Audyt ścieżek konwersji
- Maksymalne uproszczenie ścieżki Twojego klienta od wejścia na stronę do zakupu / złożenia zapytania ofertowego
- Większe bezpieczeństwo, funkcjonalność i użyteczność procesu składania zamówień/zapytań w Twoim serwisie
- Wyższy zwrot ze środków, które inwestujesz w prowadzenie serwisu oraz kampanie Google Ads/Bing Ads
Próbowałeś kiedyś przejść labirynt, wodząc po nim długopisem w poszukiwaniu drogi do celu?
Podobnie mogą się czuć klienci, którzy wchodzą do Twojego serwisu. Jeśli jest on przeładowany informacjami, chaotyczny, pojawiają się blokady techniczne i od samego początku nie wiadomo, jak szybko znaleźć to, czego się szuka, porównanie do labiryntu staje się więcej niż trafne.
Źle zaprojektowany serwis sprawi, że odbiorca, którego udało Ci się przyciągnąć dzięki reklamom czy SEO, po prostu zamknie Twoją stronę i pójdzie do konkurencji. Tak stracisz szanse sprzedażowe i „przepalisz” budżet marketingowy.
Aby tego uniknąć, potrzebujesz profesjonalnej analizy ścieżki zakupowej. Nasi eksperci UX pomogą uprościć Twój serwis – tak, aby prowadził klientów do wysyłki zapytania lub złożenia zamówienia jak nitka do kłębka. To prosty i skuteczny sposób na realne zwiększenie sprzedaży. Zróbmy to wspólnie!
Analiza ścieżki zakupowej – sposób, by pozbyć się z serwisu wszystkiego, co utrudnia klientom korzystanie z Twojej oferty
Nasi specjaliści UX wytyczą przemyślaną ścieżkę konwersji – w pełni dostosowaną do Twojego modelu biznesowego i oczekiwań Twoich klientów. Efekty pozytywnie Cię zaskoczą!
Ułatw swoim klientom dokonanie zakupu. Poprawa ścieżki zakupowej robi różnicę!
Przyciągnięcie na swoją stronę użytkowników da Ci niewiele, jeśli nie zadbasz, aby mogli przejść proces zakupowy sprawnie i bez komplikacji. Nie zwlekaj z decyzją. Twoja inwestycja w działania online może zacząć zwracać się lepiej niemal od ręki.
Brak zapytań? Nietrafne zgłoszenia? Porzucone koszyki? Audyt procesu zakupowego powie temu STOP
Optymalizacja konwersji i prace nad aspektami UX strony, w tym audyt procesu zakupowego, to nie kolejna nowinka marketingowa. To krytycznie ważny element strategii pozyskiwania klientów. Niezależnie od tego, czy Twój serwis powstał wczoraj, czy 5 lat temu, czy został wyposażony w atrakcyjne animacje, czy wykorzystuje standardowe rozwiązania – jeśli w jego tworzeniu nie brały udziału osoby z kompetencjami w zakresie optymalizacji procesu zakupowego – mamy niemal stuprocentową pewność, że możemy dużo dla Ciebie zrobić. Sprawdź nas!
Zobacz, co osiągnęli klienci, którzy zdecydowali się na współpracę z ECHO
Krok 1
Określamy zakres współpracy
Spotykamy się online lub w naszym biurze w Łodzi i omawiamy Twoje cele sprzedażowe, ofertę i przewagi konkurencyjne. To punkt wyjścia do zaplanowania konkretnych działań.
Krok 2
Dogłębnie analizujemy ścieżkę zakupową
Przyglądamy się, jak wygląda obecnie ten proces, znajdujemy jego silne i słabe strony oraz obszary, które wymagają uproszczenia czy modyfikacji, aby zwiększyć konwersję.
Krok 3
Odbierasz rekomendacje gotowe do wdrożenia
Po przeprowadzonej analizie ścieżki konwersji przekazujemy Ci zestaw konkretnych rekomendacji, gotowych do wdrożenia. Ich wprowadzenie to początek drogi do lepszej sprzedaży!
