Z naszym SEO przyciągniesz więcej
potencjalnych klientów i zwiększysz sprzedaż
generowaną poprzez stronę internetową

4 etapy pozyskiwania klientów z SEO

O co chodzi w „profesjonalnym pozycjonowaniu www”? W ocenie naszej agencji SEO
wyłącznie o to, aby dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów i przekonać ich, aby kupili. Oto jaki proces realizujemy, by osiągnąć ten cel.

01

Badanie potrzeb

Bardzo wiele zapytań, które dostajemy od naszych klientów, koncentruje się na „widoczności w Google”, „pozycjach”, „konkretnych słowach kluczowych” itp. W ECHO nie podejmujemy się projektów zdefiniowanych w ten sposób. Z doświadczenia wiemy, że pozycjonowanie stron www jest skuteczne wyłącznie wtedy, gdy koncentruje się na celach klienta. A to wymaga zrozumienia jego biznesu. Dlatego na początku współpracy ustalamy dokładnie, do kogo i z jakim komunikatem powinniśmy dotrzeć z naszymi działaniami, by ich efektem byli nowi odbiorcy i odczuwalny wzrost sprzedaży.

02

Opracowanie planu działania

Gdy znamy oczekiwania klienta, rozumiemy aktualne wyzwania i specyfikę jego branży, wiemy, co go wyróżnia na tle konkurencji oraz jakie interesy mają jego grupy docelowe, przygotowujemy plan działań. Wykorzystujemy do tego precyzyjne dane statystyczne Google i analizę narzędziową – to gwarantuje, że dotrzemy z komunikatem do osób, które mają szansę stać się realnymi klientami… bo wiemy, jak frustrujące jest „bycie wysoko w Google” skutkujące lawiną telefonów klientów z innego regionu, którzy finalnie z naszych usług nie skorzystają…

03

Budowanie widoczności

Skoro mamy już precyzyjną strategię pozycjonowania, pora wdrożyć ją w życie! Wszystkie nasze działania koncentrują się na tym, aby budować widoczność strony po frazach i w geografii pożądanej dla danego klienta. Nie ograniczamy się wyłącznie do fraz najbardziej popularnych w danej branży, ale dążymy do maksymalnego pokrycia obecnością wszelkich zapytań z potencjałem zakupowym. Budujemy widoczność na wszystkich etapach lejka zakupowego, uwzględniając różny charakter zapytań użytkowników.

04

Zapytania od nowych klientów

Konsekwencją „odrobienia lekcji”, przygotowanej strategii i precyzyjnie budowanej widoczności (zawsze odzwierciedlającej konkretne cele biznesowe klienta), jest generowanie konkretnych szans sprzedażowych w postaci telefonów, maili czy przesłanych formularzy. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, by wiedzieć, jakie rezultaty przynoszą nasze działania i co możemy zrobić, by optymalizować faktyczny zwrot z inwestycji w SEO.

Przekonuje Cię nasze podejście?

Pozycjonowanie to w istocie tylko środek do prawdziwego celu!

Nasza agencja SEO ma wyłącznie jeden cel – sprowadzić do Twojej firmy osoby gotowe zostać Twoimi klientami.

  • Twoja oferta będzie widoczna dla użytkowników gotowych tu i teraz do dokonania zakupu produktów lub usług z Twojej branży.
  • Twoją ofertę zobaczą ci, którzy są zainteresowani ofertami z Twojej branży – porównują je i badają.
  • Twoja oferta wyświetli się tym, którzy dzięki niej mogą zrealizować swoją potrzebę lub rozwiązać problem, choć jeszcze nie są tego świadomi.

W efekcie Twoją stronę internetową zaczną odwiedzać Twoi potencjalni klienci, a nie przypadkowe osoby, a Ty odnotujesz większą liczbę rokujących zapytań (więcej przesłanych formularzy, maili oraz telefonów). To najlepszy prognostyk do wzrostu sprzedaży!

Sprawdzona strategia SEO

Mamy sprawdzoną strategię SEO, twardo osadzoną w biznesowej rzeczywistości.

Zależy Ci, by być na szczycie w organicznych wynikach wyszukiwania, czy aby działania SEO przyniosły efekt w postaci wielu nowych klientów? No właśnie…

Większość agencji specjalizujących się w pozycjonowaniu stron poprzestaje na budowaniu widoczności witryny. My nie koncentrujemy się wyłącznie na zwiększaniu widoczności strony w wyszukiwarce Google. Obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to jedynie środek do prawdziwego celu – pozyskania nowych klientów, którzy kupią Twój produkt lub usługę. Dlatego stale optymalizujemy współczynnik konwersji, by jak najlepiej wykorzystać widoczność i ruch na Twojej stronie do budowania realnej sprzedaży.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych według ECHO

Dla naszych klientów istotne są efekty uzyskiwane na co dzień na skutek współpracy z nami. Realizujemy wyłącznie marketing generujący szanse sprzedażowe.

