Generuj wyższą sprzedaż wśród osób, które trafiają
do Twojego serwisu, minimalizuj koszty pozyskania klienta
i poszerzaj grono lojalnych nabywców

4 etapy pozyskania klientów dzięki optymalizacji konwersji

Profesjonalna optymalizacja konwersji wymaga wnikliwości i dociekliwości w ustaleniu, co dokładnie musi się wydarzyć, żeby w obliczalnej przyszłości Twój biznes prosperował lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. W ECHO skupiamy się na spotęgowaniu wydajności sprzedażowej Twojego serwisu i eliminacji czynników, które ograniczają jego potencjał. Oto, jaki proces realizujemy:

01

Badanie potrzeb

Zanim podejmiemy jakiekolwiek działania musimy zrozumieć Twój biznes i dowiedzieć się, co chcesz osiągnąć. Musimy również poznać profil Twojego klienta idealnego – ustalić, kim jest, czego potrzebuje i jakich korzyści się spodziewa, rozważając skorzystanie z Twojej oferty.

02

Analiza

Niezależnie od tego, co i w jaki sposób sprzedajesz, Twoja strona internetowa jest jak sklep, którzy użytkownicy przemierzają krok po kroku. Dokładnie badamy, z jakimi trudnościami odbiorcy mierzą się na każdym z etapów tej podróży. Dowiadujemy się nie tylko, gdzie leży problem, ale i dlaczego występuje.

03

Testy i rekomendacje

Dbamy o to, aby Twój serwis spełniał standardy UX design, a więc by był maksymalnie intuicyjny i użyteczny. Dzięki regularnie prowadzonym testom stale poprawiamy jego funkcjonalność, a tym samym podnosimy skuteczność w kontekście pozyskiwania wartościowych zapytań.

04

Zapytania od nowych klientów

Zdobywasz konkretne szanse sprzedażowe w postaci telefonów, maili czy przesłanych formularzy. Jesteśmy w stałym kontakcie, by wiedzieć, jakie rezultaty przynoszą nasze działania i co możemy zrobić, żeby „wycisnąć” z Twojego serwisu jeszcze więcej jakościowych zgłoszeń odbiorców z Twojej grupy docelowej.

Przekonuje Cię nasze podejście?

Nawet niewielkie zmiany w serwisie szansą na wielkie zyski w biznesie

Skuteczna optymalizacja konwersji wymaga umiejętnego zarządzania zachowaniem użytkowników. Ułatwienia potencjalnym klientom podejmowania takich interakcji, które metodycznie będą przybliżać ich do zakupu czy kontaktu z Twoją firmą. I tu do gry wkracza praca nad UX strony internetowej, czyli poprawą doświadczeń jej odbiorców. Często zamiast wydawać krocie na eksperymentowanie z coraz to nowszymi metodami pozyskiwania klientów, wystarczy dopracować swój serwis. Sprawić, by działał jak dobrze naoliwiona maszyna, której wszystkie tryby i trybiki zgodnie pracują nad zmianą zwykłego odwiedzającego w zadowolonego klienta.

Jak to wygląda w praktyce?

  • Analizujemy Twoją aktualną stronę pod kątem poziomu dostosowania do przyzwyczajeń i oczekiwań użytkowników,
  • badamy zachowania odbiorców – sprawdzamy, co ogranicza ich zaangażowanie w eksplorację serwisu i utrudnia podejmowanie oczekiwanych interakcji,
  • planujemy zawartość nowego serwisu lub rekomendujemy określone modyfikacje aktualnej strony w oparciu o twarde dane analityczne,
  • stale optymalizujemy serwis pod kątem konwersji; w ramach abonamentu wykonujemy m.in. testy A/B pozwalające znaleźć rozwiązania nastawione na maksymalizację Twoich zysków.

Dobry UX serwisu sprawia, że witryna realizuje zarówno potrzeby odbiorców, do których jest kierowana, jak i potrzeby biznesu, który za nią stoi. Zasada jest prosta. Im lepszy UX strony, tym wyższa konwersja.

