Moja firma

Czas na zmiany! ECHO Marketing to teraz ECHO Potęga sprzedaży!

Zespół ECHO
10 minut

W tym artykule wyjątkowo nie będziemy pisać ani o marketingu internetowym, ani o sprzedaży. W zamian chcemy się podzielić z Tobą efektami zmian, jakie zaszły w ECHO w 2021 roku. Najważniejszy to nowa nazwa, pod którą od teraz działamy: ECHO Potęga sprzedaży. Dowiedz się więcej o naszej marce i zobacz, co oznacza dla Ciebie ta zmiana!

ECHO Marketing to teraz ECHO Potęga sprzedaży!

Skąd zmiany w ECHO?

2020 rok świat zapamięta na długo. My też. Przede wszystkim dlatego, że pozwolił nam spojrzeć na dotychczasową działalność z nowej perspektywy. Zaczęliśmy się zastanawiać: co możemy zrobić, aby jeszcze lepiej wspierać firmy, które nam zaufały?

To doprowadziło do głębokich zmian w ECHO – przede wszystkim na poziomie struktur oraz organizacji. Przestaliśmy działać „silosowo” – z rozbudowaną hierarchią i wyraźnym rozgraniczaniem działań na poszczególne działy. Jeszcze bardziej niż do tej pory postawiliśmy klientów w centrum uwagi. Oddaliśmy im głos.

Przez wiele miesięcy prowadziliśmy rozmowy z obecnymi i dawnymi klientami. Po to, aby jeszcze lepiej poznać wyzwania, z którymi mierzą się na co dzień i wskazać obszary, w których możemy im pomóc. To było bardzo pouczające doświadczenie, które pokazało nam również, co zdaniem naszych klientów stanowi o sile ECHO.

Tak powstała nasza nowa nazwa: ECHO Potęga sprzedaży.

Dlaczego „Potęga sprzedaży”?

Odpowiedź jest prosta: bo nam w marketingu chodzi o sprzedaż – podobnie jak naszym klientom. To ona, od zawsze, była dla nas kluczową wartością.

To wyniki, które osiągały i osiągają współpracujące z nami firmy, napawają nas dumą i napędzają do działania.

Potęgowanie sprzedaży, pomnażanie liczby klientów współpracujących z nami firm – o takie efekty nam chodzi. Wierzymy, że zmiana marki pozwala nam to jeszcze lepiej komunikować.

Co zmiany w ECHO oznaczają dla naszych klientów?

Zmiany marki ECHO Marketing na ECHO Potęga sprzedaży oznaczają przede wszystkim nowy wygląd naszego logo oraz strony internetowej. Chcemy jednak podkreślić, że:

  • na zmianę marki nie miał wpływu żaden zewnętrzny kapitał – nadal pozostajemy niezależną agencją,
  • formalna nazwa naszej firmy jest nadal taka sama – to oznacza, że nowa marka nie wywołuje żadnych zmian w umowach oraz fakturowaniu.

Jesteśmy tym samym ECHO, które znasz, ale w jeszcze bardziej „sprzedażowej” odsłonie.

Co sądzisz o tej zmianie? Podziel się z nami swoją opinią!

Czy ten artykuł okazał się przydatny?

Oceń artykuł korzystając z gwiazdek

Średnia ocena 4 / 5. Liczba głosów: 11

Brak ocen.

4
(11)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Treści na stronie są własnością intelektualną firmy ECHO. Ich kopiowanie w całości lub fragmentach jest naruszeniem praw autorskich.

Copyrights © Agencja ECHO 2021