Audyt UX stron firmowych i sklepów internetowych

  • Ekspercka analiza zawartości serwisu pod kątem dostosowania do wytycznych UX designe’u
  • Diagnoza błędów, które obniżają potencjał sprzedażowy strony firmowej
  • Konkretne rekomendacje zmian w witrynie wraz z wytycznymi dla webdevelopera
Audyt UX serwisu - agencjaecho.pl

Błędy projektowe na stronach www rujnują sprzedaż. Wyeliminuj je zanim wydasz jeszcze więcej na nieskuteczną promocję marki w internecie

Audyt UX stron firmowych - agencjaecho.pl

Wyobraź sobie, że organizujesz akcję promocyjną swojego sklepu. Zadbałeś o rozgłos, więc na miejscu pojawiają się setki, a nawet tysiące osób i… widzą, że na półkach panuje bałagan, w alejkach zalegają palety, a w pomieszczeniu panuje półmrok, bo nie dopilnowałeś naprawy instalacji elektrycznej. Efekt? Żadna z osób nie zdecydowała się na zakup.

Podobnie wygląda sytuacja w wielu polskich (i zagranicznych) firmach, które, próbują zaistnieć w rzeczywistości online. Posługując się niedopracowaną lub przestarzałą stroną internetową, z poczuciem frustracji obserwują porzucane koszyki i pustą skrzynkę odbiorczą, w której miały pojawiać się zapytania. Sytuacja jest jeszcze trudniejsza, gdy dodamy do tego budżet przepalony na nieefektywne pozycjonowanie czy nieskuteczne kampanie reklamowe. Brzmi znajomo?

Niezależnie od tego, czy mowa o stronie e-commerce, czy też stronie wizytówkowej, podstawą jest zadbanie, aby użytkownicy, mogli korzystać z niej w sposób wygodny i intuicyjny. Taki, który zmotywuje ich do realizacji pożądanych konwersji w postaci zakupu czy kontaktu z Twoją firmą. Audyt UX, czyli kompleksowa analiza użyteczności i potencjału sprzedażowego serwisu, to kluczowy krok w kierunku zwiększenia konwersyjność strony i efektywności innych działań marketingowych.

Audyt użyteczności strony – konkretne i sprawdzone rekomendacje nastawione na wzrost konwersji oraz lepszą efektywność pozycjonowania i kampanii reklamowych

Audyt user experience wykonują w ECHO specjaliści, którzy łączą teoretyczną wiedzę z zakresu psychologi, kogniwistyki oraz zasad interakcji człowiek-komputer z praktycznym doświadczeniem w projektowaniu serwisów internetowych. Dzięki temu są w stanie kompleksowo i skrupulatnie przeanalizować Twój serwis, a następnie wskazać elementy wymagające poprawy.

Dokładna analiza procesu zakupowego

W oparciu o badanie metodą wędrówki poznawczej (zadaniowej kontroli użyteczności) definiujemy wąskie gardła serwisu, które utrudniają użytkownikowi skorzystanie z Twojej oferty.

Analiza serwisu pod kątem heurystyk

Rzetelnie badamy poszczególne podstrony pod kątem obowiązujących standardów projektowania opracowanych przez wybitnych specjalistów z dziedziny user experience.

Analiza wersji desktopowej i mobilnej serwisu

Wykonujemy zarówno audyt strony wyświetlanej na komputerach, jak i jej wersji dostępnej dla użytkowników urządzeń mobilnych.

Analiza rozwiązań konkurentów z branży

Poza analizami UX wykonujemy benchmark Twojej konkurencji. Dzięki temu nasze rekomendacje poaudytowe są mocno osadzone w realiach branży, w której działasz.

Jasne rekomendacje zmian wraz z solidną argumentacją

Wyniki badań przedstawiamy w formie czytelnego raportu, w którym omawiamy, dlaczego dane rozwiązania są błędne oraz i wprost piszemy, jak je naprawić.

Wytyczne wdrożeniowe dla web developera

Jeśli zechcesz, otrzymasz techniczną specyfikację zmian, która zabezpieczy ryzyko nieoptymalnego wdrożenia. Nie masz w zespole programisty? Skorzystaj ze wsparcia specjalisty z ramienia ECHO.

