kampanie internetowe z zadawalającym efektem.
POLECAM!

Kamila Nagiel
Właściciel
OD-NOWA

Z Agencją Echo pracuję już dobre kilka lat. Po dwóch pierwszych latach podobnie jak wielu z nas szukałam tańszej alternatywy. Niestety zmiana agencji na tańszą nie była zmianą na lepsze. Powrót do współpracy z Echo był bardzo dobrą decyzją. Od kilku lat (już nieprzerwanie ;)) działam agencją Echo z bardzo dobrym rezultatem. Zawsze rozmawiamy o prawdziwych efektach (liczbie pozyskanych pacjentów), a nie o widoczności, czy frazach, jak miało to miejsce z poprzednimi agencjami. Gorąco polecam, bo jest to uczciwa agencja z nastawieniem na wynik i zwrot z inwestycji.

Magdalena Lasota
Kierownik ds. marketingu
BRANDvital Poland

Z pełną odpowiedzialnością polecam współpracę z Echo. Pracują tam profesjonaliści, zawsze gotowi do aktywnej pomocy i szukania optymalnych rozwiązań szytych na miarę konkretnej firmy. Długotrwała współpraca owocuje coroczną poprawą wyników kampanii Adwords, którą zlecamy Agencji. Wielkie zaangażowanie (szczególnie w naszym przypadku Pani Ewy i Pani Agnieszki) i zrozumienie problematyki w niełatwej branży jaką są produkty medyczne, powodują, że niezależnie od tego, w której firmie pracuję, zawsze wiążę się współpracą z Echo.

Dariusz Cul
Specjalista ds. marketingu
MASSONI

Od ponad pół roku powierzamy nasze kampanie adwords firmie Echo. Jak dotąd jesteśmy w pełni usatysfakcjonowanie z profesjonalnej obsługi i szybkich, wymiernych efektów. W tydzień po ostatniej kampanii, skierowanej do klientów zagranicznych, otrzymaliśmy kilka bardzo atrakcyjnych zleceń i realizujemy je do tej pory (…). Jeżeli poszukujesz firmy kompetentnie i skutecznie realizującej przyjęte przez Ciebie założenia nie mogłeś lepiej trafić – POLECAMY!

Beata Barylska
Dyrektor Zarządzająca
Consido

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy Echo i powierzyliśmy im do wykonania główną stronę firmy. Ich rozwiązania i propozycje opierają się na wnikliwych badaniach rynku. Echo to nie tylko kompetentny i profesjonalny Zespół, to Pasjonaci ! Polecam!

Piotr Polkowski
Właściciel
Pol-MET

Doceniam osoby/firmy, które wykują zaangażowanie przez cały okres trwania projektu, i takim zaangażowaniem wykazała się agencja ECHO. Bardzo dziękuje za współpracę, jesteście pierwszą agencją (a w okresie 15 lat prowadzenia działalności współpracowałem z wieloma), która wysłuchała mnie od początku do końca i potrafiła doradzić nad czym powinienem się koncentrować w działaniach marketingowych. Projekt niedawno został zakończony, a już przynosi konkretne rezultaty 😉

Marek Bohra
Właściciel
EUROPŁOT

Współpracujemy z Firmą Echo Marketing od początku istnienia naszej działalności. Dzięki profesjonalnej obsłudze oraz ogromnym zaangażowaniu Pana Dariusza Jarzębskiego efekty są rewelacyjne. Każdy projekt realizowany przez ECHO był skrupulatnie przygotowywany i opracowywany. Indywidualne podejście do klienta, wiele ciekawych propozycji,  możliwość uczestniczenia w poszczególnych etapach realizacji,  a przede wszystkim trafione rozwiązania!!! (…). Podsumowując: Wasz rozwój jest naszym rozwojem. Dziękujemy Panie Darku za zaangażowanie, profesjonalizm oraz fachowe doradztwo. Polecamy 100%.

