Profesjonalny marketing dla deweloperów i biur nieruchomości.
Wspieramy naszych partnerów biznesowych
w strategicznym rozwoju ich firm

New House

Budowa domów

Nasze działania: promocja firmy nakierowana na pozyskiwanie wartościowych zapytań ofertowych.

Horyzont Nieruchomości

Pośrednictwo w nieruchomościach

Nasze działania: budowa nowej strony firmowe umożliwiającej zakup i wynajem nieruchomości komercyjnych. Budowa świadomości marki na rynku lokalnym.

Arli

Pośrednictwo nieruchomości 

Nasze działania: promocja firmy wśród precyzyjnie dobranych grup docelowych. Zwiększanie rozpoznawalności marki. Pozyskiwanie klientów zainteresowanych ofertą firmy.

W pierwszym tygodniu nie dzieje się nic specjalnego. Także w drugim czy trzecim. Ale potem…. Stała kontrola, dobór słów kluczowych, właściwa ich analiza, kontrola statystyk i wiele innych czynników składa się na nasze zadowolenie z działania firmy ECHO. Ludzie! Sami nie dacie rady! Skorzystajcie z ich profesjonalizmu i doświadczenia. Teraz, po blisko sześciu latach współpracy wiemy kogo polecamy nie tylko z czystym sumieniem ale i prawdziwym zadowoleniem.

Arletta Kolasińska
Właściciel
Wg partners (2)

Producent domów drewnianych i modułowych

Nasze działania: budowa nowego serwisu i kampanie reklamowe skoncentrowane na dotarciu do grupy docelowej w celu zwiększenia sprzedaży.

Mls development

Deweloper 

Nasze działania: budowanie świadomości firmy i wsparcie w pozyskiwaniu klientów klientów zainteresowanych zakupem apartamentów i mieszkań o wysokim standardzie.

Marketing nieruchomości, który przynosi naszym klientom realny zysk

Marketing na rynku nieruchomości i w segmencie deweloperskim wymaga stałego trzymania ręki na pulsie. Pozyskanie klienta staje się coraz trudniejsze, a sytuacja gospodarczo-polityczna nie sprzyja rozwojowi działalności.

W przypadku obydwu branż proces zakupowy jest rozciągnięty w czasie, co stanowi ważną zmienną dla planowania strategii promocji biznesu w internecie. O uwagę odbiorcy należy zabiegać już w momencie, kiedy poszukuje bardzo ogólnych informacji na temat interesujących go rozwiązań, aby w kolejnych krokach metodycznie „popychać” go ku decyzji o wyborze usługodawcy. W taki sposób działamy dla naszych klientów, wykorzystując cały wachlarz możliwości, jakie niesie marketing internetowy.

Czym się zajmujemy?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat metod naszych działań i ciekawych realizacjach, napisz do nas! Niezależnie od tego, czy interesuje Cię marketing dewelopera czy też marketing w nieruchomościach, chętnie podzielimy się wiedzą na temat najbardziej skutecznych rozwiązań. Zapraszamy!

Formularz kontaktowy
Administratorem danych osobowych jest firma “ECHO” Dariusz Jarzębski, Ewa Szczegielniak Spółka jawna. Przeczytaj więcej w naszej Polityce Prywatności.* Pole wymagane

Masz pytania na temat
marketingu na rynku nieruchomości?
Sprawdź nasze FAQ

Zdecydowanie tak. Jeśli teraz jej nie masz i uważasz, że nieźle wiążesz koniec z końcem, wiedz, że tracisz mnóstwo intratnych szans sprzedażowych. Dziś, w cyfrowej rzeczywistości, po prostu nie da się budować szerszego zainteresowania swoją ofertą bez wyraźnie zaznaczonej obecności w sieci. Strona internetowa dla dewelopera lub agencji nieruchomości powinna dostarczać użytkownikom jak najlepszych wrażeń – powinna być intuicyjna, zawierać merytoryczne informacje na temat Twojej oferty, w atrakcyjny sposób prezentować obiekty na sprzedaż czy wynajem oraz prawidłowo wyświetlać się na urządzeniach mobilnych. Koniecznie też zbadaj o prędkość jej ładowania. Współczynnik konwersji witryny (a więc odsetek odwiedzin zakończonych np. wysyłką formularza kontaktowego) spada aż o 5% wraz z każdą dodatkową sekundą wczytywania serwisu (źródło: portent.com).

