Z Google Ads zyskujesz natychmiastową widoczność
i mierzalne efekty. Sięgnij po narzędzie dające najszybszy
zwrot z inwestycji w postaci nowych szans sprzedażowych
4 etapy pozyskania klientów z reklam ADS
“Profesjonalna kampania Google ADS” znaczy dla każdego coś nieco (lub kompletnie) innego. W ECHO skupiamy się na dotarciu do Twoich potencjalnych klientów i na oszczędzaniu budżetu wtedy, gdy zapytania nie rokują zakupem. Oto jaki proces realizujemy:
Badanie potrzeb
Nie podejmujemy się współpracy i nie rozpoczynamy działań, dopóki nie mamy przekonania, że rozumiemy Twój biznes, Twoje potrzeby i cele. Oraz bez przekonania, że jesteśmy w stanie realnie wesprzeć Cię w realizacji tych celów.
Opracowanie planu działania
Za punkt startowy obieramy Twój biznesowy cel. Metodycznie dobieramy formy kampanii, by każda aktywność miała uzasadnienie, a każda złotówka budżetu pracowała na odczuwalny zwrot. To tu decydujemy: gdzie, komu i jaki komunikat o Twojej ofercie będziemy wyświetlać i jak zmierzymy skuteczność każdego z tych działań.
Wdrożenie kampanii i stały monitoring
Przygotowane skrupulatnie kampanie wdrażamy online i obserwujemy od pierwszego kliknięcia. Czuwamy nad efektywnością każdej złotówki. Po około tygodniu kontaktujemy się z Tobą, by zrozumieć, jak liczby, które widzimy w statystykach korespondują z Twoją biznesową codziennością. Eliminujemy wszystko, co nie przynosi efektu.
Zapytania od nowych klientów
Zdarza się, że pierwsze telefony, maile czy formularze spływają już pierwszego dnia działań. Większość z nich to konkretne szanse sprzedażowe.
Jesteśmy w stałym kontakcie, by wiedzieć, na jakie rezultaty przekłada się nasza praca i które działania warto wzmocnić z myślą o jeszcze lepszych wynikach.
Przekonuje Cię nasze podejście?
Kampanie Google Ads, które zarabiają
W ECHO pracujemy z nastawieniem na uzyskanie jak najwyższego zwrotu z inwestycji w reklamę w wyszukiwarce przy maksymalnie efektywnym wykorzystaniu Twojego budżetu:
- dokładnie poznajemy Twoje cele i ustalamy, jakie efekty ma przynieść kampania,
- dobieramy narzędzia reklamowe, które najlepiej korelują z wyznaczonymi celami,
- dbamy, byś płacił jedynie za te działania, które przynoszą najlepszy rezultat,
- szukamy nowych rozwiązań umożliwiających spotęgowanie osiąganych wyników.
- stale pracujemy na koncie, by uzyskać możliwie najkorzystniejsze stawki, pozyskiwać wartościowe zapytania o ofertę i realnie przyczyniać się do zwiększenia sprzedaży.
Zależy Ci, by osoby poszukujące usług czy produktów Twojej firmy z łatwością docierały do Twojej oferty? Dobrze przygotowana i rzetelnie prowadzona kampania linków w Google to doskonałe narzędzie targetujące! Pozwala uzyskać rewelacyjny zwrot z inwestycji – pod warunkiem że jest zrobiona dobrze!
Reklama Google to precyzyjne dotarcie do różnych odbiorców i szansa na realny wzrost sprzedaży niemal od ręki. Dzięki sieci reklamowej Google Ads i odpowiednio skonfigurowanym działaniom masz pewność, że reklamy będą wyświetlone Twoim potencjalnym klientom i nie będą pojawiać się przy zapytaniach bez potencjału komercyjnego.
Realizujemy kampanie z fokusem na pozyskanie leadów i wzrost sprzedaży.
Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów dzięki kampaniom Google Ads
Dla naszych klientów istotne są wyłącznie realne efekty. Nie wyświetlania, nie ruch na stronie, a konkretne zapytania od potencjalnych klientów. W branżach technicznych (dla których przede wszystkim pracujemy), realizujemy wyłącznie marketing nastawiony na generowanie szans sprzedażowych.
Zdarza się, że jedno kliknięcie w odpowiednio przygotowaną reklamę potrafi przełożyć się na strategiczny kontrakt. Zobacz, jak “Wydaliśmy dokładnie 28 groszy, a Klient z branży siatek zabezpieczających zdobył „najlepszy kontrakt w historii firmy”.