W biznesie nie ma miejsca na czekanie na lepsze czasy. Zamów ekspercki audyt UX już dziś i popraw działanie swojej strony w najprostszy możliwy sposób

Powierz swoją stronę tym, którzy mają praktyczną wiedzę UX, a otrzymasz gotową listę zaleceń nastawionych na zwiększenie sprzedaży w kanale online. Zapraszamy!

Audyt user experience to wyjście naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom swoich klientów. Tak pracuje się na ich lojalność i…większe zyski!

Analiza UX pomaga uprościć ścieżkę zakupową użytkownika. Pozwala wyeliminować zbędne kroki procesu, uzupełnić ewentualne luki i poprawić nawigację. Użytkownicy szybciej znajdują to, czego szukają, a dzięki temu chętniej wracają z kolejnymi potrzebami. Pozytywne doświadczenie w kontakcie z serwisem to podstawowy czynnik decydujący o lojalności klientów, a tym samym – o regularnie zasilanym budżecie Twojej firmy. Właśnie na takiej sytuacji win-win zależy nam podczas pracy na rzecz rozwoju firm naszych klientów.

Opinie klientów, którzy nam zaufali – sprawdź, co możesz zyskać

Z pełną odpowiedzialnością polecam współpracę z Echo. Pracują tam profesjonaliści, zawsze gotowi do aktywnej pomocy i szukania optymalnych rozwiązań szytych na miarę konkretnej firmy. Długotrwała współpraca owocuje coroczną poprawą wyników kampanii Adwords, którą zlecamy Agencji. Wielkie zaangażowanie (szczególnie w naszym przypadku Pani Ewy i Pani Agnieszki) i zrozumienie problematyki w niełatwej branży jaką są produkty medyczne, powodują, że niezależnie od tego, w której firmie pracuję, zawsze wiążę się współpracą z Echo.

Magdalena Lasota
Kierownik ds. marketingu
BRANDvital Poland

Z Agencją Echo pracuję już dobre kilka lat. Po dwóch pierwszych latach podobnie jak wielu z nas szukałam tańszej alternatywy. Niestety zmiana agencji na tańszą nie była zmianą na lepsze. Powrót do współpracy z Echo był bardzo dobrą decyzją. Od kilku lat (już nieprzerwanie ;)) działam agencją Echo z bardzo dobrym rezultatem. Zawsze rozmawiamy o prawdziwych efektach (liczbie pozyskanych pacjentów), a nie o widoczności, czy frazach, jak miało to miejsce z poprzednimi agencjami. Gorąco polecam, bo jest to uczciwa agencja z nastawieniem na wynik i zwrot z inwestycji.

Kamila Nagiel
Właściciel
OD-NOWA

Ostatnio zmieniłem firmę zajmująca się promocją w Internecie. Echo może nie jest najtańszym wyborem ale za to efekt w porównaniu do poprzedniej agencji jest piorunujący. Bardzo duży wzrost rok do roku. Chyba nie trzeba nic więcej. Kontakt z Panem Dariuszem i jego zaangażowanie rewelacja! Polecam! ~ Paweł G.
Świetny kontakt, obsługa na najwyższym poziomie. Zawsze pozostajemy w kontakcie. Firma prowadzi analizy i dostosowuje reklamę jak najbardziej pod klienta żeby zwiększyć jej skuteczność. Polecam w 100% ~ Paweł K.

Habza Finanse

Z firmą ECHO pracujemy już od kilku lat. Zawsze podchodzą do tematu biznesowo, z nastawieniem na realizację naszych celów. Dodatkowo są elastyczni pod względem realizowanych działań i jeśli jest potrzeba zmian wynikająca z naszych potrzeb, to zawsze są na to otwarci. To wyjątkowa sytuacja wśród agencji. Polecamy współpracę!

AlePerfumeria

Namiary na firmę Echo otrzymaliśmy z polecenia znajomego, który od lat korzysta z ich usług. Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatu, który jest pierwszym elementem. Dzięki temu powstał przemyślany plan na kolejne miesiące w rozbiciu na etapy, co najpierw, a co w dalszej kolejności. Obecnie otrzymujemy cykliczne zapytania od naszych klientów dotyczące hurtowych ilości i o to właśnie nam chodziło.
Wielkie dzięki i polecam.