Agnieszka góral z ECHO

Maksymalizujemy szanse sprzedażowe, które przynosi kontakt odbiorców z Twoim serwisem.

Ulepszaj swój serwis z matematyczną precyzją i osiągaj stabilne wzrosty

Wyższy współczynnik konwersji oznacza lepsze wykorzystanie posiadanych zasobów. Poprawa UX strony internetowej może przynieść doskonały zwrot z inwestycji.

Efektywne działania oparte na twardych danych

Optymalizacja konwersji to bazowanie wyłącznie na faktach, a nie na przewidywaniach czy inspiracji konkurencją. Za naszymi rekomendacjami stoją konkretne dane dotyczące TWOICH potencjalnych klientów. Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym jesteśmy w stanie bardzo dokładnie określić m.in., w które elementy klikają, a które ignorują, co czytają, a czego kompletnie nie zauważają, gdzie poruszają się sprawnie, a gdzie zaczynają się gubić. To właśnie ta wiedza pozwala nam pewnie i skutecznie zmieniać Twój serwis w opłacalne narzędzie sprzedażowe.

Stały monitoring i regularne rekomendacje

Optymalizacja współczynnika konwersji to proces, nie jednorazowy strzał. Kluczem do sukcesu są przemyślane i systematyczne działania ukierunkowane na realizację jasno określonego celu. Ich sekwencja jest stała: analiza – hipoteza – test – rekomendacja – analiza…. Zmieniają się tylko liczby – przybywa formularzy, telefonów i zrealizowanych transakcji. Chodzi przy tym nie tylko o zdobywanie nowych klientów, ale uzyskiwanie większych korzyści dzięki tym, których już do siebie przekonałeś. Wszystko po to, byś stale skalował swoje zyski.

Przestrzeń na poprawę konwersji istnieje ZAWSZE. Trzeba tylko umiejętnie ją zagospodarować. Gotowy?

Profesjonalne projektowanie UX.
Zadbamy o potrzeby – Twoich klientów i Twojego biznesu. biznesu.
Co robimy?

Audyt UX strony internetowej – badania user experience

To szczegółowa ocena strony w kontekście parametrów, które wpływają na użyteczność i wygodę korzystania z serwisu. Pozwala zidentyfikować wszystkie problematyczne dla użytkowników elementy serwisu, które obniżają szanse na podjęcie przez nich kontaktu z firmą i/lub dokonania zakupu. Wraz z listą błędów otrzymasz rekomendacje dotyczące sposobów ich naprawy.

Mapa serwisu

Mapa serwisu to zestawienie wszystkich podstron, które powinny znaleźć się w obrębie Twojego serwisu. O liczbie podstron nazewnictwie decyduje zakres Twojej oferty i specyfika modelu biznesowego. Aby zwiększyć widoczność strony, planując jej architekturę wykorzystujemy frazy o największym potencjale wyszukań w skali miesiąca.

Poza mapą otrzymujesz rekomendacje dotyczące zawartości najważniejszych podstron wraz z przykładami najbardziej efektywnych rozwiązań.

Projektowanie stron www

To kompleksowe rekomendacje dotyczące budowy i zawartości serwisu z uwzględnieniem najlepszych praktyk UX design, celów biznesowych Twojej firmy i danych analitycznych istotnych dla pozycjonowania serwisu w wyszukiwarce.

W ramach usługi wykonujemy makiety serwisu – określamy, jak będzie działać Twój serwis, jakie funkcjonalności będzie posiadać oraz jak będzie wyglądać rozłożenie treści oraz warstwa wizualna. W fazie pierwszej opracowujemy makiety o niskiej szczegółowości, dzięki czemu możesz zapoznać się z ogólną architekturą nowej strony. W kolejnym etapie otrzymujesz makiety w pełni oddające zawartość Twojego serwisu.

User experience test w usłudze abonamentowej

W ramach abonamentu wykonujemy stałą analizę zachowań użytkowników na stronie. Przeprowadzamy testy A/B w celu wyłonienia rozwiązań, które w największym stopniu przyczyniają się do zwiększania konwersji.

