Postaw na stabilny rozwój firmy w niestabilnych czasach.
Ugruntuj swoją pozycję na rynku budowlanym
z kimś, kto – tak jak Ty – zna się na tym, co robi

Pracownik branży budowlanej

 

Od podszewki znamy potrzeby producentów i wykonawców działających w najbardziej wymagających branżach, m.in.:

  • ogrodzeniowej,
  • stolarki budowlanej,
  • robót ziemnych,
  • dekarskiej i brukarskiej,
  • elektrycznej i instalacyjnej,
  • tynkarskiej i posadzkarskiej,
  • murarsko-zbrojarskiej,
  • ociepleniowo-elewacyjnej,
  • wykończeniowej.
Zobacz, jak oceniają nas klienci z branży budowlanej

Nigdy nie zasypiemy Cię branżowym słowotokiem.
Nie obiecamy niemożliwego.
Wrażenie wywieramy wynikami, nie pozorami.
Sam oceń wartość naszego podejścia.

Postaw na partnerską współpracę na jasnych zasadach. Sprawdź nas!

Zostaw nam wiadomość – napisz, w jakiej firmie pracujesz i co chciałbyś osiągnąć. Odezwiemy się!

 

Wolisz przyspieszyć sprawę?
Zadzwoń!

 

Otwarcie opowiemy Ci o wszystkim, co zechcesz i powinieneś wiedzieć zanim podejmiesz decyzję o współpracy.

 

Dołącz do nas i poczuj się jak u siebie.

Zapraszamy! 

Ewa Szczegielniak
Ewa Szczegielniak
Co-Founder & Chief Executive Officer

Zobacz, jak wypracowaliśmy wzrost sprzedaży o 30% w 12 miesięcy
dla firmy budowlanej, która mierzy się z OGROMNĄ konkurencją

Masz pytania na temat
marketingu firmy budowlanej?
Sprawdź nasze FAQ

To zależy. Jeśli prowadzisz rozpoznawalną firmę działającą na niewielkim rynku lokalnym, a zlecenia zdobywasz przede wszystkim poprzez polecenia, reklama online może nie być Ci potrzebna. Jeżeli jednak działasz na większą skalę i mierzysz się z silną konkurencją, internet powinieneś traktować jako jeden z kluczowych kanałów pozyskiwania klientów. Odpowiednia strategia marketingowa dla firmy budowlanej to szansa na skuteczne zbudowanie rozpoznawalności Twojej marki i przyciąganie wartościowych klientów. W ten sposób możesz zwiększyć popyt, a co za tym idzie – wyższą marżę na swoje usługi.

Na ten temat moglibyśmy napisać książkę (kto wie…?). Skuteczna reklama usług budowlanych jest szeroko zakrojonym przedsięwzięciem wymagającym ustalenia, gdzie jesteś aktualnie, gdzie chcesz być w przyszłości i co musi się wydarzyć, aby do tego doszło. Jak to zrobić? Mówiąc w ogromnym skrócie:

  • zdefiniuj cel, który chcesz osiągnąć w określonym czasie (np. zwiększenie sprzedaży o x% w pół roku) i określ, jak będziesz mierzył postępy (np. pozyskanie x zleceń miesięcznie o minimalnej wartości Y),
  • ustal, do kogo chcesz trafić (kim są Twoi potencjalni klienci? Czy są to osoby indywidualne, czy inne firmy? Kto podejmuje decyzje zakupowe? Jakimi kryteriami się kieruje? Jakich informacji szuka w kontekście rozwiązań, które oferujesz? Jak nazywa proponowane przez Ciebie produkty/usługi?),
  • sprawdź kondycję swojej strony www (czy prezentowanie na niej informacje są aktualne? Czy oferta jest w pełni zaprezentowana? Czy strona jest intuicyjna w obsłudze? Czy treści oddają korzyści, jakie klient może osiągnąć dzięki współpracy z Tobą?),
  • nakreśl plan promocji (jaki budżet możesz przeznaczyć na działania? Jakie narzędzia chcesz wykorzystać? Kiedy powinieneś wystartować, by osiągnąć możliwie najlepszy efekt? Co powinno być promowane w pierwszej kolejności?).

Kluczowa jest decyzja dotycząca tego, czy działania w zakresie marketingu w firmie budowalnej będziesz wykonywał własnym sumptem, czy powierzysz je zewnętrznej agencji.

Przeczytaj nasz artykuł: Agencja marketingowa czy zatrudnienie specjalisty 

Strona firmy budowlanej powinna koncentrować się na prezentacji wykonanych realizacji. Niezależnie od tego, czy budujesz domy, czy stawiasz ogrodzenia, dla Twojego klienta liczy się efekt wizualny. Informacje na temat konkurencyjnych cen, korzystania z jakościowych materiałów, szybkiego terminu realizacji i doświadczeniu są, oczywiście, bardzo cenne i nie może ich zabraknąć, jednak zanim odbiorca zacznie ich szukać, jego uwagę powinny przykuć atrakcyjne zdjęcia efektów Twojej pracy. Nie ma przesady w stwierdzeniu, że klienci często „kupują oczami”, a strona producenta ogrodzeń, architekta czy dewelopera może być pod tym kątem bardzo wdzięcznym obszarem do zagospodarowania.

Więcej wskazówek znajdziesz w naszym artykule: Jaka powinna być dobra strona internetowa. Praktyczny poradnik.

Zadzwoń lub napisz

Zrób dziarski krok w stronę rozwoju swojego biznesu