Nasza recepta
na
wzrost przychodu
rok do roku
Zdradzamy strategię, która zaowocowała:
Poznaj BRANDvital
BRANDvital zajmuje się sprzedażą i wynajmem sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla osób starszych, niepełnosprawnych, chorych czy w trakcie fizjoterapii. Grupą docelową są zarówno pacjenci, ich bliscy oraz opiekunowie, jak i przychodnie, szpitale, domy opieki, centra rehabilitacji i inne podmioty lecznicze.
Firma posiada oddziały stacjonarne w obrębie kilku województw oraz prowadzi sklep internetowy.
Potencjał sprzedażowy BRANDvital utrzymuje się przez cały rok, co stanowi istotny czynnik wpływający na kształt realizowanej strategii działań.
Cel, który wyznaczył nam klient
Naszym celem było spotęgowanie sprzedaży zróżnicowanego asortymentu produktów specjalistycznych oraz zwiększenie zainteresowania usługami BRANDvital wśród klientów indywidualnych na rynku ogólnopolskim. Stanęliśmy przed zadaniem opracowania strategii dążącej do zwiększenia rozpoznawalności i wzmocnienia marki w sieci, a w efekcie do ciągłego poszerzania bazy klientów.
Wyzwanie, któremu musieliśmy sprostać
Rynek, na którym działa BRANDvital, charakteryzuje się znaczną konkurencyjnością, zwłaszcza w zakresie sklepów e-commerce podmiotów o ugruntowanej pozycji.
Dodatkowo kluczowe pozycje w wyszukiwarce Google zajmowane są przez serwisy międzynarodowych marek.
Istotna jest także specyfika samej branży zdrowotnej, w której ogromną rolę odgrywa zaufanie. Wymaga ona odpowiedzialnego i rzetelnego podejścia do przekazywanych informacji oraz wrażliwości wobec odbiorców.
Jaką strategię działań przyjęliśmy
Budowa nowej strony internetowej.
Edukacja marketingowa klienta.
Strona internetowa, która generuje konwersję
Stworzyliśmy nową stronę internetową – od projektu przez kodowanie po opracowanie profesjonalnych treści – uwzględniając specyficzne wymagania grup docelowych zainteresowanych tematyką zdrowotną.
Postawiliśmy przede wszystkim na łatwą i intuicyjną nawigację, pozwalającą szybko dotrzeć do cennych informacji, przyjazną kolorystykę współgrającą z identyfikacją wizualną marki oraz perswazyjne komunikaty odwołujące się do poczucie bezpieczeństwa.
Strona powstała zarówno z myślą o konwersji, jak i o integracji z kampaniami Google Ads, które doprowadzają ruch do serwisu.
Pozycjonowanie i optymalizacja (SEO)
Na późniejszym etapie współpracy rozpoczęliśmy intensywne działania z zakresu SEO. Stała optymalizacja zawartości serwisu pod kątem architektury informacji i wykorzystania słów kluczowych związanych z zapytaniami użytkowników z grup docelowych BRANDvital (łącznie z frazami lokalnymi), a także regularne działania w obszarze linkowania (wewnętrznego – na stronie i blogu – oraz zewnętrznego) przyczyniły się do znacznego wzrostu liczby sprofilowanych użytkowników odwiedzających serwis.
Optymalizacja UX
Regularnie analizujemy dane dotyczące zachowań użytkowników na stronie. W ich oparciu prowadzimy działania optymalizacyjne w zakresie UX, dzięki którym serwis staje się coraz bardziej przyjazny i intuicyjny w obsłudze. Osiągane wyniki pokazują, że dobrze przemyślana drobna zmiana dotycząca zastosowanej kolorystyki czy dodatkowych bannerów może mieć wyraźny impakt na konwersję. Nie zawsze konieczna jest rewolucja, by realnie zwiększyć zyski.
Eksperckie treści
Równolegle z prowadzeniem prac optymalizacyjnych publikujemy w serwisie kilkadziesiąt artykułów blogowych rocznie. Treści opracowywane są w taki sposób, by współgrały z celami biznesowymi BRANDvital, przyczyniając się do zwiększenia zainteresowania użytkowników określonymi produktami. Jednocześnie dostarczają czytelnikom merytorycznej wiedzy w tematyce okołozdrowotnej, zwłaszcza w kontekście zaopatrzenia medycznego, ułatwiając podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki internetowej, efektywnie podnoszą widoczność strony na wartościowe frazy kluczowe, w tym te o ogromnym potencjale miesięcznej liczby wyszukań.
Konsulting i szkolenia
Wzmacniamy kompetencje marketingowe zespołu BRANDvital – prowadzimy szkolenia z Content marketingu i webwritingu. Zapewniamy także stałe wsparcie konsultingowe. Dzięki temu specjaliści BRANDvital nie tylko rozumieją sposób i celowość naszych działań, ale dodatkowo w pewnych obszarach mogą rozwijać je we własnym zakresie. Po latach współpracy staliśmy się prawdziwymi partnerami dążącymi do osiągnięcia wspólnego sukcesu.