Zwiększamy sprzedaż maszyn i skutecznie
promujemy usługi ich wynajmu.
Współpracujemy z firmami zorientowanymi na rozwój.

Oto niektóre firmy z branży maszyn, które obdarzyły nas zaufaniem:

Gizo

Podnośniki

Nasze działania: szeroko zakrojone działania na rzecz realizacji opracowanej strategii marketingowej koncentrującej się na osiągnięciu wzrostu sprzedaży maszyn i efektywnej promocji usługi ich wynajmu.

Arkadiusz Niewiński
Marketing Team Member
Jungheinrich

Rozwiązania intralogistyczne

Nasze działania: opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej zorientowanej na dotarcie do precyzyjnie określonych grup docelowych oraz pozyskiwanie klientów na usługę najmu i sprzedaży sprzętów.

Współpracę z ECHO Marketing rozpoczęliśmy przy realizacji nowego przedsięwzięcia. Doskonałe zrozumienie naszych celów i naszego biznesu oraz profesjonalne i kreatywne podejście zaowocowały powodzeniem projektu już od pierwszych dni. Stały monitoring działań i wsparcie ze strony zespołu ECHO Marketing pozwalają docierać nam codziennie do nowych grup klientów. Z przyjemnością polecam firmę ECHO Marketing, jako rzetelnego i fachowego partnera w obszarze marketingu internetowego.

Paulina Kosztowska
Menadżer ds. marketingu
Komatsu

Maszyny budowlane

Nasze działania: pozyskiwanie odpowiedniej liczby zapytań ofertowych za pośrednictwem konfiguratora maszyn.

Z Agencją Echo mam przyjemność pracować w imieniu firmy KOMATSU Poland już od kilku lat. Jak najbardziej firma godna polecenia – rzetelna, profesjonalna i doświadczona. Razem kreujemy kampanie reklamowe oraz przygotowujemy materiały na bloga. Doskonały kontakt, szybka reakcja, a co najważniejsze bardzo dobre doradztwo w zakresie proponowanych usług. Serdecznie polecam.

Karolina Gajowniczek
Marketing Manager
Class

Maszyny rolnicze

Nasze działania: zwiększanie świadomości marki i jej wizerunku jako eksperta w branży oraz pozyskanie klientów na oryginalne części do maszyn.

Z firmą Echo rozpoczęliśmy działania od małej próby umiejętności i zrozumienia biznesu. Znaleźć odpowiedniego partnera, który faktycznie skupia się na realizacji założonych celów, jest dziś niezwykle trudno. Niewątpliwie Echo stanęło na wysokości zadania, przygotowali dla nas kierunki działań oraz inicjowali zmiany, dzięki którym mamy poczucie dobrze wykonanej pracy.
Polecam usługi Echo.

Jakub Tafelski
Właściciel
Laser System Integrators

Plotery laserowe

Nasze działania: zdefiniowanie potrzeb grup docelowych i realizacja kampanii nastawionej na osiągnięcie wzrostu sprzedaży.

Po wieloletnich poszukiwaniach partnera w kwestii marketingu w Internecie w końcu trafiłem na właściwych ludzi. Postawiliśmy sobie jasne cele i na efekty nie trzeba było długo czekać. Pan Darek to zdecydowanie specjalista w swoich fachu. Polecam firmę Echo z czystym sumieniem.

Damian Kaczmarek
Właściciel
Chabin

Silniki Briggs & Stratton

Nasze działania: wsparcie rozwoju sieci dystrybucji silników i części do silników.

Jakość usług na bardzo wysokim poziomie. Nasza współpraca przebiega w miłej atmosferze, co dodatkowo wpływa pozytywnie na jakość naszych wspólnych działań. Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego klienta. Gorąco polecam! 😉

Adrian Mikołajczyk
Specjalista ds. informatycznej obsługi klienta
Makita

Narzędzia

Nasze działania: prawidłowe określenie grup docelowych i wdrożenie narzędzi marketingowych z koncentracją na wzrost sprzedaży produktów oraz rozszerzenie sieci dystrybucyjnej.

Współpracę z firmą Echo oceniamy na szóstkę+:) Zarówno pod kątem wyników działań, terminowości jak i zaangażowania. Osoba wydelegowana dla nas, podchodzi rzetelnie do tematu, jest kulturalna i serdeczna. Zawsze wytłumaczy, podpowie i zarekomenduje działania, które są nam pomocne w realizacji planów marketingowych. Doceniamy również jej dużą wiedzę techniczną i znajomość branży, co gwarantuje zrozumienie naszego biznesu i celów. Polecamy współpracę z firmą ECHO Marketing!

Winterhalter

Zmywarki gastronomiczne

Nasze działania: zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku polskim, edukacja klientów w zakresie wykorzystania sprzętu oraz wzrost sprzedaży.