Porzucone koszyki, ruch bez konwersji i zapytania ofertowe, których nie możesz obsłużyć? Zmień to dzięki optymalizacji ścieżki zakupowej!
Analiza i optymalizacji ścieżki konwersji w ECHO jest nastawiona na realizację Twoich celów biznesowych. Nasze zadanie jest proste – pomóc Ci przyciągnąć wartościowe leady i pozyskiwać coraz więcej klientów. Dlatego patrzymy na ten proces w szerokim ujęciu i proponujemy rozwiązania, dzięki którym zaczniesz realnie osiągać lepsze wyniki.
marek uważa, że doświadczenie klienta ma kluczowy wpływ na pozycję konkurencyjną firmy
o tyle może wzrosnąć wsp. konwersji w sklepie dzięki poprawie ścieżki do zakupu
konsumentów decyduje się na zakupy u konkurencji po negatywnym doświadczeniu ze stroną
o tyle może wzrosnąć konwersja strony po wprowadzeniu zmian zgodnych z UX
Twoi klienci potrzebują rozwiązań podanych na tacy. Ty potrzebujesz zwiększenia zysków. Audyt ścieżki zakupowej to rozwiązanie, dzięki któremu wygrywają wszyscy
Dzięki dobrze zaprojektowanej ścieżce zakupowej wreszcie zaczniesz osiągać maksymalne zyski ze środków włożonych w kampanie Google Ads / Bing Ads i inne narzędzia marketingu internetowego. Zadbamy o to, aby klient, którego reklamy przyciągnęły na Twoją stronę, pozostał na niej i był bardziej skłonny do zakupu.
Ile kosztuje analiza ścieżki zakupowej i co się na nią składa?
Analiza ścieżki zakupowej to jednorazowa usługa, w której zakres prac jest zależny do specyfiki Twojego serwisu. Dlatego wyceny dokonujemy indywidualnie – w zależności od charakteru strony i liczby kroków w ścieżce.
- analiza Twojej oferty, celów biznesowych, zalet i wyróżników
- analiza grupy docelowej – ich potrzeb i oczekiwań
- analiza serwisów bezpośredniej konkurencji
- analiza danych ilościowych (jeśli otrzymamy dostęp do Twojego Google Analytics)
- weryfikacja nazewnictwa podstron kategorii i podkategorii
- weryfikacja komunikatów zamieszczonych na poszczególnych podstronach ścieżki pod kątem ich potencjału sprzedażowego
- weryfikacja nawołań do działania (CTA) na przyciskach wraz z oceną poprawności kierowania
- weryfikacja poprawności działania formularzy
- weryfikacja dostępności i poprawności działania elementów ułatwiających kontakt z firmą
- weryfikacja zawartości kart produktowych, podstrony koszyka i podstrony składania zamówienia (dotyczy e-commerce)
- lista kluczowych elementów procesu zakupowego wymagających pilnej poprawy
Audyt ścieżki konwersji – poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Przygotujemy dla Ciebie listę jasno opisanych zaleceń do wdrożenia – same konkrety, przedstawione prostym, przejrzystym językiem. Omówisz je ze swoim indywidualnym opiekunem, a w razie potrzeby ze specjalistą UX.
Nie! Wdrożeniem rekomendowanych zmian na stronie może się zająć nasz zaufany web developer, który rozumie wymogi UX i bezbłędnie wprowadza zalecenia. Pozostaje on w stałym kontakcie z naszym UX designerem, co sprawia, że Ty nie musisz angażować się w „technikalia” i otrzymujesz gotowe efekty.
Oczywiście! Zapraszamy do kontaktu. Po zapoznaniu się ze specyfiką platformy, zobaczymy, co możemy dla Ciebie zrobić, aby zwiększyć konwersyjność serwisu. Jest duża szansa, że znajdziemy rozwiązania, które zadziałają!
Prościej znaczy lepiej. Opracujmy wspólnie ścieżkę zakupową, dzięki której wreszcie zwiększysz sprzedaż
Podejmij współpracę z ekspertami UX i przekonaj się, że nawet małe zmiany mogą zrobić dużą różnicę