Bartosz Banaszkiewicz
Właściciel
IMPACT Środki czystości

W pierwszym tygodniu nie dzieje się nic specjalnego. Także w drugim czy trzecim. Ale potem…. Stała kontrola, dobór słów kluczowych, właściwa ich analiza, kontrola statystyk i wiele innych czynników składa się na nasze zadowolenie z działania firmy ECHO. Ludzie! Sami nie dacie rady! Skorzystajcie z ich profesjonalizmu i doświadczenia. Teraz, po blisko sześciu latach współpracy wiemy kogo polecamy nie tylko z czystym sumieniem ale i prawdziwym zadowoleniem.

Arletta Kolasińska
Właściciel
ARLI Nieruchomości

Bardzo profesjonalna i skuteczna w swoich działaniach firma.
Stworzona przez „Echo” nasza strona www jest rozbudowana ale przejrzysta ze świetnie dobranymi hasłami.
Nasza współpraca nie skończyła się tylko na budowie strony lecz prowadzimy wspólnie nasze kampanie internetowe z zadawalającym efektem.
POLECAM!

Klinika Medyczna Totumedica

Od ponad pół roku powierzamy nasze kampanie adwords firmie Echo. Jak dotąd jesteśmy w pełni usatysfakcjonowanie z profesjonalnej obsługi i szybkich, wymiernych efektów. W tydzień po ostatniej kampanii, skierowanej do klientów zagranicznych, otrzymaliśmy kilka bardzo atrakcyjnych zleceń i realizujemy je do tej pory (…). Jeżeli poszukujesz firmy kompetentnie i skutecznie realizującej przyjęte przez Ciebie założenia nie mogłeś lepiej trafić – POLECAMY!

Dariusz Cul
Specjalista ds. marketingu
MASSONI

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy Echo i powierzyliśmy im do wykonania główną stronę firmy. Ich rozwiązania i propozycje opierają się na wnikliwych badaniach rynku. Echo to nie tylko kompetentny i profesjonalny Zespół, to Pasjonaci ! Polecam!

Beata Barylska
Dyrektor Zarządzająca
Consido

Doceniam osoby/firmy, które wykują zaangażowanie przez cały okres trwania projektu, i takim zaangażowaniem wykazała się agencja ECHO. Bardzo dziękuje za współpracę, jesteście pierwszą agencją (a w okresie 15 lat prowadzenia działalności współpracowałem z wieloma), która wysłuchała mnie od początku do końca i potrafiła doradzić nad czym powinienem się koncentrować w działaniach marketingowych. Projekt niedawno został zakończony, a już przynosi konkretne rezultaty 😉

Piotr Polkowski
Właściciel
Pol-MET

Współpracujemy z Firmą Echo Marketing od początku istnienia naszej działalności. Dzięki profesjonalnej obsłudze oraz ogromnym zaangażowaniu Pana Dariusza Jarzębskiego efekty są rewelacyjne. Każdy projekt realizowany przez ECHO był skrupulatnie przygotowywany i opracowywany. Indywidualne podejście do klienta, wiele ciekawych propozycji,  możliwość uczestniczenia w poszczególnych etapach realizacji,  a przede wszystkim trafione rozwiązania!!! (…). Podsumowując: Wasz rozwój jest naszym rozwojem. Dziękujemy Panie Darku za zaangażowanie, profesjonalizm oraz fachowe doradztwo. Polecamy 100%.

Marek Bochra
Właściciel
EUROPŁOT

Z firmą ECHO pracuję z sukcesami już od kilku lat. Poprzednio „przerobiłem” 3 inne, dobrze pozycjonujące się agencje, których działania i rezultaty nie koniecznie szły w parze z pięknie przedstawianą ofertą. W przypadku ECHO, od samego początku współpraca to zupełnie inna bajka… profesjonalizm, wiedza i wsparcie, którego szukałem. Zakres naszych wspólnych działań: SEO/SEM/Content.

Marcin Wajda
Właściciel

Jakość usług na bardzo wysokim poziomie. Nasza współpraca przebiega w miłej atmosferze, co dodatkowo wpływa pozytywnie na jakość naszych wspólnych działań. Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego klienta. Gorąco polecam! 😉

Adrian Mikołajczyk
Specjalista ds. informatycznej obsługi klienta
Chabin

Po wieloletnich poszukiwaniach partnera w kwestii marketingu w Internecie w końcu trafiłem na właściwych ludzi. Postawiliśmy sobie jasne cele i na efekty nie trzeba było długo czekać. Pan Darek to zdecydowanie specjalista w swoich fachu. Polecam firmę Echo z czystym sumieniem.

