Z naszym SEO przyciągniesz więcej
potencjalnych klientów i zwiększysz sprzedaż
generowaną poprzez stronę internetową
4 etapy pozyskiwania klientów z SEO
O co chodzi w „profesjonalnym pozycjonowaniu www”? W ocenie naszej agencji SEO
wyłącznie o to, aby dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów i przekonać ich, aby kupili. Oto jaki proces realizujemy, by osiągnąć ten cel.
Badanie potrzeb
Bardzo wiele zapytań, które dostajemy od naszych klientów, koncentruje się na „widoczności w Google”, „pozycjach”, „konkretnych słowach kluczowych” itp. W ECHO nie podejmujemy się projektów zdefiniowanych w ten sposób. Z doświadczenia wiemy, że pozycjonowanie stron www jest skuteczne wyłącznie wtedy, gdy koncentruje się na celach klienta. A to wymaga zrozumienia jego biznesu. Dlatego na początku współpracy ustalamy dokładnie, do kogo i z jakim komunikatem powinniśmy dotrzeć z naszymi działaniami, by ich efektem byli nowi odbiorcy i odczuwalny wzrost sprzedaży.
Opracowanie planu działania
Gdy znamy oczekiwania klienta, rozumiemy aktualne wyzwania i specyfikę jego branży, wiemy, co go wyróżnia na tle konkurencji oraz jakie interesy mają jego grupy docelowe, przygotowujemy plan działań. Wykorzystujemy do tego precyzyjne dane statystyczne Google i analizę narzędziową – to gwarantuje, że dotrzemy z komunikatem do osób, które mają szansę stać się realnymi klientami… bo wiemy, jak frustrujące jest „bycie wysoko w Google” skutkujące lawiną telefonów klientów z innego regionu, którzy finalnie z naszych usług nie skorzystają…
Budowanie widoczności
Skoro mamy już precyzyjną strategię pozycjonowania, pora wdrożyć ją w życie! Wszystkie nasze działania koncentrują się na tym, aby budować widoczność strony po frazach i w geografii pożądanej dla danego klienta. Nie ograniczamy się wyłącznie do fraz najbardziej popularnych w danej branży, ale dążymy do maksymalnego pokrycia obecnością wszelkich zapytań z potencjałem zakupowym. Budujemy widoczność na wszystkich etapach lejka zakupowego, uwzględniając różny charakter zapytań użytkowników.
Zapytania od nowych klientów
Konsekwencją „odrobienia lekcji”, przygotowanej strategii i precyzyjnie budowanej widoczności (zawsze odzwierciedlającej konkretne cele biznesowe klienta), jest generowanie konkretnych szans sprzedażowych w postaci telefonów, maili czy przesłanych formularzy. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, by wiedzieć, jakie rezultaty przynoszą nasze działania i co możemy zrobić, by optymalizować faktyczny zwrot z inwestycji w SEO.
Przekonuje Cię nasze podejście?
Pozycjonowanie to w istocie tylko środek do prawdziwego celu!
Nasza agencja SEO ma wyłącznie jeden cel – sprowadzić do Twojej firmy osoby gotowe zostać Twoimi klientami.
- Twoja oferta będzie widoczna dla użytkowników gotowych tu i teraz do dokonania zakupu produktów lub usług z Twojej branży.
- Twoją ofertę zobaczą ci, którzy są zainteresowani ofertami z Twojej branży – porównują je i badają.
- Twoja oferta wyświetli się tym, którzy dzięki niej mogą zrealizować swoją potrzebę lub rozwiązać problem, choć jeszcze nie są tego świadomi.
Mamy sprawdzoną strategię SEO, twardo osadzoną w biznesowej rzeczywistości.
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych według ECHO
Dla naszych klientów istotne są efekty uzyskiwane na co dzień na skutek współpracy z nami. Realizujemy wyłącznie marketing generujący szanse sprzedażowe.
Jesteś zainteresowany SEO, które prowadzi do wzrostu sprzedaży?
Porozmawiajmy o pozycjonowaniu Twojej strony internetowej.
