Kampanie Google Ads zorientowane na wynik.
Sprzedawaj szybciej i więcej od zaraz

Profesjonalne kampanie Google Ads, które przeprowadzimy, realnie przełożą się na Twoje wyniki sprzedaży. Zobaczysz je w liczbach, a nie tylko w obietnicach.

Z nami skutecznie dotrzesz do klientów, którzy potrzebują Twoich rozwiązań. Doświadczeni specjaliści ECHO wykorzystają sprawdzone narzędzia. Takie, które sprzedają – szybko, skutecznie i opłacalnie.

Prowadzona przez nas kampania Google Ads spotęguje zainteresowanie Twoją ofertą i podwyższy statystyki sprzedaży. Opracujemy strategię, która pozwoli Ci dodać do swojego portfolio nowych klientów.

Ile kosztuje Google Ads?
Profesjonalne kampanie Google Ads
Bezpłatna konsultacja

Szybki efekt, mądrze rozdysponowany budżet

Chcesz rozpocząć działania Google Ads, ale nie jesteś pewien, czy to dobre posunięcie dla Twojego
biznesu? A może prowadzisz kampanię, ale nie widzisz wymiernych efektów?
Skontaktuj się z nami – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Remarketing

Remarketing: podążaj za potencjalnymi klientami, aż będą gotowi kupić

Remarketing to potężne narzędzie, dzięki któremu sprzedaż realnie rośnie. Wykorzystują je wszystkie dobre kampanie internetowe. Sięgniemy po to rozwiązanie, także planując strategię dla Ciebie.

Odwiedzający Twoją witrynę, którzy nie skontaktują się z Tobą za pierwszym razem, otrzymają przypomnienie, aby do Ciebie wrócić. Podążaj za swoimi odbiorcami – po to, aby lepiej Cię zapamiętali, zwiększyli ochotę na zakup i wrócili, kiedy sami będą gotowi. Przekonamy ich, że to Twoja oferta jest najlepszą opcją.

Reklama w Google zbuduje świadomość Twojej marki

Kampanie internetowe służą potęgowaniu sprzedaży. Ale droga, która prowadzi do zakupu, nie zawsze jest prosta i szybka. Twoi klienci mogą się długo zastanawiać przed podjęciem ostatecznej decyzji. Ważne, aby mieli świadomość, że Twoja marka istnieje i oferuje im to, czego potrzebują. O to również zadbasz dzięki skutecznej kampanii Ads.

ECHO krok po kroku przeprowadzi Twoich klientów przez lejek sprzedażowy. Tak, by zmaksymalizować prawdopodobieństwo, że wybiorą właśnie Ciebie, a nie konkurencję.

Reklama Google

Audyty Google Ads. Dowiedz się, czy Twoja reklama Google działa

Prowadzisz już kampanie Google, ale nie widzisz zadowalających rezultatów? Audyty Google Ads to analiza, dzięki której uzyskasz informacje o tym, co działa, a co nie. Nasi eksperci wnikliwie spojrzą na to, jak są zaplanowane Twoje dotychczasowe reklamy i sprawdzą, czy ich konstrukcja odpowiada wytyczonym celom biznesowym.

Wskażemy, jak zmienić strategię reklamową, aby inwestycja w marketing zwróciła się w zyskach ze sprzedaży.

Bezpłatna konsultacja

Sprawdź, jakie zyski może przynieść Ci dobrze zaprojektowana kampania Google Ads

6 kroków do

sukcesu Twojej płatnej reklamy

Wiemy, jak prowadzić i optymalizować kampanie Google Ads, aby przyciągały do Ciebie klientów
zainteresowanych ofertą i realnie potęgowały sprzedaż.

01

Rzetelna analiza Twojej branży

Dokładnie poznajemy specyfikę branży, w której działasz, i precyzyjnie definiujemy, do kogo powinny być kierowane kampanie internetowe. Celujemy komunikat prosto tam, gdzie znajdują się Twoi potencjalni klienci. Tak, byś dotarł ze swoją ofertą do ludzi, którzy są zainteresowani właśnie Twoimi rozwiązaniami.

02

Rozwiązania dopasowane do potrzeb

Nie działamy schematycznie. Wierzymy, że za skutecznością stoją fakty, nie przewidywania. Rekomendujemy kroki, które są najbardziej adekwatne dla Twojej firmy. Kierujemy się Twoimi ambicjami, oczekiwaniami i możliwościami. Dbamy o to, żeby inwestycja w płatną reklamę przyniosła jak najwyższą stopę zwrotu. Ma się opłacać!

03

Stały monitoring wyników

Nie pozostawiamy kampanii samej sobie. Nasi eksperci cały czas weryfikują, czy skuteczność płatnej reklamy pozwoli osiągnąć ustalone wyniki. Trzymamy rękę na pulsie i monitorujemy parametry, które decydują o wynikach osiąganych przez Twoje reklamy. Działamy precyzyjnie i szybko – jesteśmy na miejscu, zawsze gdy trzeba wprowadzić zmiany.

04

Maksymalizacja zysków

Szybko reagujemy na odbiór reklamy i dokonujemy zmian, które pozwolą wycisnąć pełen potencjał z kampanii reklamowej. To ważne, ponieważ szybkie działanie, np. drobna zmiana komunikatu reklamowego czy zwiększenie jego zasięgu, potrafią spotęgować wyniki przy minimalizacji kosztów. Rozumiemy to i cały czas czuwamy.

