Przedstaw swoją ofertę tak, by każdy ją zrozumiał

W komunikacji z klientem liczy się każda sekunda. Wykorzystaj czas, który potencjalny kupujący poświęci na zapoznanie się z Twoją stroną, najlepiej, jak to możliwe. Zadbamy, aby Twoja witryna była stworzona zgodnie z zasadami UX Design – czyli w sposób maksymalnie przyjazny i intuicyjny dla odbiorcy. Umiejętne projektowanie UX to klucz do skutecznej komunikacji z klientem.

Ile kosztuje UX?
UX
UX Design

Ogranicz pracę działu obsługi klienta dzięki UX

Poprawimy układ tekstów i opisów na stronie internetowej oraz przeprowadzimy inne działania, które zwiększą jej przejrzystość i wygodę obsługi. Dzięki temu Twój klient bez wysiłku znajdzie informacje o ofercie, których potrzebuje. On nie będzie musiał czekać na odpowiedź, a pracownicy działu obsługi skupią się na domykaniu transakcji i obsłudze zamówień. Właśnie tak zmniejszysz koszty operacyjne prowadzenia biznesu i zwiększysz sprzedaż.

Bezpłatna konsultacja

Zadbaj o efektywny dialog z klientem
i zostaw konkurencję w tyle

Buduj pozytywne doświadczenie odbiorców od pierwszego kontaktu z Twoim serwisem,
by maksymalnie ułatwić dotarcie do oferty. Porozmawiaj z naszym specjalistą o audycie UX
i przekonaj się, że warto!

Badania UX – podstawa tworzenia skutecznych komunikatów dla klientów

Eksperci od content marketingu

Przeprowadzimy audyt UX, tj. badanie użyteczności stron internetowych – spojrzymy na Twój serwis okiem klienta i wskażemy, jakie zmiany wprowadzić, żeby:

  • jego obsługa stała się dla odbiorcy maksymalnie prosta i przyjemna,
  • strona www zwiększyła potencjał sprzedażowy i pozwoliła klientowi szybko podjąć oczekiwaną akcję,
  • serwis był w pełni zrozumiały, a oferta – odczytywana tak, jak tego oczekujesz.

Otrzymasz pogłębiony raport z konkretnymi rekomendacjami. Na ich podstawie będziemy mogli przeprowadzić projektowanie UX.

Pewnie prowadzimy klientów ku lepszemu. Poznaj naszą skuteczność!

3 powody, dla których warto

zainwestować w pozytywne User experience

01

UX daje Ci przewagę czasową nad konkurencją

Zanim programista zacznie kodować sklep internetowy lub stronę www, możliwe jest przetestowanie prototypowego projektu z UX designerem. Badania UX podjęte na etapie projektowania strony www czy e-sklepu pozwalają od razu wdrożyć rozwiązania, które zwiększają użyteczność serwisu. Dzięki temu prostemu zabiegowi, dostarczasz programiście sprawdzony projekt, a tym samym oszczędzasz czas, który musiałby poświęcić na kilkukrotne poprawianie tego samego produktu. Takie rozwiązanie jest bardzo efektywne i skuteczne, ponieważ pozwala znacznie szybciej opublikować przyjazną w obsłudze i nastawioną na sprzedaż stronę lub sklep. A to buduje przewagę konkurencyjną.

02

Projektowanie UX to wyższy zwrot z inwestycji czasu i pieniędzy włożonych w nową stronę

Prawidłowy proces tworzenia produktu, uwzględniający badania i testy UX, pozwoli Ci na uzyskanie znakomitego zwrotu z inwestycji (ROI) – co jasno pokazuje wymierny wpływ UX na biznes. Każda złotówka zainwestowana w prace nad User experience przynosi od 10 do 100 zł zwrotu. To możliwe, ponieważ obniżasz koszty poprawiania błędów i wdrażania usprawnień, które mogą pojawić się na późniejszym etapie użytkowania strony. Inwestycja środków w działania UX prowadzi zatem nie tylko do zwiększenia sprzedaży, udziałów w rynku czy też obniżenia kosztów pozyskania klientów, ale również do poprawy wydajności procesu tworzenia nowego narzędzia do sprzedaży Twoich produktów.