Trafione w punkt słowa kluczowe

To nie sztuka wypozycjonować stronę www na pierwsze miejsce nawet po 100 hasłach, jeżeli nikt poza nami tych haseł nie używa. Sztuką jest zrozumienie, jakie potrzeby chcą rozwiązać Twoi potencjalni klienci za pomocą Twojego biznesu i sprowadzić ich na Twoją stronę. Zadbamy o to na każdym etapie ścieżki zakupowej, by zwiększyć Twoją sprzedaż – bez zwiększania budżetów.

Pełna definicja działań w umowie

Na rynku spotyka się bardzo różne modele współpracy w obszarze pozycjonowania stron internetowych (SEO). Stały abonament, abonament zależny od wypracowanych pozycji po wybranych (nie zawsze optymalnie dla klienta) słowach kluczowych, premia za ruch itp. W umowach nie definiuje się najczęściej konkretnego zakresu działań po stronie agencji. W ECHO stawiamy na 100% transparentności, dzięki czemu dokładnie wiesz, jak zamierzamy wypracować dla Ciebie efekty i możesz na bieżąco kontrolować postęp (oraz mieć pewność, że płacisz za konkretnie realizowane aktywności na rzecz Twojej firmy).

Jesteś zainteresowany SEO, które prowadzi do wzrostu sprzedaży?
Porozmawiajmy o pozycjonowaniu Twojej strony internetowej.

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej dopasowane do Twoich celów biznesowych

Co robimy, żebyś miał realny zysk z SEO?

Audyt SEO

Audyt i wdrożenie zmian poaudytowych to fundament, na którym możemy budować jakościowe i w konsekwencji skuteczne pozycjonowanie strony www, długofalowo przekładające się na wyniki.

W ramach audytu SEO wykonujemy kompleksową ocenę serwisu pod kątem dostosowania go do wymogów wyszukiwarki. Dokument z analizą SEO zawiera konkretne rekomendacje zmian, które mają na celu eliminację błędów obniżających potencjał sprzedażowy serwisu.

Konsulting przy budowie/przebudowie serwisu

Poprawnie działająca strona dostosowana do standardów Google i zachowań użytkowników to Twoje podstawowe narzędzie do pozyskiwania klientów w internecie. Każdy mankament techniczny i treściowy oddala Cię od tego celu.

Konsultacja SEO na etapie pracy nad serwisem daje pewność, że będzie on spełniał wytyczne Google, co na starcie przełoży się nie tylko na lepsze efekty pozycjonowania strony internetowej, ale też pozytywnie wpłynie na wyniki innych działań marketingowych online (np. obniży koszt reklamy w Google Ads) To niezbędny krok w kierunku efektywnego pozyskiwania klientów w internecie.

Wdrożenie Google Search Console

Google Search Console (GSC) to podstawowe narzędzie wykorzystywane w procesie pozycjonowania strony w Google. Jest niezbędne, by na bieżąco monitorować kondycję serwisu oraz efektywność optymalizacji SEO.

Zbierane na bieżąco dane pozwalają usprawniać działanie strony internetowej oraz pozyskiwać wartościowe informacje na temat jej użytkowników.

Wdrożenie realizacji

To działanie, które stanowi wsparcie dla pozycjonowania lokalnego. Jest ono kluczowe, by zdobywać nowych klientów z określonego regionu czy miasta.

Zamieszczenie na stronie firmowej wybranych realizacji z informacją o lokalizacji, w których zostały wykonane, ułatwi klientom odnalezienie Twojej oferty w miejscowościach, na obszarze których świadczysz swoje usługi. Dodatkowo użytkownicy będą mogli trafić na Twoją stronę z poziomu graficznych wyników wyszukiwania, gdzie chętnie zaglądają, poszukując rozwiązań dla siebie

Analiza konkurencji

Analiza SEO konkurencji daje wgląd w jej strategię i metody działania w obszarze pozycjonowania strony w internecie. Dzięki pozyskanym informacjom, wiesz m.in. jakie rozwiązania promuje aktualnie w największym stopniu. Możesz też porównać się z konkurentem pod kątem intensywności i zakresu prowadzonych działań z zakresu pozycjonowania .

Co Ci to daje? Dowiadujesz się, jak na tle konkurencji wypada Twoja strona internetowa oraz nad jakimi obszarami warto szczególnie mocno pracować, by poprawić wyniki. Inspirując się działaniami odnoszących sukcesy rywali, możesz szybciej przejść od fazy układania planu do realizacji własnej strategii.

SEO

Abonament SEO

Regularne działania w zakresie pozycjonowania stron pozwalają stopniowo dostosowywać Twój serwis pod liczne, bardzo wyśrubowane techniczne i treściowe standardy wyszukiwarki (SEO i content marketing) – standardy, które w dodatku często się zmieniają. To warunek konieczny, by mógł on zajmować wysokie pozycje w rankingu Google. Na tym właśnie – w uproszczeniu – polega profesjonalne i kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych.