Damian Kaczmarek
Właściciel
LASER SYSTEMS INTEGRATORS

Z firmą Echo rozpoczęliśmy działania od małej próby umiejętności i zrozumienia biznesu. Znaleźć odpowiedniego partnera, który faktycznie skupia się na realizacji założonych celów, jest dziś niezwykle trudno. Niewątpliwie Echo stanęło na wysokości zadania, przygotowali dla nas kierunki działań oraz inicjowali zmiany, dzięki którym mamy poczucie dobrze wykonanej pracy.
Polecam usługi Echo.

Jakub Tafelski
Właściciel
CLASS Polska

Szczerze polecam, naprawdę profesjonalna i rzetelna firma.

Rafał Kęsek
Właściciel
KĘSBET WYROBY BETONOWE

Mamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z Panem Dariuszem Jarzębskim i firmą ECHO, którą prowadzi (…). Dzięki firmie ECHO prowadzimy przemyślane działania w internecie, w efekcie którym na co dzień zgłaszają się do nas nowi klienci i spływają nowe zamówienia (…). Czujemy, że komuś naprawdę zależy na naszej firmie i na zbudowaniu z nami wspólnie sukcesu w bardzo długiej perspektywie (…) chętnie polecamy ECHO jako świetnego, uczciwego dostawcę usług marketingowych z wiedzą i kompetencjami, które dają ogromne szanse na odczuwalne efekty.

Mariusz Sych
Właściciel
SYMAR

Polecam wszystkim. Współpraca na 5.
Pełen profesjonalizm, zaangażowanie i rzetelność przy projekcie.

Adam Piłat
Właściciel
GEONAVI

To o czym warto wspomnieć o tej firmie, to na pewno świetny kontakt, a więc zainteresowanie Naszą firmą oraz problemami (…). Determinacja w dążeniu do określonego celu, a więc w konsekwencji zadowolenia klienta, jest kolejnym wyznaczonym przez tą firmę priorytetem. Kolejną i chyba najważniejszą sprawą przy podjęciu współpracy, która wyróżnia firmę ECHO jest to, iż określając czas swojego działania i strategię, Ty nie masz odczucia, że zainwestowany czas, pomysł są zmarnowane, a wydane pieniądze źle wydane. Z całym szacunkiem dla firmy ECHO, serdecznie polecamy – firma GRALA S.C.

Zuzanna Grala
Właściciel
GRALA S.C.

Agencję ECHO poleciła mi znajoma. (…) Zależało nam na podjęciu współpracy z kimś, kto zrozumie nasze potrzeby, nasz biznes i przełoży swoje umiejętności na wymierne efekty dla nas, a przy okazji będzie (pilotem) naszego rozwoju w internecie. Od samego początku współpracy z ECHO czuliśmy pełne zaangażowanie i wnikliwość w poznanie naszych potrzeb. Pan Darek jest profesjonalistą. Świetnie prowadzi miły i zaangażowany zespół. Na efekty nie musieliśmy długo czekać, po kilku miesiącach mamy wzrosty konwersji ponad 100% i wsparcie na każdym kroku. Czekamy na więcej 🙂

Ewelina Boros
Właściciel
F&F

Z firmą Echo rozpoczęliśmy pierwsze kroki i już w początkowej fazie możemy stwierdzić o poważnym i profesjonalnym podejściu do analizy strony firmowej i potencjalnej konkurencji, wizerunku w sieci, szerokie podejście do sprzedaży, dokładna analiza potrzeb klienta wraz z omówieniem działań. Kompetentny personel kontakt na każdym poziomie współpracy. Polecamy współpracę z czystym sumieniem.

Basalt Tech

Polifarb Łódź korzysta z usług agencji ECHO od dłuższego czasu, a naszą wzajemną współpracę oceniamy pozytywnie. Efekty pozycjonowania są zadowalające i widoczne w cyfrach. Cele, jakie sobie wyznaczyliśmy przez ECHO są w pełni realizowane, w bardzo dużym stopniu zwiększyła się rozpoznawalność naszej marki i oczywiście wzrasta nam poziom sprzedaży. Profil naszej produkcji jest dość specyficzny, jednak dla ECHO nie stanowi to problemu. W dalszym ciągu wspólnie odnajdujemy nowe możliwości naszych działań (…).

