Moja firma 17 października 2022 Jak pokonać kryzys w sprzedaży firmy? Praktyczne porady Dariusz Jarzębski 11 minut Czy wiesz, że w ciągu pierwszego roku po otwarciu upada 30% małych i średnich firm, a w ciągu pierwszy pięciu lat zamyka się aż 80% z nich? Statystyki są brutalne. To jednak wcale nie oznacza, że jesteś skazany na porażkę – nawet jeżeli doświadczasz… Czytaj więcej
Moja firma 11 maja 2022 Konwersja – co to jest i dlaczego ważne, by jej bardzo „pilnować”? Zespół ECHO 10 minut „Konwersja” to słowo, które jest odmieniane przez marketerów przez wszystkie przypadki. Jak właściwe rozumieć to pojęcie w świecie marketingu internetowego? Jakie znaczenie ma konwersja dla Twoich wyników sprzedażowych? Czy to naprawdę istotny parametr, do którego należy przykładać szczególną uwagę? Wyjaśniamy. Czytaj więcej
Buyer persona – czym jest, jak ją stworzyć i w jaki sposób wykorzystać, by sprzedawać skuteczniej? Czytaj więcej
Skuteczny marketing internetowy – kluczowe czynniki decydujące o efektywnej promocji firmy Czytaj więcej