Co obejmuje pozycjonowanie i optymalizacja stron
w ramach abonamentu ECHO?
SEO Copywriting
Nie jest możliwe prowadzenie skutecznych działań SEO bez stałej pracy nad treściami. Regularna publikacja nowych treści i optymalizacja aktualnych zwiększa bazę słów, na które Twoja strona jest widoczna w wyszukiwarce.
Dzięki temu, zwiększasz szansę, na to, że na Twoją stronę trafią osoby szukające produktów/usług, takich jak Twoje. Im wyżej w wynikach wyszukiwania wyświetlają się poszczególne podstrony Twojego serwisu, tym większe prawdopodobieństwo pozyskania wartościowego klienta.
Linkbuilding
Działania w zakresie pozyskiwania linków do witryny należą do tzw. czynników rankingowych Google, co oznacza, że bezpośrednio wpływają na wyniki osiągane przez stronę. Linkbuilding jest kolejnym z filarów jakościowego pozycjonowania stron.
Pozyskiwanie mocnych linków SEO zwiększa moc Twojej domeny i podnosi jej wiarygodność, dzięki temu szybciej jest dostępna dla użytkowników z poziomu wyszukiwarki.
Silniejszy autorytet domeny przekłada się na wyższą pozycję Twojej strony na frazy, po których klienci szukają rozwiązań, które oferujesz. To z kolei potęguje świadomość Twojej marki w internecie.
Optymalizacja techniczna SEO
Optymalizacja stron internetowych pomaga robotom Google zrozumieć zawartość Twojego serwisu, co decyduje o wyświetlaniu go odbiorcom zainteresowanym Twoją ofertą.
Dzięki optymalizacji aspekty techniczne nie utrudniają użytkownikom korzystania ze strony, co sprawia, że chętniej ją przeglądają i zbyt wcześnie nie rezygnują z wizyty.
Z kolei prawidłowe pozycjonowanie wizytówki Google ułatwia Ci dotarcie do klientów lokalnych oraz wpływa na wiarygodność Twojej firmy w oczach klientów, co w znacznym stopniu wpływa na ich decyzje zakupowe.
Bieżąca obsługa i wsparcie
W SEO ważne jest trzymanie ręki na pulsie. Środowisko internetowe, podobnie jak biznesowe, jest dynamicznie i – jeśli zaistnieje taka potrzeba – wymaga natychmiastowych działań.
Dzięki stałemu wsparciu naszych specjalistów zyskujesz pewność, że Twój serwis „nadąża” za wytycznymi Google, które w ciągu roku są aktualizowane nawet kilkadziesiąt razy – od tego w ogromnym stopniu zależy skuteczność, z jaką strona dociera do klientów. Dodatkowo możesz czerpać z naszej wiedzy i know-how, jeżeli chcesz omówić pomysły na dalsze działania.
Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej dopasowane do Twoich celów biznesowych
Co jeszcze możemy zrobić, aby zwiększyć Twój zysk z SEO?
Audyt SEO
Audyt i wdrożenie zmian poaudytowych to fundament, na którym możemy budować jakościowe i w konsekwencji skuteczne pozycjonowanie strony www, długofalowo przekładające się na wyniki.
W ramach audytu SEO wykonujemy kompleksową ocenę serwisu pod kątem dostosowania go do wymogów wyszukiwarki. Dokument z analizą SEO zawiera konkretne rekomendacje zmian, które mają na celu eliminację błędów obniżających potencjał sprzedażowy serwisu.
Konsulting przy budowie/przebudowie serwisu
Poprawnie działająca strona dostosowana do standardów Google i zachowań użytkowników to Twoje podstawowe narzędzie do pozyskiwania klientów w internecie. Każdy mankament techniczny i treściowy oddala Cię od tego celu.
Konsultacja SEO na etapie pracy nad serwisem daje pewność, że będzie on spełniał wytyczne Google, co na starcie przełoży się nie tylko na lepsze efekty pozycjonowania strony internetowej, ale też pozytywnie wpłynie na wyniki innych działań marketingowych online (np. obniży koszt reklamy w Google Ads) To niezbędny krok w kierunku efektywnego pozyskiwania klientów w internecie.