Stale ulepszamy funkcjonalność i użyteczność Twojej strony, co poprawia jej skuteczność w kontekście pozyskiwania klientów. Profesjonalne badania user experience zapobiegają działaniu po omacku i dają pewne efekty. Dokładnie wiesz, które ogniwo serwisu jest słabe i wymaga zmiany, oraz co na to wpływa.

Echo – agencja UX nastawiona na potęgowanie sprzedaży.

Wykorzystaj z nami maksimum potencjału biznesowego swojego serwisu.

Habza Finanse
Ostatnio zmieniłem firmę zajmująca się promocją w Internecie. Echo może nie jest najtańszym wyborem ale za to efekt w porównaniu do poprzedniej agencji jest piorunujący. Bardzo duży wzrost rok do roku. Chyba nie trzeba nic więcej. Kontakt... Więcej z Panem Dariuszem i jego zaangażowanie rewelacja! Polecam! ~ Paweł G. Świetny kontakt, obsługa na najwyższym poziomie. Zawsze pozostajemy w kontakcie. Firma prowadzi analizy i dostosowuje reklamę jak najbardziej pod klienta żeby zwiększyć jej skuteczność. Polecam w 100% ~ Paweł K.
AlePerfumeria
Z firmą ECHO pracujemy już od kilku lat. Zawsze podchodzą do tematu biznesowo, z nastawieniem na realizację naszych celów. Dodatkowo są elastyczni pod względem realizowanych działań i jeśli jest potrzeba zmian wynikająca z naszych potrzeb,... Więcej to zawsze są na to otwarci. To wyjątkowa sytuacja wśród agencji. Polecamy współpracę!
Bartosz Banaszkiewicz
Właściciel
IMPACT Środki czystości
Namiary na firmę Echo otrzymaliśmy z polecenia znajomego, który od lat korzysta z ich usług. Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatu, który jest pierwszym elementem. Dzięki temu powstał przemyślany plan na kolejne miesiące w rozbiciu... Więcej na etapy, co najpierw, a co w dalszej kolejności. Obecnie otrzymujemy cykliczne zapytania od naszych klientów dotyczące hurtowych ilości i o to właśnie nam chodziło. Wielkie dzięki i polecam.
Arletta Kolasińska
Właściciel
ARLI Nieruchomości
W pierwszym tygodniu nie dzieje się nic specjalnego. Także w drugim czy trzecim. Ale potem…. Stała kontrola, dobór słów kluczowych, właściwa ich analiza, kontrola statystyk i wiele innych czynników składa się na nasze zadowolenie z działania... Więcej firmy ECHO. Ludzie! Sami nie dacie rady! Skorzystajcie z ich profesjonalizmu i doświadczenia. Teraz, po blisko sześciu latach współpracy wiemy kogo polecamy nie tylko z czystym sumieniem ale i prawdziwym zadowoleniem.
Klinika Medyczna Totumedica
Bardzo profesjonalna i skuteczna w swoich działaniach firma.... Więcej Stworzona przez „Echo” nasza strona www jest rozbudowana ale przejrzysta ze świetnie dobranymi hasłami. Nasza współpraca nie skończyła się tylko na budowie strony lecz prowadzimy wspólnie nasze kampanie internetowe z zadawalającym efektem. POLECAM!
Kamila Nagiel
Właściciel
OD-NOWA
Z Agencją Echo pracuję już dobre kilka lat. Po dwóch pierwszych latach podobnie jak wielu z nas szukałam tańszej alternatywy. Niestety zmiana agencji na tańszą nie była zmianą na lepsze. Powrót do współpracy z Echo był bardzo dobrą decyzją.... Więcej Od kilku lat (już nieprzerwanie ;)) działam agencją Echo z bardzo dobrym rezultatem. Zawsze rozmawiamy o prawdziwych efektach (liczbie pozyskanych pacjentów), a nie o widoczności, czy frazach, jak miało to miejsce z poprzednimi agencjami. Gorąco polecam, bo jest to uczciwa agencja z nastawieniem na wynik i zwrot z inwestycji.
Magdalena Lasota
Kierownik ds. marketingu
BRANDvital Poland