Twój serwis jest coraz częściej widoczny dla użytkowników, którzy wpisują w wyszukiwarkę zróżnicowane hasła powiązane z Twoją ofertą. Dzięki temu przyciągasz do swojej strony coraz szersze grono potencjalnych klientów – takich, którzy realnie potrzebują Twoich rozwiązań. To zaś bezpośrednio przekłada się na liczbę kierowanych do Twojej firmy zapytań ofertowych.

Co obejmuje pozycjonowanie i optymalizacja stron
w ramach abonamentu ECHO?

SEO Copywriting

Nie jest możliwe prowadzenie skutecznych działań SEO bez stałej pracy nad treściami. Regularna publikacja nowych treści i optymalizacja aktualnych zwiększa bazę słów, na które Twoja strona jest widoczna w wyszukiwarce.

Dzięki temu, zwiększasz szansę, na to, że na Twoją stronę trafią osoby szukające produktów/usług, takich jak Twoje. Im wyżej w wynikach wyszukiwania wyświetlają się poszczególne podstrony Twojego serwisu, tym większe prawdopodobieństwo pozyskania wartościowego klienta.

Linkbuilding

Działania w zakresie pozyskiwania linków do witryny należą do tzw. czynników rankingowych Google, co oznacza, że bezpośrednio wpływają na wyniki osiągane przez stronę. Linkbuilding jest kolejnym z filarów jakościowego pozycjonowania stron.

Pozyskiwanie mocnych linków SEO zwiększa moc Twojej domeny i podnosi jej wiarygodność, dzięki temu szybciej jest dostępna dla użytkowników z poziomu wyszukiwarki.

Silniejszy autorytet domeny przekłada się na wyższą pozycję Twojej strony na frazy, po których klienci szukają rozwiązań, które oferujesz. To z kolei potęguje świadomość Twojej marki w internecie.

Optymalizacja techniczna SEO

Optymalizacja stron internetowych pomaga robotom Google zrozumieć zawartość Twojego serwisu, co decyduje o wyświetlaniu go odbiorcom zainteresowanym Twoją ofertą.

Dzięki optymalizacji aspekty techniczne nie utrudniają użytkownikom korzystania ze strony, co sprawia, że chętniej ją przeglądają i zbyt wcześnie nie rezygnują z wizyty.

Z kolei prawidłowe pozycjonowanie wizytówki Google ułatwia Ci dotarcie do klientów lokalnych oraz wpływa na wiarygodność Twojej firmy w oczach klientów, co w znacznym stopniu wpływa na ich decyzje zakupowe.

Bieżąca obsługa i wsparcie

W SEO ważne jest trzymanie ręki na pulsie. Środowisko internetowe, podobnie jak biznesowe, jest dynamicznie i – jeśli zaistnieje taka potrzeba – wymaga natychmiastowych działań.

Dzięki stałemu wsparciu naszych specjalistów zyskujesz pewność, że Twój serwis „nadąża” za wytycznymi Google, które w ciągu roku są aktualizowane nawet kilkadziesiąt razy – od tego w ogromnym stopniu zależy skuteczność, z jaką strona dociera do klientów. Dodatkowo możesz czerpać z naszej wiedzy i know-how, jeżeli chcesz omówić pomysły na dalsze działania.

Od audytu SEO przez profesjonalne
pozycjonowanie stron do zwiększenia sprzedaży.
Zainteresowany?

