Spadek produkcji, zmniejszenie liczby zamówień?
Rozumiemy naszych klientów z branży produkcyjnej.
Działamy pewnie z nastawieniem na ich zysk

Oto firmy z branży produkcyjnej, które obdarzyły nas zaufaniem

Polifarb

Producent farb

Nasze działania: budowanie wizerunku i świadomości marki. Prace nastawione na poszerzenie i rozwój sieci dystrybucji.

Polifarb Łódź korzysta z usług agencji ECHO od dłuższego czasu, a naszą wzajemną współpracę oceniamy pozytywnie. Efekty pozycjonowania są zadowalające i widoczne w cyfrach. Cele, jakie sobie wyznaczyliśmy przez ECHO są w pełni realizowane, w bardzo dużym stopniu zwiększyła się rozpoznawalność naszej marki i oczywiście wzrasta nam poziom sprzedaży. Profil naszej produkcji jest dość specyficzny, jednak dla ECHO nie stanowi to problemu. W dalszym ciągu wspólnie odnajdujemy nowe możliwości naszych działań (…).

Polifarb Łódź
Bruk-Bet Fotowoltaika

Polski producent paneli fotowoltaicznych

Nasze działania: budowanie świadomości marki i zwiększenie sprzedaży poprzez sieć dystrybucyjną.

Colormark

Producent Folii i opakowań foliowych

Nasze działania: realizacja strategii nastawionej na pozyskanie odpowiedniej liczby partnerów  biznesowych z segmentu B2B.

F&F

Producent automatyki domowej i przemysłowej

Nasze działania: promocja firmy mająca na celu budowanie świadomości marki u ostatecznego odbiorcy B2C oraz pozyskanie do współpracy odpowiednich klientów z sektora B2B. Pierwsze efekty już w pierwszym miesiącu od publikacji nowego serwisu www.

Agencję ECHO poleciła mi znajoma. (…) Zależało nam na podjęciu współpracy z kimś, kto zrozumie nasze potrzeby, nasz biznes i przełoży swoje umiejętności na wymierne efekty dla nas, a przy okazji będzie (pilotem) naszego rozwoju w internecie. Od samego początku współpracy z ECHO czuliśmy pełne zaangażowanie i wnikliwość w poznanie naszych potrzeb. Pan Darek jest profesjonalistą. Świetnie prowadzi miły i zaangażowany zespół. Na efekty nie musieliśmy długo czekać, po kilku miesiącach mamy wzrosty konwersji ponad 100% i wsparcie na każdym kroku. Czekamy na więcej 🙂

Ewelina Boros
Właściciel
Grala

Producent folii i opakowań foliowych

Nasze działania: projekt i realizacja strategii marketingowej nastawionej na pozyskanie odpowiednich klientów z segmentu B2B. Rozwój rynków zbytu produktów.

To o czym warto wspomnieć o tej firmie, to na pewno świetny kontakt, a więc zainteresowanie Naszą firmą oraz problemami (…). Determinacja w dążeniu do określonego celu, a więc w konsekwencji zadowolenia klienta, jest kolejnym wyznaczonym przez tą firmę priorytetem. Kolejną i chyba najważniejszą sprawą przy podjęciu współpracy, która wyróżnia firmę ECHO jest to, iż określając czas swojego działania i strategię, Ty nie masz odczucia, że zainwestowany czas, pomysł są zmarnowane, a wydane pieniądze źle wydane. Z całym szacunkiem dla firmy ECHO, serdecznie polecamy – firma GRALA S.C.

Zuzanna Grala
Właściciel
Aqua Speed

Producent sprzętu i akcesoriów pływackich

Nasze działania: zwiększenie sprzedaży B2C oraz rozszerzenie sieci dystrybucji.

Joyfood

Producent dań gotowych

Nasze działania: zwiększenie świadomości marki wśród precyzyjnie określonych grup docelowych grup docelowych. Wzrost sprzedaży za pośrednictwem dopasowanych kanałów.

Geonavi

Producent GPS

Nasze działania: kompleksowa kampania nastawiona na osiąganie wzrostu sprzedaży oferowanych produktów.

Polecam wszystkim. Współpraca na 5.
Pełen profesjonalizm, zaangażowanie i rzetelność przy projekcie.

Adam Piłat
Właściciel
Virtu

Producent dań mrożonych

Nasze działania: zwiększenie świadomości marki oraz rozwój dystrybucji poprzez dopasowane do potrzeb firmy narzędzia marketingowe.

Oxy line

Producent półmasek filtracyjnych

Nasze działania: promocja firmy skoncentrowana na rozwoju sieci dystrybucyjnej.

Symar

Producent siatek na wymiar

Nasze działania: szeroko zakrojone prace nastawione na zwiększenie sprzedaży produktów oraz usług, a także efektywne wyjście na nowe rynki.

Mamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z Panem Dariuszem Jarzębskim i firmą ECHO, którą prowadzi (…). Dzięki firmie ECHO prowadzimy przemyślane działania w internecie, w efekcie którym na co dzień zgłaszają się do nas nowi klienci i spływają nowe zamówienia (…). Czujemy, że komuś naprawdę zależy na naszej firmie i na zbudowaniu z nami wspólnie sukcesu w bardzo długiej perspektywie (…) chętnie polecamy ECHO jako świetnego, uczciwego dostawcę usług marketingowych z wiedzą i kompetencjami, które dają ogromne szanse na odczuwalne efekty.

Mariusz Sych
Właściciel
Pamso

Producent mięsa i wędlin

Nasze działania: kompleksowa strategia promocyjna mająca na celu pozyskanie klientów detalicznych oraz hurtowych.

Kamat (2)

Producent ogrodzeń betonowych

Nasze działania: rozwój sprzedaży i pozyskanie dystrybutorów na rynkach zagranicznych.

Święcicki

Producent wody

Nasze działania: rozwój sieci dystrybucji i budowa świadomości istnienia marki.

Flexi zone

Producent nawierzchni bezpiecznych

Nasze działania: prace na rzecz osiągnięcia wzrostu sprzedaży i wyjścia firmy na rynki zagraniczne.

Kęsbet

Producent wyrobów betonowych

Nasze działania: dotarcie do odpowiednich klientów pozyskiwanie wartościowych zapytań ofertowych oraz zwiększenie sprzedaży.

Szczerze polecam, naprawdę profesjonalna i rzetelna firma.

Rafał Kęsek
Właściciel
Geocover

Producent wółkniny i agrotkanin

Nasze działania: dotarcie do odpowiednich grup docelowych i zwiększenie grona wartościowych klientów.

Pawotex

Producent dzianin

Nasze działania: dotarcie do odpowiednich grup docelowych i pozyskanie klientów na oferowane produkty.

Pawo

Producent garniturów

Nasze działania: zwiększenie sprzedaży i pozyskanie franczyzobiorców.

Kilian

Producent dzianin 

Nasze działania: budowa serwisu internetowego oraz realizacja kampanii nastawionej na pozyskiwanie zapytań ofertowych.

Docieramy do właściwych klientów i zwiększamy liczbę wartościowych zamówień

Budowanie świadomości swojej marki i pozyskiwanie klientów z określonych grup docelowych to wyzwanie, z którym mierzy się każda firma produkcyjna.

Lata doświadczeń w zwiększaniu sprzedaży produktów z różnorodnych branż technicznych i przemysłowych nauczyły nas, w jaki sposób robić to skutecznie i opłacalnie.

Dzięki indywidualnemu podejściu do potrzeb i celów każdego z naszych partnerów z branży produkcyjnej, dobieramy takie narzędzia marketingowe, które pozwalają osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe bez inwestowania pieniędzy w zawodne rozwiązania.

Działamy w obszarach:

Dowiedz się więcej na temat sposobów promocji firmy produkcyjnej!

Napisz do nas i przekonaj się, jak odpowiednio zaprojektowana reklama dla producenta i dopasowane działania promocyjne mogą pomóc Twojej firmie. Zapraszamy!

Formularz kontaktowy

Masz pytania na temat
marketingu firmy produkcyjnej?
Sprawdź nasze FAQ

Niezależnie od tego, czy jesteś producentem mebli, maszyn, drzwi, okien czy też producentem ogrodzeń marketing online może stać się sposobem na dotarcie zarówno do klienta ostatecznego, jak i do dystrybutorów czy hurtowników. Poszukując dostawcy, każda z tych grup bierze pod uwagę nieco inne kryteria, jednak dla obydwu ważna jest reputacja marki i jej rozpoznawalność na rynku.

Marketing internetowy w branży produkcyjnej pozwala:

  • zbudować świadomość marki oraz zaznaczyć jej obecność jako eksperta w swojej dziedzinie,
  • przyciągnąć na stronę wartościowych odbiorców, czyli takich, którzy realnie poszukują określonych rozwiązań,
  • wykorzystać komunikację skoncentrowaną na mocnych stron firmy i atutach produktów w taki sposób, by przekonać do firmy klientów porównujących dostępne oferty.

Sektor produkcyjny to przede wszystkim B2B, co, jak zapewne wiesz, oznacza, że producenci częściej sprzedają swoje produkty innym przedsiębiorcom niż indywidualnym konsumentom. Oznacza to, że grupa docelowa marketingu produkcyjnego jest węższa niż konsumenckiego, a Ty jako producent musisz dotrzeć ze swoją ofertą do decydentów precyzyjnie wybranych firm. Należy mieć przy tym świadomość, że nie każdy, kto jest zainteresowany rozwiązaniem, które oferujesz, będzie chciał dokonać zakupu właśnie u Ciebie (przykład? Firma z Gdyni, kiedy prowadzisz lokalne działania w okolicach Wrocławia).

Ważne jest zatem rozpoznanie realnych potrzeb i celów, ale także obaw i ograniczeń swojej grupy docelowej, a następnie zestawienie ich z tym, w jaki sposób możesz pomóc. Cenne są w tym kontekście wywiady z klientami, które pomogą Ci „wejść w ich buty”. Im lepiej poznasz swoich aktualnych klientów, tym łatwiej będzie Ci pozyskać kolejnych.