W poradniku komentarze światowego formatu specjalistów marketingu online!
Marcus Sheridan
Marcus Sheridan jest znanym na świecie ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Jako prelegent znany z niezwykłej umiejętności angażowania publiczności, występuje na międzynarodowych konferencjach, krzewiąc ideę marketingu klientocentrycznego. Współpracuje z setkami firm, pomagając im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży. Teksty Marcusa określanego jako „guru marketingu sieciowego” są publikowane w największych wydawnictwach, w tym „New York Times” i „Forbes”.
Historia o tym, jak w 2008 roku uratował swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej, jest przywoływana w wielu książkach i publikacjach naukowych na całym świecie. Swoją metodę TAYA – They Ask, You Answer – opisuje w książce pod tym samym tytułem (polski przekład: Co chce wiedzieć klient). Wydawnictwo ma status światowego bestsellera.
Łukasz Żelezny
Mówi o sobie „ewangelista SEO. PPC & Social media geek”. Kieruje agencją SEO.London. Jest odpowiedzialny za wzrost rozpoznawalności marki w wynikach organicznych, wzrost stopy konwersji, ruchu i zaangażowania.
W 2015 r. został uznany za jednego z dziesięciu najbardziej wpływowych influencerów w Wielkiej Brytanii. Z nowinkami branżowymi jest zawsze na bieżąco. Wartościową wiedzą na temat online marketingu dzieli się przede wszystkim podczas konferencji, szkoleń i warsztatów w Europie i na całym świecie. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich firmach, jak HomeAway, Thomson Reuters czy The Digital Property Group.
Z poradnika dowiesz się:
w jaki sposób SEO może przełożyć się
na zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie,
jak działa wyszukiwarka i dlaczego tak skrupulatnie
dobiera strony, które prezentuje na wysokich pozycjach,
jakie są największe wyzwania związane
z pozycjonowaniem serwisu firmowego,
o jakie elementy pozycjonowania należy szczególnie zadbać,
by zwiększyć sprzedaż w swojej firmie,
jak możesz poprawić SEO swojej strony
bez angażowania agencji, korzystając z darmowych narzędzi,
czy współpraca z agencją SEO jest konieczna
i jakie agencje omijać szerokim łukiem