Z firmą ECHO pracuję z sukcesami już od kilku lat. Poprzednio „przerobiłem” 3 inne, dobrze pozycjonujące się agencje, których działania i rezultaty nie koniecznie szły w parze z pięknie przedstawianą ofertą. W przypadku ECHO, od samego początku współpraca to zupełnie inna bajka… profesjonalizm, wiedza i wsparcie, którego szukałem. Zakres naszych wspólnych działań: SEO/SEM/Content.

Marcin Wajda
Właściciel
Radpak

Linie pakujące

Nasze działania: pozyskiwanie klientów o określonym profilu i wzrost sprzedaży linii pakujących.

MK Komi

Maszyny do lodów

Nasze działania: opracowanie planu i realizacja działań marketingowych nastawionych na edukację klientów i zwiększenie zysków płynących ze sprzedaży maszyn.

Expom

Maszyny rolnicze

Nasze działania: realizacja strategii nastawionej na pozyskiwanie klientów i zwiększenie zysków ze sprzedaży maszyn.

Robofarma

Roboty koszące

Nasze działania: budowa rozpoznawalności marki i wzrost sprzedaży urządzeń.

Ogrodowczyk

Maszyny myjące

Nasze działania: pozyskiwanie klientów o określonym profilu i wzrost sprzedaży oferowanych urządzeń.

NFK

Wózki widłowe

Nasze działania: promocja firmy jako godnego zaufania partnera oferującego sprzedaż i wynajem sprzętu.

Tomgast

Maszyny i urządzenia gastronomiczne

Nasze działania: zdefiniowanie potrzeb grupy docelowej i reklama firmy zorientowana na pozyskiwanie klientów

Lewor

Maszyny warsztatowe

Nasze działania: kampania nastawiona na zwiększenie bazy klientów i spotęgowanie wyników sprzedażowych.

Kiloutou

Maszyny budowlane

Nasze działania: zwiększenie zainteresowania usługą wynajmu sprzętu wśród odpowiednich grup docelowych.

Skuteczny marketing, sprzedaż czy
wynajem maszyn to konkretne wyzwanie.
Postaw na specjalistów z doświadczeniem!

Trafiamy prosto do klientów zainteresowanych kupnem lub wynajmem maszyn

Marketing dla firm zajmujących się sprzedażą i wynajmem maszyn wymaga przede wszystkim bardzo precyzyjnego określenia grupy docelowej. Chodzi o ustalenie, jakie cechy powinien mieć pożądany klient, do którego chcesz dotrzeć, i jak powinno wyglądać złożone przez niego zamówienie, abyś uznał je za wartościową transakcję.

Zwiększanie sprzedaży maszyn czy promowanie usługi wynajmu realizujemy, wykorzystując narzędzia marketingowe dopasowane do założonych przez naszych klientów celów. Dzięki doświadczeniu w tym obszarze oraz doskonałej znajomości specyfiki branży (znamy się na maszynach i rozumiemy, co jest najważniejsze dla osób, które ich potrzebują) osiągamy wyniki, które pozwalają naszym partnerom rozwijać swoje przedsiębiorstwo.

Co robimy?

Napisz do nas i dowiedz się, czy i jak możemy pomóc Twojej firmie! Być może tylko jedna wiadomość dzieli Cię od znalezienia sposobu na to, by Twój biznes wyprzedził konkurencję.

Formularz kontaktowy

Masz pytania na temat
marketingu dla branży maszyn?
Sprawdź nasze FAQ

Marketing online w branży maszyn stanowi odpowiedź na potrzeby klientów powszechnie funkcjonujących w rzeczywistości digitalowej. Niezależnie od tego, czy chodzi o ciężki sprzęt budowlany lub rolniczy, czy też o mniejsze maszyny przemysłowe, współczesny klient zainteresowany zakupem bądź wynajmem pierwsze kroki kieruje do wyszukiwarki internetowej. To tu decydenci firm poszukują najbardziej korzystnych rozwiązań, dlatego powinieneś dołożyć wszelkich starań, żeby znaleźli w niej Twoją ofertę.

Marketing internetowy stanowi też konkretną odpowiedź na problemy rynku maszynowego, związane m.in. z dostępnością sprzętów i części. Udział w targach, reklama outdoorowa (np. billboardowa) czy działanie na zasadzie poleceń przestały wystarczać. Konieczna jest szersza promocja obliczona na dotarcie do precyzyjnie określonego odbiorcy, co producentom maszyn i firmom rentalowym zapewnia dobrze przygotowana i wdrożona strategia marketingu online.

Twoja strona internetowa to najczęściej pierwsze miejsce, w którym klienci zapoznają się z tym, co masz do zaoferowania. Musisz zadbać o to, by była łatwa w nawigacji, responsywna (dostosowana do wyświetlania na urządzeniach o różnej rozdzielczości, np. telefonach i tabletach), a przede wszystkim, by w przyswajalny sposób dostarczała odbiorcy wszystkich informacji, których potrzebuje, żeby dokonać zakupu.

