Jesteśmy agencją SEO z Łodzi,
która wspiera firmy w pozyskiwaniu klientów

Nie koncentrujemy się wyłącznie na tym, jak zwiększyć widoczność strony w Google czy spotęgować ruch. Traktujemy to jako środki do prawdziwego celu, jakim jest pozyskiwanie wartościowych klientów. Dzięki odpowiednio zaplanowanej strategii pozycjonowania strony www:

  • zaznaczamy obecność Twojej firmy w sieci – zwiększy świadomość istnienia Twojego biznesu,
  • przyciągamy na stronę firmową potencjalnych klientów – trafiamy z komunikatem do precyzyjnie określonych grup docelowych,
  • pozyskujemy jakościowe kontakty – generujemy więcej trafnych zapytań o Twoją ofertę,
  • wpływamy na zwiększenie sprzedaży – potęgujemy liczbę opłacanych transakcji zakupowych, co zapewnia zwrot z poniesionej inwestycji.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych dopasowane do Twoich oczekiwań biznesowych
Co robimy?

Audyt SEO

Audyt i wdrożenie zmian poaudytowych to fundament, na którym możemy budować jakościowe pozycjonowanie strony, długofalowo przekładające się na wyniki.

W ramach audytu SEO wykonujemy kompleksową ocenę serwisu pod kątem dostosowania go do wymogów wyszukiwarki. Dokument z analizą SEO zawiera konkretne rekomendacje zmian, które mają na celu eliminację błędów obniżających potencjał sprzedażowy serwisu.

Konsulting przy budowie/przebudowie serwisu

Poprawnie działająca strona dostosowana do standardów Google i zachowań użytkowników to Twoje podstawowe narzędzie do pozyskiwania klientów w internecie. Każdy mankament techniczny i treściowy oddala Cię od tego celu.

Konsultacja SEO na etapie pracy nad serwisem daje pewność, że będzie on spełniał wytyczne Google, co na starcie przełoży się nie tylko na lepsze efekty pozycjonowania strony internetowej, ale też pozytywnie wpłynie na wyniki innych działań marketingowych online (np. obniży koszt reklamy w Google Ads) To niezbędny krok w kierunku efektywnego pozyskiwania klientów w internecie.

Wdrożenie Google Search Console

Google Search Console (GSC) to podstawowe narzędzie wykorzystywane w procesie pozycjonowania strony w Google. Jest niezbędne, by na bieżąco monitorować kondycję serwisu oraz efektywność optymalizacji SEO.

Zbierane na bieżąco dane pozwalają usprawniać działanie strony internetowej oraz pozyskiwać wartościowe informacje na temat jej użytkowników.

Wdrożenie realizacji

To działanie, które stanowi wsparcie dla pozycjonowania lokalnego. Jest ono kluczowe, by zdobywać nowych klientów z określonego regionu czy miasta.

Zamieszczenie na stronie firmowej wybranych realizacji z informacją o lokalizacji, w których zostały wykonane, ułatwi klientom odnalezienie Twojej oferty w miejscowościach, na obszarze których świadczysz swoje usługi. Dodatkowo użytkownicy będą mogli trafić na Twoją stronę z poziomu graficznych wyników wyszukiwania, gdzie chętnie zaglądają, poszukując rozwiązań dla siebie

Analiza konkurencji

Analiza SEO konkurencji daje wgląd w jej strategię i metody działania w obszarze pozycjonowania strony w internecie. Dzięki pozyskanym informacjom, wiesz m.in. jakie rozwiązania promuje aktualnie w największym stopniu. Możesz też porównać się z konkurentem pod kątem intensywności i zakresu prowadzonych działań z zakresu pozycjonowania .

Co Ci to daje? Dowiadujesz się, jak na tle konkurencji wypada Twoja strona internetowa oraz nad jakimi obszarami warto szczególnie mocno pracować, by poprawić wyniki. Inspirując się działaniami odnoszących sukcesy rywali, możesz szybciej przejść od fazy układania planu do realizacji własnej strategii.

SEO

Abonament SEO

Regularne działania w zakresie profesjonalnego pozycjonowania stron pozwalają stopniowo dostosowywać Twój serwis pod liczne, bardzo wyśrubowane techniczne i treściowe standardy wyszukiwarki. To warunek konieczny, by mógł zajmować wysokie pozycje w rankingu Google.