Z pełną odpowiedzialnością polecam współpracę z Echo. Pracują tam profesjonaliści, zawsze gotowi do aktywnej pomocy i szukania optymalnych rozwiązań szytych na miarę konkretnej firmy. Długotrwała współpraca owocuje coroczną poprawą wyników kampanii... Więcej Adwords, którą zlecamy Agencji. Wielkie zaangażowanie (szczególnie w naszym przypadku Pani Ewy i Pani Agnieszki) i zrozumienie problematyki w niełatwej branży jaką są produkty medyczne, powodują, że niezależnie od tego, w której firmie pracuję, zawsze wiążę się współpracą z Echo.
Dariusz Cul
Specjalista ds. marketingu
MASSONI
Od ponad pół roku powierzamy nasze kampanie adwords firmie Echo. Jak dotąd jesteśmy w pełni usatysfakcjonowanie z profesjonalnej obsługi i szybkich, wymiernych efektów. W tydzień po ostatniej kampanii, skierowanej do klientów zagranicznych, otrzymaliśmy... Więcej kilka bardzo atrakcyjnych zleceń i realizujemy je do tej pory (…). Jeżeli poszukujesz firmy kompetentnie i skutecznie realizującej przyjęte przez Ciebie założenia nie mogłeś lepiej trafić – POLECAMY!
Beata Barylska
Dyrektor Zarządzająca
Consido
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy Echo i powierzyliśmy im do wykonania główną stronę firmy. Ich rozwiązania i propozycje opierają się na wnikliwych badaniach rynku. Echo to nie tylko kompetentny i profesjonalny Zespół,... Więcej to Pasjonaci ! Polecam!
Piotr Polkowski
Właściciel
Pol-MET
Doceniam osoby/firmy, które wykują zaangażowanie przez cały okres trwania projektu, i takim zaangażowaniem wykazała się agencja ECHO. Bardzo dziękuje za współpracę, jesteście pierwszą agencją (a w okresie 15 lat prowadzenia działalności współpracowałem... Więcej z wieloma), która wysłuchała mnie od początku do końca i potrafiła doradzić nad czym powinienem się koncentrować w działaniach marketingowych. Projekt niedawno został zakończony, a już przynosi konkretne rezultaty 😉
Marek Bochra
Właściciel
EUROPŁOT
Współpracujemy z Firmą Echo Marketing od początku istnienia naszej działalności. Dzięki profesjonalnej obsłudze oraz ogromnym zaangażowaniu Pana Dariusza Jarzębskiego efekty są rewelacyjne. Każdy projekt realizowany przez ECHO był skrupulatnie przygotowywany... Więcej i opracowywany. Indywidualne podejście do klienta, wiele ciekawych propozycji,  możliwość uczestniczenia w poszczególnych etapach realizacji,  a przede wszystkim trafione rozwiązania!!! (…). Podsumowując: Wasz rozwój jest naszym rozwojem. Dziękujemy Panie Darku za zaangażowanie, profesjonalizm oraz fachowe doradztwo. Polecamy 100%.
Marcin Wajda
Właściciel
Z firmą ECHO pracuję z sukcesami już od kilku lat. Poprzednio „przerobiłem” 3 inne, dobrze pozycjonujące się agencje, których działania i rezultaty nie koniecznie szły w parze z pięknie przedstawianą ofertą. W przypadku ECHO,... Więcej od samego początku współpraca to zupełnie inna bajka… profesjonalizm, wiedza i wsparcie, którego szukałem. Zakres naszych wspólnych działań: SEO/SEM/Content.
Adrian Mikołajczyk
Specjalista ds. informatycznej obsługi klienta
Chabin
Jakość usług na bardzo wysokim poziomie. Nasza współpraca przebiega w miłej atmosferze, co dodatkowo wpływa pozytywnie na jakość naszych wspólnych działań. Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego klienta. Gorąco polecam! 😉
Damian Kaczmarek
Właściciel
LASER SYSTEMS INTEGRATORS
