Moja firma
Jak zwiększyć sprzedaż

Reputacja firmy w internecie – jak o nią dbać? Konkretne wskazówki

|
11 minut

Reputacja firmy to lwia część jej wartości rynkowej. To, jak widzą nas nasi potencjalni klienci, w ogromnym stopniu wpływa na szanse powodzenia transakcji sprzedażowych, co w sytuacji, kiedy promujemy się w sieci, nabiera jeszcze większego znaczenia. Zdecydowanie warto zatem prowadzić działania w taki sposób, by niepotrzebnie nie narażać jej na szwank, umiejętnie reagować na wszystkie zdarzenia, które stawiają nasz biznes w negatywnym świetle, ale i skrupulatnie kolekcjonować wszelkie głosy zadowolenia. O tym, jak to robić, opowiada Darek Jarzębski.

Nie można zadowolić wszystkich. To fakt. Krytyka ze strony niezadowolonych klientów jest niejako wpisana w losy każdego przedsiębiorstwa. Nie oznacza to jednak, że nie warto się nad nią pochylić. Przeciwnie. Opinie konsumentów, wpływające na reputację przedsiębiorstwa, mają wielką moc, dalece wykraczającą poza wartość PR-ową. Dobra reputacja firmy zwiększa jej konkurencyjność na rynku, umacnia jej wiarygodność w oczach konsumentów i wreszcie przyciąga nowych klientów. 

Darek na konkretnych przykładach pokazuje siłę tzw. społecznego dowodu słuszności. Opowiada o tym, jak zadbać o dobrą reputację firmy w internecie:

  • w jaki sposób reagować na krytykę (tę zasłużoną, ale i tę podszytą zwykłym hejtem),
  • co zrobić, by pozyskiwać opinie pozytywne,
  • gdzie te ostatnie powinny się pojawić, by ich siła oddziaływania była odczuwalna i przekładała się na wzrost sprzedaży.

Czy ten artykuł okazał się przydatny?

Oceń artykuł korzystając z gwiazdek

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 2

Brak ocen.

5
(2)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Treści na stronie są własnością intelektualną firmy ECHO. Ich kopiowanie w całości lub fragmentach jest naruszeniem praw autorskich.

Copyrights © Agencja ECHO 2021

A co z bezpłatną konsultacją?

Możemy podpowiedzieć Ci, jak zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie.
Bez zobowiązań.

Na czym polega konsultacja?
Dodaj nowych klientów Pomnóż liczbę zapytań