Jak wybrać agencję marketingową w taki sposób, by podjęcie współpracy okazało się wartościową inwestycją, a nie jedynie kosztem? Najlepiej celnie ocenić ją zanim jeszcze dojdzie do podpisania umowy. W jaki sposób? Otóż wystarczy umiejętnie pokierować rozmową wstępną. Darek Jarzębski, ekspert sprzedaży w ECHO, podpowiada, jakie pytania warto zadać agencji, by już na starcie przekonać się, czy gra jest warta świeczki.
Coraz więcej małych i średnich firm decyduje się powierzyć działania marketingowe zewnętrznym agencjom. W obliczu ostatnich zmian związanych z pandemią, profesjonalny marketing internetowy stał się w wielu branżach podstawową formą promocji. Wzrost zainteresowania tego typu usługami niesie jednak ryzyko spadku jakości ich realizacji – za zwiększonym popytem często idzie szybka, „taśmowa”, a co za tym idzie, niezbyt efektywna obsługa.
Podjęcie współpracy z agencją marketingu online zawsze jest obarczone pewnym ryzykiem. „Czy to będzie mi się opłacać?” „Czy nie stracę czasu i pieniędzy?”, „Czy jej działania przełożą się na zwiększenie liczby klientów?”. Wątpliwości jest wiele. Nie zawsze jednak o trafności wyboru możesz przekonać się dopiero w praktyce. Umiejętnie przeprowadzona rozmowa pozwala z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, czy z danym partnerem będzie Ci po drodze.
Darek opowiada o tym:
- jak przygotować się do spotkania z przedstawicielami agencji,
- dlaczego pytanie o koszty nie jest na tym etapie najważniejsze,
- które kwestie koniecznie należy poruszyć podczas rozmowy.
Spodobał Ci się ten film? Subskrybuj nasz kanał na YouTube i bądź na bieżąco!