Twój serwis jest coraz częściej widoczny dla użytkowników, którzy wpisują w wyszukiwarkę zróżnicowane hasła powiązane z Twoją ofertą. Dzięki temu przyciągasz do swojej strony coraz szersze grono potencjalnych klientów – takich, którzy realnie potrzebują Twoich rozwiązań. To zaś bezpośrednio przekłada się na liczbę kierowanych do Twojej firmy zapytań ofertowych.

Co robimy w ramach abonamentu?

SEO Copywriting

Nie jest możliwe prowadzenie skutecznych działań SEO bez stałej pracy nad treściami. Regularna publikacja nowych treści i optymalizacja aktualnych zwiększa bazę słów, na które Twoja strona jest widoczna w wyszukiwarce.

Dzięki temu, zwiększasz szansę, na to, że na Twoją stronę trafią osoby szukające produktów/usług, takich jak Twoje. Im wyżej w wynikach wyszukiwania wyświetlają się poszczególne podstrony Twojego serwisu, tym większe prawdopodobieństwo pozyskania wartościowego klienta.

Linkbiulding

Działania w zakresie pozyskiwania linków do witryny należą do tzw. czynników rankingowych Google, co oznacza, że bezpośrednio wpływają na wyniki osiągane przez stronę. Linkbuilding jest kolejnym z filarów jakościowego pozycjonowania stron.

Pozyskiwanie mocnych linków SEO zwiększa moc Twojej domeny i podnosi jej wiarygodność, dzięki czemu szybciej jest dostępna dla użytkowników z poziomu wyszukiwarki.

Silniejszy autorytet domeny przekłada się na wyższą pozycję Twojej strony na frazy, po których klienci szukają rozwiązań, które oferujesz. To z kolei potęguje świadomość Twojej marki w internecie.

Optymalizacja techniczna SEO

Optymalizacja stron internetowych pomaga robotom Google zrozumieć zawartość Twojego serwisu, co decyduje o wyświetlaniu go odbiorcom zainteresowanym Twoją ofertą.

Dzięki optymalizacji aspekty techniczne nie utrudniają użytkownikom korzystania ze strony, co sprawia, że chętniej ją przeglądają i zbyt wcześnie nie rezygnują z wizyty.

Z kolei prawidłowe pozycjonowanie wizytówki Google ułatwia Ci dotarcie do klientów lokalnych oraz wpływa na wiarygodność Twojej firmy w oczach klientów, co w znacznym stopniu wpływa na ich decyzje zakupowe.

Bieżąca obsługa i wsparcie

W SEO ważne jest trzymanie ręki na pulsie. Środowisko internetowe, podobnie jak biznesowe, jest dynamicznie i – jeśli zaistnieje taka potrzeba – wymaga natychmiastowych działań.

Dzięki stałemu wsparciu naszych specjalistów zyskujesz pewność, że Twój serwis „nadąża” za wytycznymi Google, które w ciągu roku są aktualizowane nawet kilkadziesiąt razy – od tego w ogromnym stopniu zależy skuteczność, z jaką strona dociera do klientów. Dodatkowo możesz czerpać z naszej wiedzy i know-how, jeżeli chcesz omówić pomysły na dalsze działania.

Od audytu SEO przez profesjonalne
pozycjonowanie stron do zwiększenia sprzedaży.
Zainteresowany?

Agencja ECHO oczami klientów

Akadiusz Niewiński
Marketing Team Member
GIZO

4 lata temu
Nasza Firma współpracuje z Echo Marketing od 2 miesięcy i z pełną satysfakcją możemy uznać że był to strzał w 10 🙂 Na efekty nie trzeba długo czekać, wystarczą 2-3 tygodnie aby otrzymać oczekiwany efekt (rozliczany nie poprzez statystyki, ale poprzez zwiększenie sprzedaży bądź usługi firmy). Osobiście współpracuję z Panem Dariuszem i z całą pewnością mogę stwierdzić że w 100% poświęca się aby przysłowiowo ,,doprowadzić za rączkę” klienta prosto na naszą stronę gdzie w pełni dostosowana i zoptymalizowana strona zachęci go do dalszego wgłębiania się w tematykę naszego produktu.

