Pozycjonowanie sklepu internetowego
- Plan na indywidualne pozycjonowanie e-commerce – dopasowany do Twojego budżetu i branży
- Precyzyjne docieranie do nowych klientów po najistotniejszych dla Twojego e-sklepu frazach
- Regularna kontrola rezultatów działań seo dla sklepu internetowego – z myślą o zwiększaniu Twoich przychodów
Statystyki wskazują, że aż 70% kliknięć użytkowników trafia do bezpłatnych wyników wyszukiwania. Jednocześnie zaledwie 25% szukających dociera na drugą stronę wyszukiwarki. Jeśli dodamy do tego fakt, że 35% wyszukiwań produktowych zaczyna się w Google, to staje się jasne, że umiejętne pozycjonowanie sklepów internetowych jest integralną częścią sukcesu w e-commerce.
Jeśli odrzucasz pozycjonowanie e-commerce, szanse na to, że będziesz stale pozyskiwał nowych, płacących klientów, znaczącą maleją. A to oznacza mniej pieniędzy w firmowej kasie.
Nasze pozycjonowanie sklepu internetowego w Google zapewni widoczność Twojej oferty w bezpłatnych wynikach wyszukiwania i da Ci miejsce w grze o uwagę tych użytkowników, którzy chcą kupić produkty takie jak Twoje.
Pozycjonowanie sklepów internetowych, z którym zaczniesz przyciągać i pozyskiwać klientów dokładnie na te produkty, których chcesz sprzedawać najwięcej
O sukcesie sprzedaży w sieci decyduje wiele czynników, wśród których atrakcyjność oferty, wygodne formy płatności, szybka dostawa czy dobra cena są decydujące. Ale zanim użytkownik w ogóle zacznie rozważać zakup Twoich produktów, musi najpierw trafić do Twojego sklepu. Przyprowadzimy go i zadbamy, żeby chciał kupić właśnie u Ciebie.
Prowadzisz e-sklep i narzekasz na brak klientów? Zmień to z naszym pozycjonowaniem e-commerce
Zadbamy o to, aby pozycjonowanie e-sklepu stało się dla Ciebie skutecznym i w dłuższej perspektywie najtańszym sposobem pozyskiwania klientów na te produkty, na których sprzedaży najbardziej Ci zależy.
SEO dla sklepów internetowych od ECHO – obliczone na ciągły wzrost sprzedaży
Zalegający na wirtualnych półkach towar, brak klientów skłonnych do zakupów i puste koszyki to bolesna rzeczywistość wielu e-sklepów. W ECHO wiemy, co zrobić, aby ją zmienić. Skuteczne SEO w tak konkurencyjnym środowisku wymaga wieloetapowego, konsekwentnego działania i stosowania rozbudowanych środków. Opracujemy dla Twojego e-commers długofalową strategię, która pozwoli Ci przebić się z swoją ofertą do płacących klientów.
Zobacz, jak pozycjonowanie e-commerce z ECHO oceniają klienci
Krok 1
Umów się na niezobowiązujące spotkanie
Jesteśmy agencją SEO z Łodzi, ale działamy na terenie całej Polski. Możesz nas odwiedzić lub umówić spotkanie online. Porozmawiamy o Twojej ofercie i celach, jakie chcesz osiągać w sprzedaży online.
Krok 2
Odbierz indywidualną ofertę
Przygotujemy dla Ciebie plan na pozycjonowanie e-sklepu dopasowany do Twoich potrzeb biznesowych i nastawiony na osiągnięcie wspólnie ustalonych wyników, z których będziemy się rozliczać.
Krok 3
Zyskuj nowych klientów
Przekonaj się, że współpraca z naszą agencją SEO może przynieść Ci wymierne korzyści w postaci zwiększenia sprzedaży w kanale online.
Od audytu serwisu po jego optymalizację i wartościowe linki zewnętrzne – byś miał więcej klientów możliwie najniższym kosztem
Zanim rozpoczniemy proces pozycjonowania Twojego e-commerce, najpierw wnikliwie przeanalizujemy jego bieżący stan i kondycję. Weźmiemy również pod lupę Twoją ofertę, branżę, w której działasz, i aktywność Twoich konkurentów.
Dzięki szczegółowemu audytowi (istniejące serwisy) lub konsultingowi (w przypadku e-sklepów na etapie budowy) jesteśmy w stanie zidentyfikować luki lub elementy, które wpływają na obniżenie sprzedaży online, i wskazać, co trzeba poprawić, aby przejść do kolejnego etapu – regularnego pozycjonowania e-commerce.
