Generuj wyższą sprzedaż wśród osób, które trafiają
do Twojego serwisu, minimalizuj koszty pozyskania klienta
i poszerzaj grono lojalnych nabywców
4 etapy pozyskania klientów dzięki optymalizacji konwersji
Profesjonalna optymalizacja konwersji wymaga wnikliwości i dociekliwości w ustaleniu, co dokładnie musi się wydarzyć, żeby w obliczalnej przyszłości Twój biznes prosperował lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. W ECHO skupiamy się na spotęgowaniu wydajności sprzedażowej Twojego serwisu i eliminacji czynników, które ograniczają jego potencjał. Oto, jaki proces realizujemy:
Badanie potrzeb
Zanim podejmiemy jakiekolwiek działania musimy zrozumieć Twój biznes i dowiedzieć się, co chcesz osiągnąć. Musimy również poznać profil Twojego klienta idealnego – ustalić, kim jest, czego potrzebuje i jakich korzyści się spodziewa, rozważając skorzystanie z Twojej oferty.
Analiza
Niezależnie od tego, co i w jaki sposób sprzedajesz, Twoja strona internetowa jest jak sklep, którzy użytkownicy przemierzają krok po kroku. Dokładnie badamy, z jakimi trudnościami odbiorcy mierzą się na każdym z etapów tej podróży. Dowiadujemy się nie tylko, gdzie leży problem, ale i dlaczego występuje.
Testy i rekomendacje
Dbamy o to, aby Twój serwis spełniał standardy UX design, a więc by był maksymalnie intuicyjny i użyteczny. Dzięki regularnie prowadzonym testom stale poprawiamy jego funkcjonalność, a tym samym podnosimy skuteczność w kontekście pozyskiwania wartościowych zapytań.
Zapytania od nowych klientów
Zdobywasz konkretne szanse sprzedażowe w postaci telefonów, maili czy przesłanych formularzy. Jesteśmy w stałym kontakcie, by wiedzieć, jakie rezultaty przynoszą nasze działania i co możemy zrobić, żeby „wycisnąć” z Twojego serwisu jeszcze więcej jakościowych zgłoszeń odbiorców z Twojej grupy docelowej.
Przekonuje Cię nasze podejście?
Nawet niewielkie zmiany w serwisie szansą na wielkie zyski w biznesie
Skuteczna optymalizacja konwersji wymaga umiejętnego zarządzania zachowaniem użytkowników. Ułatwienia potencjalnym klientom podejmowania takich interakcji, które metodycznie będą przybliżać ich do zakupu czy kontaktu z Twoją firmą. I tu do gry wkracza praca nad UX strony internetowej, czyli poprawą doświadczeń jej odbiorców. Często zamiast wydawać krocie na eksperymentowanie z coraz to nowszymi metodami pozyskiwania klientów, wystarczy dopracować swój serwis. Sprawić, by działał jak dobrze naoliwiona maszyna, której wszystkie tryby i trybiki zgodnie pracują nad zmianą zwykłego odwiedzającego w zadowolonego klienta.
Jak to wygląda w praktyce?
- Analizujemy Twoją aktualną stronę pod kątem poziomu dostosowania do przyzwyczajeń i oczekiwań użytkowników,
- badamy zachowania odbiorców – sprawdzamy, co ogranicza ich zaangażowanie w eksplorację serwisu i utrudnia podejmowanie oczekiwanych interakcji,
- planujemy zawartość nowego serwisu lub rekomendujemy określone modyfikacje aktualnej strony w oparciu o twarde dane analityczne,
- stale optymalizujemy serwis pod kątem konwersji; w ramach abonamentu wykonujemy m.in. testy A/B pozwalające znaleźć rozwiązania nastawione na maksymalizację Twoich zysków.
Dobry UX serwisu sprawia, że witryna realizuje zarówno potrzeby odbiorców, do których jest kierowana, jak i potrzeby biznesu, który za nią stoi. Zasada jest prosta. Im lepszy UX strony, tym wyższa konwersja.
Maksymalizujemy szanse sprzedażowe, które przynosi kontakt odbiorców z Twoim serwisem.
Ulepszaj swój serwis z matematyczną precyzją i osiągaj stabilne wzrosty
Wyższy współczynnik konwersji oznacza lepsze wykorzystanie posiadanych zasobów. Poprawa UX strony internetowej może przynieść doskonały zwrot z inwestycji.
Przestrzeń na poprawę konwersji istnieje ZAWSZE. Trzeba tylko umiejętnie ją zagospodarować. Gotowy?
Profesjonalne projektowanie UX.
Zadbamy o potrzeby – Twoich klientów i Twojego biznesu. biznesu.
Co robimy?
Audyt UX strony internetowej – badania user experience
To szczegółowa ocena strony w kontekście parametrów, które wpływają na użyteczność i wygodę korzystania z serwisu. Pozwala zidentyfikować wszystkie problematyczne dla użytkowników elementy serwisu, które obniżają szanse na podjęcie przez nich kontaktu z firmą i/lub dokonania zakupu. Wraz z listą błędów otrzymasz rekomendacje dotyczące sposobów ich naprawy. Dowiedz się więcej!
Mapa serwisu
Mapa serwisu to zestawienie wszystkich podstron, które powinny znaleźć się w obrębie Twojego serwisu. O liczbie podstron nazewnictwie decyduje zakres Twojej oferty i specyfika modelu biznesowego. Aby zwiększyć widoczność strony, planując jej architekturę wykorzystujemy frazy o największym potencjale wyszukań w skali miesiąca.