Po wieloletnich poszukiwaniach partnera w kwestii marketingu w Internecie w końcu trafiłem na właściwych ludzi. Postawiliśmy sobie jasne cele i na efekty nie trzeba było długo czekać. Pan Darek to zdecydowanie specjalista w swoich fachu.... Więcej Polecam firmę Echo z czystym sumieniem.
Jakub Tafelski
Właściciel
CLASS Polska
Z firmą Echo rozpoczęliśmy działania od małej próby umiejętności i zrozumienia biznesu. Znaleźć odpowiedniego partnera, który faktycznie skupia się na realizacji założonych celów, jest dziś niezwykle trudno. Niewątpliwie Echo stanęło na wysokości... Więcej zadania, przygotowali dla nas kierunki działań oraz inicjowali zmiany, dzięki którym mamy poczucie dobrze wykonanej pracy. Polecam usługi Echo.
Rafał Kęsek
Właściciel
KĘSBET WYROBY BETONOWE
Szczerze polecam, naprawdę profesjonalna i rzetelna firma.
Mariusz Sych
Właściciel
SYMAR
Mamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z Panem Dariuszem Jarzębskim i firmą ECHO, którą prowadzi (…). Dzięki firmie ECHO prowadzimy przemyślane działania w internecie, w efekcie którym na co dzień zgłaszają się do nas nowi... Więcej klienci i spływają nowe zamówienia (…). Czujemy, że komuś naprawdę zależy na naszej firmie i na zbudowaniu z nami wspólnie sukcesu w bardzo długiej perspektywie (…) chętnie polecamy ECHO jako świetnego, uczciwego dostawcę usług marketingowych z wiedzą i kompetencjami, które dają ogromne szanse na odczuwalne efekty.
Adam Piłat
Właściciel
GEONAVI
Polecam wszystkim. Współpraca na 5. Pełen profesjonalizm, zaangażowanie i rzetelność przy projekcie.
Zuzanna Grala
Właściciel
GRALA S.C.
To o czym warto wspomnieć o tej firmie, to na pewno świetny kontakt, a więc zainteresowanie Naszą firmą oraz problemami (…). Determinacja w dążeniu do określonego celu, a więc w konsekwencji zadowolenia klienta,... Więcej jest kolejnym wyznaczonym przez tą firmę priorytetem. Kolejną i chyba najważniejszą sprawą przy podjęciu współpracy, która wyróżnia firmę ECHO jest to, iż określając czas swojego działania i strategię, Ty nie masz odczucia, że zainwestowany czas, pomysł są zmarnowane, a wydane pieniądze źle wydane. Z całym szacunkiem dla firmy ECHO, serdecznie polecamy – firma GRALA S.C.
Ewelina Boros
Właściciel
F&F
Agencję ECHO poleciła mi znajoma. (…) Zależało nam na podjęciu współpracy z kimś, kto zrozumie nasze potrzeby, nasz biznes i przełoży swoje umiejętności na wymierne efekty dla nas, a przy okazji będzie (pilotem) naszego rozwoju w internecie.... Więcej Od samego początku współpracy z ECHO czuliśmy pełne zaangażowanie i wnikliwość w poznanie naszych potrzeb. Pan Darek jest profesjonalistą. Świetnie prowadzi miły i zaangażowany zespół. Na efekty nie musieliśmy długo czekać, po kilku miesiącach mamy wzrosty konwersji ponad 100% i wsparcie na każdym kroku. Czekamy na więcej 🙂
Basalt Tech
Z firmą Echo rozpoczęliśmy pierwsze kroki i już w początkowej fazie możemy stwierdzić o poważnym i profesjonalnym podejściu do analizy strony firmowej i potencjalnej konkurencji, wizerunku w sieci, szerokie podejście do sprzedaży, dokładna... Więcej analiza potrzeb klienta wraz z omówieniem działań. Kompetentny personel kontakt na każdym poziomie współpracy. Polecamy współpracę z czystym sumieniem.
Polifarb Łódź
Polifarb Łódź