Habza Finanse

Ostatnio zmieniłem firmę zajmująca się promocją w Internecie. Echo może nie jest najtańszym wyborem ale za to efekt w porównaniu do poprzedniej agencji jest piorunujący. Bardzo duży wzrost rok do roku. Chyba nie trzeba nic więcej. Kontakt z Panem Dariuszem i jego zaangażowanie rewelacja! Polecam! ~ Paweł G.

Świetny kontakt, obsługa na najwyższym poziomie. Zawsze pozostajemy w kontakcie. Firma prowadzi analizy i dostosowuje reklamę jak najbardziej pod klienta żeby zwiększyć jej skuteczność. Polecam w 100% ~ Paweł K.

AlePerfumeria

Z firmą ECHO pracujemy już od kilku lat. Zawsze podchodzą do tematu biznesowo, z nastawieniem na realizację naszych celów. Dodatkowo są elastyczni pod względem realizowanych działań i jeśli jest potrzeba zmian wynikająca z naszych potrzeb, to zawsze są na to otwarci. To wyjątkowa sytuacja wśród agencji. Polecamy współpracę!

Bartosz Banaszkiewicz
Właściciel
IMPACT Środki czystości

Namiary na firmę Echo otrzymaliśmy z polecenia znajomego, który od lat korzysta z ich usług. Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatu, który jest pierwszym elementem. Dzięki temu powstał przemyślany plan na kolejne miesiące w rozbiciu na etapy, co najpierw, a co w dalszej kolejności. Obecnie otrzymujemy cykliczne zapytania od naszych klientów dotyczące hurtowych ilości i o to właśnie nam chodziło.
Wielkie dzięki i polecam.

Arletta Kolasińska
Właściciel
ARLI Nieruchomości

W pierwszym tygodniu nie dzieje się nic specjalnego. Także w drugim czy trzecim. Ale potem…. Stała kontrola, dobór słów kluczowych, właściwa ich analiza, kontrola statystyk i wiele innych czynników składa się na nasze zadowolenie z działania firmy ECHO. Ludzie! Sami nie dacie rady! Skorzystajcie z ich profesjonalizmu i doświadczenia. Teraz, po blisko sześciu latach współpracy wiemy kogo polecamy nie tylko z czystym sumieniem ale i prawdziwym zadowoleniem.

Klinika Medyczna Totumedica

Bardzo profesjonalna i skuteczna w swoich działaniach firma.
Stworzona przez „Echo” nasza strona www jest rozbudowana ale przejrzysta ze świetnie dobranymi hasłami.
Nasza współpraca nie skończyła się tylko na budowie strony lecz prowadzimy wspólnie nasze kampanie internetowe z zadawalającym efektem.
POLECAM!

Kamila Nagiel
Właściciel
OD-NOWA

Z Agencją Echo pracuję już dobre kilka lat. Po dwóch pierwszych latach podobnie jak wielu z nas szukałam tańszej alternatywy. Niestety zmiana agencji na tańszą nie była zmianą na lepsze. Powrót do współpracy z Echo był bardzo dobrą decyzją. Od kilku lat (już nieprzerwanie ;)) działam agencją Echo z bardzo dobrym rezultatem. Zawsze rozmawiamy o prawdziwych efektach (liczbie pozyskanych pacjentów), a nie o widoczności, czy frazach, jak miało to miejsce z poprzednimi agencjami. Gorąco polecam, bo jest to uczciwa agencja z nastawieniem na wynik i zwrot z inwestycji.

Magdalena Lasota
Kierownik ds. marketingu
BRANDvital Poland

Z pełną odpowiedzialnością polecam współpracę z Echo. Pracują tam profesjonaliści, zawsze gotowi do aktywnej pomocy i szukania optymalnych rozwiązań szytych na miarę konkretnej firmy. Długotrwała współpraca owocuje coroczną poprawą wyników kampanii Adwords, którą zlecamy Agencji. Wielkie zaangażowanie (szczególnie w naszym przypadku Pani Ewy i Pani Agnieszki) i zrozumienie problematyki w niełatwej branży jaką są produkty medyczne, powodują, że niezależnie od tego, w której firmie pracuję, zawsze wiążę się współpracą z Echo.

