Indywidualny plan marketingowy
obliczony na rozwój Twojej firmy
Warsztat startowy to proces, którego celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie o to, gdzie, kiedy i jak dotrzeć do klientów zainteresowanych produktami i usługami, które oferujesz. Kluczem jest wykorzystanie mocnych stron Twojego biznesu oraz indywidualnych wyróżników na tle konkurencji.
W oparciu o analizę specyfiki Twojej firmy:
- przygotujemy za Ciebie profesjonalny brief marketingowy,,
- wskażemy najważniejsze błędy na Twojej stronie firmowej lub podsuniemy rozwiązania, które powinieneś uwzględnić tworząc/przebudowując nowy serwis,
- przyjrzymy się prowadzonym przez Ciebie działaniom (z perspektywy UX, Google Ads, SEO i Content marketingu) – określimy, jak jest, a jak powinno być oraz jaki efekt da zmiana,
- zdefiniujemy obszary rozwojowe i dobierzemy narzędzia marketingu internetowego z myślą o zwiększeniu sprzedaży w Twojej firmie,
- przedstawimy plan wdrożenia poszczególnych rozwiązań z uwzględnieniem budżetu, jakim dysponujesz.
Sposób na skuteczne działania marketingowe online
dla firm z segmentu technicznego
Co robimy?
Krok 1: Uzupełnienie kwestionariusza
Najpierw poprosimy Cię o przemyślenie szeregu dotyczących Twojej firmy zagadnień z 6 kategorii tematycznych.
Chcemy maksymalnie efektywnie wykorzystać czas wspólnego spotkania, a takie działanie pozwoli Ci spokojnie się do niego przygotować. My zaś, po otrzymaniu ankiety, zyskamy wstępny ogląd Twojej sytuacji biznesowej, dzięki czemu lepiej zrozumiemy Twoje potrzeby i oczekiwania.
Krok 2: Spotkanie warsztatowe
Podczas około dwugodzinnej rozmowy głębiej poznajemy Twoją firmę, m.in.: jej cele biznesowe, wyróżniki, ofertę, klientów, konkurencję. Dyskutujemy o wyzwaniach, z którymi się mierzysz, ale i o obszarach, z których jesteś zadowolony i których nie chcesz zmieniać.
Zapewniamy, że podobnie jak wielu innych naszych klientów odkryjesz szereg aspektów związanych z marketingiem swojej firmy, nad którymi wcześniej się nie zastanawiałeś.
Krok 3: Opracowanie Pogłębionego wywiadu
To wysokiej klasy brief zawierający uporządkowane i w profesjonalny sposób opracowane informacje o Twoim biznesie.
Dla nas będzie to drogowskaz pokazujący kierunek, w którym podąża i chce rozwijać się Twoja firma. Ty zaś zyskasz materiał, który możesz wykorzystać jako skondensowane, merytoryczne źródło wiedzy o prowadzonej działalności. Także we współpracy z inną agencją.
Krok 4: Opracowanie rekomendowanych kierunków działań online
Na kolejnym etapie nasz zespół przeanalizuje Twoją obecną sytuację
i przygotowuje szereg zaleceń adekwatnych do specyfiki Twojej firmy.
Dokument, który otrzymasz, będzie zawierał:
- spis podstawowych błędów w aktualnych działaniach lub listę dobrych praktyk, jeśli dopiero masz zamiar z nimi wystartować,
- zalecane rozwiązania przystające do celów Twojej firmy wraz z uzasadnieniem ich wykorzystania – nie jest to zwykła oferta, a indywidualny plan marketingowy przygotowany w taki sposób, byś dokładnie wiedział, z czego wynikają określone rekomendacje i jakie efekty może przynieść ich realizacja,
- plan wdrożenia poszczególnych narzędzi
wraz z rozksięgowanym budżetem.
Krok 5: Podsumowanie i omówienie wyników warsztatu
Ostatnim elementem jest ponowne spotkanie, w czasie którego omawiamy efekty naszej pracy.
W ciągu 30 dni od wysłania dokumentu z planem marketingu digital, masz czas na przemyślenie naszych zaleceń oraz omówienie ich ze współpracownikami. W tym czasie ponownie spotykamy się, aby krok po kroku je przedyskutować i odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.
Działamy w ten sposób, ponieważ chcemy, być zyskał pełen obraz tego, co według nas powinno zostać poprawione/zmienione, by Twój biznes zaczął lepiej działać.
Zyskaj gotowy plan marketingowy
i wzmocnij swoją przewagę konkurencyjną
Agencja ECHO oczami klientów
Ile kosztuje warsztat startowy?
Cena usługi wynosi 7 200 zł netto i jest to wydatek jednorazowy. Na koszty składa się m.in. 40 godzin pracy dedykowanego zespołu projektowego, który wykonuje szeroko zakrojone analizy narzędziowe i opracowuje spójną koncepcję działań nastawionych na osiągnięcie wzrostu przychodów w Twojej firmie. Materiał, który otrzymasz, zawiera kilkadziesiąt stron konkretnych zaleceń i wskazówek bazujących na pozyskanej wiedzy o Twoim biznesie i priorytetach sprzedażowych. To konkretny plan marketingu online, który pozwoli Ci działać, wykorzystując mocne strony Twojego biznesu.
Spotkanie prowadzi nasz ekspert, który ma szerokie kompetencje marketingowo-sprzedażowe. Dzięki doświadczeniu w pracy z branżami technicznymi pełni jednocześnie rolę profesjonalnego doradcy biznesowego.
Nie. Zarówno brief marketingowy, który otrzymasz, jak i dokument opisujący rekomendowane kierunki działań możesz wykorzystać dowolnie, także we współpracy z inną agencją.
Od momentu pierwszego spotkania do przekazania Ci planu działań marketingowych mija nie więcej niż 3-4 tygodnie. W tym czasie cały zespół projektowy pracuje nad realizacją kolejnych etapów działań
Nie. Plan sporządzany w dwóch wersjach – optymalnej i podstawowej. Wariant optymalny to taki, który, zdaniem naszych specjalistów, przyniesie najlepsze efekty dla Twojego biznesu. Wariant podstawowy ma zapewnić rezultaty w wymiarze koniecznym do wstępnej poprawy wyników. Niezależnie od tego, na którą opcję się zdecydujesz, nie musisz realizować wszystkich usług jednocześnie. Przedstawimy Ci harmonogram działań, który pozwoli jak najbardziej wydajnie rozdysponować Twój budżet.
Nie wiesz, czy warsztat startowy sprawdzi się w Twoim przypadku?
Sam zdecyduj, w jakim obszarze chcesz z nami współpracować