Moja firma
Efektywny marketing, Skuteczna reklama

Język korzyści, czyli jak mówić o swojej ofercie, by zachęcić klienta do zakupu. Konkretne przykłady

Ewa Szczegielniak, Piotr Maślarz
22 minut

O języku korzyści mówi się w marketingu coraz więcej, choć w dalszym ciągu stosunkowo niewiele firm wykorzystuje taki sposób narracji w swoich komunikatach. Tymczasem sprawne operowanie językiem korzyści może w zdecydowanym stopniu wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. Ewa Szczegielniak, właścicielka naszej agencji, a jednocześnie ekspertka w dziedzinie skutecznej sprzedaży, wyjaśnia czym jest język korzyści i jak go stosować, by zachęcić klienta do zakupu.

Wykorzystanie języka korzyści w sprzedaży bazuje na trafnym rozpoznaniu i uwzględnieniu w naszym przekazie problemów i potrzeb sprofilowanego klienta. W praktyce jest to budowanie takiego dialogu z odbiorcą, w którym nacisk kładziemy na to, co zyska podejmując współpracę z nami, nie zaś na podkreślaniu zalet produktów.

Obejrzyj nasze wideo i dowiedz się: 

  • czym dokładnie jest język korzyści,
  • jak można wykorzystać go w praktyce,
  • jak nauczyć się go stosować (konkretne techniki),
  • gdzie najlepiej się sprawdza,
  • jak zdecydowanie nie powinien wyglądać,
  • jak agencje marketingowe radzą sobie ze stosowaniem języka korzyści,
  • na ile operowanie językiem korzyści przez handlowca wspiera sprzedaż.

Ewa nie szczędzi praktycznych przykładów i wskazówek, dlatego ręczymy, że jest to solidna dawka wiedzy, która pozwoli Ci spojrzeć na swoją komunikację w całkiem nowy sposób!

Spodobał Ci się ten film? Subskrybuj nasz kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Czy ten materiał okazał się przydatny?

Oceń materiał korzystając z gwiazdek

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 12

Brak ocen.

5
(12)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Treści na stronie są własnością intelektualną firmy ECHO. Ich kopiowanie w całości lub fragmentach jest naruszeniem praw autorskich.

Copyrights © Agencja ECHO 2024