Dariusz Cul
Specjalista ds. marketingu
MASSONI

Od ponad pół roku powierzamy nasze kampanie adwords firmie Echo. Jak dotąd jesteśmy w pełni usatysfakcjonowanie z profesjonalnej obsługi i szybkich, wymiernych efektów. W tydzień po ostatniej kampanii, skierowanej do klientów zagranicznych, otrzymaliśmy kilka bardzo atrakcyjnych zleceń i realizujemy je do tej pory (…). Jeżeli poszukujesz firmy kompetentnie i skutecznie realizującej przyjęte przez Ciebie założenia nie mogłeś lepiej trafić – POLECAMY!

Beata Barylska
Dyrektor Zarządzająca
Consido

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy Echo i powierzyliśmy im do wykonania główną stronę firmy. Ich rozwiązania i propozycje opierają się na wnikliwych badaniach rynku. Echo to nie tylko kompetentny i profesjonalny Zespół, to Pasjonaci ! Polecam!

Piotr Polkowski
Właściciel
Pol-MET

Doceniam osoby/firmy, które wykują zaangażowanie przez cały okres trwania projektu, i takim zaangażowaniem wykazała się agencja ECHO. Bardzo dziękuje za współpracę, jesteście pierwszą agencją (a w okresie 15 lat prowadzenia działalności współpracowałem z wieloma), która wysłuchała mnie od początku do końca i potrafiła doradzić nad czym powinienem się koncentrować w działaniach marketingowych. Projekt niedawno został zakończony, a już przynosi konkretne rezultaty 😉

Marek Bohra
Właściciel
EUROPŁOT

Współpracujemy z Firmą Echo Marketing od początku istnienia naszej działalności. Dzięki profesjonalnej obsłudze oraz ogromnym zaangażowaniu Pana Dariusza Jarzębskiego efekty są rewelacyjne. Każdy projekt realizowany przez ECHO był skrupulatnie przygotowywany i opracowywany. Indywidualne podejście do klienta, wiele ciekawych propozycji,  możliwość uczestniczenia w poszczególnych etapach realizacji,  a przede wszystkim trafione rozwiązania!!! (…). Podsumowując: Wasz rozwój jest naszym rozwojem. Dziękujemy Panie Darku za zaangażowanie, profesjonalizm oraz fachowe doradztwo. Polecamy 100%.

Marcin Wajda
Właściciel

Z firmą ECHO pracuję z sukcesami już od kilku lat. Poprzednio „przerobiłem” 3 inne, dobrze pozycjonujące się agencje, których działania i rezultaty nie koniecznie szły w parze z pięknie przedstawianą ofertą. W przypadku ECHO, od samego początku współpraca to zupełnie inna bajka… profesjonalizm, wiedza i wsparcie, którego szukałem. Zakres naszych wspólnych działań: SEO/SEM/Content.

Adrian Mikołajczyk
Specjalista ds. informatycznej obsługi klienta
Chabin

Jakość usług na bardzo wysokim poziomie. Nasza współpraca przebiega w miłej atmosferze, co dodatkowo wpływa pozytywnie na jakość naszych wspólnych działań. Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego klienta. Gorąco polecam! 😉

Damian Kaczmarek
Właściciel
LASER SYSTEMS INTEGRATORS

Po wieloletnich poszukiwaniach partnera w kwestii marketingu w Internecie w końcu trafiłem na właściwych ludzi. Postawiliśmy sobie jasne cele i na efekty nie trzeba było długo czekać. Pan Darek to zdecydowanie specjalista w swoich fachu. Polecam firmę Echo z czystym sumieniem.

Jakub Tafelski
Właściciel
CLASS Polska

Z firmą Echo rozpoczęliśmy działania od małej próby umiejętności i zrozumienia biznesu. Znaleźć odpowiedniego partnera, który faktycznie skupia się na realizacji założonych celów, jest dziś niezwykle trudno. Niewątpliwie Echo stanęło na wysokości zadania, przygotowali dla nas kierunki działań oraz inicjowali zmiany, dzięki którym mamy poczucie dobrze wykonanej pracy.
Polecam usługi Echo.

Rafał Kęsek
Właściciel
KĘSBET WYROBY BETONOWE

Szczerze polecam, naprawdę profesjonalna i rzetelna firma.