Polifarb Łódź
Polifarb Łódź

Bardzo miła współpraca. Szerokie podejście do tematu sprzedaży i wizerunku firmy. Analiza potrzeb, analiza rynku zbytu, analiza potencjalnej konkurencji. Kampanie reklamowe szyte na miarę. Rezultaty widoczne już po niedługim czasie od uruchomienia. Kompetentny personel jest w stałym kontakcie. Na bieżąco analizują i elastycznie zmieniają narzędzia, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty. Ciekawa firma godna polecenia 🙂

Ewa Łapińska
Właściciel
Rozbud

Bardzo indywidualne podejście do klienta. Częste rozmowy na temat prowadzenia marketingu w Internecie. Świetna analiza oraz trafione pomysły, które przynoszą efekty. Firma BramTECH serdecznie poleca współpracę z zespołem ECHO 🙂

Kacper Smulski
Właściciel
BramTECH

Jesteśmy pod wrażeniem wiedzy i profesjonalizmu Pana Darka i całego zespołu Echo. Mimo, że podczas tworzenia strony firmowej mieliśmy trochę odmienne zdanie, to jednak z czasem chylimy czoło i oddajemy honory dla waszego profesjonalizmu, strona mimo braku wkładu w promocje przynosi nowych klientów i zapytania takie, jakich szukaliśmy i oczekiwaliśmy. Kolejne strony i sklepy tylko z wami. Szczerze polecam, wasza praca sama się broni.

Tomasz Wróbel
Właściciel
Stolarstwo Tomasz Wróbel

„Z firmą ECHO Marketing pierwszy kontakt miałem kilka lat temu, ale nie zdecydowałem się na współpracę ze względu na koszty. Do zrobienia strony internetowej i obsługi marketingowej wybrałem inną agencję. Mijały miesiące, lata, a ja byłem w tym samym miejscu:( Wróciłem więc do rozmów z Echo. Pracujemy od kilku miesięcy i już widzę znaczny wzrost zapytań, a co za tym idzie klientów. Zadbali o odpowiednią widoczność mojej firmy. Jesteśmy w stałym kontakcie i zawsze rozmawiamy o moich celach i tym, co chce osiągnąć dzięki naszej współpracy.”

Krzysztof Krakowiak
Właściciel
Płotex

Współpracę z firmą Echo oceniamy na szóstkę+:) Zarówno pod kątem wyników działań, terminowości jak i zaangażowania. Osoba wydelegowana dla nas, podchodzi rzetelnie do tematu, jest kulturalna i serdeczna. Zawsze wytłumaczy, podpowie i zarekomenduje działania, które są nam pomocne w realizacji planów marketingowych. Doceniamy również jej dużą wiedzę techniczną i znajomość branży, co gwarantuje zrozumienie naszego biznesu i celów. Polecamy współpracę z firmą ECHO Marketing!

Makita Polska

„Współpraca z firmą ECHO Marketing przebiega nie tylko w życzliwej i przyjaznej atmosferze, ale przede wszystkim realizowana jest w sposób profesjonalny i rzeczowy. Zespół ECHO Marketing jest bardzo kreatywną i pozytywnie nastawioną grupą specjalistów. Świetne treści napisane przez ekspertów z ECHO Marketing prezentują to, co ważne dla klientów i jednocześnie podkreślają to, co wyróżnia nas na tle naszych konkurentów. Efekt końcowy projektu przeszedł nasze oczekiwania.”

Tomasz Liśkiewicz
Właściciel
Amber Editing

„Mogłabym podpisać się pod każdą wcześniejszą opinią. ECHO Marketing to pierwsza firma, której ze spokojem powierzam działania marketingowe w Google. Wszystkie wcześniejsze promocje w Google polegały na zdawkowym kontakcie z firmą obsługującą i kolejnymi przelewami budżetu. W ECHO Marketing podejście jest zupełnie inne – profesjonalne, celowe i skoncentrowane na zysku zleceniodawcy. Polecam z czystym sumieniem, będziecie Państwo w fachowych rękach.”

Agata Wojdyła
Właściciel
Kolorowych Snów

„Z firmą ECHO Marketing współpracuję od ponad dwóch lat. Firma wykonuje dla mnie strony internetowe oraz zajmuje się pozycjonowaniem. Muszę przyznać, że nie bardzo wierzyłem w efekty reklamy w internecie mojej branży. Efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Dostajemy kilka, kilkanaście zapytań tygodniowo. Wiele z nich jest dla nas bardzo cennych. Firma ECHO to prawdziwi profesjonaliści. Jesteśmy w ciągłym kontakcie, Opiekun przedstawia nam nowe możliwości poprawy efektywności działania. Polecam wszystkim usługi firmy ECHO Marketing (oprócz mojej konkurencji).”

