Pakiet testowy UX
- Możliwość sprawdzenia skuteczności testów A/B na małej próbie
- Rekomendacje zmian na stronie oparte na szerokich badaniach narzędziowych i eksperckich
- Analiza rozwiązań konkurencji wraz z konkretnymi zaleceniami dalszej optymalizacji UX serwisu
Czy masz pewność, że Twoja strona krok po kroku prowadzi klienta w stronę zakupu/złożenia zapytania ofertowego? A może jest pełna niewidocznych dla Ciebie barier, które sprawiają, że środki ładowane w SEO i Google Ads przepadają, bo ruch nie przekłada się na konwersję?
Jeśli przegapiasz kilka takich niepozornych, ale istotnych detali, tracisz mnóstwo szans sprzedażowych. Tymczasem nawet drobna zmiana w serwisie może diametralnie poprawić liczbę pozyskiwanych klientów. Trzeba jednak wiedzieć, gdzie i jak ją wprowadzić.
Zamiast zachodzić w głowę, co jest nie tak, sięgnij po próbny pakiet usług UX. Przekonaj się o ich mocy wspólnie z nami! To pierwszy krok do wzrostu sprzedaży odczuwanego na firmowym koncie, a nie tylko w raportach.
Testowy pakiet usług UX to pierwszy krok w stronę zwiększenia liczby trafnych zapytań. W oparciu o konkrety, a nie zgadywanie
Wprowadź konstruktywne zmiany na stronie firmowej, które będą pracować na rzecz Twojej sprzedaży przez lata.
Sprawdź, jaką rewolucję w finansach firmy mogą wywołać prace nad UX Twojego serwisu
Nie snuj domysłów. Wypróbuj nasz 4-miesięczny pakiet testowy już dziś i obserwuj, jak Twój biznes rozkwita
Myślisz, że analizy UX to tylko kolejna nowinka marketingowa? Błąd! To sposób na budowanie mocnej przewagi nad konkurencją
Poziom dostosowania serwisu do standardów UX w ogromnym stopniu decyduje dziś o Twojej konkurencyjności w branży. Na przepełnionym rynku, na którym wiele firm oferuje niemal dokładnie te same usługi/produkty, trzeba mocniej walczyć o to, aby się wyróżnić. Dopracowany, łatwy w obsłudze serwis firmowy, dostosowany do preferencji użytkownika to dziś zwycięski as w rękawie każdego nowoczesnego biznesu, niezależnie od jego skali.
W ECHO mądrze wykorzystujemy narzędzia perfekcyjnie dopasowane do potrzeb klientów. I za to nas doceniają!
Krok 1
Poznajemy Twoją firmę i ofertę
Podczas niezobowiązującego spotkania (online lub w naszym biurze w Łodzi) rozmawiamy o Twoim biznesie i celach, jakie chcesz zrealizować.
Krok 2
Precyzujemy zakres prac
Przedstawiamy Ci scenariusz działań, w którym określamy szczegółowy zakres naszych prac, i startujemy z analizami.
Krok 3
Otrzymujesz zalecenia gotowe do wdrożenia
W każdym miesiącu otrzymujesz rzeczowe materiały i rekomendacje poparte rzetelną argumentacją.
Wiesz, że Twoja strona nie zachęca do konwersji tak, jak powinna, ale nie masz pojęcia, co zrobić? Pakiet testowy UX jest właśnie dla Ciebie!
Usługi UX w ECHO koncentrują się na maksymalizacji Twojej sprzedaży. Pracujemy na konkretnych danych, a nie w oparciu o domysły i założenia. Dzięki temu nasze rekomendacje przynoszą realne, namacalne rezultaty. Tak pomagamy naszym klientom zwiększyć dynamikę rozwoju.
tylko tyle firm wykorzystuje testy A/B do poprawy strony przed rozpoczęciem kampanii reklamowej
o tyle może wzrosnąć konwersja dzięki optymalizacji serwisu z użyciem testów A/B
tyle kluczowych norm musi spełniać serwis, aby zapewniał odbiorcom wysoką użyteczność
taki odsetek sprzedaży mogą tracić firmy przez nieskuteczny UX strony internetowej
Nie lekceważ mocy nowoczesnych metod badawczych. Ignorancja to ustąpienie konkurencji miejsca w wyścigu o klienta
Dobrze zaprojektowana strona firmowa to pierwszy krok do tego, aby prezentacja biznesu online przyniosła efekty, jakich oczekujesz. Zbadamy, jak zachowują się klienci w Twoim serwisie oraz przetestujemy kluczowe rozwiązania funkcjonalne, aby wskazać potrzebne zmiany, które zmotywują ich do złożenia zamówienia lub wysłania zapytania ofertowego.
