Dobrze zaprojektowana strona internetowa to absolutna podstawa działań marketingowych. Powinna ona z jednej strony spełniać określone standardy Google, z drugiej – być przyjazna użytkownikom. Jeśli Twoja strona jest przestarzała lub niefunkcjonalna dla odbiorcy, odbierasz sobie ogrom szans sprzedażowych, ustępując miejsca konkurencji. Przygotowaliśmy dla Ciebie soczystą checklistę, dzięki której będziesz mógł samodzielnie sprawdzić jakość swojej witryny. Każdy z punktów opatrzyliśmy merytorycznym komentarzem i wskazaliśmy przydatne narzędzia do weryfikacji serwisu, którymi możesz posługiwać się samodzielnie. Zapraszamy do pobrania!
Profesjonalne kryteria oceny strony w zasięgu Twojej ręki. Pobierz listę kontrolną i dowiedz się,
czy wykorzystujesz potencjał swojego serwisu,
by skutecznie pozyskiwać klientów!
Dlaczego warto?
Niezależnie od skali Twojego biznesu, stworzenie strony internetowej firmy to dziś konieczność. Ci, którzy z dystansem podchodzili dotąd do promocji swojego biznesu w sieci, dotkliwe przekonali się o tym zwłaszcza w ostatnim, „pandemicznym” czasie.
Nie chodzi jednak o to, żeby mieć „jakaś ” stronę. Chodzi o to, by była ona jednocześnie:
- wizytówką Twojej firmy – wrażenie, jakie robi serwis danej firmy na użytkowniku, często decyduje o tym, czy w ogóle zainteresuje się jej ofertą. Chodzi to nie tylko o aspekty wizualne, ale także takie elementy, jak m.in.: czas ładowania, reakcji czy łatwość w w wyszukaniu informacji. Dobra strona internetowa nie skazuje odbiorcy na domyślanie się, w jaki sposób powinien się po niej poruszać.
- Skutecznym narzędziem wspierającym pozyskiwanie klientów – przemyślana i prawidłowo zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki, bogata w eksperckie treści o charakterze informacyjno-edukacyjnym strona WWW może pomóc Ci dotrzeć do klientów, których nigdy byś nie zdobył, opierając się jedynie na standardowych metodach promocji. Jeśli dobrze wykorzystasz jej potencjał, może realnie pomóc Ci rozwinąć biznes, stając się solidną podstawą do kolejnych działań marketingowych.
Z naszą checklistą optymalizacji strony Internetowej pod konwersję sprawdzisz aktualność swojego serwisu pod kątem najważniejszych kryteriów.