Marek Woźniakowski
Właściciel
CONSIDO.PL

Współpraca z firmą ECHO Marketing cechuje się profesjonalnym podejściem, rozumieniem biznesu, otwartością na cele klienta oraz elastyczną współpracą. Osoby, które prowadzą nasze działania podchodzą rzetelnie do tematu, jednocześnie cechuje je bardzo wysoka kultura osobista i serdeczne podejście co wprowadza do współpracy bardzo dobrą atmosferę. Za tym wszystkim idą rosnące wyniki, które wymagają czasu i zaufania, ale warto. Polecam współpracę z firmą ECHO Marketing.

Aleksander Bankowiak
Właściciel
Łazienka bez barier

„Firmie ECHO Marketing powierzyliśmy nie tylko obsługę reklamy, ale także stworzenie strony internetowej naszej firmy. W jednym i drugi zadaniu fachowcy z ECHO Marketing spisali się na medal. Profesjonalizm na każdym etapie pracy, 100% zaangażowania i serdeczności. Wszystko, żeby współpraca była satysfakcjonująca, a działania przynosiły zyski. Gratulujemy podejścia i zaangażowania w pracę – my wiemy – przynosi to świetne efekty.”

Dorota Żelewska
Właściciel
ERCO

Współpracę z ECHO Marketing rozpoczęliśmy przy realizacji nowego przedsięwzięcia. Doskonałe zrozumienie naszych celów i naszego biznesu oraz profesjonalne i kreatywne podejście zaowocowały powodzeniem projektu już od pierwszych dni. Stały monitoring działań i wsparcie ze strony zespołu ECHO Marketing pozwalają docierać nam codziennie do nowych grup klientów. Z przyjemnością polecam firmę ECHO Marketing, jako rzetelnego i fachowego partnera w obszarze marketingu internetowego.

Paulina Kosztowska
Menadżer ds. marketingu
JUNGHEINRICH Polska Sp. z o.o.

„Poszukiwanie rozwiązań dających realne korzyści – to główny powód, dla którego warto współpracować z agencją ECHO Marketing. Powierzając budżet marketingowy firmy wiem, że trafia on w ręce ludzi uczciwych i kompetentnych, którzy zadbają o jego optymalne wykorzystanie. Systematycznie odczuwam efekty naszej współpracy pozyskując nowych klientów.”

Andrzej Pawluk
Dyrektor naczelny
BENINCA POLONIA Sp. z o.o.

Współpraca z firmą ECHO Marketing to kompleksowa obsługa i merytoryczne wsparcie oraz pewność właściwie inwestowanych środków. Dzięki ciągłym analizom i działaniom optymalizacyjnym realizujemy satysfakcjonujący zwrot z inwestycji w marketing internetowy. ECHO Marketing to partner realnie wspierający rozwój naszej firmy w bardzo partnerskiej atmosferze.

Krzysztof Kowalski
Dyrektor handlowy
Salony meblowe EMPIR
Jungheinrich
Komatsu
Joniec
BramTech
Class
Geonavi
Cybex
Pol-Met
Robofarma
Imex Piechota
Cermag
Agra Dobroń Maszty
Impact
Skoff
Lewor
Empir
Agroma
New House
Horyzont Nieruchomości
NFK
Neumo Polska
Parkietus
Tomgast
Expom
Akademia Zdrowia
Interdruk
Chabin
Pugo
Radpak
Łazienka bez barier
Otwarta Energia
Politechnika Łódzka
Techmark
Beninca
TFS
Gedeon-Richter
Aqua Speed
Izoplast
Sokółka
DelayFix
Drewbet
MK-KOMI
Virtu
Consido
F&F
Grala
Inrel
Winterhalter
8 dębów
Eko prąd
Betto
Lexperiens
Symar
Polifarb
Kolorowych snów
Gizo
Erco
Colormark
Makita
Natur House
Symfonia
Sunstar
BRANDvital
Płotex
Święcicki
Oxy line
Massoni
Mikomax

Krok 1
Podziel się z nami kluczowymi informacjami o ofercie i swoich celach biznesowych
Dzięki tej wiedzy będziemy analizować Twój serwis pod kątem tego, co dla Ciebie najważniejsze, a nie w oderwaniu od realiów

Krok 2
Odbierz dokument zawierający wnioski z analiz 
Opracujemy dokument, w którym wskażemy wymagające poprawy elementy Twojego serwisu wraz z solidną argumentacją naszych rekomendacji.