Agencja ECHO oczami klientów

Habza Finanse
Ostatnio zmieniłem firmę zajmująca się promocją w Internecie. Echo może nie jest najtańszym wyborem ale za to efekt w porównaniu do poprzedniej agencji jest piorunujący. Bardzo duży wzrost rok do roku. Chyba nie trzeba nic więcej. Kontakt... Więcej z Panem Dariuszem i jego zaangażowanie rewelacja! Polecam! ~ Paweł G. Świetny kontakt, obsługa na najwyższym poziomie. Zawsze pozostajemy w kontakcie. Firma prowadzi analizy i dostosowuje reklamę jak najbardziej pod klienta żeby zwiększyć jej skuteczność. Polecam w 100% ~ Paweł K.
AlePerfumeria
Z firmą ECHO pracujemy już od kilku lat. Zawsze podchodzą do tematu biznesowo, z nastawieniem na realizację naszych celów. Dodatkowo są elastyczni pod względem realizowanych działań i jeśli jest potrzeba zmian wynikająca z naszych potrzeb,... Więcej to zawsze są na to otwarci. To wyjątkowa sytuacja wśród agencji. Polecamy współpracę!
Bartosz Banaszkiewicz
Właściciel
IMPACT Środki czystości
Namiary na firmę Echo otrzymaliśmy z polecenia znajomego, który od lat korzysta z ich usług. Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatu, który jest pierwszym elementem. Dzięki temu powstał przemyślany plan na kolejne miesiące w rozbiciu... Więcej na etapy, co najpierw, a co w dalszej kolejności. Obecnie otrzymujemy cykliczne zapytania od naszych klientów dotyczące hurtowych ilości i o to właśnie nam chodziło. Wielkie dzięki i polecam.
Arletta Kolasińska
Właściciel
ARLI Nieruchomości
W pierwszym tygodniu nie dzieje się nic specjalnego. Także w drugim czy trzecim. Ale potem…. Stała kontrola, dobór słów kluczowych, właściwa ich analiza, kontrola statystyk i wiele innych czynników składa się na nasze zadowolenie z działania... Więcej firmy ECHO. Ludzie! Sami nie dacie rady! Skorzystajcie z ich profesjonalizmu i doświadczenia. Teraz, po blisko sześciu latach współpracy wiemy kogo polecamy nie tylko z czystym sumieniem ale i prawdziwym zadowoleniem.
Klinika Medyczna Totumedica
Bardzo profesjonalna i skuteczna w swoich działaniach firma.... Więcej Stworzona przez „Echo” nasza strona www jest rozbudowana ale przejrzysta ze świetnie dobranymi hasłami. Nasza współpraca nie skończyła się tylko na budowie strony lecz prowadzimy wspólnie nasze kampanie internetowe z zadawalającym efektem. POLECAM!
Kamila Nagiel
Właściciel
OD-NOWA
Z Agencją Echo pracuję już dobre kilka lat. Po dwóch pierwszych latach podobnie jak wielu z nas szukałam tańszej alternatywy. Niestety zmiana agencji na tańszą nie była zmianą na lepsze. Powrót do współpracy z Echo był bardzo dobrą decyzją.... Więcej Od kilku lat (już nieprzerwanie ;)) działam agencją Echo z bardzo dobrym rezultatem. Zawsze rozmawiamy o prawdziwych efektach (liczbie pozyskanych pacjentów), a nie o widoczności, czy frazach, jak miało to miejsce z poprzednimi agencjami. Gorąco polecam, bo jest to uczciwa agencja z nastawieniem na wynik i zwrot z inwestycji.
Magdalena Lasota
Kierownik ds. marketingu
BRANDvital Poland
Z pełną odpowiedzialnością polecam współpracę z Echo. Pracują tam profesjonaliści, zawsze gotowi do aktywnej pomocy i szukania optymalnych rozwiązań szytych na miarę konkretnej firmy. Długotrwała współpraca owocuje coroczną poprawą wyników kampanii... Więcej Adwords, którą zlecamy Agencji. Wielkie zaangażowanie (szczególnie w naszym przypadku Pani Ewy i Pani Agnieszki) i zrozumienie problematyki w niełatwej branży jaką są produkty medyczne, powodują, że niezależnie od tego, w której firmie pracuję, zawsze wiążę się współpracą z Echo.
Dariusz Cul
Specjalista ds. marketingu
MASSONI
Od ponad pół roku powierzamy nasze kampanie adwords firmie Echo. Jak dotąd jesteśmy w pełni usatysfakcjonowanie z profesjonalnej obsługi i szybkich, wymiernych efektów. W tydzień po ostatniej kampanii, skierowanej do klientów zagranicznych, otrzymaliśmy... Więcej kilka bardzo atrakcyjnych zleceń i realizujemy je do tej pory (…). Jeżeli poszukujesz firmy kompetentnie i skutecznie realizującej przyjęte przez Ciebie założenia nie mogłeś lepiej trafić – POLECAMY!
Beata Barylska
Dyrektor Zarządzająca
Consido