Poza mapą otrzymujesz rekomendacje dotyczące zawartości najważniejszych podstron wraz z przykładami najbardziej efektywnych rozwiązań.
Projektowanie stron www
To kompleksowe rekomendacje dotyczące budowy i zawartości serwisu z uwzględnieniem najlepszych praktyk UX design, celów biznesowych Twojej firmy i danych analitycznych istotnych dla pozycjonowania serwisu w wyszukiwarce.
W ramach usługi wykonujemy makiety serwisu – określamy, jak będzie działać Twój serwis, jakie funkcjonalności będzie posiadać oraz jak będzie wyglądać rozłożenie treści oraz warstwa wizualna. W fazie pierwszej opracowujemy makiety o niskiej szczegółowości, dzięki czemu możesz zapoznać się z ogólną architekturą nowej strony. W kolejnym etapie otrzymujesz makiety w pełni oddające zawartość Twojego serwisu.
User experience test w usłudze abonamentowej
W ramach abonamentu wykonujemy stałą analizę zachowań użytkowników na stronie. Przeprowadzamy testy A/B w celu wyłonienia rozwiązań, które w największym stopniu przyczyniają się do zwiększania konwersji.
Stale ulepszamy funkcjonalność i użyteczność Twojej strony, co poprawia jej skuteczność w kontekście pozyskiwania klientów. Profesjonalne badania user experience zapobiegają działaniu po omacku i dają pewne efekty. Dokładnie wiesz, które ogniwo serwisu jest słabe i wymaga zmiany, oraz co na to wpływa.
ECHO – agencja UX nastawiona na potęgowanie sprzedaży.
Wykorzystaj z nami maksimum potencjału biznesowego swojego serwisu.
UX designer to projektant doświadczeń użytkownika. Dba o to, żeby doświadczenie użytkownika w kontakcie ze stroną internetową czy aplikacją było pozytywne i nie wywoływało frustracji.
UX (User Experience) i UI (User Interface) to dwie różne dziedziny projektowania, które są często mylone ze sobą. UX dotyczy sposobu, w jaki użytkownik korzysta z produktu lub usługi, podczas gdy UI dotyczy sposobu, w jaki produkt lub usługa jest przedstawiona wizualnie użytkownikowi. Innymi słowy, UX zajmuje się tym, jak użytkownik postrzega i doświadcza produktu, podczas gdy UI zajmuje się ubraniem tego w warstwę wizualną.
Oto kilka różnic pomiędzy UX i UI:
- UX zajmuje się całym doświadczeniem użytkownika z produktem, od momentu wejścia na stronę do momentu wyjścia. Oznacza to, że UX obejmuje takie aspekty jak nawigacja, interakcje i struktura strony.
- UI zajmuje się tym, jak produkt jest prezentowany użytkownikowi, czyli jego wyglądem i sposobem działania. UI obejmuje takie aspekty jak layout, kolorystyka i typografia.
- UX zajmuje się tym, jak użytkownik myśli i działa podczas korzystania z produktu. UX projektanci zajmują się badaniem potrzeb użytkowników i tworzeniem rozwiązań, które są dla nich intuicyjne i przyjazne.
- UI zajmuje się tym, jak produkt jest prezentowany użytkownikowi, a więc jego wyglądem i interfejsem. UI projektanci zajmują się tworzeniem estetycznych i przyjaznych dla oka rozwiązań, które są łatwe w obsłudze.
W pierwszym kroku sprawdzamy kondycję aktualnej strony i przygotowujemy Raport startowy. Analizujemy m.in. wykorzystywane narzędzia i specyfikę konwertujących użytkowników (usługa jednorazowa, niezbędna do startu działań, odnawiana w ramach abonamentu). Równocześnie konfigurujemy narzędzia, które zaczynają zbierać dane o zachowaniach użytkowników. Analizujemy zebrane dane i określamy, co i dlaczego wymaga poprawy. Wykonujemy testy A/B pozwalające znaleźć optymalne rozwiązanie problemu, a następnie rekomendujemy zmianę i weryfikujemy poprawność jej wdrożenia.
Dla każdej firmy, która prezentuje swoją ofertę na stronie internetowej, projektowanie doświadczeń użytkownika jest tak samo ważne jak sprzedaż czy działania marketingowe. Dlaczego? Ponieważ dobry projekt UX strony bezpośrednio wpływa na wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Dzięki niemu odbiorcy dłużej przebywają w serwisie, zwiększa się współczynnik konwersji, spadają koszty pozyskania klienta. Serwis i marka, która za nim stoi zyskuje większe zaufanie, na czym można budować większy udział firmy w rynku.
Kluczową częścią pracy UX designera jest przeprowadzanie różnego typu testów i badanie ich skuteczności. Wgląd w realne zachowania użytkowników na stronie internetowej pozwala sprawdzić efekt zmian zanim zostaną one wdrożone na stałe.. Każda zmiana bazuje na konkretnych danych analitycznych. Jeśli test wykaże, że proponowane rozwiązanie jest nieskuteczne, wykonujemy kolejny, by znaleźć takie, które przynosi satysfakcjonujący efekt.
Działamy jako agencja UX, jednak robimy dużo
więcej, by wypromować Twoją firmę w sieci
Sprawdź, co jeszcze może pomóc Ci zdobywać klientów