Marcin Wajda
Właściciel

Z firmą ECHO pracuję z sukcesami już od kilku lat. Poprzednio „przerobiłem” 3 inne, dobrze pozycjonujące się agencje, których działania i rezultaty nie koniecznie szły w parze z pięknie przedstawianą ofertą. W przypadku ECHO, od samego początku współpraca to zupełnie inna bajka… profesjonalizm, wiedza i wsparcie, którego szukałem. Zakres naszych wspólnych działań: SEO/SEM/Content.

Adrian Mikołajczyk
Specjalista ds. informatycznej obsługi klienta
Chabin

Jakość usług na bardzo wysokim poziomie. Nasza współpraca przebiega w miłej atmosferze, co dodatkowo wpływa pozytywnie na jakość naszych wspólnych działań. Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego klienta. Gorąco polecam! 😉

Damian Kaczmarek
Właściciel
LASER SYSTEMS INTEGRATORS

Po wieloletnich poszukiwaniach partnera w kwestii marketingu w Internecie w końcu trafiłem na właściwych ludzi. Postawiliśmy sobie jasne cele i na efekty nie trzeba było długo czekać. Pan Darek to zdecydowanie specjalista w swoich fachu. Polecam firmę Echo z czystym sumieniem.

Jakub Tafelski
Właściciel
CLASS Polska

Z firmą Echo rozpoczęliśmy działania od małej próby umiejętności i zrozumienia biznesu. Znaleźć odpowiedniego partnera, który faktycznie skupia się na realizacji założonych celów, jest dziś niezwykle trudno. Niewątpliwie Echo stanęło na wysokości zadania, przygotowali dla nas kierunki działań oraz inicjowali zmiany, dzięki którym mamy poczucie dobrze wykonanej pracy.
Polecam usługi Echo.

Rafał Kęsek
Właściciel
KĘSBET WYROBY BETONOWE

Szczerze polecam, naprawdę profesjonalna i rzetelna firma.

Mariusz Sych
Właściciel
SYMAR

Mamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z Panem Dariuszem Jarzębskim i firmą ECHO, którą prowadzi (…). Dzięki firmie ECHO prowadzimy przemyślane działania w internecie, w efekcie którym na co dzień zgłaszają się do nas nowi klienci i spływają nowe zamówienia (…). Czujemy, że komuś naprawdę zależy na naszej firmie i na zbudowaniu z nami wspólnie sukcesu w bardzo długiej perspektywie (…) chętnie polecamy ECHO jako świetnego, uczciwego dostawcę usług marketingowych z wiedzą i kompetencjami, które dają ogromne szanse na odczuwalne efekty.

Adam Piłat
Właściciel
GEONAVI

Polecam wszystkim. Współpraca na 5.
Pełen profesjonalizm, zaangażowanie i rzetelność przy projekcie.

Zuzanna Grala
Właściciel
GRALA S.C.

To o czym warto wspomnieć o tej firmie, to na pewno świetny kontakt, a więc zainteresowanie Naszą firmą oraz problemami (…). Determinacja w dążeniu do określonego celu, a więc w konsekwencji zadowolenia klienta, jest kolejnym wyznaczonym przez tą firmę priorytetem. Kolejną i chyba najważniejszą sprawą przy podjęciu współpracy, która wyróżnia firmę ECHO jest to, iż określając czas swojego działania i strategię, Ty nie masz odczucia, że zainwestowany czas, pomysł są zmarnowane, a wydane pieniądze źle wydane. Z całym szacunkiem dla firmy ECHO, serdecznie polecamy – firma GRALA S.C.

Ewelina Boros
Właściciel
F&F

Agencję ECHO poleciła mi znajoma. (…) Zależało nam na podjęciu współpracy z kimś, kto zrozumie nasze potrzeby, nasz biznes i przełoży swoje umiejętności na wymierne efekty dla nas, a przy okazji będzie (pilotem) naszego rozwoju w internecie. Od samego początku współpracy z ECHO czuliśmy pełne zaangażowanie i wnikliwość w poznanie naszych potrzeb. Pan Darek jest profesjonalistą. Świetnie prowadzi miły i zaangażowany zespół. Na efekty nie musieliśmy długo czekać, po kilku miesiącach mamy wzrosty konwersji ponad 100% i wsparcie na każdym kroku. Czekamy na więcej 🙂

Basalt Tech

Z firmą Echo rozpoczęliśmy pierwsze kroki i już w początkowej fazie możemy stwierdzić o poważnym i profesjonalnym podejściu do analizy strony firmowej i potencjalnej konkurencji, wizerunku w sieci, szerokie podejście do sprzedaży, dokładna analiza potrzeb klienta wraz z omówieniem działań. Kompetentny personel kontakt na każdym poziomie współpracy. Polecamy współpracę z czystym sumieniem.