Istnieje wiele sposobów zwiększających liczbę generowanych ofertowych.

  • Po pierwsze, zadbaj o UX strony internetowej, a więc wrażenia użytkownika, który ją odwiedza. Chodzi m.in. o czytelną strukturę i nawigację, przyjazne rozwiązania graficzno-treściowe, możliwość sprawnego docierania do istotnych dla odbiorcy informacji. To ważne, ponieważ użytkownicy nie są dziś zbyt cierpliwi i szybko rezygnują z odwiedzin w serwisie, w którym nie mogą wystarczająco szybko znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania, gubiąc się w gąszczu kolejnych podstron i treści zrozumiałych głównie dla ich autora.
  • Po drugie, postaw na SEO. Pozycjonowanie serwisu z branży nieruchomości jest konieczne, jeśli chcesz, by użytkownicy poszukujący konkretnych ofert trafiali właśnie na Twoją stronę internetową. Aby sprawnie realizować ten cel, zainwestuj w blog firmowy, który nie tylko pomoże Ci stale powiększać listę fraz, za pośrednictwem których potencjalni klienci mogą Cię znaleźć w wyszukiwarce, ale także wzmocni Twój wizerunek jako eksperta, kogoś, komu warto zaufać.
  • Po trzecie, nie rezygnuj z reklamy internetowej. Google Ads oferuje szereg różnych rodzajów reklam, które możesz kierować do sprecyzowanych odbiorców, np. takich, którzy przymierzają się do zakupu czy też wynajmu mieszkania, domu, powierzchni biurowej lub usługowej, a nawet magazynu czy hali przemysłowej. Takie rozwiązanie pozwala zwiększyć sprzedaż niemal od ręki.
  • Po czwarte, działaj na platformach społecznościowych – to wartościowe medium, które możesz wykorzystać do prezentacji zalet swojej firmy i budowania grona lojalnych klientów.
  • Po piąte, rozważ e-mail marketing – regularna wysyłka ciekawego newslettera to doskonały sposób, by pozostać w stałej relacji ze swoimi klientami i przekonać do siebie tych, którzy dopiero rozważają skorzystanie z Twoich usług.
  • Po szóste, wykorzystaj potencjał wideo – taka forma marketingu staje się w Polsce coraz bardziej popularna. Przygotuj choć kilka/kilkanaście krótkich materiałów, w których przedstawisz najbardziej atrakcyjne oferty, opowiesz o tym, jak wygląda współpraca z Twoją firmą lub też przedstawisz wskazówki dotyczące zakupu nieruchomości. Wideo coraz częściej pozycjonuje się na najwyższych miejscach wyników wyszukiwania! 

Zasadniczo lista możliwych do wykorzystania narzędzi pozostaje taka sama, jak ta wskazana powyżej, różni się jednak sposób ich wykorzystania. Przykładowo, lokalne SEO będzie bazować na hasłach, które zawierają nazwy miejscowości lub regionu, na obszarze którego działasz. Podobnie z reklamą Google Ads, która pozwala zawędzić grono odbiorców nawet do wybranych dzielnic miasta! Szczegóły strategii zależą od celów, jakie chcesz osiągnąć oraz od budżetu, jakim dysponujesz. Współpracując z dobrą agencją marketingową, możesz liczyć na indywidualnie dopasowane rozwiązania, wykorzystujące największe atuty Twojego biznesu i wyróżniki na tle konkurencji. Wbrew obawom niektórych przedsiębiorców, z doświadczenia wiemy, że każda firma je ma. Wystarczy wiedzieć, jak szukać 😉

Zadzwoń lub napisz

Zrób pierwszy krok w stronę rozwoju swojego biznesu