Działamy jako agencja marketingu medycznego. Promujemy produkty i usługi firm, które chcą skutecznie realizować cele biznesowe
Oto niektóre firmy z branży medycznej, które obdarzyły nas zaufaniem:
Skuteczny marketing medyczny
wymaga prawdziwego zrozumienia tematu.
Postaw na doświadczonych specjalistów!
Marketing usług medycznych i sklepów, który buduje zaufanie do marki i zwiększa sprzedaż
Reklama usług medycznych wymaga znajomości aktualnych przepisów i dostosowania do nich strategii promocji firmy. Marketing usług zdrowotnych oraz działania na rzecz zwiększania sprzedaży zaopatrzenia medycznego wymagają również silnej orientacji na potrzeby pacjenta i budowanie jego zaufania wobec marki.
Mamy doświadczenie we współpracy z firmami medycznymi o zróżnicowanym profilu działalności – od usług stomatologicznych i rehabilitacyjnych, przez placówki lecznicze, po sklepy z szerokim asortymentem sprzętów i produktów ortopedycznych.
Działamy zarówno dla małych lokalnych firm, jak i międzynarodowych brandów. Wspieramy rozwój naszych partnerów poprzez:
- projektowanie stron firmowych skoncentrowanych na zdobywaniu wartościowych zapytań ofertowych,
- reklamę Google Ads (dawniej Adwords) nakierowaną na uzyskanie jak największego zwrotu z inwestycji,
- zwiększanie widoczności serwisu w sieci i przyciąganie sprofilowanych odbiorców dzięki pozycjonowaniu (także lokalnemu),
- content marketing medyczny nastawiony na edukację odbiorców, kreowanie wizerunku eksperta w branży i merytoryczne wsparcie w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Jesteś zainteresowany szczegółami naszej pracy w obszarze marketingu w branży medycznej? Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych realizacji? Napisz do nas i poznaj bliżej naszą agencję. Serdecznie zapraszamy!
Masz pytania na temat
marketingu medycznego?
Sprawdź nasze FAQ
marketingu medycznego?
Sprawdź nasze FAQ
Marketing cyfrowy jest siłą napędową każdego biznesu. Dotyczy to również branży medycznej. I podobnie, jak w przypadku innych segmentów rynku, celem marketingu medycznego online jest strategiczne zwiększanie liczby zadowolonych i – co szczególnie istotne – lojalnych klientów. W ostatnim czasie wyraźnie widać zdecydowany wzrost konkurencyjności tej branży. Stajemy się coraz bardziej świadomi, a co za tym idzie, coraz bardziej wymagający wobec firm, których działalność dotyczy kwestii zdrowotnych. Niezależnie od tego, czy celujesz w marketing placówek bądź też usług medycznych, czy też interesuje Cię promocja sklepu medycznego, powinieneś wobec tego wiedzieć, że obecnie działania tego typu nie opierają się już na wolumenie, a na wartościach. Liczy się zapewnienie jak najlepszej opieki, obsługi lub też produktu, a co za tym idzie, jak najlepsza (i najbardziej efektywna) komunikacja możliwości firm w tym zakresie.
Dobrze zaplanowany i realizowany marketing medyczny może pomóc Twojej firmie:
- zwiększyć świadomość istnienia marki wśród grupy docelowej,
- pozyskać wartościowych klientów,
- utrzymać ich zaangażowanie i lojalność wobec marki,
- zdobyć przewagę konkurencyjną,
- zwiększyć zyski, a tym samym szanse na efektywny rozwój biznesu,
- stale analizować prowadzone działania i korygować nieefektywności.
Jakościowy marketing medyczny to także szansa na to, by zaoszczędzić czas potrzebny na pozyskiwanie wartościowych zapytań ofertowych oraz gospodarować wydatkami potrzebnymi na promocję firmy w taki sposób, by przeznaczać je na te aktywności, które przynoszą jak najwyższy zwrot z inwestycji.
W języku potocznym terminy „marketing” i „reklama” często są traktowane jak synonimy, jednak w rzeczywistości „marketing” jest pojęciem znacznie szerszym. Składa się na niego szereg zróżnicowanych działań, w tym m.in. branding, marketing społecznościowy, marketing w wyszukiwarkach, optymalizacja doświadczeń użytkownika w kontakcie ze stroną internetową i wreszcie reklama płatna.
Dobrze przemyślana strategia marketingowa może obejmować wszystkie lub jedynie wybrane formy promocji firmy, zależnie np. od przepisów regulujących jej działanie, celów biznesowych, budżetu, sytuacji rynkowej i wielu innych czynników.
Tak naprawdę każda firma, także medyczna, uprawia jakiś rodzaj marketingu. Sposób witania klientów, zadbanie o taki, a nie inny wystrój wnętrz, prowadzenie rozmów telefonicznych zgodnie z określonym standardem, ustalenie spójnego dress code’u personelu… Wszystkie te rzeczy składają się na wysyłany klientom komunikat, który ma zapewnić marce jak najlepszy odbiór. Działania marketingowe w itnernecie także składają się na pewnego rodzaju komunikat – z tą różnicą, że jest on uporządkowany, pozbawiony przypadkowości i ma realizować precyzyjnie określone cele.
Marketing firmy medycznej powinien bazować na przemyślanym planie i wyważonych komunikatach. Zdowie jest jedną z tych wartości, na punkcie której jesteśmy szczególnie wyczuleni. Błędy w tym zakresie mogą narazić na szwank reputację firmy, czego skutki nietrudno przewidzieć. To dlatego tak ważne jest pozyskanie i, co ważniejsze, utrzymanie ZAUFANIA klientów. Znaczenie ma tu każdy detal – łatwość nawigacji w serwisie, sposób opracowania treści na stronę internetową, dobór zdjęć, ton postów publikowanych w social mediach, wygląd i treść reklam, charakter fraz, na które serwis pozycjonuje się w sieci, liczba pozytywnych opinii osób, które już skorzystały z oferty… Lista elementów, o które należy zadbać jest znacznie dłuższa. Ważne, by tworzyły one spójną i łatwo przyswajalną całość.
Zrób dziarski krok w stronę rozwoju swojego biznesu