Jak wybrać agencję marketingową w taki sposób, by podjęcie współpracy okazało się wartościową inwestycją, a nie jedynie kosztem? Najlepiej celnie ocenić ją zanim jeszcze dojdzie do podpisania umowy. W jaki sposób? Otóż wystarczy umiejętnie pokierować rozmową wstępną. Darek Jarzębski, ekspert sprzedaży, podpowiada, jakie pytania warto zadać agencji, by już na starcie przekonać się, czy gra jest warta świeczki.
Coraz więcej małych i średnich firm decyduje się powierzyć działania marketingowe zewnętrznym agencjom. W obliczu ostatnich zmian związanych z pandemią, profesjonalny marketing internetowy stał się w wielu branżach podstawową formą promocji. Wzrost zainteresowania tego typu usługami niesie jednak ryzyko spadku jakości ich realizacji – za zwiększonym popytem często idzie szybka, „taśmowa”, a co za tym idzie, niezbyt efektywna obsługa.
Podjęcie współpracy z agencją marketingu online zawsze jest obarczone pewnym ryzykiem. „Czy to będzie mi się opłacać?” „Czy nie stracę czasu i pieniędzy?”, „Czy jej działania przełożą się na zwiększenie liczby klientów?”. Wątpliwości jest wiele. Nie zawsze jednak o trafności wyboru możesz przekonać się dopiero w praktyce. Umiejętnie przeprowadzona rozmowa pozwala z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, czy z danym partnerem będzie Ci po drodze.
Darek opowiada o tym:
- jak przygotować się do spotkania z przedstawicielami agencji,
- dlaczego pytanie o koszty nie jest na tym etapie najważniejsze,
- które kwestie koniecznie należy poruszyć podczas rozmowy.
Spodobał Ci się ten film? Subskrybuj nasz kanał na YouTube i bądź na bieżąco!