Strona WWW, to wizytówka firma w internecie. Oczywistość! Chyba jednak nie do końca, skoro nie wszyscy biorą sobie ten fakt do serca. Ile razy zdarzyło Ci się opuścić stronę internetową, bo nie znalazłeś na niej SZYBKO tego, czego akurat szukałeś, spodziewałeś się czegoś zupełnie innego albo odstraszyła Cię jej wizualna forma?
Witryna WWW, na której prezentujesz swój biznes musi uwzględniać potrzeby, oczekiwania i przyzwyczajenia Twojej grupy docelowej, a przede wszystkim rozwiewać jej możliwe obawy. Innymi słowy, musisz zadbać o to, aby wizerunek, który kreujesz za pomocą firmowej strony internetowej odpowiadał tym klientom, na których najbardziej Ci zależy. Pamiętaj, że to Ty decydujesz, kogo chcesz przyciągać, a kogo nie chcesz obsługiwać.
Tylko strona internetowa, która jest przejrzysta, intuicyjna w obsłudze i skłania użytkowników do określonego działania (np. kontaktu z firmą, zakupu, wypełnienia formularza itd.), da Ci możliwość pozyskiwania wartościowych klientów oraz przyczyni się do wzrostu sprzedaży.
Każda branża jest inna i w każdej inne czynniki kreują zainteresowanie potencjalnych klientów. W kontekście budowy strony internetowej jest jednak pewien punkt wspólny równie ważny dla wszystkich obszarów i niezależnie od różnic między nimi występujących. To możliwość prostego i szybkiego zapoznania się z ofertą firmy bez względu na rodzaj urządzenia, za pośrednictwem którego użytkownik wchodzi na stronę. Nieważne, czy osoby odwiedzające Twoją stronę WWW korzystają z komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu czy telefonu – każda z nich powinna móc bezproblemowo wejść i znaleźć to, czego szuka. Zatem strona internetowa, która ma pozyskiwać nowych klientów, musi być dostosowana do każdego typu urządzenia. Tego dzisiaj oczekują od firmowych witryn użytkownicy-klienci.