Wejdź na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.
I tam pozostań!

Z wyszukiwarki Google korzysta ok. 97% internautów. Są wśród nich również Twoi klienci. Ale żeby do nich dotrzeć, musisz dać się im zobaczyć. Większość osób przegląda tylko TOP 10 wyników wyszukiwania. Zadbamy o to, abyś pojawił się na pierwszej stronie rankingu i już tam pozostał.

Profesjonalne pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych to inwestycja nastawiona na osiąganie długofalowych wyników. Podczas gdy płatne reklamy są jak sprint, SEO to maraton, którego ukończenie na dobrym miejscu wymaga wytężonej i wielotorowej pracy. Ta inwestycja odwdzięcza się trwałymi efektami rozłożonymi w czasie.

Zobaczysz je nie tylko w zwiększonym ruchu na stronie. Skuteczna agencja SEO to taka, która wspiera proces pozyskiwania leadów. W naszych działaniach skupiamy się na tym, by pomnożenie liczby użytkowników odwiedzających Twoją stronę realnie wpływało na wzrost wartościowych zapytań o produkty i usługi, które oferujesz.

Ile kosztuje SEO?

Bezpłatna konsultacja

Wzmacniaj pozycję swojej firmy w Google
i przyciągaj nowych klientów

Jesteśmy agencją SEO z Łodzi, działającą na terenie całej Polski. Wiemy, jak skutecznie wypozycjonować stronę internetową, tak, aby przyciągała klientów zainteresowanych Twoją ofertą
i realnie wpływała na wzrost sprzedaży. Chcesz poznać szczegóły? Skorzystaj z bezpłatnej
konsultacji i dowiedz się więcej!

Zbuduj sieć wartościowych linków prowadzących do Twojej strony

Na pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google składa się wiele elementów. Jednym z kluczowych są wartościowe linki w serwisach zewnętrznych, które prowadzą do Twojej strony. Najlepsze agencje SEO dbają nie tylko o ich ilość, ale przede wszystkim o jakość. Tak też działamy w ECHO.

Odnośniki do Twojej strony pojawią się na branżowych portalach, blogach i w innych miejscach, w których bywają klienci, do których chcesz dotrzeć. Dzięki temu osiągniesz podwójne efekty – wzmocnisz wiarygodność swojego biznesu i pozycję w Google. Wynik? Więcej potencjalnych klientów na Twojej stronie i spotęgowane szanse na domknięcie sprzedaży.

SEO
SEO

Spraw, by potencjalni klienci odkryli wartościowe treści, które tworzysz

Inwestujesz czas i pieniądze w każdą treść promującą Twój biznes? Zadbaj, by nie trafiła do internetowej szuflady bez dna. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu docierasz z komunikatem do osób, które poszukują określonych rozwiązań. Pomożemy Ci osiągnąć efekt synergii: optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarki zbuduje wysokie pozycje w Google, a ich merytoryka wzmocni Twój wizerunek jako eksperta w branży.

Upewnij się, że Twoje działania SEO są skuteczne

Zainwestowałeś już w pozycjonowanie strony, ale nie widzisz wyników, których oczekiwałeś? Zastanawiasz się, czemu Twoja strona straciła widoczność? Pozwól nam spojrzeć na Twoje działania SEO okiem eksperta. Przeprowadzimy audyt SEO, dzięki któremu dowiesz się, które elementy na Twojej stronie działają prawidłowo, a które mogą sabotować efekty pozycjonowania i wymagają poprawy.

Przeanalizujemy strukturę i treść Twojej strony internetowej.
Wskażemy błędy i problemy oraz zarekomendujemy odpowiednie zmiany.
Przyjrzymy się temu, jak pozycjonuje się Twoja konkurencja.
Dobierzemy odpowiednie frazy kluczowe i wytyczymy kierunki działania.

Przekonaj się, jak skuteczna jest strategia SEO ściśle dopasowana do celów biznesowych

5 powodów, dla których warto

zainwestować w profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych

Wiemy, jak skutecznie wypozycjonować stronę, tak aby przyciągała klientów
zainteresowanych Twoją ofertą i realnie wpływała na wzrost sprzedaży.

