Zwiększamy sprzedaż maszyn i skutecznie
promujemy usługi ich wynajmu.
Współpracujemy z firmami zorientowanymi na rozwój.
Oto niektóre firmy z branży maszyn, które obdarzyły nas zaufaniem:
Skuteczny marketing, sprzedaż czy
wynajem maszyn to konkretne wyzwanie.
Postaw na specjalistów z doświadczeniem!
Trafiamy prosto do klientów zainteresowanych kupnem lub wynajmem maszyn
Marketing dla firm zajmujących się sprzedażą i wynajmem maszyn wymaga przede wszystkim bardzo precyzyjnego określenia grupy docelowej. Chodzi o ustalenie, jakie cechy powinien mieć pożądany klient, do którego chcesz dotrzeć, i jak powinno wyglądać złożone przez niego zamówienie, abyś uznał je za wartościową transakcję.
Zwiększanie sprzedaży maszyn czy promowanie usługi wynajmu realizujemy, wykorzystując narzędzia marketingowe dopasowane do założonych przez naszych klientów celów. Dzięki doświadczeniu w tym obszarze oraz doskonałej znajomości specyfiki branży (znamy się na maszynach i rozumiemy, co jest najważniejsze dla osób, które ich potrzebują) osiągamy wyniki, które pozwalają naszym partnerom rozwijać swoje przedsiębiorstwo.
Co robimy?
- Projektujemy serwisy internetowe zgodnie z aktualnymi standardami wyznaczonymi przez Google i UX design. oraz prowadzimy testy A/B, by znaleźć rozwiązania, które zwiększą liczbę zapytań od klientów.
- Prowadzimy kampanie reklamowe zorientowane na osiąganie maksymalnego zwrotu z każdej wydanej złotówki.
- Pozycjonujemy strony www z nastawieniem na dotarcie do wartościowych klientów.
- Tworzymy treści sprzedażowe budujące rozpoznawalność marki i wspierające proces sprzedażowy.
Napisz do nas i dowiedz się, czy i jak możemy pomóc Twojej firmie! Być może tylko jedna wiadomość dzieli Cię od znalezienia sposobu na to, by Twój biznes wyprzedził konkurencję.
Masz pytania na temat
marketingu dla branży maszyn?
Sprawdź nasze FAQ
Marketing online w branży maszyn stanowi odpowiedź na potrzeby klientów powszechnie funkcjonujących w rzeczywistości digitalowej. Niezależnie od tego, czy chodzi o ciężki sprzęt budowlany lub rolniczy, czy też o mniejsze maszyny przemysłowe, współczesny klient zainteresowany zakupem bądź wynajmem pierwsze kroki kieruje do wyszukiwarki internetowej. To tu decydenci firm poszukują najbardziej korzystnych rozwiązań, dlatego powinieneś dołożyć wszelkich starań, żeby znaleźli w niej Twoją ofertę.
Marketing internetowy stanowi też konkretną odpowiedź na problemy rynku maszynowego, związane m.in. z dostępnością sprzętów i części. Udział w targach, reklama outdoorowa (np. billboardowa) czy działanie na zasadzie poleceń przestały wystarczać. Konieczna jest szersza promocja obliczona na dotarcie do precyzyjnie określonego odbiorcy, co producentom maszyn i firmom rentalowym zapewnia dobrze przygotowana i wdrożona strategia marketingu online.
Twoja strona internetowa to najczęściej pierwsze miejsce, w którym klienci zapoznają się z tym, co masz do zaoferowania. Musisz zadbać o to, by była łatwa w nawigacji, responsywna (dostosowana do wyświetlania na urządzeniach o różnej rozdzielczości, np. telefonach i tabletach), a przede wszystkim, by w przyswajalny sposób dostarczała odbiorcy wszystkich informacji, których potrzebuje, żeby dokonać zakupu.
Pozyskiwanie klientów w firmie z branży maszyn wymaga zbudowania zaufania do swojej marki i przekonania klienta, że prezentowana oferta przystaje do potrzeb klienta, a skorzystanie z niej będzie dla niego opłacalne w perspektywie długoterminowej. W związku z tym na stronie www nie może zabraknąć kilku istotnych elementów.
