Wiemy, jak prowadzić marketing w branży budowlanej.
Skutecznie rozwijamy biznesy zarówno producentów, jak
lokalnych dystrybutorów – pod warunkiem, że mają prawdziwy apetyt na więcej

Oto niektóre firmy z branży budowlanej, które obdarzyły nas zaufaniem:

Joniec

Producent systemów ogrodzeniowych

Nasze działania: pozyskiwanie zapytań ofertowych, kampanie promocyjne mające na celu wzrost sprzedaży produktów poprzez sieć dystrybutorów.

Sokółka

Producent okien drewnianych 

Nasze działania: strategiczne prace na rzecz promocji firmy i zwiększania sprzedaży na rynkach zagranicznych.

Płotex

Producent ogrodzeń na wymiar

Nasze działania: kompleksowe wsparcie marketingowe nakierowane na spotęgowanie liczby zapytań oraz osiągnięcie określonego poziomu wzrostu sprzedaży.

„Z firmą ECHO Marketing pierwszy kontakt miałem kilka lat temu, ale nie zdecydowałem się na współpracę ze względu na koszty. Do zrobienia strony internetowej i obsługi marketingowej wybrałem inną agencję. Mijały miesiące, lata, a ja byłem w tym samym miejscu:( Wróciłem więc do rozmów z Echo. Pracujemy od kilku miesięcy i już widzę znaczny wzrost zapytań, a co za tym idzie klientów. Zadbali o odpowiednią widoczność mojej firmy. Jesteśmy w stałym kontakcie i zawsze rozmawiamy o moich celach i tym, co chce osiągnąć dzięki naszej współpracy.”

Krzysztof Krakowiak
Właściciel
BramTech

Producent bram garażowych i drzwi

Nasze działania: szeroko zakrojone prace na rzecz pozyskania partnerów biznesowych i rozwój sieci dystrybucyjnej.

Bardzo indywidualne podejście do klienta. Częste rozmowy na temat prowadzenia marketingu w Internecie. Świetna analiza oraz trafione pomysły, które przynoszą efekty. Firma BramTECH serdecznie poleca współpracę z zespołem ECHO 🙂

Kacper Smulski
Właściciel
Rozbud 3

Producent płyt warstwowych

Nasze działania: pozyskiwanie do współpracy producentów hal oraz klientów z innych grup docelowych.

Bardzo miła współpraca. Szerokie podejście do tematu sprzedaży i wizerunku firmy. Analiza potrzeb, analiza rynku zbytu, analiza potencjalnej konkurencji. Kampanie reklamowe szyte na miarę. Rezultaty widoczne już po niedługim czasie od uruchomienia. Kompetentny personel jest w stałym kontakcie. Na bieżąco analizują i elastycznie zmieniają narzędzia, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty. Ciekawa firma godna polecenia 🙂

Ewa Łapińska
Właściciel
Selt 2

Producent systemów przeciwsłonecznych

Nasze działania: budowa świadomości marki wśród dokładnie sprecyzowanej grupy docelowej oraz zwiększenie sprzedaży oferowanych rozwiązań.

F&F

Producent automatyki domowej i przemysłowej

Nasze działania: promocja firmy mająca na celu budowanie świadomości marki u ostatecznego odbiorcy B2C oraz pozyskanie do współpracy odpowiednich klientów z sektora B2B. Pierwsze efekty już w pierwszym miesiącu od publikacji nowego serwisu www.

Polifarb

Producent farb

Nasze działania: budowanie wizerunku i świadomości marki. Prace nastawione na poszerzenie i rozwój sieci dystrybucji.

Polifarb Łódź korzysta z usług agencji ECHO od dłuższego czasu, a naszą wzajemną współpracę oceniamy pozytywnie. Efekty pozycjonowania są zadowalające i widoczne w cyfrach. Cele, jakie sobie wyznaczyliśmy przez ECHO są w pełni realizowane, w bardzo dużym stopniu zwiększyła się rozpoznawalność naszej marki i oczywiście wzrasta nam poziom sprzedaży. Profil naszej produkcji jest dość specyficzny, jednak dla ECHO nie stanowi to problemu. W dalszym ciągu wspólnie odnajdujemy nowe możliwości naszych działań (…).

Polifarb Łódź
Cermag

Sprzedaż płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek

Nasze działania: zwiększenie liczby klientów oraz dotarcie do nowych grup docelowych (architekci, firmy budowlane itp).

Drewbet

Producent ogrodzeń

Nasze działania: rozszerzenie sieci dystrybucji ogrodzeń na poszczególnych obszarach. Weryfikacja skuteczności sprzedażowej dystrybutorów.

