Reklamy Google 8 września 2022 Niski współczynnik konwersji – co robić? Jak go zwiększyć? Ewa Olczak 10 minut Jak myślisz, ile zajmuje Twojemu standardowemu klientowi proces zakupowy? Jak wiele czasu upływa od momentu, w którym rozpoznał u siebie potrzebę związaną z Twoją ofertą do chwili zamknięcia sprzedaży? Ile rzeczy musi zadziać się po drodze, aby… Czytaj więcej
Reklamy Google 13 kwietnia 2022 16 stycznia 2023 Kampania GDN – czym jest i kiedy warto jej używać? Martyna Pacześ 10 minut Kiedy słyszysz o reklamie płatnej w Google, na myśl przychodzą Ci linki sponsorowane? To oczywiście bardzo trafne skojarzenie. Jednak nie jest to jedyne narzędzie, które może pomóc Ci poprawić wyniki sprzedażowe. Wartym uwagi rozwiązaniem jest kampania GDN. Zobacz,… Czytaj więcej
Wykluczające słowa kluczowe – co to jest i dlaczego bez nich tracisz i pieniądze, i szanse sprzedażowe? Czytaj więcej