Moja firma 11 października 2022 MVP – mądry sposób na rozwój biznesu. Jak go wykorzystać? Ewa Szczegielniak 11 minut Chcesz wprowadzić na rynek nowy produkt albo usługę, ale masz wątpliwości, czy na pewno trafi w gusta klientów, a nie okaże się „kompletną klapą”? To bardzo słuszna obawa! Zwłaszcza że na wdrożenie takiego pomysłu potrzeba sporo czasu i wysiłku, a co za tym idzie –… Czytaj więcej
Moja firma 26 kwietnia 2022 Buyer persona – czym jest, jak ją stworzyć i w jaki sposób wykorzystać, by sprzedawać skuteczniej? Anna Kołodziejczyk 13 minut Świat sprzedaży nie składa się wyłącznie z liczb, słupków i statystyk. Za każdą transakcją stoi człowiek – Twój klient. Osoba, która ma konkretne zainteresowania, zwyczaje, problemy i oczekiwania. Im lepiej poznasz i zrozumiesz tych, dla których tworzysz swoje produkty i usługi, tym… Czytaj więcej
Skuteczny marketing internetowy – kluczowe czynniki decydujące o efektywnej promocji firmy Czytaj więcej
SEO, Ads, Social – który rodzaj marketingu internetowego będzie najlepszy dla Twojej firmy? Czytaj więcej