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy Echo i powierzyliśmy im do wykonania główną stronę firmy. Ich rozwiązania i propozycje opierają się na wnikliwych badaniach rynku. Echo to nie tylko kompetentny i profesjonalny Zespół,... Więcej to Pasjonaci ! Polecam!
Piotr Polkowski
Właściciel
Pol-MET
Doceniam osoby/firmy, które wykują zaangażowanie przez cały okres trwania projektu, i takim zaangażowaniem wykazała się agencja ECHO. Bardzo dziękuje za współpracę, jesteście pierwszą agencją (a w okresie 15 lat prowadzenia działalności współpracowałem... Więcej z wieloma), która wysłuchała mnie od początku do końca i potrafiła doradzić nad czym powinienem się koncentrować w działaniach marketingowych. Projekt niedawno został zakończony, a już przynosi konkretne rezultaty 😉
Marek Bochra
Właściciel
EUROPŁOT
Współpracujemy z Firmą Echo Marketing od początku istnienia naszej działalności. Dzięki profesjonalnej obsłudze oraz ogromnym zaangażowaniu Pana Dariusza Jarzębskiego efekty są rewelacyjne. Każdy projekt realizowany przez ECHO był skrupulatnie przygotowywany... Więcej i opracowywany. Indywidualne podejście do klienta, wiele ciekawych propozycji,  możliwość uczestniczenia w poszczególnych etapach realizacji,  a przede wszystkim trafione rozwiązania!!! (…). Podsumowując: Wasz rozwój jest naszym rozwojem. Dziękujemy Panie Darku za zaangażowanie, profesjonalizm oraz fachowe doradztwo. Polecamy 100%.
Marcin Wajda
Właściciel
Z firmą ECHO pracuję z sukcesami już od kilku lat. Poprzednio „przerobiłem” 3 inne, dobrze pozycjonujące się agencje, których działania i rezultaty nie koniecznie szły w parze z pięknie przedstawianą ofertą. W przypadku ECHO,... Więcej od samego początku współpraca to zupełnie inna bajka… profesjonalizm, wiedza i wsparcie, którego szukałem. Zakres naszych wspólnych działań: SEO/SEM/Content.
Adrian Mikołajczyk
Specjalista ds. informatycznej obsługi klienta
Chabin
Jakość usług na bardzo wysokim poziomie. Nasza współpraca przebiega w miłej atmosferze, co dodatkowo wpływa pozytywnie na jakość naszych wspólnych działań. Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego klienta. Gorąco polecam! 😉
Damian Kaczmarek
Właściciel
LASER SYSTEMS INTEGRATORS
Po wieloletnich poszukiwaniach partnera w kwestii marketingu w Internecie w końcu trafiłem na właściwych ludzi. Postawiliśmy sobie jasne cele i na efekty nie trzeba było długo czekać. Pan Darek to zdecydowanie specjalista w swoich fachu.... Więcej Polecam firmę Echo z czystym sumieniem.
Jakub Tafelski
Właściciel
CLASS Polska
Z firmą Echo rozpoczęliśmy działania od małej próby umiejętności i zrozumienia biznesu. Znaleźć odpowiedniego partnera, który faktycznie skupia się na realizacji założonych celów, jest dziś niezwykle trudno. Niewątpliwie Echo stanęło na wysokości... Więcej zadania, przygotowali dla nas kierunki działań oraz inicjowali zmiany, dzięki którym mamy poczucie dobrze wykonanej pracy. Polecam usługi Echo.
Rafał Kęsek
Właściciel
KĘSBET WYROBY BETONOWE
Szczerze polecam, naprawdę profesjonalna i rzetelna firma.
Mariusz Sych
Właściciel
SYMAR
Mamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z Panem Dariuszem Jarzębskim i firmą ECHO, którą prowadzi (…). Dzięki firmie ECHO prowadzimy przemyślane działania w internecie, w efekcie którym na co dzień zgłaszają się do nas nowi... Więcej klienci i spływają nowe zamówienia (…). Czujemy, że komuś naprawdę zależy na naszej firmie i na zbudowaniu z nami wspólnie sukcesu w bardzo długiej perspektywie (…) chętnie polecamy ECHO jako świetnego, uczciwego dostawcę usług marketingowych z wiedzą i kompetencjami, które dają ogromne szanse na odczuwalne efekty.
Adam Piłat
Właściciel
GEONAVI
Polecam wszystkim. Współpraca na 5. Pełen profesjonalizm, zaangażowanie i rzetelność przy projekcie.
Zuzanna Grala
Właściciel
GRALA S.C.
To o czym warto wspomnieć o tej firmie, to na pewno świetny kontakt, a więc zainteresowanie Naszą firmą oraz problemami (…). Determinacja w dążeniu do określonego celu, a więc w konsekwencji zadowolenia klienta,... Więcej jest kolejnym wyznaczonym przez tą firmę priorytetem. Kolejną i chyba najważniejszą sprawą przy podjęciu współpracy, która wyróżnia firmę ECHO jest to, iż określając czas swojego działania i strategię, Ty nie masz odczucia, że zainwestowany czas, pomysł są zmarnowane, a wydane pieniądze źle wydane. Z całym szacunkiem dla firmy ECHO, serdecznie polecamy – firma GRALA S.C.