03

UX Design zmniejsza koszty operacyjne

Strona zaprojektowana zgodnie z zasadami User experience pozwala klientowi szybciej i lepiej zrozumieć, co oferujesz i sprawia, że może wykonać wiele zadań samodzielnie – bez pomocy Twoich pracowników. Dzięki temu Twój zespół może się skupić na domykaniu i intensyfikacji sprzedaży. Skieruj zaangażowanie pracowników, gdzie to koniecznie i maksymalizuj zwrot z każdej wydanej przez siebie złotówki na prowadzenie biznesu.

Budowanie pozytywnej relacji z klientem mamy we krwi! Sprawdź!

FAQ

Chcesz wiedzieć więcej o UX?
Sprawdź nasze FAQ

Badanie użyteczności strony internetowej to doskonały sposób, by sprawdzić, jakie doświadczenia ma użytkownik, który wchodzi z nią w interakcję. Pogłębiona analiza Twojej strony pozwoli nam odpowiedzieć na szereg pytań, m.in.:

  • czy strona jest intuicyjna w obsłudze?
  • Czy zawiera wszystkie informacje, których poszukuje odbiorca?
  • Czy wykorzystywane rozwiązania realnie przyczyniają się do zwiększenia konwersji?
  • Czy wykorzystane rozwiązania wspierają, czy też ograniczają skuteczność działań marketingowych?
  • Czy wykorzystane rozwiązania wspierają, czy też utrudniają realizację celów biznesowych?

Przeprowadzony przez specjalistów ECHO audyt UX weryfikuje stronę w 2 obszarach:

  1. marketingowym (usability) – pozwala sprawdzić, czy cel strony, ścieżki konwersji oraz sposób prowadzenia użytkownika przez proces zakupowy są jasno określone; weryfikuje sposób komunikacji oraz stopień adekwatności zastosowanych rozwiązań w kontekście łatwości korzystania z serwisu,
  2. technicznym – pozwala sprawdzić zgodność z normami i standardami tworzenia stron WWW z perspektywy internauty.

Podczas audytowania strony ocenie podlegają takie elementy, jak m.in.:

  • identyfikacja wizualna i wiarygodność marki,
  • rozwiązania marketingowe (usability),
  • budowa menu strony,
  • łatwość poruszania się po stronie,
  • architektura strony, szata graficzna i układ tekstu,
  • zawartość i forma tekstów,
  • prezentacja oferty i produktów,
  • ścieżki konwersji/proces zakupowy,
  • sposób działania wyszukiwarki,
  • optymalizacja SEO pod kątem UX,
  • budowa zakładki KONTAKT i formularzy,
  • wydajność i szybkość działania strony (Core Web Vitals),
  • responsywność strony i dostosowanie do urządzeń mobilnych,
  • poprawność działania kodu strony.

Materiał poaudytowy jest podzielony na czytelne sekcje, w których znajdziesz szczegółowe omówienie poszczególnych elementów oraz rekomendacje zmian wraz z ich uzasadnieniem.

Na cenę audytu UX wpływa prognozowany czas wykonania zależny m.in. od liczby podstron, narzędzi, w które wyposażony jest serwis, takich jak np. kalkulatory wycen, konfiguratory, katalogi produktów, funkcjonalność sklepowa itp. Koszt ustalany jest zatem indywidualnie.

Chcesz poznać dokładną wycenę? Sprawdźmy, czego naprawdę potrzebujesz!

UX to skrót od angielskiego określenia User experience, które oznacza „doświadczenie użytkownika”. Tak nazywa się ogół wrażeń, które są odbierane przez użytkownika np. podczas przeglądania strony internetowej. Im przyjemniejsze są to doświadczenia, tym lepsze przełożenie na sprzedaż.

To wszelkie działania, które są podejmowane, aby układ strony internetowej, jej interfejs oraz zawarte na niej treści, były przejrzyste, zrozumiałe i szybko przekazywały zamierzony komunikat. Dla projektanta priorytetem jest również ułatwienie odbiorcy odnalezienie przydatnych mu informacji oraz poprowadzenie go przez serwis tak, aby było mu łatwiej dokonać zakupu.

SXO to optymalizacja doświadczeń użytkownika, czyli połączenie działań z zakresów SEO (pozycjonowanie stron) oraz User experience. Ich celem jest tworzenie stron www, które są dobrze widoczne dla wyszukiwarek, wspierają pozyskiwanie wartościowego ruchu oraz są przyjazne dla użytkownika.

Bezpłatna konsultacja

Wykonaj pierwszy krok do rozwoju swojego biznesu