Mariusz Sych
Właściciel
SYMAR

Mamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z Panem Dariuszem Jarzębskim i firmą ECHO, którą prowadzi (…). Dzięki firmie ECHO prowadzimy przemyślane działania w internecie, w efekcie którym na co dzień zgłaszają się do nas nowi klienci i spływają nowe zamówienia (…). Czujemy, że komuś naprawdę zależy na naszej firmie i na zbudowaniu z nami wspólnie sukcesu w bardzo długiej perspektywie (…) chętnie polecamy ECHO jako świetnego, uczciwego dostawcę usług marketingowych z wiedzą i kompetencjami, które dają ogromne szanse na odczuwalne efekty.

Adam Piłat
Właściciel
GEONAVI

Polecam wszystkim. Współpraca na 5.
Pełen profesjonalizm, zaangażowanie i rzetelność przy projekcie.

Zuzanna Grala
Właściciel
GRALA S.C.

To o czym warto wspomnieć o tej firmie, to na pewno świetny kontakt, a więc zainteresowanie Naszą firmą oraz problemami (…). Determinacja w dążeniu do określonego celu, a więc w konsekwencji zadowolenia klienta, jest kolejnym wyznaczonym przez tą firmę priorytetem. Kolejną i chyba najważniejszą sprawą przy podjęciu współpracy, która wyróżnia firmę ECHO jest to, iż określając czas swojego działania i strategię, Ty nie masz odczucia, że zainwestowany czas, pomysł są zmarnowane, a wydane pieniądze źle wydane. Z całym szacunkiem dla firmy ECHO, serdecznie polecamy – firma GRALA S.C.

Ewelina Boros
Właściciel
F&F

Agencję ECHO poleciła mi znajoma. (…) Zależało nam na podjęciu współpracy z kimś, kto zrozumie nasze potrzeby, nasz biznes i przełoży swoje umiejętności na wymierne efekty dla nas, a przy okazji będzie (pilotem) naszego rozwoju w internecie. Od samego początku współpracy z ECHO czuliśmy pełne zaangażowanie i wnikliwość w poznanie naszych potrzeb. Pan Darek jest profesjonalistą. Świetnie prowadzi miły i zaangażowany zespół. Na efekty nie musieliśmy długo czekać, po kilku miesiącach mamy wzrosty konwersji ponad 100% i wsparcie na każdym kroku. Czekamy na więcej 🙂

Basalt Tech

Z firmą Echo rozpoczęliśmy pierwsze kroki i już w początkowej fazie możemy stwierdzić o poważnym i profesjonalnym podejściu do analizy strony firmowej i potencjalnej konkurencji, wizerunku w sieci, szerokie podejście do sprzedaży, dokładna analiza potrzeb klienta wraz z omówieniem działań. Kompetentny personel kontakt na każdym poziomie współpracy. Polecamy współpracę z czystym sumieniem.

Polifarb Łódź
Polifarb Łódź

Polifarb Łódź korzysta z usług agencji ECHO od dłuższego czasu, a naszą wzajemną współpracę oceniamy pozytywnie. Efekty pozycjonowania są zadowalające i widoczne w cyfrach. Cele, jakie sobie wyznaczyliśmy przez ECHO są w pełni realizowane, w bardzo dużym stopniu zwiększyła się rozpoznawalność naszej marki i oczywiście wzrasta nam poziom sprzedaży. Profil naszej produkcji jest dość specyficzny, jednak dla ECHO nie stanowi to problemu. W dalszym ciągu wspólnie odnajdujemy nowe możliwości naszych działań (…).

Ewa Łapińska
Właściciel
Rozbud

Bardzo miła współpraca. Szerokie podejście do tematu sprzedaży i wizerunku firmy. Analiza potrzeb, analiza rynku zbytu, analiza potencjalnej konkurencji. Kampanie reklamowe szyte na miarę. Rezultaty widoczne już po niedługim czasie od uruchomienia. Kompetentny personel jest w stałym kontakcie. Na bieżąco analizują i elastycznie zmieniają narzędzia, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty. Ciekawa firma godna polecenia 🙂

Kacper Smulski
Właściciel
BramTECH

Bardzo indywidualne podejście do klienta. Częste rozmowy na temat prowadzenia marketingu w Internecie. Świetna analiza oraz trafione pomysły, które przynoszą efekty. Firma BramTECH serdecznie poleca współpracę z zespołem ECHO 🙂