Ewelina Boros
Właściciel
F&F
Agencję ECHO poleciła mi znajoma. (…) Zależało nam na podjęciu współpracy z kimś, kto zrozumie nasze potrzeby, nasz biznes i przełoży swoje umiejętności na wymierne efekty dla nas, a przy okazji będzie (pilotem) naszego rozwoju w internecie.... Więcej Od samego początku współpracy z ECHO czuliśmy pełne zaangażowanie i wnikliwość w poznanie naszych potrzeb. Pan Darek jest profesjonalistą. Świetnie prowadzi miły i zaangażowany zespół. Na efekty nie musieliśmy długo czekać, po kilku miesiącach mamy wzrosty konwersji ponad 100% i wsparcie na każdym kroku. Czekamy na więcej 🙂
Basalt Tech
Z firmą Echo rozpoczęliśmy pierwsze kroki i już w początkowej fazie możemy stwierdzić o poważnym i profesjonalnym podejściu do analizy strony firmowej i potencjalnej konkurencji, wizerunku w sieci, szerokie podejście do sprzedaży, dokładna... Więcej analiza potrzeb klienta wraz z omówieniem działań. Kompetentny personel kontakt na każdym poziomie współpracy. Polecamy współpracę z czystym sumieniem.
Polifarb Łódź
Polifarb Łódź
Polifarb Łódź korzysta z usług agencji ECHO od dłuższego czasu, a naszą wzajemną współpracę oceniamy pozytywnie. Efekty pozycjonowania są zadowalające i widoczne w cyfrach. Cele, jakie sobie wyznaczyliśmy przez ECHO są w pełni realizowane,... Więcej w bardzo dużym stopniu zwiększyła się rozpoznawalność naszej marki i oczywiście wzrasta nam poziom sprzedaży. Profil naszej produkcji jest dość specyficzny, jednak dla ECHO nie stanowi to problemu. W dalszym ciągu wspólnie odnajdujemy nowe możliwości naszych działań (…).
Ewa Łapińska
Właściciel
Rozbud
Bardzo miła współpraca. Szerokie podejście do tematu sprzedaży i wizerunku firmy. Analiza potrzeb, analiza rynku zbytu, analiza potencjalnej konkurencji. Kampanie reklamowe szyte na miarę. Rezultaty widoczne już po niedługim czasie od uruchomienia. Kompetentny... Więcej personel jest w stałym kontakcie. Na bieżąco analizują i elastycznie zmieniają narzędzia, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty. Ciekawa firma godna polecenia 🙂
Kacper Smulski
Właściciel
BramTECH
Bardzo indywidualne podejście do klienta. Częste rozmowy na temat prowadzenia marketingu w Internecie. Świetna analiza oraz trafione pomysły, które przynoszą efekty. Firma BramTECH serdecznie poleca współpracę z zespołem ECHO 🙂
Tomasz Wróbel
Właściciel
Stolarstwo Tomasz Wróbel
Jesteśmy pod wrażeniem wiedzy i profesjonalizmu Pana Darka i całego zespołu Echo. Mimo, że podczas tworzenia strony firmowej mieliśmy trochę odmienne zdanie, to jednak z czasem chylimy czoło i oddajemy honory dla waszego profesjonalizmu, strona mimo braku... Więcej wkładu w promocje przynosi nowych klientów i zapytania takie, jakich szukaliśmy i oczekiwaliśmy. Kolejne strony i sklepy tylko z wami. Szczerze polecam, wasza praca sama się broni.
Krzysztof Krakowiak
Właściciel
Płotex
„Z firmą ECHO Marketing pierwszy kontakt miałem kilka lat temu, ale nie zdecydowałem się na współpracę ze względu na koszty. Do zrobienia strony internetowej i obsługi marketingowej wybrałem inną agencję. Mijały miesiące, lata,... Więcej a ja byłem w tym samym miejscu:( Wróciłem więc do rozmów z Echo. Pracujemy od kilku miesięcy i już widzę znaczny wzrost zapytań, a co za tym idzie klientów. Zadbali o odpowiednią widoczność mojej firmy. Jesteśmy w stałym kontakcie i zawsze rozmawiamy o moich celach i tym, co chce osiągnąć dzięki naszej współpracy.”
Makita Polska
Współpracę z firmą Echo oceniamy na szóstkę+:) Zarówno pod kątem wyników działań, terminowości jak i zaangażowania. Osoba wydelegowana dla nas, podchodzi rzetelnie do tematu, jest kulturalna i serdeczna. Zawsze wytłumaczy, podpowie i zarekomenduje... Więcej działania, które są nam pomocne w realizacji planów marketingowych. Doceniamy również jej dużą wiedzę techniczną i znajomość branży, co gwarantuje zrozumienie naszego biznesu i celów. Polecamy współpracę z firmą ECHO Marketing!