Krok 3
Wprowadź modyfikacje na swojej stronie, a my sprawdzimy, czy wszystko poszło, jak należy
Poproś programistę o wprowadzenie naszych zaleceń lub skorzystaj ze wsparcia specjalisty, z którym współpracujemy. Po zakończeniu prac, zweryfikujemy poprawność wdrożenia modyfikacji.

Kiedy warto wykonać audyt UX strony internetowej?

Badanie użyteczności serwisu warto przeprowadzić zawsze wtedy, gdy chcesz podnieść sprzedaż w swojej firmie. Szczególnie potrzeby jest, wtedy gdy:

  • masz problem z niedostateczną liczbą zakupów/zapytań,
  • rejestrujesz wiele porzuconych koszyków,
  • pozyskiwane leady mają niską jakość, np. wartość zamówień jest zbyt mała,
  • pozyskiwane leady są nietrafione, np. niezwiązane z Twoją ofertą,
  • uruchomiłeś zupełnie nową stronę internetową.
32 %

klientów odchodzi od marki, którą lubią nawet po jednym frustrującym doświadczeniu w kontakcie w witryną

48 %

użytkowników uważa, że niedopracowany serwis w wersji mobilnej oznacza, że firmie nie zależy na interesach

3, 8 %

użytkowników zgłasza firmie problemy z eksplorowaniem serwisu, reszta po prostu rezygnuje z przeglądania strony

93 %

konsumentów uważa łatwą nawigację za najważniejszą cechę platform cyfrowych

Wydaje Ci się, że Twoja strona nie wymaga dopracowania? Możesz się mylić, bo znasz ją jak własną kieszeń. Spójrz na swój serwis oczami swoich klientów!

Pamiętaj, że i Ty, i Twój zespół oceniacie serwis firmowy zupełnie inaczej niż użytkownicy. Podczas gdy Wy doskonale wiecie, jak szybko znaleźć informacje o produktach, czy choćby dane kontaktowe, dla Twoich odbiorców to wcale nie musi być tak proste. Profesjonalny audyt UX pozwoli ocenić serwis takim, jakim widzą go Twoi klienci.

Business and finance
Więcej konwersji i wyższa sprzedaż

Audyt UX pozwala usunąć bariery, które utrudniają wykonanie kluczowych akcji (np. kontakt/zakup). Dzięki temu więcej osób finalizuje proces zamiast opuszczać stronę.

Navigation
Lepsza użyteczność i jasna nawigacja

Twoi potencjalni klienci szybciej znajdują potrzebne informacje i funkcjonalności, co zapewnia pozytywne doświadczenia w kontakcie z marką. Dzięki temu chętnie zostają na stronie i częściej wracają.

Seo (1)
Większa widoczność w wyszukiwarkach (SEO)

Google promuje strony z dobrą użytecznością, wysokim zaangażowaniem i krótkim czasem ładowania. Badanie UX to szansa na większy ruch organiczny i więcej potencjalnych klientów.

Advertising
Lepsze wyniki płatnych kampanii reklamowych Ads

Wysoki CTR i niska sprzedaż? To znak, że klienci mogą gubić się w serwisie. Poaudytowa poprawa strony zwiększa wydajność reklam przy tym samym budżecie mediowym.

Protection
Budowanie zaufania i wiarygodności

Profesjonalny wygląd i łatwość obsługi stron firmowych wpływają na poziom zaufania do marki. Im odbiorcy czują się bezpieczniej na stronie, tym chętniej dokonują zakupów.

Competitor analysis
Wyróżnienie na tle konkurencyjnych firm

Strony z lepszym UX przyciągają i zatrzymują klientów skuteczniej niż te nieintuicyjne i przestarzałe. Audyt to szansa na lepsze wyniki biznesowe i silniejszą pozycję na rynku.

Ile kosztuje ekspercki audyt UX serwisu i co zawiera?

Audyt UX serwisu to jednorazowa usługa, którą wyceniamy indywidualnie. Ostateczny koszt zależy od kilku czynników. Najważniejsze to typ serwisu (wizytówkowy/e-commerce) oraz liczba poddawanych analizie podstron. Potrzebujesz wyceny? Napisz lub zadzwoń, a otrzymasz ją błyskawicznie!