05

Nieustanna optymalizacja kampanii

Kampanie Google wymagają stałego nadzoru i optymalizacji. Dlatego uważnie przyglądamy się wynikom wypracowanym dzięki naszym działaniom. Wyciągamy z nich wnioski i na bieżąco wprowadzamy konieczne zmiany. Dzięki optymalizacji kampania Google Ads jest jeszcze skuteczniejsza, a Ty zyskujesz coraz więcej zapytań ofertowych.

06

Partnerskie relacje

To my jesteśmy dla Ciebie, a nie odwrotnie. Rozumiemy to i stawiamy na partnerskie relacje. Uważnie wsłuchujemy się w Twoje oczekiwania i dostosowujemy do nich prowadzone działania. Dzięki temu szybko zwiększasz bieżącą sprzedaż i dajesz się poznać potencjalnym klientom.

Sprawdź, jak teoria wygląda w praktyce. Dowiedz się, jak oceniają nas nasi klienci

FAQ

Chcesz wiedzieć więcej o Google Ads?
Sprawdź nasze FAQ

Powszechne jest przekonanie, że reklama płatna to duży wydatek. To poniekąd prawda, ale tylko wtedy, kiedy nie generuje zysków. W końcu każde nieefektywne działanie jest jedynie stratą, czyż nie? Dobrze prowadzona kampania napędza sprzedaż, dzięki czemu związane z nią koszty stają się rozsądną inwestycją.

O tym, ile kosztuje kampania Google Ads, decyduje szereg czynników. Pod uwagę bierzemy m.in.:

  • typ kampanii – na cenę “adsów” wpływa rodzaj reklamy; najbardziej atrakcyjne cenowo są reklamy w sieci reklamowej czy na platformie YouTube (średni koszt za kliknięcie w reklamę waha się od nawet 3 gr do 1 zł);
  • słowa kluczowe – stawki za słowa kluczowe mogą być skrajnie różne: od kilku groszy do kilkunastu czy kilkudziesięciu złotych; jest to uzależnione od rodzaju branży i konkurencyjności fraz, po których chcemy, aby wyświetlała się reklama; z wyższymi stawkami trzeba pogodzić się w przypadku fraz obcojęzycznych i kiedy reklama jest kierowana na inne kraje niż Polska;
  • lokalizację – miejsce kierowania reklam ma ogromny wpływ na budżet mediowy kampanii Ads; jeśli klientowi zależy na promocji lokalnej, to koszty są o wiele niższe niż w przypadku reklamy kierowanej na przykład na całą Polskę;
  • jakość strony docelowej – ma bardzo duży wpływ na wyświetlanie się reklam, a także na finalny wynik jakości słowa kluczowego, a to z kolei generuje końcowy koszt za kliknięcie; jeśli serwis nie zawiera kluczowych fraz, nie jest prawidłowo zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek i nie jest przyjazny dla użytkownika, koszt za kliknięcie reklamę może być wyższy.

W ECHO oferujemy pakiety o zróżnicowanej zawartości – im bardziej “obfity” pakiet, tym, oczywiście, wyższa jest jego cena. Poszczególne pakiety różnią się m.in.: zaangażowaniem czasowym specjalisty w obsługę danego klienta w skali miesiąca, ilością czasu przeznaczonego na indywidualne konsultacje klienta z opiekunem czy sposobem raportowania.

W ECHO minimalne koszty prowadzenia kampanii* dla standardowej strony WWW kształtują się następująco:

  • przygotowanie kampanii – 1 500 zł netto
  • obsługa kampanii – 2 100 zł netto

Minimalne koszty prowadzenia kampanii* dla sklepu internetowego wyglądają zaś tak:

  • przygotowanie kampanii – 1 800 zł netto
  • obsługa kampanii – 2 200 zł netto

*przy założonym budżecie mediowym 5 0009 999 zł netto.

Kwoty te nie uwzględniają kosztów konfiguracji narzędzi analitycznych, które są ustalane indywidualnie, zależnie od potrzeb klienta.

Chcesz poznać dokładną wycenę? Sprawdźmy, czego naprawdę potrzebujesz!

Dobór słów kluczowych do kampanii Google Ads odbywa się podstawie pogłębionej analizy. Frazy nie mogą być „dziełem przypadku”. Nie sztuką jest także sugerować się jedynie zakresem prowadzonej działalności. Ekspert SEM sprawdzi, jak wygląda potencjał poszczególnych fraz dla Twojej firmy – tak, aby pieniądze zainwestowane w SEO lub płatną reklamę się zwróciły.

Tak. Kilka lat temu nastąpiła zmiana nazwy usług reklamowych Google. Teraz wszystkie narzędzia płatnej reklamy są dostępne pod nazwą „Google Ads”.

Efekty zobaczysz tuż po uruchomieniu kampanii. Będą tym lepsze, im precyzyjniej będzie „ustawiona” reklama. O to zadbamy my.

Nie. To dwie zupełnie inne strategie marketingowe. Pozycjonowanie stron internetowych służy temu, by Twoja strona www wyświetlała się wyżej w „naturalnych” wynikach wyszukiwania. Kampania Google Ads pozwala zaś na publikację płatnych reklam – m.in. w wynikach wyszukiwania i na stronach odwiedzanych przez Twoich klientów.

Bezpłatna konsultacja

Wykonaj pierwszy krok do rozwoju swojego biznesu.