- Kompleksowa lista dobrze opisanych produktów i usług – firma, która rozważa zakup bądź wynajem sprzętu, chce znać jego specyfikację. Choć łatwiej jest po prostu wymienić na stronie kategorie dostępnych sprzętów i mieć nadzieję, że ludzie będą się z Tobą kontaktować w celu uzyskania dodatkowych informacji, musisz pamiętać, że dzisiejsi klienci zdecydowanie bardziej wolą rozpoczynać rozmowy, kiedy już dysponują określoną wiedzą na temat oferty. Jeśli jej im nie dostarczysz na etapie ich wstępnego zainteresowania, pójdą szukać jej u konkurencji.
- Zdjęcia maszyn – zdjęcia są doskonałym uzupełnieniem opisów, a dodatkowo zwiększają przejrzystość wizualną tekstu. Zainwestuj w wysokiej jakości, profesjonalne zdjęcia sprzętów. Takie które pokażą specjalistom, do których kierujesz swoją ofertę, z czym realnie mają do czynienia. To ważne, ponieważ Twoimi klientami nie są laicy, a osoby, które mają konkretne wymagania i wiedzą, czego potrzebują.
- Informacje o procesie zakupowym – niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą, czy wynajmem maszyn, strona internetowa powinna komunikować, jak wyglądają warunki współpracy. Im bardziej konkretne będą informacje o zakupie, tym większe prawdopodobieństwo, że osoby odwiedzające Twój serwis podejmą z Tobą kontakt.
Twoim celem jest dotarcie z ofertą do osób zainteresowanych produktami i usługami, takimi jak Twoje, a jednocześnie nieprzepalanie budżetu na generowanie zapytań, których obsługa jest dla Ciebie nieopłacalna. Marketing online pozwala zrealizować ten cel na kilka sposobów.
- SEO – dotarcie klientów do Twojej firmy za pośrednictwem wyszukiwarki będzie możliwe, jeśli Twoja strona znajdzie się na wysokich pozycjach listy wyszukiwania, którą widzą użytkownicy po wpisaniu w nią określonego zapytania. Chodzi o hasła typu: „wynajem sprzętu budowlanego”, „wynajem koparki z operatorem”, „wózki widłowe elektryczne”, „producent podnośników koszowych łódzkie”. Jeśli chcesz dać się znaleźć, warto zainwestować w pozycjonowanie strony formowej (SEO). Składa się na nie szereg działań, dzięki którym serwis internetowy jest odwiedzany przez osoby o sprecyzowanym profilu, w tym przypadku – przez osoby poszukujące określonego typu maszyn.
- reklama Google Ads – branża maszyn jest konkurencyjna i niezależnie od tego, czy jesteś producentem, czy dystrybutorem, wiesz zapewne, że pozyskanie nowych klientów to ogromne wyzwanie. Reklama umożliwia precyzyjne dotarcie do najbardziej sprofilowanych odbiorców tam, gdzie przebywają w internecie. Nie tylko w wyszukiwarce, ale także m.in. na portalach zakupowych, na których reklamuje się mnóstwo firm z Twojej branży, czy na platformie YouTube. Jedną z głównych zalet PPC jest to, że wyniki pojawiają się niemal od razu. O ile SEO działa w dłuższej perspektywie czasowej, Google Ads pozwoli zwiększyć sprzedaż, jeśli potrzebujesz efektów na już. Narzędzia te świetnie się uzupełniają.
- Marketing treści – jest to proces tworzenia i dystrybucji artykułów, plików do pobrania, filmów, zdjęć, grafik oraz innych materiałów informujących o tym, czym się zajmujesz. Najbardziej popularny jest blog firmowy, który możesz wykorzystać jako bardzo efektywne narzędzie sprzedażowe. Artykuły warto tworzyć z myślą o osobach, które zastanawiają się nad wyborem dogodnego rozwiązania, czy też chcą porównać dostępne opcje i poszukują określonych informacji. To także wartościowa przestrzeń do merytorycznej prezentacji oferty i odpowiadania na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Dobrze wyedukowanego odbiorcę o wiele łatwiej przekonać do zakupu. Zwłaszcza jeśli potrzebną wiedzę zdobędzie właśnie u Ciebie i staniesz się w jego oczach godnym zaufania ekspertem w branży. Regularna publikacja treści w serwisie jest niezbędna, by pozycjonować go na najbardziej istotne dla Ciebie frazy, po których mogą znaleźć Cię użytkownicy.