Wdrożenie Google Search Console
Google Search Console (GSC) to podstawowe narzędzie wykorzystywane w procesie pozycjonowania strony w Google. Jest niezbędne, by na bieżąco monitorować kondycję serwisu oraz efektywność optymalizacji SEO.
Zbierane na bieżąco dane pozwalają usprawniać działanie strony internetowej oraz pozyskiwać wartościowe informacje na temat jej użytkowników.
Wdrożenie realizacji
To działanie, które stanowi wsparcie dla pozycjonowania lokalnego. Jest ono kluczowe, by zdobywać nowych klientów z określonego regionu czy miasta.
Zamieszczenie na stronie firmowej wybranych realizacji z informacją o lokalizacji, w których zostały wykonane, ułatwi klientom odnalezienie Twojej oferty w miejscowościach, na obszarze których świadczysz swoje usługi. Dodatkowo użytkownicy będą mogli trafić na Twoją stronę z poziomu graficznych wyników wyszukiwania, gdzie chętnie zaglądają, poszukując rozwiązań dla siebie
Analiza konkurencji
Analiza SEO konkurencji daje wgląd w jej strategię i metody działania w obszarze pozycjonowania strony w internecie. Dzięki pozyskanym informacjom, wiesz m.in. jakie rozwiązania promuje aktualnie w największym stopniu. Możesz też porównać się z konkurentem pod kątem intensywności i zakresu prowadzonych działań z zakresu pozycjonowania .
Co Ci to daje? Dowiadujesz się, jak na tle konkurencji wypada Twoja strona internetowa oraz nad jakimi obszarami warto szczególnie mocno pracować, by poprawić wyniki. Inspirując się działaniami odnoszących sukcesy rywali, możesz szybciej przejść od fazy układania planu do realizacji własnej strategii.
Od audytu SEO przez profesjonalne
pozycjonowanie stron do zwiększenia sprzedaży.
Zainteresowany?
Agencja ECHO oczami klientów
Ile kosztuje pozycjonowanie strony w ECHO?
Na skuteczne pozycjonowanie stron w Google składa się wiele bardzo zróżnicowanych działań. Nasi specjaliści zajmują się zarówno aspektami technicznymi, jak i treściowymi, troszczą się też o tzw. off–site, czyli np. o pozyskanie wysokiej jakości linków zewnętrznych. Cena pozycjonowania zależy od zakresu tych działań na danym projekcie.
Pod uwagę bierzemy m.in.:
- aktualny stan serwisu – nowoczesne, dobrze zaprojektowane strony www będą wymagały mniejszych nakładów pracy specjalisty (a co za tym idzie niższych kosztów) niż te, na których użytkownik gubi się zaraz po opuszczeniu strony głównej; w ECHO kampanię SEO rozpoczynamy po przeprowadzeniu audytu, który pozwala nam zdiagnozować wszystkie błędy i problemy w obrębie serwisu;
- wielkość serwisu – na cenę pozycjonowania w Google wpływa liczba podstron, którymi trzeba się “zaopiekować”; dla specjalisty SEO serwis internetowy to sieć powiązanych ze sobą elementów – im sieć ta jest gęstsza, tym więcej zmiennych należy przyjąć dokonując najdrobniejszych zmian, a czasochłonność prowadzenia projektu wzrasta;
- liczbę tworzonych artykułów – wysokiej jakości treści umiejętnie zoptymalizowane pod wyszukiwarkę są fundamentem, na którym opiera się dobrze prowadzona kampania SEO; cena będzie zatem zależna od tego, jak dużo publikacji wewnętrznych i zewnętrznych miesięcznie będziemy przygotowywać;
- zakres linkbuildingu – pozyskiwanie linków do witryny to kolejny, obok treści, flagowy element strategii pozycjonowania; cena usługi uwarunkowana jest również liczbą i rodzajem pozyskanych odnośników.
