Wejdź na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.
I tam pozostań!

Z wyszukiwarki Google korzysta ok. 97% internautów. Są wśród nich również Twoi klienci. Ale żeby do nich dotrzeć, musisz dać się im zobaczyć. Większość osób przegląda tylko TOP 10 wyników wyszukiwania. Zadbamy o to, abyś pojawił się na pierwszej stronie rankingu i już tam pozostał.

Pozycjonowanie stron internetowych to inwestycja nastawiona na osiąganie długofalowych wyników. Podczas gdy płatne reklamy są jak sprint, SEO to maraton, którego ukończenie na dobrym miejscu wymaga wytężonej i wielotorowej pracy. Ta inwestycja odwdzięcza się trwałymi efektami rozłożonymi w czasie.

Zobaczysz je nie tylko w zwiększonym ruchu na stronie. Dobre SEO to podstawa skutecznego pozyskiwania leadów. W naszych działaniach skupiamy się na tym, by pomnożenie liczby użytkowników odwiedzających Twoją stronę realnie wpływało na wzrost wartościowych zapytań o produkty i usługi, które oferujesz.

Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja

Wzmacniaj pozycję swojej firmy w Google
i przyciągaj nowych klientów

Wiemy, jak wypozycjonować stronę, tak, aby przyciągała klientów zainteresowanych Twoją ofertą
i realnie wpływała na wzrost sprzedaży. Chcesz poznać szczegóły? Skorzystaj z bezpłatnej
konsultacji i dowiedz się więcej!

Zbuduj sieć wartościowych linków prowadzących do Twojej strony

Na pozycjonowanie strony w Google składa się wiele elementów. Jednym z kluczowych są wartościowe linki w serwisach zewnętrznych, które prowadzą do Twojej strony.

Dzięki naszym działaniom odnośniki do Twojej strony pojawią się na branżowych portalach, blogach i w innych miejscach, w których bywają klienci, do których chcesz dotrzeć. Dzięki temu osiągniesz podwójne efekty – wzmocnisz wiarygodność swojego biznesu i pozycję w Google. Wynik? Więcej potencjalnych klientów na Twojej stronie i spotęgowane szanse na domknięcie sprzedaży.

SEO
SEO

Spraw, by potencjalni klienci odkryli wartościowe treści, które tworzysz

Inwestujesz czas i pieniądze w każdą treść promującą Twój biznes? Zadbaj, by nie trafiła do internetowej szuflady bez dna. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu docierasz z komunikatem do osób, które poszukują określonych rozwiązań. Pomożemy Ci osiągnąć efekt synergii: optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarki zbuduje wysokie pozycje w Google, a ich merytoryka wzmocni Twój wizerunek jako eksperta w branży.

Upewnij się, że Twoje działania SEO są skuteczne

Zainwestowałeś już w pozycjonowanie strony, ale nie widzisz wyników, których oczekiwałeś? Zastanawiasz się, czemu Twoja strona straciła widoczność? Pozwól nam spojrzeć na Twoje działania SEO okiem eksperta. Przeprowadzimy audyt SEO, dzięki któremu dowiesz się, które elementy na Twojej stronie działają prawidłowo, a które mogą sabotować efekty pozycjonowania i wymagają poprawy.

Przeanalizujemy strukturę i treść Twojej strony internetowej.
Wskażemy błędy i problemy oraz zarekomendujemy odpowiednie zmiany.
Przyjrzymy się temu, jak pozycjonuje się Twoja konkurencja.
Dobierzemy odpowiednie frazy kluczowe i wytyczymy kierunki działania.

Przekonaj się, jak skuteczna jest strategia SEO ściśle dopasowana do celów biznesowych

5 powodów, dla których warto

zainwestować w pozycjonowanie stron

Wiemy, jak wypozycjonować stronę, tak aby przyciągała klientów
zainteresowanych Twoją ofertą i realnie wpływała na wzrost sprzedaży.

01

Długofalowe korzyści

Pozycjonowanie stron www przynosi efekty na wiele miesięcy. Nawet jeśli z jakichś powodów będziesz zmuszony do zawieszenia lub rezygnacji z usług SEO, możesz korzystać z wypracowanych dzięki nim wyników przez długi czas. To istotne szczególnie w obliczu niezaplanowanego kryzysu rynkowego.

02

Skalowalność

Dopasujemy skalę działań SEO do Twoich bieżących celów biznesowych oraz możliwości. Poprawimy pozycję fraz kluczowych i zwiększymy ich liczbę na pierwszej stronie wyników Google. Dzięki przemyślanej optymalizacji spotęgujemy wartościowy ruch w Twoim serwisie i stopniowo zwiększymy zasięgi dotarcia.

03

Precyzja dotarcia do Twoich klientów

Specjaliści SEO grają do jednej bramki z Google. Chodzi to, aby skierować do Ciebie klienta, którego problemy możesz rozwiązać. Pozycjonowanie stron na to pozwala. Precyzyjnie dopasowane słowa kluczowe i ich odpowiednie zastosowanie to gwarancja pomnożenia szans na szybką sprzedaż.