Tomasz Wróbel
Właściciel
Stolarstwo Tomasz Wróbel

Jesteśmy pod wrażeniem wiedzy i profesjonalizmu Pana Darka i całego zespołu Echo. Mimo, że podczas tworzenia strony firmowej mieliśmy trochę odmienne zdanie, to jednak z czasem chylimy czoło i oddajemy honory dla waszego profesjonalizmu, strona mimo braku wkładu w promocje przynosi nowych klientów i zapytania takie, jakich szukaliśmy i oczekiwaliśmy. Kolejne strony i sklepy tylko z wami. Szczerze polecam, wasza praca sama się broni.

Krzysztof Krakowiak
Właściciel
Płotex

„Z firmą ECHO Marketing pierwszy kontakt miałem kilka lat temu, ale nie zdecydowałem się na współpracę ze względu na koszty. Do zrobienia strony internetowej i obsługi marketingowej wybrałem inną agencję. Mijały miesiące, lata, a ja byłem w tym samym miejscu:( Wróciłem więc do rozmów z Echo. Pracujemy od kilku miesięcy i już widzę znaczny wzrost zapytań, a co za tym idzie klientów. Zadbali o odpowiednią widoczność mojej firmy. Jesteśmy w stałym kontakcie i zawsze rozmawiamy o moich celach i tym, co chce osiągnąć dzięki naszej współpracy.”

Makita Polska

Współpracę z firmą Echo oceniamy na szóstkę+:) Zarówno pod kątem wyników działań, terminowości jak i zaangażowania. Osoba wydelegowana dla nas, podchodzi rzetelnie do tematu, jest kulturalna i serdeczna. Zawsze wytłumaczy, podpowie i zarekomenduje działania, które są nam pomocne w realizacji planów marketingowych. Doceniamy również jej dużą wiedzę techniczną i znajomość branży, co gwarantuje zrozumienie naszego biznesu i celów. Polecamy współpracę z firmą ECHO Marketing!

Tomasz Liśkiewicz
Właściciel
Amber Editing

„Współpraca z firmą ECHO Marketing przebiega nie tylko w życzliwej i przyjaznej atmosferze, ale przede wszystkim realizowana jest w sposób profesjonalny i rzeczowy. Zespół ECHO Marketing jest bardzo kreatywną i pozytywnie nastawioną grupą specjalistów. Świetne treści napisane przez ekspertów z ECHO Marketing prezentują to, co ważne dla klientów i jednocześnie podkreślają to, co wyróżnia nas na tle naszych konkurentów. Efekt końcowy projektu przeszedł nasze oczekiwania.”

Agata Wojdyła
Właściciel
Kolorowych Snów

„Mogłabym podpisać się pod każdą wcześniejszą opinią. ECHO Marketing to pierwsza firma, której ze spokojem powierzam działania marketingowe w Google. Wszystkie wcześniejsze promocje w Google polegały na zdawkowym kontakcie z firmą obsługującą i kolejnymi przelewami budżetu. W ECHO Marketing podejście jest zupełnie inne – profesjonalne, celowe i skoncentrowane na zysku zleceniodawcy. Polecam z czystym sumieniem, będziecie Państwo w fachowych rękach.”

Marek Woźniakowski
Właściciel
CONSIDO.PL

„Z firmą ECHO Marketing współpracuję od ponad dwóch lat. Firma wykonuje dla mnie strony internetowe oraz zajmuje się pozycjonowaniem. Muszę przyznać, że nie bardzo wierzyłem w efekty reklamy w internecie mojej branży. Efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Dostajemy kilka, kilkanaście zapytań tygodniowo. Wiele z nich jest dla nas bardzo cennych. Firma ECHO to prawdziwi profesjonaliści. Jesteśmy w ciągłym kontakcie, Opiekun przedstawia nam nowe możliwości poprawy efektywności działania. Polecam wszystkim usługi firmy ECHO Marketing (oprócz mojej konkurencji).”

