Marketing treści – pokaż klientom,
że oferujesz dokładnie to, czego potrzebują
Dziś Twój klient ma dostęp do nieograniczonej liczby źródeł, w których może znaleźć interesujące go informacje. Content marketing działa jak zarzucona na szerokie wody sieć. Im bardziej wartościowe materiały publikujesz, tym więcej odbiorców, na których Ci zależy, możesz przyciągnąć.
Jak to wygląda w praktyce?
- analizujemy zapytania, które użytkownicy poszukujący produktów lub usług takich jak Twoje, wpisują w wyszukiwarkę Google,
- sprawdzamy, na jakie hasła na najwyższych pozycjach wyświetla się Twoja konkurencja i „uszczelniamy” pulę,
- kategoryzujemy zebrane informacje w taki sposób, by tworzone treści wpisywały się w potrzeby potencjalnych klientów z różną gotowością do zakupu,
opracowujemy nastawione na zwiększenie sprzedaży treści w oparciu o dane analityczne, wiedzę o Twoich priorytetach biznesowych i atutach Twojej oferty oraz firmy.
Skuteczny content marketing dla firm
to wizerunek eksperta w branży i zaufanie odbiorców
Co robimy?
Audyt content marketingowy
Pisanie artykułów, które trafiają w próżnię, nie ma sensu. Audyt pozwala ocenić, czy treści tworzone na blog firmowy są użyteczne (zarówno dla odbiorców, jak i wyszukiwarki), a zatem, czy realnie pomagają Ci pozyskiwać klientów. Pokazuje też, co i w jakim stopniu poprawić, by zwielokrotnić ten efekt.
Audyt treści dostarcza konkretnej wiedzy na temat popełnianych błędów obniżających osiągane wyniki. Zawiera też wytyczne do ich poprawy. Dzięki niemu dowiesz się, czy opłaca Ci się prowadzić blog w aktualnym kształcie.
Opracowanie Planu wydawniczego
Plan wydawniczy zawiera spis starannie wyselekcjonowanych tytułów artykułów, które powinny pojawić się na Twoim blogu, by zwiększyć siłę przebicia Twojej strony w rankingu Google i przyciągnąć do niej wartościowych klientów.
Jest on przygotowywany w oparciu o precyzyjną analizę fraz, jakimi posługują się użytkownicy, szukający produktów i usług, takich jak Twoje. Pod uwagę bierzemy też Twoje priorytety sprzedażowe oraz działania konkurencji. Powstałe na tej podstawie treści są zatem adekwatne do potrzeb Twojej grupy docelowej treści i pozwalają zainteresować ich Twoją ofertą. W oparciu o plan możesz zrealizować treści na własną rękę lub powierzyć to nam w ramach współpracy abonamentowej.
Biblioteka contentowa
Biblioteka contentowa to jednorazowe stworzenie i publikacja na blogu zbioru artykułów według Planu wydawniczego.
Publikacja hurtowej liczby treści działa jak zastrzyk. Kiedy budujesz całkowicie nową stronę, szybciej rozpędza jej widoczność. W przypadku zmiany strony pozwala sprawniej odbić się po naturalnym w takiej sytuacji spadku wyników. Kiedy zaś następuje na od dawna nieaktualizowanym serwisie, skuteczniej przypomina robotom wyszukiwarki o jego istnieniu, co ma ogromne znaczenie dla tempa budowania widoczności.
Wszystko to sprawia, że możesz efektywniej przekonywać coraz szersze grono odbiorców do swojej oferty.
Usługa abonamentowa
Jako agencja content marketingowa zadbamy o przemyślaną strategię tworzenia i publikacji treści, tak aby ukazywały się regularnie i były skorelowane z Twoimi krótko- i długofalowymi celami biznesowymi. W ramach abonamentowych działań contentowych w każdym miesiącu otrzymujesz określoną liczbę artykułów poradnikowo-sprzedażowych tworzonych według wcześniej przygotowanego Planu wydawniczego.
Dzięki temu twój blog firmowy zbiera w jednym miejscu przydatne treści dla Twoich potencjalnych klientów będących na różnych etapach decyzji o zakupie – od momentu, w którym dopiero uświadamiają sobie swój problem/potrzebę po etap, na którym wybierają konkretne rozwiązanie. To sprawia, że to właśnie u Ciebie, (a nie u konkurencji) otrzymają oni dokładnie te informacje, których potrzebują, by wybrać dostawcę.
