Marketing treści
Blog firmowy, Dobre strony internetowe

Najważniejsze wyznaczniki jakości treści na stronie internetowej. Sprawdź, czy Twój content sprzedaje. Lista kontrolna

Zespół ECHO
10 minut

Każde zdanie zamieszczone na Twojej stronie internetowej to okazja do podjęcia specyficznego dialogu pomiędzy Tobą a Twoimi odbiorcami. Odpowiedzią na to, co i w jaki sposób mówisz, mogą być ich konkretne reakcje w postaci kontaktu czy zakupu. Aby w ogóle mogło dojść do tej „rozmowy” i by była ona rzeczywiście owocna, treści muszą spełniać określone standardy.

Pobierz naszą listę kontrolną i sprawdź,
czy content zamieszczony w Twoim serwisie
spełnia najważniejsze kryteria jakości
i potęguje sprzedaż!

Dlaczego warto?

Z internetu korzysta obecnie ponad 4 miliardy ludzi na całym świecie. Nigdy nie było lepszego momentu, by ze swoją ofertą niemal bez wysiłku docierać do tysięcy odbiorców jednocześnie. To ogromna szansa, ale jednocześnie wyzwanie – o uwagę dokładnie tych samych użytkowników konkuruje często dziesiątki, jeśli nie setki przedsiębiorstw działających w podobnych branżach. Dotyczy to również Twojej firmy. A nie oszukujmy się. Na dzisiejszym wysyconym rynku coraz trudniej wyróżnić się nadzwyczajnymi właściwościami produktów czy odbiegającym od reszty zakresem usług.

Samo przeniesienie biznesu do sieci, choć niewątpliwie konieczne, nie jest gwarantem sukcesu. Brak możliwości nawiązania bezpośredniej relacji z potencjalnym klientem, która dla wytrawnych handlowców była dotąd przysłowiową wodą na młyn, może ograniczać szanse sprzedażowe. Zwłaszcza w przypadku tych firm, które swoje życie w „onlajnie” rozpoczęły stosunkowo niedawno i jeszcze nie zdążyły w pełni rozgościć się w tej specyficznej rzeczywistości.

Może ograniczać, ale nie musi. Sekretem jest przemyślana i dobrze zaprojektowana komunikacja. Przede wszystkim wartościowe treści zamieszczone na stronie internetowej, które z jednej strony będą otwarte na obiorców, a z drugiej, spełniają określone standardy techniczne, bez czego nawet Szekspir ze swoim Makbetem przepadły bez śladu w czeluściach wyszukiwarki.

Z naszą checklistą możesz samodzielnie sprawdzić, czy to, jak obecnie mówisz do swoich klientów za pośrednictwem własnego serwisu sprzyja, czy też ogranicza rozwój firmy.

 

Czy ten materiał okazał się przydatny?

Oceń materiał korzystając z gwiazdek

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 9

Brak ocen.

5
(9)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Treści na stronie są własnością intelektualną firmy ECHO. Ich kopiowanie w całości lub fragmentach jest naruszeniem praw autorskich.

Copyrights © Agencja ECHO 2024