01

Długofalowe korzyści

Pozycjonowanie stron www przynosi efekty na wiele miesięcy. Nawet jeśli z jakichś powodów będziesz zmuszony do zawieszenia lub rezygnacji z usług SEO, możesz korzystać z wypracowanych dzięki nim wyników przez długi czas. To istotne szczególnie w obliczu niezaplanowanego kryzysu rynkowego.

02

Skalowalność

Dopasujemy skalę działań SEO do Twoich bieżących celów biznesowych oraz możliwości. Poprawimy pozycję fraz kluczowych i zwiększymy ich liczbę na pierwszej stronie wyników Google. Dzięki przemyślanej optymalizacji strony internetowej spotęgujemy wartościowy ruch w Twoim serwisie i stopniowo zwiększymy zasięgi dotarcia.

03

Precyzja dotarcia do Twoich klientów

Specjaliści SEO grają do jednej bramki z Google. Chodzi to, aby skierować do Ciebie klienta, którego problemy możesz rozwiązać. Pozycjonowanie stron na to pozwala. Precyzyjnie dopasowane słowa kluczowe i ich odpowiednie zastosowanie to gwarancja pomnożenia szans na szybką sprzedaż.

04

Opłacalność

Im dłużej inwestujesz w SEO, tym bardziej Ci się to opłaca. Pozycja Twojego serwisu w Google wzrasta i umacnia się. Stopniowo zwiększa się ruch na stronie – trafia na nią coraz więcej użytkowników – Twoich potencjalnych klientów. Z dnia na dzień witryna staje się bardziej zaufana w oczach algorytmów wyszukiwania dzięki czemu obniżasz koszt pozyskania jednego klienta. Rachunek jest prosty!

05

Większe bezpieczeństwo Twojej strony www

Algorytmy Google promują wyłącznie bezpieczne serwisy. Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych uwzględnia również wzmacnianie ich zabezpieczeń. Działania SEO obejmują wdrożenie odpowiednich certyfikatów. Dzięki temu użytkownicy są pewni, że mogą zaufać Twojej witrynie i bez obaw zagłębiać się w szczegóły oferty, a Ty nie musisz martwić się, że na stronie pojawią się treści dyskredytujące Twój biznes w oczach klientów.

Skuteczną współpracę opieramy na partnerstwie. Sprawdź, co o naszej agencji SEO mówią klienci

FAQ

Chcesz wiedzieć więcej o SEO?
Sprawdź nasze FAQ

Na pozycjonowanie serwisu składa się wiele bardzo zróżnicowanych działań. Nasi specjaliści zajmują się zarówno aspektami technicznymi, jak i treściowymi, troszczą się też o tzw. off–site, czyli np. o pozyskanie wysokiej jakości linków zewnętrznych, wzmacniających moc Twojej domeny. Cena pozycjonowania zależy od zakresu tych działań na danym projekcie.

Pod uwagę bierzemy m.in.:

  • aktualny stan serwisu – nowoczesne, dobrze zaprojektowane strony WWW będą wymagały mniejszych nakładów pracy specjalisty (a co za tym idzie niższych kosztów) niż te, na których użytkownik gubi się zaraz po opuszczeniu strony głównej; w ECHO kampanię SEO rozpoczynamy po przeprowadzeniu audytu SEO, który pozwala nam zdiagnozować wszystkie błędy i problemy w obrębie serwisu;
  • wielkość serwisu – na cenę pozycjonowania wpływa liczba podstron, którymi trzeba się “zaopiekować”; dla specjalisty SEO serwis internetowy to sieć powiązanych ze sobą elementów – im sieć ta jest gęstsza, tym więcej zmiennych należy przyjąć dokonując najdrobniejszych zmian, a czasochłonność prowadzenia projektu wzrasta;
  • liczbę tworzonych artykułów – wysokiej jakości treści umiejętnie zoptymalizowane pod wyszukiwarkę są fundamentem, na którym opiera się dobrze prowadzona kampania SEO; cena będzie zatem zależna od tego, jak dużo publikacji wewnętrznych i zewnętrznych miesięcznie będziemy przygotowywać;
  • zakres linkbuildingu – linkowanie zewnętrzne to kolejny, obok treści, flagowy element strategii pozycjonowania; cena usługi uwarunkowana jest również liczbą i rodzajem pozyskanych odnośników.