Blog wzmacnia pozycjonowanie Twojej strony. Umiejętnie nasycone słowami kluczowymi artykuły sprawiają, że łatwiej znaleźć oferowane przez Ciebie produkty bądź usługi w sieci. Jest niezbędny, jeśli chcesz, by działania contentowe długofalowo przyciągały na Twoją stronę użytkowników z konkretną potrzebą zakupową
Tworzenie treści do serwisu
Masz zaledwie kilka sekund na to, by zachęcić użytkownika do pozostania na Twojej stronie. Umiejętnie stworzony tekst na stronę internetową pozwala przykuć uwagę odbiorców i od pierwszej chwili zainteresować ich Twoją ofertą. Nasycenie go wyselekcjonowanymi słowami kluczowymi powala natomiast zajmować witrynie wyższe pozycje w rankingu Google.
W naszej agencji content marketing tworzymy teksty o wysokiej wartości informacyjnej (jasno i konkretnie mówią, co masz do zaoferowania) i perswazyjnej (przekonują odbiorców, dlaczego warto nawiązać z Tobą współpracę). Dbamy, by były zaprezentowane w takim układzie, żeby użytkownik nawet po szybkim przeskanowaniu strony, miał świadomość korzyści wynikających ze skorzystania z Twojej oferty.
ECHO to agencja content marketing, która mówi o Twojej ofercie językiem Twoich klientów
Agencja ECHO oczami klientów
Ile kosztują działania contentowe w agencji ECHO?
Oferujemy liczne pakiety o zróżnicowanej zawartości, dzięki czemu jesteśmy w stanie dokładnie dobrać zakres działań contentowych do potrzeb Twojego biznesu. Do dyspozycji masz:
- pakiet „Na start” – gdy chcesz otrzymać próbkę naszych umiejętności; dostajesz wówczas 2 artykuły blogowe opracowane zgodnie z naszym standardem, które opublikujemy w Twoim serwisie lub sprawdzimy poprawność wdrożenia, jeśli zdecydujesz się zrobić to samodzielnie; koszt to 5 000 zł netto.
- usługę Biblioteka contentowa – gdy chcesz “hurtowo” zasilić swoją www merytorycznymi treściami lub postanowiłeś samodzielnie stworzyć serwis o charakterze blogowym i potrzebujesz solidnego zastrzyku contentu; cena minimalna to 18 000 zł netto.
- usługę abonamentową – gdy stawiasz na działania wykonywane cyklicznie w trybie miesięcznym pozwalające na stałą aktualizację Twojego bloga; obejmują one opracowanie artykułów, a także ich publikację lub weryfikację poprawności publikacji, gdy tę chcesz wykonywać własnym sumptem; cena minimalna to 2 300 zł netto.
Cena audytu contenu wynosi 3200 zł netto. Koszty tworzenia treści do serwisu są uzależnione od jego liczby podstron i podlegają wycenie indywidualnej.
Chcesz poznać dokładną wycenę? Sprawdźmy, czego naprawdę potrzebujesz! Napisz lub zadzwoń!
Content marketing to inaczej marketing treści. Opiera się na przygotowaniu wartościowych tekstów i skrupulatnie przemyślanej strategii ich rozpowszechniania. Koncentruje się na umiejętnym rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb użytkownika, dzięki czemu chętniej podejmuje on decyzje zakupowe.
Jakościowe teksty trafiają przede wszystkim na Twój wewnętrzny blog firmowy. W ten sposób stajesz się prawdziwym wydawcą posiadającym własne medium, niezależne od innych platform i serwisów. To Ty decydujesz, o czym chcesz powiedzieć swoim odbiorcom i w jaki sposób będziesz się z nimi komunikować.
To zależy, m.in. od stopnia rozbudowania oraz charakteru Twojej strony oraz od branży, w której działasz. Jednak stworzenie bloga znacznie zwiększa potencjał działań z obszaru SEO (pozycjonowania stron), ponieważ pozwala wzmocnić pozycję serwisu na określone słowa kluczowe oraz stale poszerzać ich bazę.
To szczegółowy plan tworzenia treści, w którym przedstawiamy:
- tematy tekstów – tylko takie, które interesują Twoich potencjalnych klientów,
- słowa kluczowe będące zapytaniami użytkowników związanymi z danym tematem,
- powiązania kontekstowe z innymi artykułami oraz podstronami w obrębie serwisu – dzięki nim artykuł staje się częścią precyzyjnie przemyślanej całości, prowadząc czytelnika dokładnie tam, gdzie chcemy go skierować.
Precyzyjny plan, wpisany w strategię marketingową, pozwala trzymać pieczę nad efektywnością publikacji treści.
ECHO to więcej niż agencja content marketingowa.
Działamy kompleksowo
Działamy kompleksowo
Sprawdź, co jeszcze może pomóc Ci zdobywać klientów