Polifarb Łódź korzysta z usług agencji ECHO od dłuższego czasu, a naszą wzajemną współpracę oceniamy pozytywnie. Efekty pozycjonowania są zadowalające i widoczne w cyfrach. Cele, jakie sobie wyznaczyliśmy przez ECHO są w pełni realizowane,... Więcej w bardzo dużym stopniu zwiększyła się rozpoznawalność naszej marki i oczywiście wzrasta nam poziom sprzedaży. Profil naszej produkcji jest dość specyficzny, jednak dla ECHO nie stanowi to problemu. W dalszym ciągu wspólnie odnajdujemy nowe możliwości naszych działań (…).
Ewa Łapińska
Właściciel
Rozbud
Bardzo miła współpraca. Szerokie podejście do tematu sprzedaży i wizerunku firmy. Analiza potrzeb, analiza rynku zbytu, analiza potencjalnej konkurencji. Kampanie reklamowe szyte na miarę. Rezultaty widoczne już po niedługim czasie od uruchomienia. Kompetentny... Więcej personel jest w stałym kontakcie. Na bieżąco analizują i elastycznie zmieniają narzędzia, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty. Ciekawa firma godna polecenia 🙂
Kacper Smulski
Właściciel
BramTECH
Bardzo indywidualne podejście do klienta. Częste rozmowy na temat prowadzenia marketingu w Internecie. Świetna analiza oraz trafione pomysły, które przynoszą efekty. Firma BramTECH serdecznie poleca współpracę z zespołem ECHO 🙂
Tomasz Wróbel
Właściciel
Stolarstwo Tomasz Wróbel
Jesteśmy pod wrażeniem wiedzy i profesjonalizmu Pana Darka i całego zespołu Echo. Mimo, że podczas tworzenia strony firmowej mieliśmy trochę odmienne zdanie, to jednak z czasem chylimy czoło i oddajemy honory dla waszego profesjonalizmu, strona mimo braku... Więcej wkładu w promocje przynosi nowych klientów i zapytania takie, jakich szukaliśmy i oczekiwaliśmy. Kolejne strony i sklepy tylko z wami. Szczerze polecam, wasza praca sama się broni.
Krzysztof Krakowiak
Właściciel
Płotex
„Z firmą ECHO Marketing pierwszy kontakt miałem kilka lat temu, ale nie zdecydowałem się na współpracę ze względu na koszty. Do zrobienia strony internetowej i obsługi marketingowej wybrałem inną agencję. Mijały miesiące, lata,... Więcej a ja byłem w tym samym miejscu:( Wróciłem więc do rozmów z Echo. Pracujemy od kilku miesięcy i już widzę znaczny wzrost zapytań, a co za tym idzie klientów. Zadbali o odpowiednią widoczność mojej firmy. Jesteśmy w stałym kontakcie i zawsze rozmawiamy o moich celach i tym, co chce osiągnąć dzięki naszej współpracy.”
Makita Polska
Współpracę z firmą Echo oceniamy na szóstkę+:) Zarówno pod kątem wyników działań, terminowości jak i zaangażowania. Osoba wydelegowana dla nas, podchodzi rzetelnie do tematu, jest kulturalna i serdeczna. Zawsze wytłumaczy, podpowie i zarekomenduje... Więcej działania, które są nam pomocne w realizacji planów marketingowych. Doceniamy również jej dużą wiedzę techniczną i znajomość branży, co gwarantuje zrozumienie naszego biznesu i celów. Polecamy współpracę z firmą ECHO Marketing!
Tomasz Liśkiewicz
Właściciel
Amber Editing
„Współpraca z firmą ECHO Marketing przebiega nie tylko w życzliwej i przyjaznej atmosferze, ale przede wszystkim realizowana jest w sposób profesjonalny i rzeczowy. Zespół ECHO Marketing jest bardzo kreatywną i pozytywnie nastawioną grupą... Więcej specjalistów. Świetne treści napisane przez ekspertów z ECHO Marketing prezentują to, co ważne dla klientów i jednocześnie podkreślają to, co wyróżnia nas na tle naszych konkurentów. Efekt końcowy projektu przeszedł nasze oczekiwania.”
Agata Wojdyła
Właściciel
Kolorowych Snów