Tomasz Liśkiewicz
Właściciel
Amber Editing
„Współpraca z firmą ECHO Marketing przebiega nie tylko w życzliwej i przyjaznej atmosferze, ale przede wszystkim realizowana jest w sposób profesjonalny i rzeczowy. Zespół ECHO Marketing jest bardzo kreatywną i pozytywnie nastawioną grupą... Więcej specjalistów. Świetne treści napisane przez ekspertów z ECHO Marketing prezentują to, co ważne dla klientów i jednocześnie podkreślają to, co wyróżnia nas na tle naszych konkurentów. Efekt końcowy projektu przeszedł nasze oczekiwania.”
Agata Wojdyła
Właściciel
Kolorowych Snów
„Mogłabym podpisać się pod każdą wcześniejszą opinią. ECHO Marketing to pierwsza firma, której ze spokojem powierzam działania marketingowe w Google. Wszystkie wcześniejsze promocje w Google polegały na zdawkowym kontakcie z firmą obsługującą... Więcej i kolejnymi przelewami budżetu. W ECHO Marketing podejście jest zupełnie inne – profesjonalne, celowe i skoncentrowane na zysku zleceniodawcy. Polecam z czystym sumieniem, będziecie Państwo w fachowych rękach.”
Marek Woźniakowski
Właściciel
CONSIDO.PL
„Z firmą ECHO Marketing współpracuję od ponad dwóch lat. Firma wykonuje dla mnie strony internetowe oraz zajmuje się pozycjonowaniem. Muszę przyznać, że nie bardzo wierzyłem w efekty reklamy w internecie mojej branży. Efekty przeszły... Więcej moje najśmielsze oczekiwania. Dostajemy kilka, kilkanaście zapytań tygodniowo. Wiele z nich jest dla nas bardzo cennych. Firma ECHO to prawdziwi profesjonaliści. Jesteśmy w ciągłym kontakcie, Opiekun przedstawia nam nowe możliwości poprawy efektywności działania. Polecam wszystkim usługi firmy ECHO Marketing (oprócz mojej konkurencji).”
Aleksander Bankowiak
Właściciel
Łazienka bez barier
Współpraca z firmą ECHO Marketing cechuje się profesjonalnym podejściem, rozumieniem biznesu, otwartością na cele klienta oraz elastyczną współpracą. Osoby, które prowadzą nasze działania podchodzą rzetelnie do tematu, jednocześnie cechuje je bardzo wysoka... Więcej kultura osobista i serdeczne podejście co wprowadza do współpracy bardzo dobrą atmosferę. Za tym wszystkim idą rosnące wyniki, które wymagają czasu i zaufania, ale warto. Polecam współpracę z firmą ECHO Marketing.
Dorota Żelewska
Właściciel
ERCO
„Firmie ECHO Marketing powierzyliśmy nie tylko obsługę reklamy, ale także stworzenie strony internetowej naszej firmy. W jednym i drugi zadaniu fachowcy z ECHO Marketing spisali się na medal. Profesjonalizm na każdym etapie pracy, 100% zaangażowania... Więcej i serdeczności. Wszystko, żeby współpraca była satysfakcjonująca, a działania przynosiły zyski. Gratulujemy podejścia i zaangażowania w pracę – my wiemy – przynosi to świetne efekty.”
Paulina Kosztowska
Menadżer ds. marketingu
JUNGHEINRICH Polska Sp. z o.o.
Współpracę z ECHO Marketing rozpoczęliśmy przy realizacji nowego przedsięwzięcia. Doskonałe zrozumienie naszych celów i naszego biznesu oraz profesjonalne i kreatywne podejście zaowocowały powodzeniem projektu już od pierwszych dni. Stały monitoring działań... Więcej i wsparcie ze strony zespołu ECHO Marketing pozwalają docierać nam codziennie do nowych grup klientów. Z przyjemnością polecam firmę ECHO Marketing, jako rzetelnego i fachowego partnera w obszarze marketingu internetowego.
Andrzej Pawluk
Dyrektor naczelny
BENINCA POLONIA Sp. z o.o.
„Poszukiwanie rozwiązań dających realne korzyści – to główny powód, dla którego warto współpracować z agencją ECHO Marketing. Powierzając budżet marketingowy firmy wiem, że trafia on w ręce ludzi uczciwych i kompetentnych, którzy zadbają... Więcej o jego optymalne wykorzystanie. Systematycznie odczuwam efekty naszej współpracy pozyskując nowych klientów.”
Krzysztof Kowalski
Dyrektor handlowy
Salony meblowe EMPIR
Współpraca z firmą ECHO Marketing to kompleksowa obsługa i merytoryczne wsparcie oraz pewność właściwie inwestowanych środków. Dzięki ciągłym analizom i działaniom optymalizacyjnym realizujemy satysfakcjonujący zwrot z inwestycji w marketing... Więcej internetowy. ECHO Marketing to partner realnie wspierający rozwój naszej firmy w bardzo partnerskiej atmosferze.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w ECHO?