Otwarta Energia

Fotowoltaika i pompy ciepła

Nasze działania: pozyskanie do współpracy producentów hal oraz klientów z innych dookreślonych grup docelowych.

Arsem

Arsem. Klimatyzacja i wentylacja

Nasze działania: budowa nowego serwisu www jako narzędzia sprzedażowego; pozyskiwanie klientów B2B oraz B2C.

Bruk Bet Energia

Elektrownie fotowoltaiczne

Nasze działania: zbudowanie świadomości marki oraz pozyskiwanie odpowiedniej jakości leadów.

Betto

Producent ogrodzeń betonowych i dystrybutor systemów ogrodzeniowych

Nasze działania: zwiększenie sprzedaży i powiększenie rynków zbytu oferowanych produktów.

Skoff

Producent oświetlenia

Nasze działania: prace skoncentrowane na osiągnięciu wzrostu zysków poprzez rozwój dystrybucji produktów.

Parkietus

Panele podłogowe, parkiety, tarasy

Nasze działania: zwiększenie świadomości istnienia firmy oraz pozyskiwanie klientów lokalnych.

Izoplast

Producent okien ALU i PCV

Nasze działania: budowa rozpoznawalności firmy na rynku, edukacja grup docelowych w zakresie proponowanych rozwiązań, zwiększenie sprzedaży.

Wg partners (2)

Producent domów drewnianych i modułowych

Nasze działania: budowa nowego serwisu i kampanie reklamowe skoncentrowane na dotarciu do grupy docelowej w celu zwiększenia sprzedaży.

Stolarstwo tomasz wróbel

Producent drewna klejonego

Nasze działania: docieranie z ofertą firmy do odpowiednio zdefiniowanej grupy docelowej, kampanie marketingowe nastawione na zwiększenie zysków firmy.

Jesteśmy pod wrażeniem wiedzy i profesjonalizmu Pana Darka i całego zespołu Echo. Mimo, że podczas tworzenia strony firmowej mieliśmy trochę odmienne zdanie, to jednak z czasem chylimy czoło i oddajemy honory dla waszego profesjonalizmu, strona mimo braku wkładu w promocje przynosi nowych klientów i zapytania takie, jakich szukaliśmy i oczekiwaliśmy. Kolejne strony i sklepy tylko z wami. Szczerze polecam, wasza praca sama się broni.

Tomasz Wróbel
Właściciel
Erco Łódź

Klimatyzacja, wentylacja

Nasze działania: realizacja kompleksowej strategii nakierowanej na pozyskiwanie klientów poprzez zwiększanie widoczności strony www i intensywny rozwój serwisu o rzetelne treści edukacyjno-sprzedażowe.

„Firmie ECHO Marketing powierzyliśmy nie tylko obsługę reklamy, ale także stworzenie strony internetowej naszej firmy. W jednym i drugi zadaniu fachowcy z ECHO Marketing spisali się na medal. Profesjonalizm na każdym etapie pracy, 100% zaangażowania i serdeczności. Wszystko, żeby współpraca była satysfakcjonująca, a działania przynosiły zyski. Gratulujemy podejścia i zaangażowania w pracę – my wiemy – przynosi to świetne efekty.”

Dorota Żelewska
Właściciel
Basalt tech

Zastosowanie bazaltu w budownictwie, przemyśle i produkcji

Nasze działania: realizacja strategii marketingowej z koncentracją na zwiększenie zasięgu informacyjnego o produktach bazaltowych i projektowych, edukowanie potencjalnych klientów w celu osiągnięcia wzrostów sprzedażowych.

 

Z firmą Echo rozpoczęliśmy pierwsze kroki i już w początkowej fazie możemy stwierdzić o poważnym i profesjonalnym podejściu do analizy strony firmowej i potencjalnej konkurencji, wizerunku w sieci, szerokie podejście do sprzedaży, dokładna analiza potrzeb klienta wraz z omówieniem działań. Kompetentny personel kontakt na każdym poziomie współpracy. Polecamy współpracę z czystym sumieniem.

Basalt Tech
Pol-Met

Producent hal stalowych

Nasze działania: projekt nowego serwisu internetowego dostosowanego do potrzeb grupy docelowej oraz wspomagającego realizację celów biznesowych firmy.

Doceniam osoby/firmy, które wykują zaangażowanie przez cały okres trwania projektu, i takim zaangażowaniem wykazała się agencja ECHO. Bardzo dziękuje za współpracę, jesteście pierwszą agencją (a w okresie 15 lat prowadzenia działalności współpracowałem z wieloma), która wysłuchała mnie od początku do końca i potrafiła doradzić nad czym powinienem się koncentrować w działaniach marketingowych. Projekt niedawno został zakończony, a już przynosi konkretne rezultaty 😉

Piotr Polkowski
Właściciel
Komalux

Producent okien, drzwi, fasad

Nasze działania: reklama produktów kierowana do określonych klientów z nastawieniem na zwiększenie sprzedaży.