„Mogłabym podpisać się pod każdą wcześniejszą opinią. ECHO Marketing to pierwsza firma, której ze spokojem powierzam działania marketingowe w Google. Wszystkie wcześniejsze promocje w Google polegały na zdawkowym kontakcie z firmą obsługującą... Więcej i kolejnymi przelewami budżetu. W ECHO Marketing podejście jest zupełnie inne – profesjonalne, celowe i skoncentrowane na zysku zleceniodawcy. Polecam z czystym sumieniem, będziecie Państwo w fachowych rękach.”
Marek Woźniakowski
Właściciel
CONSIDO.PL
„Z firmą ECHO Marketing współpracuję od ponad dwóch lat. Firma wykonuje dla mnie strony internetowe oraz zajmuje się pozycjonowaniem. Muszę przyznać, że nie bardzo wierzyłem w efekty reklamy w internecie mojej branży. Efekty przeszły... Więcej moje najśmielsze oczekiwania. Dostajemy kilka, kilkanaście zapytań tygodniowo. Wiele z nich jest dla nas bardzo cennych. Firma ECHO to prawdziwi profesjonaliści. Jesteśmy w ciągłym kontakcie, Opiekun przedstawia nam nowe możliwości poprawy efektywności działania. Polecam wszystkim usługi firmy ECHO Marketing (oprócz mojej konkurencji).”
Aleksander Bankowiak
Właściciel
Łazienka bez barier
Współpraca z firmą ECHO Marketing cechuje się profesjonalnym podejściem, rozumieniem biznesu, otwartością na cele klienta oraz elastyczną współpracą. Osoby, które prowadzą nasze działania podchodzą rzetelnie do tematu, jednocześnie cechuje je bardzo wysoka... Więcej kultura osobista i serdeczne podejście co wprowadza do współpracy bardzo dobrą atmosferę. Za tym wszystkim idą rosnące wyniki, które wymagają czasu i zaufania, ale warto. Polecam współpracę z firmą ECHO Marketing.
Dorota Żelewska
Właściciel
ERCO
„Firmie ECHO Marketing powierzyliśmy nie tylko obsługę reklamy, ale także stworzenie strony internetowej naszej firmy. W jednym i drugi zadaniu fachowcy z ECHO Marketing spisali się na medal. Profesjonalizm na każdym etapie pracy, 100% zaangażowania... Więcej i serdeczności. Wszystko, żeby współpraca była satysfakcjonująca, a działania przynosiły zyski. Gratulujemy podejścia i zaangażowania w pracę – my wiemy – przynosi to świetne efekty.”
Paulina Kosztowska
Menadżer ds. marketingu
JUNGHEINRICH Polska Sp. z o.o.
Współpracę z ECHO Marketing rozpoczęliśmy przy realizacji nowego przedsięwzięcia. Doskonałe zrozumienie naszych celów i naszego biznesu oraz profesjonalne i kreatywne podejście zaowocowały powodzeniem projektu już od pierwszych dni. Stały monitoring działań... Więcej i wsparcie ze strony zespołu ECHO Marketing pozwalają docierać nam codziennie do nowych grup klientów. Z przyjemnością polecam firmę ECHO Marketing, jako rzetelnego i fachowego partnera w obszarze marketingu internetowego.
Andrzej Pawluk
Dyrektor naczelny
BENINCA POLONIA Sp. z o.o.
„Poszukiwanie rozwiązań dających realne korzyści – to główny powód, dla którego warto współpracować z agencją ECHO Marketing. Powierzając budżet marketingowy firmy wiem, że trafia on w ręce ludzi uczciwych i kompetentnych, którzy zadbają... Więcej o jego optymalne wykorzystanie. Systematycznie odczuwam efekty naszej współpracy pozyskując nowych klientów.”
Krzysztof Kowalski
Dyrektor handlowy
Salony meblowe EMPIR
Współpraca z firmą ECHO Marketing to kompleksowa obsługa i merytoryczne wsparcie oraz pewność właściwie inwestowanych środków. Dzięki ciągłym analizom i działaniom optymalizacyjnym realizujemy satysfakcjonujący zwrot z inwestycji w marketing... Więcej internetowy. ECHO Marketing to partner realnie wspierający rozwój naszej firmy w bardzo partnerskiej atmosferze.

