Jesteśmy agencją UX kreującą pozytywne doświadczenia klientów z Twoich grupa docelowych
UX design, czyli projektowanie doświadczeń, to proces dostosowania strony www w taki sposób, by była jak najbardziej funkcjonalna, łatwa w obsłudze i szybko dostarczała użytkownikowi wartościowych informacji.
Dobry UX serwisu sprawia, że witryna realizuje zarówno potrzeby odbiorców, do których jest kierowana, jak i potrzeby biznesu, który za nią stoi. Im lepszy UX strony, tym serwis lepiej spełnia ona swoje zadanie jako narzędzie sprzedażowe.
Jak to wygląda w praktyce?
- Sprawdzamy Twoją aktualną stronę pod kątem poziomu dostosowania do przyzwyczajeń i oczekiwań użytkowników;
- badamy zachowanie użytkowników na Twojej stronie; sprawdzamy, co przeszkadza odbiorcom w wykonaniu pożądanych przez Ciebie akcji.
- planujemy zawartość nowego serwisu lub rekomendujemy określone modyfikacje aktualnej strony,
stale optymalizujemy stronę pod kątem konwersji. W ramach abonamentu wykonujemy m.in. testy A/B, na podstawie których rekomendujemy niezbędne zmiany
Profesjonalne projektowanie UX.
Zadbamy o potrzeby – Twoich klientów i Twojego biznesu. biznesu.
Co robimy?
Audyt UX strony internetowej – badania user experience
To szczegółowa ocena strony w kontekście parametrów, które wpływają na użyteczność i wygodę korzystania z serwisu. Pozwala zidentyfikować wszystkie problematyczne dla użytkowników elementy serwisu, które obniżają szanse na podjęcie przez nich kontaktu z firmą i/lub dokonania zakupu. Wraz z listą błędów otrzymasz rekomendacje dotyczące sposobów ich naprawy.
Mapa serwisu
Mapa serwisu to zestawienie wszystkich podstron, które powinny znaleźć się w obrębie Twojego serwisu. O liczbie podstron nazewnictwie decyduje zakres Twojej oferty i specyfika modelu biznesowego. Aby zwiększyć widoczność strony, planując jej architekturę wykorzystujemy frazy o największym potencjale wyszukań w skali miesiąca.
Poza mapą otrzymujesz rekomendacje dotyczące zawartości najważniejszych podstron wraz z przykładami najbardziej efektywnych rozwiązań.
Projektowanie stron www
To kompleksowe rekomendacje dotyczące budowy i zawartości serwisu z uwzględnieniem najlepszych praktyk UX design, celów biznesowych Twojej firmy i danych analitycznych istotnych dla pozycjonowania serwisu w wyszukiwarce.
W ramach usługi wykonujemy makiety serwisu – określamy, jak będzie działać Twój serwis, jakie funkcjonalności będzie posiadać oraz jak będzie wyglądać rozłożenie treści oraz warstwa wizualna. W fazie pierwszej opracowujemy makiety o niskiej szczegółowości, dzięki czemu możesz zapoznać się z ogólną architekturą nowej strony. W kolejnym etapie otrzymujesz makiety w pełni oddające zawartość Twojego serwisu.
User experience test w usłudze abinamentowej
W ramach abonamentu wykonujemy stałą analizę zachowań użytkowników na stronie. Przeprowadzamy testy A/B w celu wyłonienia rozwiązań, które w największym stopniu przyczyniają się do zwiększania konwersji.
Stale ulepszamy funkcjonalność i użyteczność Twojej strony, co poprawia jej skuteczność w kontekście pozyskiwania klientów. Profesjonalne badania user experience zapobiegają działaniu po omacku i dają pewne efekty. Dokładnie wiesz, które ogniwo serwisu jest słabe i wymaga zmiany, oraz co na to wpływa.
Echo – agencja UX nastawiona na potęgowanie sprzedaży.
Wykorzystaj z nami maksimum potencjału biznesowego swojego serwisu.
UX designer to projektant doświadczeń użytkownika. Dba o to, żeby doświadczenie użytkownika w kontakcie ze stroną internetową czy aplikacją było pozytywne i nie wywoływało frustracji.
UX (User Experience) i UI (User Interface) to dwie różne dziedziny projektowania, które są często mylone ze sobą. UX dotyczy sposobu, w jaki użytkownik korzysta z produktu lub usługi, podczas gdy UI dotyczy sposobu, w jaki produkt lub usługa jest przedstawiona wizualnie użytkownikowi. Innymi słowy, UX zajmuje się tym, jak użytkownik postrzega i doświadcza produktu, podczas gdy UI zajmuje się ubraniem tego w warstwę wizualną.
Oto kilka różnic pomiędzy UX i UI:
- UX zajmuje się całym doświadczeniem użytkownika z produktem, od momentu wejścia na stronę do momentu wyjścia. Oznacza to, że UX obejmuje takie aspekty jak nawigacja, interakcje i struktura strony.
- UI zajmuje się tym, jak produkt jest prezentowany użytkownikowi, czyli jego wyglądem i sposobem działania. UI obejmuje takie aspekty jak layout, kolorystyka i typografia.
- UX zajmuje się tym, jak użytkownik myśli i działa podczas korzystania z produktu. UX projektanci zajmują się badaniem potrzeb użytkowników i tworzeniem rozwiązań, które są dla nich intuicyjne i przyjazne.
- UI zajmuje się tym, jak produkt jest prezentowany użytkownikowi, a więc jego wyglądem i interfejsem. UI projektanci zajmują się tworzeniem estetycznych i przyjaznych dla oka rozwiązań, które są łatwe w obsłudze.
W pierwszym kroku sprawdzamy kondycję aktualnej strony i przygotowujemy Raport startowy. Analizujemy m.in. wykorzystywane narzędzia i specyfikę konwertujących użytkowników (usługa jednorazowa, niezbędna do startu działań, odnawiana w ramach abonamentu). Równocześnie konfigurujemy narzędzia, które zaczynają zbierać dane o zachowaniach użytkowników. Analizujemy zebrane dane i określamy, co i dlaczego wymaga poprawy. Wykonujemy testy A/B pozwalające znaleźć optymalne rozwiązanie problemu, a następnie rekomendujemy zmianę i weryfikujemy poprawność jej wdrożenia.
Dla każdej firmy, która prezentuje swoją ofertę na stronie internetowej, projektowanie doświadczeń użytkownika jest tak samo ważne jak sprzedaż czy działania marketingowe. Dlaczego? Ponieważ dobry projekt UX strony bezpośrednio wpływa na wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Dzięki niemu odbiorcy dłużej przebywają w serwisie, zwiększa się współczynnik konwersji, spadają koszty pozyskania klienta. Serwis i marka, która za nim stoi zyskuje większe zaufanie, na czym można budować większy udział firmy w rynku.
Kluczową częścią pracy UX designera jest przeprowadzanie różnego typu testów i badanie ich skuteczności. Wgląd w realne zachowania użytkowników na stronie internetowej pozwala sprawdzić efekt zmian zanim zostaną one wdrożone na stałe.. Każda zmiana bazuje na konkretnych danych analitycznych. Jeśli test wykaże, że proponowane rozwiązanie jest nieskuteczne, wykonujemy kolejny, by znaleźć takie, które przynosi satysfakcjonujący efekt.
Działamy jako agencja UX, jednak robimy dużo
więcej, by wypromować Twoją firmę w sieci
więcej, by wypromować Twoją firmę w sieci
Sprawdź, co jeszcze może pomóc Ci zdobywać klientów