04

Opłacalność

Im dłużej inwestujesz w SEO, tym bardziej Ci się to opłaca. Pozycja Twojego serwisu w Google wzrasta i umacnia się. Stopniowo zwiększa się ruch na stronie – trafia na nią coraz więcej użytkowników – Twoich potencjalnych klientów. Z dnia na dzień witryna staje się bardziej zaufana w oczach algorytmów wyszukiwania dzięki czemu obniżasz koszt pozyskania jednego klienta. Rachunek jest prosty!

05

Większe bezpieczeństwo Twojej strony www

Algorytmy Google promują wyłącznie bezpieczne serwisy. Pozycjonowanie i optymalizacja stron uwzględnia również wzmacnianie ich zabezpieczeń. Działania SEO obejmują wdrożenie odpowiednich certyfikatów. Dzięki temu użytkownicy są pewni, że mogą zaufać Twojej witrynie i bez obaw zagłębiać się w szczegóły oferty, a Ty nie musisz martwić się, że na stronie pojawią się treści dyskredytujące Twój biznes w oczach klientów.

Skuteczną współpracę opieramy na partnerswie. Sprawdź, co mówią o nas nasi klienci

FAQ

Chcesz wiedzieć więcej o SEO?
Sprawdź nasze FAQ

Audyt SEO jest analizą potencjału strony internetowej, której głównym celem jest sprawdzenie różnych parametrów mających wpływ na proces pozycjonowania. Eksperci ECHO przyjrzą się jej strukturze, bezpieczeństwu, wygodzie obsługi, układowi poszczególnych elementów, a także treściom i wskażą, co trzeba poprawić, aby strona pomagała sprzedawać, a nie utrudniała pozyskanie nowych klientów.

Czynniki, które sprawdzamy podczas audytowania to m.in.:

  • architektura serwisu,
  • budowa treści na poszczególnych podstronach,
  • wykorzystanie słów kluczowych,
  • indeksacja strony w wynikach wyszukiwarki,
  • szybkość ładowania się strony oraz obsługa na urządzeniach mobilnych.

Przygotowany dokument zawiera dokładne instrukcje zmian, które należy wdrożyć na stronie.

Zawsze, kiedy chcesz z pełną mocą rozpocząć działania promocyjne strony lub zmaksymalizować efekty płynące z pozycjonowania i kampanii marketingowej.
Audyt SEO warto również wykonać podczas:

  • przebudowy serwisu,
  • sprawdzenia skuteczności prowadzonych działań SEO,
  • zmiany agencji SEO,
  • rozpoczęcia współpracy z agencją SEO lub freelancerem.

Dobry darmowy audyt SEO nie istnieje. Aby audyt należycie spełnił swoją rolę, specjalista musi poświęcić czas na sprawdzenie wszystkich aspektów działania strony oraz wykonać wymagane analizy, korzystając z zaawansowanych narzędzi. Bezpłatne audyty online mają niewielką wartość, ponieważ problemy występujące w obrębie serwisu wymagają indywidualnej analizy i przyjrzenia się większej liczbie czynników.

Przygotowanie audytu SEO trwa zazwyczaj od kilku dni do kilku tygodni – czas realizacji jest uzależniony od wielkości audytowanego serwisu. Czas wykonania audytu SEO dla małych stron to zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych. W przypadku dużych portali czas przygotowania audytu SEO to od 15 do 21 dni roboczych.

To zależy – m.in. od tego, jak głęboka optymalizacja jest potrzebna na Twojej stronie, konkurencyjności branży, w której działasz oraz od celów, jakie chcesz osiągnąć. Średni czas oczekiwania na pierwsze efekty to od 3 do 6 miesięcy.

SEO i płatna reklama są jak dwie strony tego samego medalu. PPC przynosi efekty sprzedażowe „na wczoraj”, a pozycjonowanie Google – długofalowe, ale wypracowywane na dłużej.

Dobrze prowadzone pozycjonowanie gwarantuje zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Ten zaś pozwala na pomnożenie liczby leadów i zapytań ofertowych. Pod warunkiem, że ruch ten będzie dobrze sprofilowany. Naszym zadaniem jest przyciągnięcie do Twojej strony użytkowników. Nie przypadkowych, a tych, do których chcesz dotrzeć z ofertą. Ostateczna sprzedaż będzie zależeć od tego, jak ich obsłużysz.

Będziesz wiedział o wszystkich działaniach, które podejmiemy, aby Twoja strona trafiła na wysokie pozycje wyszukiwania. Na bieżąco będziemy informować Cię o kolejnych krokach i konsultować wszelkie zmiany. Ostatecznie to na naszej głowie jest wykonanie pracy.

Bezpłatna konsultacja

Wykonaj pierwszy krok do rozwoju swojego biznesu