Marketing w firmie produkcyjnej

  • Skuteczna promocja Twojej firmy wśród klientów indywidualnych, dystrybutorów i hurtowników
  • Generowanie bezpośrednich zapytań ofertowych i zakupów e-commerce
  • Projektowanie komunikacji skupionej na wyróżnieniu na tle konkurencji
Marketing dla branży produkcyjnej

Wiemy, jak prowadzić marketing firmy produkcyjnej, by odczuwalnie wpływał na Twoje wyniki. Zwiększamy sprzedaż i skutecznie generujemy jakościowe leady

Docieramy do właściwych klientów i zwiększamy liczbę wartościowych zamówień

Lata doświadczeń w zwiększaniu sprzedaży produktów z różnorodnych branż technicznych i przemysłowych nauczyły nas, w jaki sposób robić to skutecznie i opłacalnie.

Dzięki indywidualnemu podejściu do potrzeb i celów każdego z naszych partnerów z branży produkcyjnej, dobieramy takie narzędzia marketingowe, które pozwalają osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe bez inwestowania pieniędzy w zawodne rozwiązania.

Działamy w obszarach:

To tylko niektóre z usług, jakie ze świetnymi efektami realizujemy dla firm z segmentu produkcyjnego!

Sprawdź pełną ofertę
Napisz do nas i zacznij rozwijać swoją firmę produkcyjną!

    * - pole wymagane



    Oto przykładowe firmy z branży produkcyjnej, które obdarzyły nas zaufaniem

    Oto niektóre firmy z branży produkcyjnej, które obdarzyły nas zaufaniem:

    Symar

    Producent siatek na wymiar

    Nasze działania: szeroko zakrojone prace nastawione na zwiększenie sprzedaży produktów oraz usług, a także efektywne wyjście na nowe rynki.

    Mamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z Panem Dariuszem Jarzębskim i firmą ECHO, którą prowadzi (…). Dzięki firmie ECHO prowadzimy przemyślane działania w internecie, w efekcie którym na co dzień zgłaszają się do nas nowi klienci i spływają nowe zamówienia (…). Czujemy, że komuś naprawdę zależy na naszej firmie i na zbudowaniu z nami wspólnie sukcesu w bardzo długiej perspektywie (…) chętnie polecamy ECHO jako świetnego, uczciwego dostawcę usług marketingowych z wiedzą i kompetencjami, które dają ogromne szanse na odczuwalne efekty.

    Mariusz Sych
    Właściciel
    Polifarb

    Producent farb

    Nasze działania: budowanie wizerunku i świadomości marki. Prace nastawione na poszerzenie i rozwój sieci dystrybucji.

    Polifarb Łódź korzysta z usług agencji ECHO od dłuższego czasu, a naszą wzajemną współpracę oceniamy pozytywnie. Efekty pozycjonowania są zadowalające i widoczne w cyfrach. Cele, jakie sobie wyznaczyliśmy przez ECHO są w pełni realizowane, w bardzo dużym stopniu zwiększyła się rozpoznawalność naszej marki i oczywiście wzrasta nam poziom sprzedaży. Profil naszej produkcji jest dość specyficzny, jednak dla ECHO nie stanowi to problemu. W dalszym ciągu wspólnie odnajdujemy nowe możliwości naszych działań (…).

    Polifarb Łódź
    Bruk-Bet Fotowoltaika

    Polski producent paneli fotowoltaicznych

    Nasze działania: budowanie świadomości marki i zwiększenie sprzedaży poprzez sieć dystrybucyjną.

    Colormark

    Producent Folii i opakowań foliowych

    Nasze działania: realizacja strategii nastawionej na pozyskanie odpowiedniej liczby partnerów  biznesowych z segmentu B2B.

    F&F

    Producent automatyki domowej i przemysłowej

    Nasze działania: promocja firmy mająca na celu budowanie świadomości marki u ostatecznego odbiorcy B2C oraz pozyskanie do współpracy odpowiednich klientów z sektora B2B. Pierwsze efekty już w pierwszym miesiącu od publikacji nowego serwisu www.

    Agencję ECHO poleciła mi znajoma. (…) Zależało nam na podjęciu współpracy z kimś, kto zrozumie nasze potrzeby, nasz biznes i przełoży swoje umiejętności na wymierne efekty dla nas, a przy okazji będzie (pilotem) naszego rozwoju w internecie. Od samego początku współpracy z ECHO czuliśmy pełne zaangażowanie i wnikliwość w poznanie naszych potrzeb. Pan Darek jest profesjonalistą. Świetnie prowadzi miły i zaangażowany zespół. Na efekty nie musieliśmy długo czekać, po kilku miesiącach mamy wzrosty konwersji ponad 100% i wsparcie na każdym kroku. Czekamy na więcej 🙂

    Ewelina Boros
    Właściciel
    Grala

    Producent folii i opakowań foliowych

    Nasze działania: projekt i realizacja strategii marketingowej nastawionej na pozyskanie odpowiednich klientów z segmentu B2B. Rozwój rynków zbytu produktów.

    To o czym warto wspomnieć o tej firmie, to na pewno świetny kontakt, a więc zainteresowanie Naszą firmą oraz problemami (…). Determinacja w dążeniu do określonego celu, a więc w konsekwencji zadowolenia klienta, jest kolejnym wyznaczonym przez tą firmę priorytetem. Kolejną i chyba najważniejszą sprawą przy podjęciu współpracy, która wyróżnia firmę ECHO jest to, iż określając czas swojego działania i strategię, Ty nie masz odczucia, że zainwestowany czas, pomysł są zmarnowane, a wydane pieniądze źle wydane. Z całym szacunkiem dla firmy ECHO, serdecznie polecamy – firma GRALA S.C.