Polifarb Łódź
Polifarb Łódź

Polifarb Łódź korzysta z usług agencji ECHO od dłuższego czasu, a naszą wzajemną współpracę oceniamy pozytywnie. Efekty pozycjonowania są zadowalające i widoczne w cyfrach. Cele, jakie sobie wyznaczyliśmy przez ECHO są w pełni realizowane, w bardzo dużym stopniu zwiększyła się rozpoznawalność naszej marki i oczywiście wzrasta nam poziom sprzedaży. Profil naszej produkcji jest dość specyficzny, jednak dla ECHO nie stanowi to problemu. W dalszym ciągu wspólnie odnajdujemy nowe możliwości naszych działań (…).

Ewa Łapińska
Właściciel
Rozbud

Bardzo miła współpraca. Szerokie podejście do tematu sprzedaży i wizerunku firmy. Analiza potrzeb, analiza rynku zbytu, analiza potencjalnej konkurencji. Kampanie reklamowe szyte na miarę. Rezultaty widoczne już po niedługim czasie od uruchomienia. Kompetentny personel jest w stałym kontakcie. Na bieżąco analizują i elastycznie zmieniają narzędzia, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty. Ciekawa firma godna polecenia 🙂

Kacper Smulski
Właściciel
BramTECH

Bardzo indywidualne podejście do klienta. Częste rozmowy na temat prowadzenia marketingu w Internecie. Świetna analiza oraz trafione pomysły, które przynoszą efekty. Firma BramTECH serdecznie poleca współpracę z zespołem ECHO 🙂

Tomasz Wróbel
Właściciel
Stolarstwo Tomasz Wróbel

Jesteśmy pod wrażeniem wiedzy i profesjonalizmu Pana Darka i całego zespołu Echo. Mimo, że podczas tworzenia strony firmowej mieliśmy trochę odmienne zdanie, to jednak z czasem chylimy czoło i oddajemy honory dla waszego profesjonalizmu, strona mimo braku wkładu w promocje przynosi nowych klientów i zapytania takie, jakich szukaliśmy i oczekiwaliśmy. Kolejne strony i sklepy tylko z wami. Szczerze polecam, wasza praca sama się broni.

Krzysztof Krakowiak
Właściciel
Płotex

„Z firmą ECHO Marketing pierwszy kontakt miałem kilka lat temu, ale nie zdecydowałem się na współpracę ze względu na koszty. Do zrobienia strony internetowej i obsługi marketingowej wybrałem inną agencję. Mijały miesiące, lata, a ja byłem w tym samym miejscu:( Wróciłem więc do rozmów z Echo. Pracujemy od kilku miesięcy i już widzę znaczny wzrost zapytań, a co za tym idzie klientów. Zadbali o odpowiednią widoczność mojej firmy. Jesteśmy w stałym kontakcie i zawsze rozmawiamy o moich celach i tym, co chce osiągnąć dzięki naszej współpracy.”

Makita Polska

Współpracę z firmą Echo oceniamy na szóstkę+:) Zarówno pod kątem wyników działań, terminowości jak i zaangażowania. Osoba wydelegowana dla nas, podchodzi rzetelnie do tematu, jest kulturalna i serdeczna. Zawsze wytłumaczy, podpowie i zarekomenduje działania, które są nam pomocne w realizacji planów marketingowych. Doceniamy również jej dużą wiedzę techniczną i znajomość branży, co gwarantuje zrozumienie naszego biznesu i celów. Polecamy współpracę z firmą ECHO Marketing!