Zgłoś się do nas po bezpłatną wycenę. Odezwiemy się w ciągu 24 h.
Wycena indywidualna

Wykonujemy kompleksowe audyty user experience nastawione na zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie. Oto, co poddajemy badaniu.

  • nawigacja i architektura informacji
  • design i czytelność interfejsu
  • responsywność (dostępność na różnych ekranach)
  • przepływ użytkownika (user flow)
  • ścieżka konwersji dla wybranego produktu/usługi
  • proces składania zamówienia (e-commerce)
  • formularze i procesy interakcji
  • Call To Action (CTA) i elementy konwersji
  • perswazyjność i czytelność treści
  • zaufanie i bezpieczeństwo użytkowania
  • obecność błędów technicznych
  • sposób zapobiegania błędom
  • obsługa błędów
  • poprawność komunikatów zwrotnych
  • zakres kontroli użytkowników nad interakcjami
  • spójność wizualno-informacyjna
  • elastyczność i efektywność użytkowania
  • estetyka i elementy rozpraszające
  • zgodność z obowiązującymi w Polsce wytycznymi WCAG

Najczęściej zadawane pytania o audyt UX

Raport podzielony jest na 2 części.

  1. W pierwszej omawiamy wyniki analizy metodą wędrówki poznawczej – każdy krok w wybranej ścieżce zakupowej (zwykle wybieramy tę, która jest najbardziej efektywna zgodnie z danymi ilościowymi zaczerpniętymi z GA4 lub tę, którą wskaże klient) jest opisany ze wskazaniem elementów wymagających poprawy w serwisie wraz z argumentacją, dlaczego dana zmiana jest konieczna. Podsumowanie każdego kroku stanowi wypunktowana lista zmian do wdrożenia w serwisie.
  2. W części drugiej przedstawiamy wyniki analizy heurystycznej i pod kątem dostosowania do WCAG całego serwisu. Ta część podzielona jest na sekcje tematyczne powiązane z konkretnymi heurystykami. Tu również wskazujemy elementy wymagające poprawy w serwisie wraz z argumentacją, dlaczego dana zmiana jest konieczna. Podsumowanie każdej z nich stanowi wypunktowana lista zmian do wdrożenia w serwisie.

Oferujemy 2 warianty audytu:

podstawowy – opis wyników analizy ze wskazaniem kierunku poszczególnych zmian w serwisie (np. informacje o konieczności dodania CTA);

rozszerzony – opis wyników analizy + szczegółowe rekomendacje dotyczące koniecznych zmian wraz z dokładnymi wytycznymi wdrożeniowymi gotowymi do przekazania web developerowi (konkretne parametry typu kolorystyka, rozmiar, umiejscowienie względem innych elementów itp.).

Prace nad audytem UX serwisu trwają maksymalnie 21 dni roboczych, przy czym jest to zależne od liczby audytowanych podstron i widoków. Im mniej rozbudowany serwis, tym szybciej jesteśmy w stanie przedstawić wyniki naszej pracy.

Odpowiedni moment na wykonanie audytu UX jest…zawsze. Niezależnie od tego, czy serwis uruchomiłeś niedawno, czy strona działa od wielu lat warto kompleksowo ocenić jej efektywność sprzedażową. Analizę użyteczności strony zalecamy przeprowadzić szczególnie, gdy:

  • obserwujesz spadek konwersji lub aktualne wyniki nie są dla Ciebie satysfakcjonujące,
  • zamierzasz rozpocząć lub już prowadzisz działania SEO i/lub Ads i chcesz poprawić ich wyniki,
  • Twoja strona powstała 7-10 lat temu lub wcześniej,
  • Twojej strony nie tworzyli profesjonaliści z wiedzą z zakresu UX
  • przeprowadziłeś lub masz zamiar przeprowadzić rebranding lub redesign strony,
  • wprowadziłeś lub masz zamiar wprowadzić nowe funkcje lub zmiany w strukturze serwisu,
  • serwis ma niską widoczność w wyszukiwarce,
  • występują problemy z wersją mobilną serwisu.

Popraw użyteczność strony firmy, zwiększ sprzedaż, wyprzedź konkurencję. Zamów audyt UX i zobacz realne efekty

Zainwestuj z eksperckie badanie użyteczności serwisu i obserwuj, jak Twoje wyniki rosną! Zapraszamy do nas!