Działamy jako agencja marketingu medycznego.
Promujemy produkty i usługi firm, które chcą skutecznie
realizować cele biznesowe
Oto niektóre firmy z branży medycznej, które obdarzyły nas zaufaniem:
Skuteczny marketing medyczny
wymaga prawdziwego zrozumienia tematu.
Postaw na doświadczonych specjalistów!
Marketing usług medycznych i sklepów, który buduje zaufanie do marki i zwiększa sprzedaż
Reklama usług medycznych wymaga znajomości aktualnych przepisów i dostosowania do nich strategii promocji firmy. Marketing usług zdrowotnych oraz działania na rzecz zwiększania sprzedaży zaopatrzenia medycznego wymagają również silnej orientacji na potrzeby pacjenta i budowanie jego zaufania wobec marki.
Mamy doświadczenie we współpracy z firmami medycznymi o zróżnicowanym profilu działalności – od usług stomatologicznych i rehabilitacyjnych, przez placówki lecznicze, po sklepy z szerokim asortymentem sprzętów i produktów ortopedycznych.
Działamy zarówno dla małych lokalnych firm, jak i międzynarodowych brandów. Wspieramy rozwój naszych partnerów poprzez:
- projektowanie stron firmowych skoncentrowanych na zdobywaniu wartościowych zapytań ofertowych,
- reklamę Google Ads (dawniej Adwords) nakierowaną na uzyskanie jak największego zwrotu z inwestycji,
- zwiększanie widoczności serwisu w sieci i przyciąganie sprofilowanych odbiorców dzięki pozycjonowaniu (także lokalnemu),
- content marketing medyczny nastawiony na edukację odbiorców, kreowanie wizerunku eksperta w branży i merytoryczne wsparcie w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Jesteś zainteresowany szczegółami naszej pracy w obszarze marketingu w branży medycznej? Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych realizacji? Napisz do nas i poznaj bliżej naszą agencję. Serdecznie zapraszamy!
Masz pytania na temat
marketingu medycznego?
Sprawdź nasze FAQ
Marketing cyfrowy jest siłą napędową każdego biznesu. Dotyczy to również branży medycznej. I podobnie, jak w przypadku innych segmentów rynku, celem marketingu medycznego online jest strategiczne zwiększanie liczby zadowolonych i – co szczególnie istotne – lojalnych klientów. W ostatnim czasie wyraźnie widać zdecydowany wzrost konkurencyjności tej branży. Stajemy się coraz bardziej świadomi, a co za tym idzie, coraz bardziej wymagający wobec firm, których działalność dotyczy kwestii zdrowotnych. Niezależnie od tego, czy celujesz w marketing placówek bądź też usług medycznych, czy też interesuje Cię promocja sklepu medycznego, powinieneś wobec tego wiedzieć, że obecnie działania tego typu nie opierają się już na wolumenie, a na wartościach. Liczy się zapewnienie jak najlepszej opieki, obsługi lub też produktu, a co za tym idzie, jak najlepsza (i najbardziej efektywna) komunikacja możliwości firm w tym zakresie.
Dobrze zaplanowany i realizowany marketing medyczny może pomóc Twojej firmie:
- zwiększyć świadomość istnienia marki wśród grupy docelowej,
- pozyskać wartościowych klientów,
- utrzymać ich zaangażowanie i lojalność wobec marki,
- zdobyć przewagę konkurencyjną,
- zwiększyć zyski, a tym samym szanse na efektywny rozwój biznesu,
- stale analizować prowadzone działania i korygować nieefektywności.
Jakościowy marketing medyczny to także szansa na to, by zaoszczędzić czas potrzebny na pozyskiwanie wartościowych zapytań ofertowych oraz gospodarować wydatkami potrzebnymi na promocję firmy w taki sposób, by przeznaczać je na te aktywności, które przynoszą jak najwyższy zwrot z inwestycji.
W języku potocznym terminy „marketing” i „reklama” często są traktowane jak synonimy, jednak w rzeczywistości „marketing” jest pojęciem znacznie szerszym. Składa się na niego szereg zróżnicowanych działań, w tym m.in. branding, marketing społecznościowy, marketing w wyszukiwarkach, optymalizacja doświadczeń użytkownika w kontakcie ze stroną internetową i wreszcie reklama płatna.
Dobrze przemyślana strategia marketingowa może obejmować wszystkie lub jedynie wybrane formy promocji firmy, zależnie np. od przepisów regulujących jej działanie, celów biznesowych, budżetu, sytuacji rynkowej i wielu innych czynników.
Tak naprawdę każda firma, także medyczna, uprawia jakiś rodzaj marketingu. Sposób witania klientów, zadbanie o taki, a nie inny wystrój wnętrz, prowadzenie rozmów telefonicznych zgodnie z określonym standardem, ustalenie spójnego dress code’u personelu… Wszystkie te rzeczy składają się na wysyłany klientom komunikat, który ma zapewnić marce jak najlepszy odbiór. Działania marketingowe w itnernecie także składają się na pewnego rodzaju komunikat – z tą różnicą, że jest on uporządkowany, pozbawiony przypadkowości i ma realizować precyzyjnie określone cele.
Marketing firmy medycznej powinien bazować na przemyślanym planie i wyważonych komunikatach. Zdowie jest jedną z tych wartości, na punkcie której jesteśmy szczególnie wyczuleni. Błędy w tym zakresie mogą narazić na szwank reputację firmy, czego skutki nietrudno przewidzieć. To dlatego tak ważne jest pozyskanie i, co ważniejsze, utrzymanie ZAUFANIA klientów. Znaczenie ma tu każdy detal – łatwość nawigacji w serwisie, sposób opracowania treści na stronę internetową, dobór zdjęć, ton postów publikowanych w social mediach, wygląd i treść reklam, charakter fraz, na które serwis pozycjonuje się w sieci, liczba pozytywnych opinii osób, które już skorzystały z oferty… Lista elementów, o które należy zadbać jest znacznie dłuższa. Ważne, by tworzyły one spójną i łatwo przyswajalną całość.