Tomasz Liśkiewicz
Właściciel
Amber Editing

„Współpraca z firmą ECHO Marketing przebiega nie tylko w życzliwej i przyjaznej atmosferze, ale przede wszystkim realizowana jest w sposób profesjonalny i rzeczowy. Zespół ECHO Marketing jest bardzo kreatywną i pozytywnie nastawioną grupą specjalistów. Świetne treści napisane przez ekspertów z ECHO Marketing prezentują to, co ważne dla klientów i jednocześnie podkreślają to, co wyróżnia nas na tle naszych konkurentów. Efekt końcowy projektu przeszedł nasze oczekiwania.”

Agata Wojdyła
Właściciel
Kolorowych Snów

„Mogłabym podpisać się pod każdą wcześniejszą opinią. ECHO Marketing to pierwsza firma, której ze spokojem powierzam działania marketingowe w Google. Wszystkie wcześniejsze promocje w Google polegały na zdawkowym kontakcie z firmą obsługującą i kolejnymi przelewami budżetu. W ECHO Marketing podejście jest zupełnie inne – profesjonalne, celowe i skoncentrowane na zysku zleceniodawcy. Polecam z czystym sumieniem, będziecie Państwo w fachowych rękach.”

Marek Woźniakowski
Właściciel
CONSIDO.PL

„Z firmą ECHO Marketing współpracuję od ponad dwóch lat. Firma wykonuje dla mnie strony internetowe oraz zajmuje się pozycjonowaniem. Muszę przyznać, że nie bardzo wierzyłem w efekty reklamy w internecie mojej branży. Efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Dostajemy kilka, kilkanaście zapytań tygodniowo. Wiele z nich jest dla nas bardzo cennych. Firma ECHO to prawdziwi profesjonaliści. Jesteśmy w ciągłym kontakcie, Opiekun przedstawia nam nowe możliwości poprawy efektywności działania. Polecam wszystkim usługi firmy ECHO Marketing (oprócz mojej konkurencji).”

Aleksander Bankowiak
Właściciel
Łazienka bez barier

Współpraca z firmą ECHO Marketing cechuje się profesjonalnym podejściem, rozumieniem biznesu, otwartością na cele klienta oraz elastyczną współpracą. Osoby, które prowadzą nasze działania podchodzą rzetelnie do tematu, jednocześnie cechuje je bardzo wysoka kultura osobista i serdeczne podejście co wprowadza do współpracy bardzo dobrą atmosferę. Za tym wszystkim idą rosnące wyniki, które wymagają czasu i zaufania, ale warto. Polecam współpracę z firmą ECHO Marketing.

Dorota Żelewska
Właściciel
ERCO

„Firmie ECHO Marketing powierzyliśmy nie tylko obsługę reklamy, ale także stworzenie strony internetowej naszej firmy. W jednym i drugi zadaniu fachowcy z ECHO Marketing spisali się na medal. Profesjonalizm na każdym etapie pracy, 100% zaangażowania i serdeczności. Wszystko, żeby współpraca była satysfakcjonująca, a działania przynosiły zyski. Gratulujemy podejścia i zaangażowania w pracę – my wiemy – przynosi to świetne efekty.”

Paulina Kosztowska
Menadżer ds. marketingu
JUNGHEINRICH Polska Sp. z o.o.

Współpracę z ECHO Marketing rozpoczęliśmy przy realizacji nowego przedsięwzięcia. Doskonałe zrozumienie naszych celów i naszego biznesu oraz profesjonalne i kreatywne podejście zaowocowały powodzeniem projektu już od pierwszych dni. Stały monitoring działań i wsparcie ze strony zespołu ECHO Marketing pozwalają docierać nam codziennie do nowych grup klientów. Z przyjemnością polecam firmę ECHO Marketing, jako rzetelnego i fachowego partnera w obszarze marketingu internetowego.

Andrzej Pawluk
Dyrektor naczelny
BENINCA POLONIA Sp. z o.o.