Pozyskiwanie klientów w firmie z branży maszyn wymaga zbudowania zaufania do swojej marki i przekonania klienta, że prezentowana oferta przystaje do potrzeb klienta, a skorzystanie z niej będzie dla niego opłacalne w perspektywie długoterminowej. W związku z tym na stronie www nie może zabraknąć kilku istotnych elementów.

  • Kompleksowa lista dobrze opisanych produktów i usług – firma, która rozważa zakup bądź wynajem sprzętu, chce znać jego specyfikację. Choć łatwiej jest po prostu wymienić na stronie kategorie dostępnych sprzętów i mieć nadzieję, że ludzie będą się z Tobą kontaktować w celu uzyskania dodatkowych informacji, musisz pamiętać, że dzisiejsi klienci zdecydowanie bardziej wolą rozpoczynać rozmowy, kiedy już dysponują określoną wiedzą na temat oferty. Jeśli jej im nie dostarczysz na etapie ich wstępnego zainteresowania, pójdą szukać jej u konkurencji. 
  • Zdjęcia maszyn – zdjęcia są doskonałym uzupełnieniem opisów, a dodatkowo zwiększają przejrzystość wizualną tekstu. Zainwestuj w wysokiej jakości, profesjonalne zdjęcia sprzętów. Takie które pokażą specjalistom, do których kierujesz swoją ofertę, z czym realnie mają do czynienia. To ważne, ponieważ Twoimi klientami nie są laicy, a osoby, które mają konkretne wymagania i wiedzą, czego potrzebują.
  • Informacje o procesie zakupowym – niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą, czy wynajmem maszyn, strona internetowa powinna komunikować, jak wyglądają warunki współpracy. Im bardziej konkretne będą informacje o zakupie, tym większe prawdopodobieństwo, że osoby odwiedzające Twój serwis podejmą z Tobą kontakt.

Twoim celem jest dotarcie z ofertą do osób zainteresowanych produktami i usługami, takimi jak Twoje, a jednocześnie nieprzepalanie budżetu na generowanie zapytań, których obsługa jest dla Ciebie nieopłacalna. Marketing online pozwala zrealizować ten cel na kilka sposobów.

  • SEO – dotarcie klientów do Twojej firmy za pośrednictwem wyszukiwarki będzie możliwe, jeśli Twoja strona znajdzie się na wysokich pozycjach listy wyszukiwania, którą widzą użytkownicy po wpisaniu w nią określonego zapytania. Chodzi o hasła typu: „wynajem sprzętu budowlanego”, „wynajem koparki z operatorem”, „wózki widłowe elektryczne”, „producent podnośników koszowych łódzkie”. Jeśli chcesz dać się znaleźć, warto zainwestować w pozycjonowanie strony formowej (SEO). Składa się na nie szereg działań, dzięki którym serwis internetowy jest odwiedzany przez osoby o sprecyzowanym profilu, w tym przypadku – przez osoby poszukujące określonego typu maszyn.
  • reklama Google Ads – branża maszyn jest konkurencyjna i niezależnie od tego, czy jesteś producentem, czy dystrybutorem, wiesz zapewne, że pozyskanie nowych klientów to ogromne wyzwanie. Reklama umożliwia precyzyjne dotarcie do najbardziej sprofilowanych odbiorców tam, gdzie przebywają w internecie. Nie tylko w wyszukiwarce, ale także m.in. na portalach zakupowych, na których reklamuje się mnóstwo firm z Twojej branży, czy na platformie YouTube. Jedną z głównych zalet PPC jest to, że wyniki pojawiają się niemal od razu. O ile SEO działa w dłuższej perspektywie czasowej, Google Ads pozwoli zwiększyć sprzedaż, jeśli potrzebujesz efektów na już. Narzędzia te świetnie się uzupełniają.
  • Marketing treści – jest to proces tworzenia i dystrybucji artykułów, plików do pobrania, filmów, zdjęć, grafik oraz innych materiałów informujących o tym, czym się zajmujesz. Najbardziej popularny jest blog firmowy, który możesz wykorzystać jako bardzo efektywne narzędzie sprzedażowe. Artykuły warto tworzyć z myślą o osobach, które zastanawiają się nad wyborem dogodnego rozwiązania, czy też chcą porównać dostępne opcje i poszukują określonych informacji. To także wartościowa przestrzeń do merytorycznej prezentacji oferty i odpowiadania na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Dobrze wyedukowanego odbiorcę o wiele łatwiej przekonać do zakupu. Zwłaszcza jeśli potrzebną wiedzę zdobędzie właśnie u Ciebie i staniesz się w jego oczach godnym zaufania ekspertem w branży. Regularna publikacja treści w serwisie jest niezbędna, by pozycjonować go na najbardziej istotne dla Ciebie frazy, po których mogą znaleźć Cię użytkownicy. 
Zadzwoń lub napisz

Zrób dziarski krok w stronę rozwoju swojego biznesu