Wiemy, jak prowadzić marketing firmy produkcyjnej,
by dawał odczuwalny impakt na wyniki.
Zwiększamy sprzedaż i skutecznie generujemy jakościowe leady.
Oto niektóre firmy z branży produkcyjnej, które obdarzyły nas zaufaniem:
Skuteczna reklama dla firm produkcyjnych
wymaga pełnego zrozumienia tematu.
Postaw na doświadczonych specjalistów!
Docieramy do właściwych klientów i zwiększamy liczbę wartościowych zamówień
Budowanie świadomości swojej marki i pozyskiwanie klientów z określonych grup docelowych to wyzwanie, z którym mierzy się każda firma produkcyjna.
Lata doświadczeń w zwiększaniu sprzedaży produktów z różnorodnych branż technicznych i przemysłowych nauczyły nas, w jaki sposób robić to skutecznie i opłacalnie.
Dzięki indywidualnemu podejściu do potrzeb i celów każdego z naszych partnerów z branży produkcyjnej, dobieramy takie narzędzia marketingowe, które pozwalają osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe bez inwestowania pieniędzy w zawodne rozwiązania.
Działamy w obszarach:
- projektowania stron internetowych zgodnych ze standardami UX oraz optymalizacji konwersji dzięki testom A/B,
- reklamy Google Ads,
- pozycjonowania (SEO),
- tworzenia treści sprzedażowych (content marketing).
Dowiedz się więcej na temat sposobów promocji firmy produkcyjnej!
Napisz do nas i przekonaj się, jak odpowiednio zaprojektowana reklama dla producenta i dopasowane działania promocyjne mogą pomóc Twojej firmie. Zapraszamy!
Masz pytania na temat
marketingu firmy produkcyjnej?
Sprawdź nasze FAQ
Niezależnie od tego, czy jesteś producentem mebli, maszyn, drzwi, okien czy też producentem ogrodzeń marketing online może stać się sposobem na dotarcie zarówno do klienta ostatecznego, jak i do dystrybutorów czy hurtowników. Poszukując dostawcy, każda z tych grup bierze pod uwagę nieco inne kryteria, jednak dla obydwu ważna jest reputacja marki i jej rozpoznawalność na rynku.
Marketing internetowy w branży produkcyjnej pozwala:
- zbudować świadomość marki oraz zaznaczyć jej obecność jako eksperta w swojej dziedzinie,
- przyciągnąć na stronę wartościowych odbiorców, czyli takich, którzy realnie poszukują określonych rozwiązań,
- wykorzystać komunikację skoncentrowaną na mocnych stron firmy i atutach produktów w taki sposób, by przekonać do firmy klientów porównujących dostępne oferty.
Sektor produkcyjny to przede wszystkim B2B, co, jak zapewne wiesz, oznacza, że producenci częściej sprzedają swoje produkty innym przedsiębiorcom niż indywidualnym konsumentom. Oznacza to, że grupa docelowa marketingu produkcyjnego jest węższa niż konsumenckiego, a Ty jako producent musisz dotrzeć ze swoją ofertą do decydentów precyzyjnie wybranych firm. Należy mieć przy tym świadomość, że nie każdy, kto jest zainteresowany rozwiązaniem, które oferujesz, będzie chciał dokonać zakupu właśnie u Ciebie (przykład? Firma z Gdyni, kiedy prowadzisz lokalne działania w okolicach Wrocławia).
Ważne jest zatem rozpoznanie realnych potrzeb i celów, ale także obaw i ograniczeń swojej grupy docelowej, a następnie zestawienie ich z tym, w jaki sposób możesz pomóc. Cenne są w tym kontekście wywiady z klientami, które pomogą Ci „wejść w ich buty”. Im lepiej poznasz swoich aktualnych klientów, tym łatwiej będzie Ci pozyskać kolejnych.