Moja firma 14 marca 2022 5 kwietnia 2022 Kryzys sprzedaży w firmie. Jak go pokonać? Praktyczne wskazówki i przykłady Dariusz Jarzębski, Piotr Maślarz 12 minut Liczby są nieubłagane. W ciągu pierwszych 5 lat działalności upada 8 na 10 małych i średnich firm. Utrzymanie się na powierzchni bywa jednak problemem nie tylko dla młodych podmiotów. Problemy ze sprzedażą dopadają też światowych gigantów, którzy działają na rynku… Czytaj więcej
Moja firma 16 lutego 2022 28 lutego 2022 Skuteczny marketing firmy – czyli jaki? Ewa Szczegielniak, Piotr Maślarz 24 minut Może się wydawać, że jeśli działania marketingowe prowadzone w internecie nie przekładają się na odczuwalne zwiększenie liczby klientów, należy po prostu z nich zrezygnować. Nie jest to jednak słuszne rozwiązanie. Jeśli nie promujesz swojej firmy w sieci, o jej istnieniu będzie… Czytaj więcej
Promocja firmy w internecie – obowiązkowe elementy strategii obliczonej na pozyskiwanie klientów Czytaj więcej