Na ostateczny koszt wpływają również takie elementy, jak dostępność specjalisty dla klienta, liczba fraz kluczowych wybranych do szczegółowego monitoringu, możliwość skorzystania z analityki potencjału dodatkowych fraz kluczowych czy monitorowania działań konkurencji.

Cena audytu SEO ustalana jest indywidualnie, zależnie od wielkości serwisu. Minimalny (jednorazowy) koszt to 3 100 zł netto.

Cena działań abonamentowych rozpoczyna się od 3 800 zł netto miesięcznie.

Audyt SEO jest analizą potencjału strony internetowej, której głównym celem jest sprawdzenie różnych parametrów mających wpływ na proces pozycjonowania. Eksperci ECHO przyjrzą się jej strukturze, bezpieczeństwu, wygodzie obsługi, układowi poszczególnych elementów, a także treściom i wskażą, co trzeba poprawić, aby strona pomagała sprzedawać, a nie utrudniała pozyskanie nowych klientów.

Czynniki, które sprawdzamy podczas audytowania to m.in.:

  • architektura serwisu,
  • budowa treści na poszczególnych podstronach,
  • wykorzystanie słów kluczowych,
  • indeksacja strony w wynikach wyszukiwarki,
  • szybkość ładowania się strony oraz obsługa na urządzeniach mobilnych.

Przygotowany dokument zawiera dokładne instrukcje zmian, które należy wdrożyć na stronie.

Zawsze, kiedy chcesz z pełną mocą rozpocząć działania promocyjne strony lub zmaksymalizować efekty płynące z pozycjonowania i kampanii marketingowej.
Audyt SEO warto również wykonać podczas:

  • przebudowy serwisu,
  • sprawdzenia skuteczności prowadzonych działań SEO,
  • zmiany agencji SEO,
  • rozpoczęcia współpracy z agencją SEO lub freelancerem.

Dobry darmowy audyt SEO nie istnieje. Aby audyt należycie spełnił swoją rolę, specjalista musi poświęcić czas na sprawdzenie wszystkich aspektów działania strony oraz wykonać wymagane analizy, korzystając z zaawansowanych narzędzi. Bezpłatne audyty online mają niewielką wartość, ponieważ problemy występujące w obrębie serwisu wymagają indywidualnej analizy i przyjrzenia się większej liczbie czynników.

Przygotowanie profesjonalnego audytu SEO trwa zazwyczaj od kilku dni do kilku tygodni – czas realizacji jest uzależniony od wielkości audytowanego serwisu. Czas wykonania audytu SEO dla małych stron to zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych. W przypadku dużych portali czas przygotowania audytu SEO to od 15 do 21 dni roboczych.

To zależy – m.in. od tego, jak głęboka optymalizacja jest potrzebna na Twojej stronie, konkurencyjności branży, w której działasz oraz od celów, jakie chcesz osiągnąć. Średni czas oczekiwania na pierwsze efekty to od 3 do 6 miesięcy.

SEO i płatna reklama Google Ads są jak dwie strony tego samego medalu. PPC przynosi efekty sprzedażowe „na wczoraj”, a pozycjonowanie Google – długofalowe, ale wypracowywane na dłużej.

Dobrze prowadzone pozycjonowanie gwarantuje zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Ten zaś pozwala na pomnożenie liczby leadów i zapytań ofertowych. Pod warunkiem, że ruch ten będzie dobrze sprofilowany. Naszym zadaniem jest przyciągnięcie do Twojej strony użytkowników. Nie przypadkowych, a tych, do których chcesz dotrzeć z ofertą. Ostateczna sprzedaż będzie zależeć od tego, jak ich obsłużysz.

Będziesz wiedział o wszystkich działaniach, które podejmiemy, aby Twoja strona trafiła na wysokie pozycje wyszukiwania. Na bieżąco będziemy informować Cię o kolejnych krokach i konsultować wszelkie zmiany. Ostatecznie to na naszej głowie jest wykonanie pracy.

Bezpłatna konsultacja

Wykonaj pierwszy krok do rozwoju swojego biznesu