„Poszukiwanie rozwiązań dających realne korzyści – to główny powód, dla którego warto współpracować z agencją ECHO Marketing. Powierzając budżet marketingowy firmy wiem, że trafia on w ręce ludzi uczciwych i kompetentnych, którzy zadbają o jego optymalne wykorzystanie. Systematycznie odczuwam efekty naszej współpracy pozyskując nowych klientów.”

Krzysztof Kowalski
Dyrektor handlowy
Salony meblowe EMPIR

Współpraca z firmą ECHO Marketing to kompleksowa obsługa i merytoryczne wsparcie oraz pewność właściwie inwestowanych środków. Dzięki ciągłym analizom i działaniom optymalizacyjnym realizujemy satysfakcjonujący zwrot z inwestycji w marketing internetowy. ECHO Marketing to partner realnie wspierający rozwój naszej firmy w bardzo partnerskiej atmosferze.

Ile kosztuje Content marketing w agencji ECHO?

Oferujemy liczne pakiety o zróżnicowanej zawartości, dzięki czemu jesteśmy w stanie dokładnie dobrać zakres działań contentowych do potrzeb Twojego biznesu. Do dyspozycji masz:

  • pakiet „Na start” – gdy chcesz otrzymać próbkę naszych umiejętności; dostajesz wówczas 2 artykuły blogowe opracowane zgodnie z naszym standardem, które opublikujemy w Twoim serwisie lub sprawdzimy poprawność wdrożenia, jeśli zdecydujesz się zrobić to samodzielnie; koszt to 5 000 zł netto.
  • usługę Biblioteka contentowa – gdy chcesz “hurtowo” zasilić swoją www merytorycznymi treściami lub postanowiłeś samodzielnie stworzyć serwis o charakterze blogowym i potrzebujesz solidnego zastrzyku contentu; cena minimalna to 18 000 zł netto.
  • usługę abonamentową – gdy stawiasz na działania wykonywane cyklicznie w trybie miesięcznym pozwalające na stałą aktualizację Twojego bloga; obejmują one opracowanie artykułów, a także ich publikację lub weryfikację poprawności publikacji, gdy tę chcesz wykonywać własnym sumptem; cena minimalna to 2 300 zł netto.

Cena audytu contenu wynosi 3200 zł netto. Koszty tworzenia treści do serwisu są uzależnione od jego liczby podstron i podlegają wycenie indywidualnej.

Chcesz poznać dokładną wycenę? Sprawdźmy, czego naprawdę potrzebujesz! Napisz lub zadzwoń!

Chcesz wiedzieć więcej o marketingu treści?
Sprawdź nasze FAQ

Content marketing to inaczej marketing treści. Opiera się na przygotowaniu wartościowych tekstów i skrupulatnie przemyślanej strategii ich rozpowszechniania. Koncentruje się na umiejętnym rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb użytkownika, dzięki czemu chętniej podejmuje on decyzje zakupowe.

Jakościowe teksty trafiają przede wszystkim na Twój wewnętrzny blog firmowy. W ten sposób stajesz się prawdziwym wydawcą posiadającym własne medium, niezależne od innych platform i serwisów. To Ty decydujesz, o czym chcesz powiedzieć swoim odbiorcom i w jaki sposób będziesz się z nimi komunikować.

To zależy, m.in. od stopnia rozbudowania oraz charakteru Twojej strony oraz od branży, w której działasz. Jednak stworzenie bloga znacznie zwiększa potencjał działań z obszaru SEO (pozycjonowania stron), ponieważ pozwala wzmocnić pozycję serwisu na określone słowa kluczowe oraz stale poszerzać ich bazę.

To szczegółowy plan tworzenia treści, w którym przedstawiamy:

  • tematy tekstów – tylko takie, które interesują Twoich potencjalnych klientów,
  • słowa kluczowe będące zapytaniami użytkowników związanymi z danym tematem,
  • powiązania kontekstowe z innymi artykułami oraz podstronami w obrębie serwisu – dzięki nim artykuł staje się częścią precyzyjnie przemyślanej całości, prowadząc czytelnika dokładnie tam, gdzie chcemy go skierować.

Precyzyjny plan, wpisany w strategię marketingową, pozwala trzymać pieczę nad efektywnością publikacji treści.