O języku korzyści mówi się w marketingu coraz więcej, choć w dalszym ciągu stosunkowo niewiele firm wykorzystuje taki sposób narracji w swoich komunikatach. Tymczasem sprawne operowanie językiem korzyści może w zdecydowanym stopniu wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. Ewa Szczegielniak, właścicielka naszej agencji, a jednocześnie ekspertka w dziedzinie skutecznej sprzedaży, wyjaśnia czym jest język korzyści i jak go stosować, by zachęcić klienta do zakupu.
Wykorzystanie języka korzyści w sprzedaży bazuje na trafnym rozpoznaniu i uwzględnieniu w naszym przekazie problemów i potrzeb sprofilowanego klienta. W praktyce jest to budowanie takiego dialogu z odbiorcą, w którym nacisk kładziemy na to, co zyska podejmując współpracę z nami, nie zaś na podkreślaniu zalet produktów.
Obejrzyj nasze wideo i dowiedz się:
- czym dokładnie jest język korzyści,
- jak można wykorzystać go w praktyce,
- jak nauczyć się go stosować (konkretne techniki),
- gdzie najlepiej się sprawdza,
- jak zdecydowanie nie powinien wyglądać,
- jak agencje marketingowe radzą sobie ze stosowaniem języka korzyści,
- na ile operowanie językiem korzyści przez handlowca wspiera sprzedaż.
Ewa nie szczędzi praktycznych przykładów i wskazówek, dlatego ręczymy, że jest to solidna dawka wiedzy, która pozwoli Ci spojrzeć na swoją komunikację w całkiem nowy sposób!
Spodobał Ci się ten film? Subskrybuj nasz kanał na YouTube i bądź na bieżąco!