Obejmują one stałe i regularne działania onsite (na stronie internetowej i jej zapleczu) oraz offsite (działania nastawione na pozyskiwaniu wartościowego linkowania) i są dobierane w sposób, który daje realne szanse na to, że e-sklep zacznie przyciągać wartościowy ruch i zapytania od potencjalnych klientów w najkrótszym możliwym czasie.
wyszukiwań produktowych zaczyna się w Google
wszystkich kliknięć zbierają bezpłatne wyniki wyszukiwania
użytkowników przechodzi na drugą stronę wyszukiwarki
to średni współczynnik konwersji w sklepach internetowych
Pozycjonowanie e-sklepu – pod Twoją kontrolą, na jasnych zasadach, czytelnie raportowane
Zapewniamy pozycjonowanie sklepów internetowych łączące specjalistyczną wiedzę SEO, kompetencje z zakresu sprzedaży i skupioną na Tobie obsługę.
Ile kosztuje pozycjonowanie e-commerce w ECHO i co się na nie składa?
Wiemy, że każdy e-biznes jest inny i wymaga zindywidualizowanego podejścia, dlatego w ECHO nie oferujemy szablonowych rozwiązań SEO. Przedstawimy Ci spersonalizowany plan działań, które zaprowadzą Cię do biznesowego celu.
Konkretny zakres działań jest ustalany indywidualnie po analizie Twojego serwisu, określeniu Twoich potrzeb i budżetu.
- Optymalizacja meta tagów
- Tworzenie treści do sklepu internetowego
- Optymalizacja i rozbudowa treści serwisu
- Prowadzenie bloga firmowego
- Link building oparty o ręczny outreach
- Optymalizacja adresów URL
- Przyspieszenie czasu ładowania serwisu
- Przyspieszenie indeksacji podstron
- Tworzenie mapy przekierowań
- Eliminacja kanibalizacji treści
- Identyfikacja i uzupełnienie content gap
- Analiza profilu linków konkurencji
- Eliminacja problemu duplicate & thin content
- Weryfikacja poprawności sitemaps i robots
- Badanie responsywności serwisu
- Ocena danych strukturalnych
- Tworzenie contentu w różnych formatach
- Ocena architektury i perswazyjności treści
- Optymalizacja pod kampanie Google Ads
- Monitoring zmian algorytmów
Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie e-commerce sprawia, że Twój sklep staje się bardziej widoczny dla osób szukających produktów, które oferujesz. To szereg różnorodnych działań, na które składają się:
- działania na treściach (m.in. dostosowanie opisów produktów, kategorii i stron docelowych pod kątem wybranych słów kluczowych oraz tworzenie wartościowych treści związanych z daną branżą i produktami);
- techniczne SEO (m.in. poprawa szybkości ładowania strony, struktury URL, plików robots.txt i sitemap.xml. itd.);
- działania linkbuildingowe (tj. pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do sklepu z innych stron internetowych).
Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego nie może pomijać aspektów związanych z doświadczeniami użytkowników w kontakcie ze stroną, w tym w szczególności z jej wersją mobilną. Z tego względu dobrze poprowadzone działania pozycjonerskie uwzględniają udział w procesie realizacji specjalistów od UX (User Experience).
Pozycjonowanie ogólnie, a szczególnie pozycjonowanie e-commerce, to złożony proces, który wymaga czasu. Nie bez kozery SEO jest porównywane do maratonu – trwa od 6 do nawet 12 miesięcy i dłużej. Google musi zaindeksować zmiany na Twojej stronie, ocenić jej wartość i dopiero wtedy dostosować pozycję w wynikach wyszukiwania.
Prędkość, z jaką się to wydarzy, można jedynie szacować, jest ona bowiem uzależniona od wielu czynników. Jednym z ważniejszych w tym kontekście jest konkurencyjność branży – im większa, tym dłużej czeka się na wyniki. Kolejne to stan początkowy e-sklepu (jeśli ma dużo błędów, optymalizacja pochłonie więcej czasu), zakres działań SEO (im jest szerszy, tym szybciej można oczekiwać efektów) oraz zmiany w algorytmach Google (każdy update systemy pociąga za sobą spadki lub wzrosty w widoczności).
Pozycjonowanie, zwłaszcza e-sklepów, to w istocie niekończący się proces. Nie opiera się on na jednorazowych, krótkich akcjach, a regularnym, konsekwentnym ulepszaniu serwisu w różnych obszarach oraz stałym dostosowywaniu go do zmian, które zachodzą w ofercie, w środowisku internetowym, w branży, w przepisach, w zwyczajach użytkowników itd. Z tej przyczyny umowy podpisujemy na czas nieokreślony z okresem wypowiedzenia, który ustalamy indywidualnie.
Zrób dziarski krok w stronę rozwoju swojego biznesu
Nasza agencja SEO ma wyłącznie jeden cel – doprowadzić do Twojej strony osoby, które są gotowe zostać Twoimi klientami.