Chcesz wiedzieć więcej o UX?
Sprawdź nasze FAQ

UX designer to projektant doświadczeń użytkownika. Dba o to, żeby doświadczenie użytkownika w kontakcie ze stroną internetową czy aplikacją było pozytywne i nie wywoływało frustracji.

UX (User Experience) i UI (User Interface) to dwie różne dziedziny projektowania, które są często mylone ze sobą. UX dotyczy sposobu, w jaki użytkownik korzysta z produktu lub usługi, podczas gdy UI dotyczy sposobu, w jaki produkt lub usługa jest przedstawiona wizualnie użytkownikowi. Innymi słowy, UX zajmuje się tym, jak użytkownik postrzega i doświadcza produktu, podczas gdy UI zajmuje się ubraniem tego w warstwę wizualną.

Oto kilka różnic pomiędzy UX i UI:

  • UX zajmuje się całym doświadczeniem użytkownika z produktem, od momentu wejścia na stronę do momentu wyjścia. Oznacza to, że UX obejmuje takie aspekty jak nawigacja, interakcje i struktura strony.
  • UI zajmuje się tym, jak produkt jest prezentowany użytkownikowi, czyli jego wyglądem i sposobem działania. UI obejmuje takie aspekty jak layout, kolorystyka i typografia.
  • UX zajmuje się tym, jak użytkownik myśli i działa podczas korzystania z produktu. UX projektanci zajmują się badaniem potrzeb użytkowników i tworzeniem rozwiązań, które są dla nich intuicyjne i przyjazne.
  • UI zajmuje się tym, jak produkt jest prezentowany użytkownikowi, a więc jego wyglądem i interfejsem. UI projektanci zajmują się tworzeniem estetycznych i przyjaznych dla oka rozwiązań, które są łatwe w obsłudze.

W pierwszym kroku sprawdzamy kondycję aktualnej strony i przygotowujemy Raport startowy. Analizujemy m.in. wykorzystywane narzędzia i specyfikę konwertujących użytkowników (usługa jednorazowa, niezbędna do startu działań, odnawiana w ramach abonamentu). Równocześnie konfigurujemy narzędzia, które zaczynają zbierać dane o zachowaniach użytkowników. Analizujemy zebrane dane i określamy, co i dlaczego wymaga poprawy. Wykonujemy testy A/B pozwalające znaleźć optymalne rozwiązanie problemu, a następnie rekomendujemy zmianę i weryfikujemy poprawność jej wdrożenia.

Dla każdej firmy, która prezentuje swoją ofertę na stronie internetowej, projektowanie doświadczeń użytkownika jest tak samo ważne jak sprzedaż czy działania marketingowe. Dlaczego? Ponieważ dobry projekt UX strony bezpośrednio wpływa na wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Dzięki niemu odbiorcy dłużej przebywają w serwisie, zwiększa się współczynnik konwersji, spadają koszty pozyskania klienta. Serwis i marka, która za nim stoi zyskuje większe zaufanie, na czym można budować większy udział firmy w rynku.

Kluczową częścią pracy UX designera jest przeprowadzanie różnego typu testów i badanie ich skuteczności. Wgląd w realne zachowania użytkowników na stronie internetowej pozwala sprawdzić efekt zmian zanim zostaną one wdrożone na stałe.. Każda zmiana bazuje na konkretnych danych analitycznych. Jeśli test wykaże, że proponowane rozwiązanie jest nieskuteczne, wykonujemy kolejny, by znaleźć takie, które przynosi satysfakcjonujący efekt.

Zadzwoń lub napisz

Zrób dziarski krok w stronę rozwoju swojego biznesu