Na ostateczny koszt pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych wpływają również takie elementy, jak dostępność specjalisty dla klienta, liczba fraz kluczowych wybranych do szczegółowego monitoringu, możliwość skorzystania z analityki potencjału dodatkowych fraz kluczowych czy monitorowania działań konkurencji.
Cena audytu SEO ustalana jest indywidualnie, zależnie od wielkości serwisu. Minimalny (jednorazowy) koszt to 3 500 zł netto.
Cena działań abonamentowych rozpoczyna się od 3 300 zł netto miesięcznie.
Audyt SEO jest analizą potencjału strony internetowej, której głównym celem jest sprawdzenie różnych parametrów mających wpływ na proces pozycjonowania. Eksperci ECHO przyjrzą się jej strukturze, bezpieczeństwu, wygodzie obsługi, układowi poszczególnych elementów, a także treściom i wskażą, co trzeba poprawić, aby strona pomagała sprzedawać, a nie utrudniała pozyskanie nowych klientów.
Czynniki, które sprawdzamy podczas audytowania to m.in.:
- architektura serwisu,
- budowa treści na poszczególnych podstronach,
- wykorzystanie słów kluczowych,
- indeksacja strony w wynikach wyszukiwarki,
- szybkość ładowania się strony oraz obsługa na urządzeniach mobilnych.
Przygotowany dokument zawiera dokładne instrukcje zmian, które należy wdrożyć na stronie.
Zawsze, kiedy chcesz z pełną mocą rozpocząć działania promocyjne strony lub zmaksymalizować efekty płynące z pozycjonowania i kampanii marketingowej.
Audyt SEO warto również wykonać podczas:
- przebudowy serwisu,
- sprawdzenia skuteczności prowadzonych działań SEO,
- zmiany agencji SEO,
- rozpoczęcia współpracy z agencją SEO lub freelancerem.
Dobry darmowy audyt SEO nie istnieje. Aby audyt należycie spełnił swoją rolę, specjalista musi poświęcić czas na sprawdzenie wszystkich aspektów działania strony oraz wykonać wymagane analizy, korzystając z zaawansowanych narzędzi. Bezpłatne audyty online mają niewielką wartość, ponieważ problemy występujące w obrębie serwisu wymagają indywidualnej analizy i przyjrzenia się większej liczbie czynników.
Przygotowanie profesjonalnego audytu SEO trwa zazwyczaj od kilku dni do kilku tygodni – czas realizacji jest uzależniony od wielkości audytowanego serwisu. Czas wykonania audytu SEO dla małych stron to zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych. W przypadku dużych portali czas przygotowania audytu SEO to od 15 do 21 dni roboczych.
To zależy – m.in. od tego, jak głęboka optymalizacja jest potrzebna na Twojej stronie, konkurencyjności branży, w której działasz oraz od celów, jakie chcesz osiągnąć. Średni czas oczekiwania na pierwsze efekty to od 3 do 6 miesięcy.
SEO i płatna reklama Google Ads są jak dwie strony tego samego medalu. PPC przynosi efekty sprzedażowe „na wczoraj”, a pozycjonowanie Google – długofalowe, ale wypracowywane na dłużej.
Dobrze prowadzone pozycjonowanie gwarantuje zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Ten zaś pozwala na pomnożenie liczby leadów i zapytań ofertowych. Pod warunkiem, że ruch ten będzie dobrze sprofilowany. Naszym zadaniem jest przyciągnięcie do Twojej strony użytkowników. Nie przypadkowych, a tych, do których chcesz dotrzeć z ofertą. Ostateczna sprzedaż będzie zależeć od tego, jak ich obsłużysz.
Będziesz wiedział o wszystkich działaniach, które podejmiemy, aby Twoja strona trafiła na wysokie pozycje wyszukiwania. Na bieżąco będziemy informować Cię o kolejnych krokach i konsultować wszelkie zmiany. Ostatecznie to na naszej głowie jest wykonanie pracy.
Postaw na agencję SEO,
która rozumie biznes, i potęguj wyniki sprzedażowe
Sprawdź, co jeszcze może pomóc Ci zdobywać klientów