Poradnik jest podzielony na dwie części:
Marketing dla potrzebujących efektów na wczoraj
Znajdziesz tu rozwiązania, z których warto skorzystać, jeśli zależy Ci na intensywnym przepływie klientów w krótkim czasie.
Marketing przynoszący najwyższy zwrot z inwestycji w długiej perspektywie
Omawiamy tu narzędzia, które pozwolą Ci osiągać długofalowe efekty, ale… wymaga to cierpliwości.
Czytając każdy z rozdziałów dowiesz się:
E-book jest adresowany do odbiorców:
Początkujących
czyli do osób, które stawiają pierwsze kroki w świecie marketingu internetowego i chcą dowiedzieć się, od jakich działań zacząć.
Informacje na ten temat znajdziesz na stronach oznaczonych kolorem niebieskim.
Średnio zaawansowanych
do tych, którzy opanowali podstawy i potrzebują bardziej zaawansowanych rozwiązań, by zwiększyć efektywność promocji.
Te sekcje oznaczone są kolorem pomarańczowym.