Ile kosztuje pakiet testowy UX i co się na niego składa?
Dokładna wycena naszych działań wymaga wcześniejszego ustalenia zakresu prac. Na ostateczny koszt usługi wpływają przede wszystkim wielkość Twojego serwisu (liczba unikalnych podstron), aktualny ruch w ujęciu miesięcznym (wpływa na szybkość zbierania danych do analiz) oraz liczba testów A/B, które poprowadzimy.
Sprawdź, co możesz zyskać. Oto kluczowe składowe usługi.
- konfiguracja narzędzi do analityki jakościowej
- dostosowanie zapisów w Polityce Prywatności
- analiza jakościowa serwisu pod kątem wytycznych UX wraz z rekomendacjami
- analiza ilościowa nastawiona na znalezienie „wąskich gardeł” serwisu wraz z rekomendacjami
- stworzenie hipotez badawczych i uruchomienie 3,4 lub 6 testów w serwisie
- analiza stron konkurencji wraz z rekomendacjami
- weryfikacja poprawności wdrożenia zaleceń opartych na analizach
- monitoring skuteczności serwisu po wdrożeniu zmian
- raporty z zamkniętych testów A/B wraz z rekomendacjami zmian
- weryfikacja poprawności wdrożenia zmian w serwisie po zamknięciu testów A/B
- raport podsumowujący cały 4-miesięczny okres testowy
- spotkanie w celu omówienia wypracowanych rezultatów
UX na start – poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Na przestrzeni 4 miesięcy dokonamy szeregu zaawansowanych analiz, które pozwolą nam uzyskać szczegółowy wgląd w efektywność Twojego serwisu i znaleźć rozwiązania, które poprawią jego skuteczność. Otrzymasz od nas:
- raport wraz z rekomendacjami zmian w serwisie w odniesieniu do dostosowania zastosowanych w nim rozwiązań do standardów użyteczności; te mówią o tym, czy strona zapewnia rozwiązania maksymalnie ułatwiające użytkownikom dotarcie do interesujących go informacji o ofercie i dokonanie zakupu/złożenie zapytania ofertowego,
- wdrożenie 3,4 lub 6 testów wybranych elementów serwisu, np. nawigacji, formularza kontaktowego, układu podstron, UVP,
- raport wraz z rekomendacjami zmian w serwisie po analizie zachowań użytkowników (na podstawie heatmap, scrollmap, nagrań sesji użytkowników),
- raport z badania rozwiązań funkcjonalnych w konkurencyjnych serwisach razem z rekomendacjami dotyczącymi tego, które z nich warto wdrożyć lub poddać testowaniu,
- raport z zamkniętych testów A/B wraz z rekomendacjami zmian do wdrożenia w serwisie.
Niczym nie ryzykujesz. Gwarantujemy konkretne, rzetelne informacje oparte na liczbach i gruntownej wiedzy specjalistów. Otrzymasz rekomendacje podparte badaniami, które stanowią wiarygodną podstawę do świadomego wdrażania skutecznych zmian.
Nie! To my zajmiemy się konfiguracją narzędzi, które będą nam potrzebne do realizacji usługi. Usuniemy je, gdy zakończymy współpracę. Jedyne, czego od Ciebie potrzebujemy, to dostęp do Google Analytics (jeśli go posiadasz). Jeżeli nie wiesz, jak go przekazać – pomożemy.
Przekonaj się, jak dobry UX wpływa na wyniki finansowe firmy
Sprawdź testowy pakiet UX i zyskaj wiedzę podpartą twardymi danymi, która pozwoli świadomie inwestować w marketing firmy.