    Zuzanna Grala
    Właściciel
    Aqua Speed

    Producent sprzętu i akcesoriów pływackich

    Nasze działania: zwiększenie sprzedaży B2C oraz rozszerzenie sieci dystrybucji.

    Joyfood

    Producent dań gotowych

    Nasze działania: zwiększenie świadomości marki wśród precyzyjnie określonych grup docelowych grup docelowych. Wzrost sprzedaży za pośrednictwem dopasowanych kanałów.

    Geonavi

    Producent GPS

    Nasze działania: kompleksowa kampania nastawiona na osiąganie wzrostu sprzedaży oferowanych produktów.

    Polecam wszystkim. Współpraca na 5.
    Pełen profesjonalizm, zaangażowanie i rzetelność przy projekcie.

    Adam Piłat
    Właściciel
    Virtu

    Producent dań mrożonych

    Nasze działania: zwiększenie świadomości marki oraz rozwój dystrybucji poprzez dopasowane do potrzeb firmy narzędzia marketingowe.

    Oxy line

    Producent półmasek filtracyjnych

    Nasze działania: promocja firmy skoncentrowana na rozwoju sieci dystrybucyjnej.

    Pamso

    Producent mięsa i wędlin

    Nasze działania: kompleksowa strategia promocyjna mająca na celu pozyskanie klientów detalicznych oraz hurtowych.

    Kamat (2)

    Producent ogrodzeń betonowych

    Nasze działania: rozwój sprzedaży i pozyskanie dystrybutorów na rynkach zagranicznych.

    Święcicki

    Producent wody alkalicznej

    Nasze działania: rozwój sieci dystrybucji i budowa świadomości istnienia marki.

    Flexi zone

    Producent nawierzchni bezpiecznych

    Nasze działania: prace na rzecz osiągnięcia wzrostu sprzedaży i wyjścia firmy na rynki zagraniczne.

    Kęsbet

    Producent wyrobów betonowych

    Nasze działania: dotarcie do odpowiednich klientów pozyskiwanie wartościowych zapytań ofertowych oraz zwiększenie sprzedaży.

    Szczerze polecam, naprawdę profesjonalna i rzetelna firma.

    Rafał Kęsek
    Właściciel
    Cybex

    Producent wózków, fotelików i innych akcesoriów dziecięcych z półki premium 

    Nasze działania: zwiększenie sprzedaży za pomocą sieci dystrybucyjnej.

    Neumo Polska

    Producent elementów złącznych i części stalowych 

    Nasze działania: pozyskiwanie klientów z segmentu przemysłu spożywczego i farmaceutycznego.

    Geocover

    Producent wółkniny i agrotkanin

    Nasze działania: dotarcie do odpowiednich grup docelowych i zwiększenie grona wartościowych klientów.

    Pawotex

    Producent dzianin

    Nasze działania: dotarcie do odpowiednich grup docelowych i pozyskanie klientów na oferowane produkty.

    Pawo

    Producent garniturów

    Nasze działania: zwiększenie sprzedaży i pozyskanie franczyzobiorców.

    Kilian

    Producent dzianin 

    Nasze działania: budowa serwisu internetowego oraz realizacja kampanii nastawionej na pozyskiwanie zapytań ofertowych.

    Masz pytania na temat marketingu firmy produkcyjnej?
    Sprawdź nasze FAQ

    Niezależnie od tego, czy jesteś producentem mebli, maszyn, drzwi, okien czy też producentem ogrodzeń marketing online może stać się sposobem na dotarcie zarówno do klienta ostatecznego, jak i do dystrybutorów czy hurtowników. Poszukując dostawcy, każda z tych grup bierze pod uwagę nieco inne kryteria, jednak dla obydwu ważna jest reputacja marki i jej rozpoznawalność na rynku.

    Marketing internetowy w branży produkcyjnej pozwala:

    • zbudować świadomość marki oraz zaznaczyć jej obecność jako eksperta w swojej dziedzinie,
    • przyciągnąć na stronę wartościowych odbiorców, czyli takich, którzy realnie poszukują określonych rozwiązań,
    • wykorzystać komunikację skoncentrowaną na mocnych stron firmy i atutach produktów w taki sposób, by przekonać do firmy klientów porównujących dostępne oferty.

    Sektor produkcyjny to przede wszystkim B2B, co, jak zapewne wiesz, oznacza, że producenci częściej sprzedają swoje produkty innym przedsiębiorcom niż indywidualnym konsumentom. Oznacza to, że grupa docelowa marketingu produkcyjnego jest węższa niż konsumenckiego, a Ty jako producent musisz dotrzeć ze swoją ofertą do decydentów precyzyjnie wybranych firm. Należy mieć przy tym świadomość, że nie każdy, kto jest zainteresowany rozwiązaniem, które oferujesz, będzie chciał dokonać zakupu właśnie u Ciebie (przykład? Firma z Gdyni, kiedy prowadzisz lokalne działania w okolicach Wrocławia).

    Ważne jest zatem rozpoznanie realnych potrzeb i celów, ale także obaw i ograniczeń swojej grupy docelowej, a następnie zestawienie ich z tym, w jaki sposób możesz pomóc. Cenne są w tym kontekście wywiady z klientami, które pomogą Ci „wejść w ich buty”. Im lepiej poznasz swoich aktualnych klientów, tym łatwiej będzie Ci pozyskać kolejnych.

    Zadzwoń lub napisz

    Zrób dziarski krok w stronę rozwoju swojego biznesu