Beninca

Producent napędów do bram

Nasze działania: zwiększenie świadomości marki Beninca wśród grupy docelowej i zwiększenie sprzedaży poprzez sieć dystrybucyjną.

Skuteczna reklama dla firmy budowlanej
to dziś wyzwanie większe niż zwykle.
Postaw na doświadczenie specjalistów!

Marketing dla firmy budowlanej –  działania obliczone na Twój na zysk

Działamy kompleksowo:

Chcesz wiedzieć więcej na temat efektów, jakie osiągamy dla naszych klientów z segmentu budowlanego?

Interesują Cię narzędzia, które wykorzystujemy, by pozyskiwać wartościowe zapytania ofertowe?

A może chcesz wiedzieć, czy jest szansa na nawiązanie współpracy?

Napisz do nas!

Formularz kontaktowy

Masz pytania na temat
marketingu firmy budowlanej?
Sprawdź nasze FAQ

To zależy. Jeśli prowadzisz rozpoznawalną firmę działającą na niewielkim rynku lokalnym, a zlecenia zdobywasz przede wszystkim poprzez polecenia, reklama online może nie być Ci potrzebna. Jeżeli jednak działasz na większą skalę i mierzysz się z silną konkurencją, internet powinieneś traktować jako jeden z kluczowych kanałów pozyskiwania klientów. Odpowiednia strategia marketingowa dla firmy budowlanej to szansa na skuteczne zbudowanie rozpoznawalności Twojej marki i przyciąganie wartościowych klientów. W ten sposób możesz zwiększyć popyt, a co za tym idzie – wyższą marżę na swoje usługi.

Na ten temat moglibyśmy napisać książkę (kto wie…?). Skuteczna reklama usług budowlanych jest szeroko zakrojonym przedsięwzięciem wymagającym ustalenia, gdzie jesteś aktualnie, gdzie chcesz być w przyszłości i co musi się wydarzyć, aby do tego doszło. Jak to zrobić? Mówiąc w ogromnym skrócie:

  • zdefiniuj cel, który chcesz osiągnąć w określonym czasie (np. zwiększenie sprzedaży o x% w pół roku) i określ, jak będziesz mierzył postępy (np. pozyskanie x zleceń miesięcznie o minimalnej wartości Y),
  • ustal, do kogo chcesz trafić (kim są Twoi potencjalni klienci? Czy są to osoby indywidualne, czy inne firmy? Kto podejmuje decyzje zakupowe? Jakimi kryteriami się kieruje? Jakich informacji szuka w kontekście rozwiązań, które oferujesz? Jak nazywa proponowane przez Ciebie produkty/usługi?),
  • sprawdź kondycję swojej strony www (czy prezentowanie na niej informacje są aktualne? Czy oferta jest w pełni zaprezentowana? Czy strona jest intuicyjna w obsłudze? Czy treści oddają korzyści, jakie klient może osiągnąć dzięki współpracy z Tobą?),
  • nakreśl plan promocji (jaki budżet możesz przeznaczyć na działania? Jakie narzędzia chcesz wykorzystać? Kiedy powinieneś wystartować, by osiągnąć możliwie najlepszy efekt? Co powinno być promowane w pierwszej kolejności?).

Kluczowa jest decyzja dotycząca tego, czy działania w zakresie marketingu w firmie budowalnej będziesz wykonywał własnym sumptem, czy powierzysz je zewnętrznej agencji.

Przeczytaj nasz artykuł: Agencja marketingowa czy zatrudnienie specjalisty 

Strona firmy budowlanej powinna koncentrować się na prezentacji wykonanych realizacji. Niezależnie od tego, czy budujesz domy, czy stawiasz ogrodzenia, dla Twojego klienta liczy się efekt wizualny. Informacje na temat konkurencyjnych cen, korzystania z jakościowych materiałów, szybkiego terminu realizacji i doświadczeniu są, oczywiście, bardzo cenne i nie może ich zabraknąć, jednak zanim odbiorca zacznie ich szukać, jego uwagę powinny przykuć atrakcyjne zdjęcia efektów Twojej pracy. Nie ma przesady w stwierdzeniu, że klienci często „kupują oczami”, a strona producenta ogrodzeń, architekta czy dewelopera może być pod tym kątem bardzo wdzięcznym obszarem do zagospodarowania.

Więcej wskazówek znajdziesz w naszym artykule: Jaka powinna być dobra strona internetowa. Praktyczny poradnik.

Zadzwoń lub napisz

Zrób dziarski krok w stronę rozwoju swojego biznesu