Więcej niż standardowe reklamy w wyszukiwarce Google.
Co robimy?
Konfiguracja narzędzi analitycznych
Wdrażamy narzędzia niezbędne do monitorowania postępów kampanii i jej modyfikacji. Dzięki pracy na twardych danych możemy maksymalizować osiągane wyniki i zmniejszać koszty promocji.
Przygotowanie projektu kampanii reklamowej
Poznajemy Twoją firmę i jej sytuację rynkową, aby dobrać metody promocji adekwatne do jej celów i potrzeb.
Docieramy z reklamą wyłącznie do wartościowych biznesowo grup docelowych.
Obsługa i optymalizacja reklamy płatnej
Stałe działamy na koncie reklamowym, by wyselekcjonować rozwiązania o najwyższej skuteczności. Dbamy o to, by każda złotówka włożona w reklamę przyniosła realny zwrot.
Przygotowanie banerów reklamowych
Opracowujemy kreacje graficzne promujące Twoją firmę, które w ramach kampanii displayowych wyświetlamy grupom docelowym na wybranych serwisach zewnętrznych. Dzięki temu zwiększamy świadomość istnienia Twojej marki i wspieramy pozytywne decyzje zakupowe potencjalnych klientów.
Chcesz, by koszt reklamy w internecie
zwrócił się dzięki nowym klientom?
Postaw na współpracę z doświadczoną agencją Google Ads
Agencja ECHO oczami klientów
Ile kosztuje prowadzenie Google Ads w ECHO?
W ECHO oferujemy pakiety o zróżnicowanej zawartości – im bardziej “obfity” pakiet, tym, oczywiście, wyższa jest cena kampanii reklamowej w Google. Poszczególne pakiety różnią się m.in.: zaangażowaniem czasowym specjalistów w obsługę danego klienta w skali miesiąca, ilością czasu przeznaczonego na indywidualne konsultacje klienta z liczbą kanałów emisji reklam (np. wykorzystaniem remarketingu)
W ECHO minimalne koszty reklamy w wyszukiwarce Google* dla standardowej strony www kształtują się następująco:
- przygotowanie kampanii – 2 100 zł netto (jednorazowo)
- obsługa kampanii – 2 200 zł netto
Minimalne koszty prowadzenia kampanii* dla sklepu internetowego wyglądają zaś tak:
- przygotowanie kampanii – 2 000 zł netto (jednorazowo)
- obsługa kampanii – 2 400 zł netto
*przy założonym budżecie mediowym 5 000–9 999 zł netto.
Kwoty te nie uwzględniają kosztów konfiguracji narzędzi analitycznych, które są ustalane indywidualnie, zależnie od potrzeb klienta.
Chcesz poznać dokładną wycenę reklamy Google Ads (reklamy Google Adwords)? Sprawdźmy, czego naprawdę potrzebujesz!
Dobór słów kluczowych do kampanii Google Ads odbywa się podstawie pogłębionej analizy. Frazy nie mogą być „dziełem przypadku”. Nie sztuką jest także sugerować się jedynie zakresem prowadzonej działalności. Ekspert SEM sprawdzi, jak wygląda potencjał poszczególnych fraz dla Twojej firmy – tak, aby pieniądze zainwestowane w SEO lub płatną reklamę się zwróciły.
Tak. Kilka lat temu nastąpiła zmiana nazwy usług reklamowych Google. Teraz wszystkie narzędzia płatnej reklamy są dostępne pod nazwą „Google Ads”.
Efekty zobaczysz tuż po uruchomieniu kampanii. Będą tym lepsze, im precyzyjniej będzie „ustawiona” reklama. O to zadbamy my.
Nie. To dwie zupełnie inne strategie marketingowe. Pozycjonowanie stron internetowych służy temu, by Twoja strona www wyświetlała się wyżej w „naturalnych” wynikach wyszukiwania. Kampania Google Ads pozwala zaś na publikację płatnych reklam – m.in. w wynikach wyszukiwania i na stronach odwiedzanych przez Twoich klientów.
Reklama w internecie to nie tylko kampanie Google Ads –
postaw na synergię działań i jeszcze bardziej potęguj sprzedaż!
Sprawdź, co jeszcze może pomóc Ci zdobywać klientów