Aleksander Bankowiak
Właściciel
Łazienka bez barier

Współpraca z firmą ECHO Marketing cechuje się profesjonalnym podejściem, rozumieniem biznesu, otwartością na cele klienta oraz elastyczną współpracą. Osoby, które prowadzą nasze działania podchodzą rzetelnie do tematu, jednocześnie cechuje je bardzo wysoka kultura osobista i serdeczne podejście co wprowadza do współpracy bardzo dobrą atmosferę. Za tym wszystkim idą rosnące wyniki, które wymagają czasu i zaufania, ale warto. Polecam współpracę z firmą ECHO Marketing.

Dorota Żelewska
Właściciel
ERCO

„Firmie ECHO Marketing powierzyliśmy nie tylko obsługę reklamy, ale także stworzenie strony internetowej naszej firmy. W jednym i drugi zadaniu fachowcy z ECHO Marketing spisali się na medal. Profesjonalizm na każdym etapie pracy, 100% zaangażowania i serdeczności. Wszystko, żeby współpraca była satysfakcjonująca, a działania przynosiły zyski. Gratulujemy podejścia i zaangażowania w pracę – my wiemy – przynosi to świetne efekty.”

Paulina Kosztowska
Menadżer ds. marketingu
JUNGHEINRICH Polska Sp. z o.o.

Współpracę z ECHO Marketing rozpoczęliśmy przy realizacji nowego przedsięwzięcia. Doskonałe zrozumienie naszych celów i naszego biznesu oraz profesjonalne i kreatywne podejście zaowocowały powodzeniem projektu już od pierwszych dni. Stały monitoring działań i wsparcie ze strony zespołu ECHO Marketing pozwalają docierać nam codziennie do nowych grup klientów. Z przyjemnością polecam firmę ECHO Marketing, jako rzetelnego i fachowego partnera w obszarze marketingu internetowego.

Andrzej Pawluk
Dyrektor naczelny
BENINCA POLONIA Sp. z o.o.

„Poszukiwanie rozwiązań dających realne korzyści – to główny powód, dla którego warto współpracować z agencją ECHO Marketing. Powierzając budżet marketingowy firmy wiem, że trafia on w ręce ludzi uczciwych i kompetentnych, którzy zadbają o jego optymalne wykorzystanie. Systematycznie odczuwam efekty naszej współpracy pozyskując nowych klientów.”

Krzysztof Kowalski
Dyrektor handlowy
Salony meblowe EMPIR

Współpraca z firmą ECHO Marketing to kompleksowa obsługa i merytoryczne wsparcie oraz pewność właściwie inwestowanych środków. Dzięki ciągłym analizom i działaniom optymalizacyjnym realizujemy satysfakcjonujący zwrot z inwestycji w marketing internetowy. ECHO Marketing to partner realnie wspierający rozwój naszej firmy w bardzo partnerskiej atmosferze.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w ECHO?

Na skuteczne pozycjonowanie stron w Google składa się wiele bardzo zróżnicowanych działań. Nasi specjaliści zajmują się zarówno aspektami technicznymi, jak i treściowymi, troszczą się też o tzw. off–site, czyli np. o pozyskanie wysokiej jakości linków zewnętrznych. Cena pozycjonowania zależy od zakresu tych działań na danym projekcie.

Pod uwagę bierzemy m.in.:

  • aktualny stan serwisu – nowoczesne, dobrze zaprojektowane strony www będą wymagały mniejszych nakładów pracy specjalisty (a co za tym idzie niższych kosztów) niż te, na których użytkownik gubi się zaraz po opuszczeniu strony głównej; w ECHO kampanię SEO rozpoczynamy po przeprowadzeniu audytu, który pozwala nam zdiagnozować wszystkie błędy i problemy w obrębie serwisu;
  • wielkość serwisu – na cenę pozycjonowania w Google wpływa liczba podstron, którymi trzeba się “zaopiekować”; dla specjalisty SEO serwis internetowy to sieć powiązanych ze sobą elementów – im sieć ta jest gęstsza, tym więcej zmiennych należy przyjąć dokonując najdrobniejszych zmian, a czasochłonność prowadzenia projektu wzrasta;
  • liczbę tworzonych artykułów – wysokiej jakości treści umiejętnie zoptymalizowane pod wyszukiwarkę są fundamentem, na którym opiera się dobrze prowadzona kampania SEO; cena będzie zatem zależna od tego, jak dużo publikacji wewnętrznych i zewnętrznych miesięcznie będziemy przygotowywać;
  • zakres linkbuildingu – pozyskiwanie linków do witryny to kolejny, obok treści, flagowy element strategii pozycjonowania; cena usługi uwarunkowana jest również liczbą i rodzajem pozyskanych odnośników.