Na skuteczne pozycjonowanie stron w Google składa się wiele bardzo zróżnicowanych działań. Nasi specjaliści zajmują się zarówno aspektami technicznymi, jak i treściowymi, troszczą się też o tzw. off–site, czyli np. o pozyskanie wysokiej jakości linków zewnętrznych. Cena pozycjonowania zależy od zakresu tych działań na danym projekcie.

Pod uwagę bierzemy m.in.:

  • aktualny stan serwisu – nowoczesne, dobrze zaprojektowane strony www będą wymagały mniejszych nakładów pracy specjalisty (a co za tym idzie niższych kosztów) niż te, na których użytkownik gubi się zaraz po opuszczeniu strony głównej; w ECHO kampanię SEO rozpoczynamy po przeprowadzeniu audytu, który pozwala nam zdiagnozować wszystkie błędy i problemy w obrębie serwisu;
  • wielkość serwisu – na cenę pozycjonowania w Google wpływa liczba podstron, którymi trzeba się “zaopiekować”; dla specjalisty SEO serwis internetowy to sieć powiązanych ze sobą elementów – im sieć ta jest gęstsza, tym więcej zmiennych należy przyjąć dokonując najdrobniejszych zmian, a czasochłonność prowadzenia projektu wzrasta;
  • liczbę tworzonych artykułów – wysokiej jakości treści umiejętnie zoptymalizowane pod wyszukiwarkę są fundamentem, na którym opiera się dobrze prowadzona kampania SEO; cena będzie zatem zależna od tego, jak dużo publikacji wewnętrznych i zewnętrznych miesięcznie będziemy przygotowywać;
  • zakres linkbuildingu – pozyskiwanie linków do witryny to kolejny, obok treści, flagowy element strategii pozycjonowania; cena usługi uwarunkowana jest również liczbą i rodzajem pozyskanych odnośników.

Na ostateczny koszt pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych wpływają również takie elementy, jak dostępność specjalisty dla klienta, liczba fraz kluczowych wybranych do szczegółowego monitoringu, możliwość skorzystania z analityki potencjału dodatkowych fraz kluczowych czy monitorowania działań konkurencji.

Cena audytu SEO ustalana jest indywidualnie, zależnie od wielkości serwisu. Minimalny (jednorazowy) koszt to 3 500 zł netto.

Cena działań abonamentowych rozpoczyna się od 3 300 zł netto miesięcznie.

Chcesz wiedzieć więcej o SEO?
Sprawdź nasze FAQ

Audyt SEO jest analizą potencjału strony internetowej, której głównym celem jest sprawdzenie różnych parametrów mających wpływ na proces pozycjonowania. Eksperci ECHO przyjrzą się jej strukturze, bezpieczeństwu, wygodzie obsługi, układowi poszczególnych elementów, a także treściom i wskażą, co trzeba poprawić, aby strona pomagała sprzedawać, a nie utrudniała pozyskanie nowych klientów.

Czynniki, które sprawdzamy podczas audytowania to m.in.:

  • architektura serwisu,
  • budowa treści na poszczególnych podstronach,
  • wykorzystanie słów kluczowych,
  • indeksacja strony w wynikach wyszukiwarki,
  • szybkość ładowania się strony oraz obsługa na urządzeniach mobilnych.

Przygotowany dokument zawiera dokładne instrukcje zmian, które należy wdrożyć na stronie.

Zawsze, kiedy chcesz z pełną mocą rozpocząć działania promocyjne strony lub zmaksymalizować efekty płynące z pozycjonowania i kampanii marketingowej.
Audyt SEO warto również wykonać podczas:

  • przebudowy serwisu,
  • sprawdzenia skuteczności prowadzonych działań SEO,
  • zmiany agencji SEO,
  • rozpoczęcia współpracy z agencją SEO lub freelancerem.

Dobry darmowy audyt SEO nie istnieje. Aby audyt należycie spełnił swoją rolę, specjalista musi poświęcić czas na sprawdzenie wszystkich aspektów działania strony oraz wykonać wymagane analizy, korzystając z zaawansowanych narzędzi. Bezpłatne audyty online mają niewielką wartość, ponieważ problemy występujące w obrębie serwisu wymagają indywidualnej analizy i przyjrzenia się większej liczbie czynników.

Przygotowanie profesjonalnego audytu SEO trwa zazwyczaj od kilku dni do kilku tygodni – czas realizacji jest uzależniony od wielkości audytowanego serwisu. Czas wykonania audytu SEO dla małych stron to zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych. W przypadku dużych portali czas przygotowania audytu SEO to od 15 do 21 dni roboczych.

To zależy – m.in. od tego, jak głęboka optymalizacja jest potrzebna na Twojej stronie, konkurencyjności branży, w której działasz oraz od celów, jakie chcesz osiągnąć. Średni czas oczekiwania na pierwsze efekty to od 3 do 6 miesięcy.

SEO i płatna reklama Google Ads są jak dwie strony tego samego medalu. PPC przynosi efekty sprzedażowe „na wczoraj”, a pozycjonowanie Google – długofalowe, ale wypracowywane na dłużej.

Dobrze prowadzone pozycjonowanie gwarantuje zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Ten zaś pozwala na pomnożenie liczby leadów i zapytań ofertowych. Pod warunkiem, że ruch ten będzie dobrze sprofilowany. Naszym zadaniem jest przyciągnięcie do Twojej strony użytkowników. Nie przypadkowych, a tych, do których chcesz dotrzeć z ofertą. Ostateczna sprzedaż będzie zależeć od tego, jak ich obsłużysz.

Będziesz wiedział o wszystkich działaniach, które podejmiemy, aby Twoja strona trafiła na wysokie pozycje wyszukiwania. Na bieżąco będziemy informować Cię o kolejnych krokach i konsultować wszelkie zmiany. Ostatecznie to na naszej głowie jest wykonanie pracy.

Zadzwoń lub napisz

Zrób dziarski krok w stronę rozwoju swojego biznesu