Jesteśmy agencją Google Ads zorientowaną na Twój zysk
W ECHO pracujemy z nastawieniem na uzyskanie jak najwyższego zwrotu z inwestycji w reklamę w wyszukiwarce przy maksymalnie efektywnym wykorzystaniu Twojego budżetu:
- dokładnie poznajemy Twoje cele i ustalamy, jakie efekty ma przynieść kampania,
- dobieramy narzędzia reklamowe, które najlepiej korelują z wyznaczonymi celami,
- dbamy, byś płacił jedynie za te działania, które przynoszą najlepszy rezultat,
- szukamy nowych rozwiązań umożliwiających spotęgowanie osiąganych wyników.
- stale pracujemy na koncie, by uzyskać możliwie najkorzystniejsze stawki, pozyskiwać wartościowe zapytania o ofertę i realnie przyczyniać się do zwiększenia sprzedaży.
Więcej niż standardowe reklamy w wyszukiwarce Google.
Co robimy?
Konfiguracja narzędzi analitycznych
Wdrażamy narzędzia niezbędne do monitorowania postępów kampanii i jej modyfikacji. Dzięki pracy na twardych danych możemy maksymalizować osiągane wyniki i zmniejszać koszty promocji.
Przygotowanie projektu kampanii reklamowej
Poznajemy Twoją firmę i jej sytuację rynkową, aby dobrać metody promocji adekwatne do jej celów i potrzeb.
Docieramy z reklamą wyłącznie do wartościowych biznesowo grup docelowych.
Obsługa i optymalizacja reklamy płatnej
Stałe działamy na koncie reklamowym, by wyselekcjonować rozwiązania o najwyższej skuteczności. Dbamy o to, by każda złotówka włożona w reklamę przyniosła realny zwrot.
Przygotowanie banerów reklamowych
Opracowujemy kreacje graficzne promujące Twoją firmę, które w ramach kampanii displayowych wyświetlamy grupom docelowym na wybranych serwisach zewnętrznych. Dzięki temu zwiększamy świadomość istnienia Twojej marki i wspieramy pozytywne decyzje zakupowe potencjalnych klientów.
Chcesz, by koszt reklamy w internecie
zwrócił się dzięki nowym klientom?
Postaw na współpracę z doświadczoną agencją Google Ads
Agencja ECHO oczami klientów
Ile kosztuje prowadzenie Google Ads w ECHO?
W ECHO oferujemy pakiety o zróżnicowanej zawartości – im bardziej “obfity” pakiet, tym, oczywiście, wyższa jest cena kampanii reklamowej w Google. Poszczególne pakiety różnią się m.in.: zaangażowaniem czasowym specjalistów w obsługę danego klienta w skali miesiąca, ilością czasu przeznaczonego na indywidualne konsultacje klienta z liczbą kanałów emisji reklam (np. wykorzystaniem remarketingu)
W ECHO minimalne koszty reklamy w wyszukiwarce Google* dla standardowej strony www kształtują się następująco:
- przygotowanie kampanii – 2 100 zł netto (jednorazowo)
- obsługa kampanii – 2 200 zł netto
Minimalne koszty prowadzenia kampanii* dla sklepu internetowego wyglądają zaś tak:
- przygotowanie kampanii – 2 000 zł netto (jednorazowo)
- obsługa kampanii – 2 400 zł netto
*przy założonym budżecie mediowym 5 000–9 999 zł netto.
Kwoty te nie uwzględniają kosztów konfiguracji narzędzi analitycznych, które są ustalane indywidualnie, zależnie od potrzeb klienta.
Chcesz poznać dokładną wycenę reklamy Google Ads (reklamy Google Adwords)? Sprawdźmy, czego naprawdę potrzebujesz!
Dobór słów kluczowych do kampanii Google Ads odbywa się podstawie pogłębionej analizy. Frazy nie mogą być „dziełem przypadku”. Nie sztuką jest także sugerować się jedynie zakresem prowadzonej działalności. Ekspert SEM sprawdzi, jak wygląda potencjał poszczególnych fraz dla Twojej firmy – tak, aby pieniądze zainwestowane w SEO lub płatną reklamę się zwróciły.
Tak. Kilka lat temu nastąpiła zmiana nazwy usług reklamowych Google. Teraz wszystkie narzędzia płatnej reklamy są dostępne pod nazwą „Google Ads”.
Efekty zobaczysz tuż po uruchomieniu kampanii. Będą tym lepsze, im precyzyjniej będzie „ustawiona” reklama. O to zadbamy my.
Nie. To dwie zupełnie inne strategie marketingowe. Pozycjonowanie stron internetowych służy temu, by Twoja strona www wyświetlała się wyżej w „naturalnych” wynikach wyszukiwania. Kampania Google Ads pozwala zaś na publikację płatnych reklam – m.in. w wynikach wyszukiwania i na stronach odwiedzanych przez Twoich klientów.
Reklama w internecie to nie tylko kampanie Google Ads –
postaw na synergię działań i jeszcze bardziej potęguj sprzedaż!
Sprawdź, co jeszcze może pomóc Ci zdobywać klientów