Moja firma
Budowanie strategii marketingowej, Strategia marketingowa

Promocja firmy w internecie – obowiązkowe elementy strategii obliczonej na pozyskiwanie klientów

Ewa Szczegielniak, Piotr Maślarz
10 minut

Prowadzenie działań marketingowych w telewizji wymaga wcześniejszego opracowania całej koncepcji, w tym m.in. rozpoznania grupy docelowej, doboru odpowiedniej stacji, skrupulatnego zaplanowania czasu emisji reklam itd. Sprawy wyglądają podobnie w przypadku kampanii radiowych i prasowych. Dla wielu to oczywiste. Dlaczego zatem marketing internetowy tak często pozostawiony jest przypadkowi? Promocja firmy w tym kanale powoli staje się standardem dla firm z wielu branż, często jednak realizowana jest „po omacku”. Tymczasem aby w pełni wykorzystać potencjał marketingu online, należy prowadzić go metodycznie, zgodnie ze strategią nakierowaną na realizację swoich celów biznesowych. O tym, jak taką strategię stworzyć, by zapewnić sobie przypływ nowych klientów, opowiada Ewa Szczegielniak.

Potencjalni klienci zainteresowani naszą ofertą są obecni w internecie w każdej chwili. Mądra strategia i konfiguracja działań pozwala do nich dotrzeć, dzięki czemu dowiedzą się o naszym istnieniu i, odpowiednio poprowadzeni, skontaktują się z naszą firmą. Znacząco ułatwia i skraca to proces sprzedaży, zwalnia też z konieczności „uganiania się” za potencjalnie zainteresowanymi.

Podstawą jest dobrze zaprojektowana strona internetowa, powstała w zgodzie ze standardami wyszukiwarki i potrzebami użytkowników: intuicyjna, ułatwiająca maksymalnie szybkie dotarcie do najważniejszych informacji, prezentująca je w taki sposób, by na starcie rozwiewać wątpliwości odbiorców dotyczące zasadności skorzystania właśnie z naszych usług.

Dobra strona WWW to jednak nie wszystko. Ewa, nie szczędząc praktycznych przykładów i wskazówek, opowiada o tym, o jakie elementy należy koniecznie zadbać, planując własną strategię marketingu online.

Dowiedz się m.in.:

  • skąd bierze się wzrastająca popularność reklamy internetowej?
  • Jakie znaczenie dla pozyskiwania klientów ma znajomość ścieżki zakupowej, którą podążają?
  • Dlaczego warto zadbać o klienta, który już dokonał u nas zakupu?
  • Jakiej ważnej zasady należy się trzymać, projektując strategię marketingu internetowego?

Spodobał Ci się ten film? Subskrybuj nasz kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Czy ten materiał okazał się przydatny?

Oceń materiał korzystając z gwiazdek

Średnia ocena 4.8 / 5. Liczba głosów: 17

Brak ocen.

4.8
(17)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Treści na stronie są własnością intelektualną firmy ECHO. Ich kopiowanie w całości lub fragmentach jest naruszeniem praw autorskich.

Copyrights © Agencja ECHO 2024