Na ostateczny koszt pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych wpływają również takie elementy, jak dostępność specjalisty dla klienta, liczba fraz kluczowych wybranych do szczegółowego monitoringu, możliwość skorzystania z analityki potencjału dodatkowych fraz kluczowych czy monitorowania działań konkurencji.

Cena audytu SEO ustalana jest indywidualnie, zależnie od wielkości serwisu. Minimalny (jednorazowy) koszt to 3 900 zł netto.

Cena działań abonamentowych rozpoczyna się od 5 000 zł netto miesięcznie.

Chcesz wiedzieć więcej o SEO?
Sprawdź nasze FAQ

Audyt SEO jest analizą potencjału strony internetowej, której głównym celem jest sprawdzenie różnych parametrów mających wpływ na proces pozycjonowania. Eksperci ECHO przyjrzą się jej strukturze, bezpieczeństwu, wygodzie obsługi, układowi poszczególnych elementów, a także treściom i wskażą, co trzeba poprawić, aby strona pomagała sprzedawać, a nie utrudniała pozyskanie nowych klientów.

Czynniki, które sprawdzamy podczas audytowania to m.in.:

  • architektura serwisu,
  • budowa treści na poszczególnych podstronach,
  • wykorzystanie słów kluczowych,
  • indeksacja strony w wynikach wyszukiwarki,
  • szybkość ładowania się strony oraz obsługa na urządzeniach mobilnych.

Przygotowany dokument zawiera dokładne instrukcje zmian, które należy wdrożyć na stronie.

Zawsze, kiedy chcesz z pełną mocą rozpocząć działania promocyjne strony lub zmaksymalizować efekty płynące z pozycjonowania i kampanii marketingowej.
Audyt SEO warto również wykonać podczas:

  • przebudowy serwisu,
  • sprawdzenia skuteczności prowadzonych działań SEO,
  • zmiany agencji SEO,
  • rozpoczęcia współpracy z agencją SEO lub freelancerem.

Dobry darmowy audyt SEO nie istnieje. Aby audyt należycie spełnił swoją rolę, specjalista musi poświęcić czas na sprawdzenie wszystkich aspektów działania strony oraz wykonać wymagane analizy, korzystając z zaawansowanych narzędzi. Bezpłatne audyty online mają niewielką wartość, ponieważ problemy występujące w obrębie serwisu wymagają indywidualnej analizy i przyjrzenia się większej liczbie czynników.

Przygotowanie profesjonalnego audytu SEO trwa zazwyczaj od kilku dni do kilku tygodni – czas realizacji jest uzależniony od wielkości audytowanego serwisu. Czas wykonania audytu SEO dla małych stron to zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych. W przypadku dużych portali czas przygotowania audytu SEO to od 15 do 21 dni roboczych.

To zależy – m.in. od tego, jak głęboka optymalizacja jest potrzebna na Twojej stronie, konkurencyjności branży, w której działasz oraz od celów, jakie chcesz osiągnąć. Średni czas oczekiwania na pierwsze efekty to od 3 do 6 miesięcy.

SEO i płatna reklama Google Ads są jak dwie strony tego samego medalu. PPC przynosi efekty sprzedażowe „na wczoraj”, a pozycjonowanie Google – długofalowe, ale wypracowywane na dłużej.

Dobrze prowadzone pozycjonowanie gwarantuje zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Ten zaś pozwala na pomnożenie liczby leadów i zapytań ofertowych. Pod warunkiem, że ruch ten będzie dobrze sprofilowany. Naszym zadaniem jest przyciągnięcie do Twojej strony użytkowników. Nie przypadkowych, a tych, do których chcesz dotrzeć z ofertą. Ostateczna sprzedaż będzie zależeć od tego, jak ich obsłużysz.

Będziesz wiedział o wszystkich działaniach, które podejmiemy, aby Twoja strona trafiła na wysokie pozycje wyszukiwania. Na bieżąco będziemy informować Cię o kolejnych krokach i konsultować wszelkie zmiany. Ostatecznie to na naszej głowie jest wykonanie pracy.