Zadbaj o swoją WWW – to absolutna podstawa skutecznego pozyskiwania klientów w internecie
Strona WWW, to wizytówka firmy w internecie. Oczywistość! Chyba jednak nie do końca, skoro nie wszyscy biorą sobie ten fakt do serca. Ile razy zdarzyło Ci się opuścić stronę internetową, bo nie znalazłeś na niej SZYBKO tego, czego akurat szukałeś, spodziewałeś się czegoś zupełnie innego albo odstraszyła Cię jej wizualna forma?
Witryna WWW, na której prezentujesz swój biznes musi uwzględniać potrzeby, oczekiwania i przyzwyczajenia Twojej grupy docelowej, a przede wszystkim rozwiewać możliwe obawy potencjalnych klientów. Innymi słowy, musisz zadbać o to, aby wizerunek na Twojej stronie, który kreujesz za pomocą firmowej strony internetowej odpowiadał tym klientom, na których najbardziej Ci zależy. Pamiętaj, że to Ty decydujesz, kogo chcesz przyciągać, a kogo nie chcesz obsługiwać.
Tylko strona internetowa, która jest przejrzysta, intuicyjna w obsłudze i skłania użytkowników do określonego działania (np. kontaktu z firmą, zakupu, wypełnienia formularza itd.), da Ci możliwość na pozyskiwanie klientów w internecie oraz przyczyni się do wzrostu sprzedaży i generowania leadów.
Każda branża jest inna i w każdej inne czynniki kreują zainteresowanie potencjalnych klientów oraz ich oczekiwania względem danej branży. Proces pozyskiwania klientów w internecie może się różnić, jednak w przypadku budowy strony internetowej jest pewien punkt wspólny równie ważny dla wszystkich obszarów i niezależnie od różnic między nimi występujących. To możliwość prostego i szybkiego zapoznania się z ofertą Twojej firmy bez względu na rodzaj urządzenia, za pośrednictwem którego użytkownik wchodzi na stronę internetową. Nieważne, czy osoby odwiedzające Twoją stronę WWW przebywają na urządzeniach mobilnych bądź stacjonarnych – każda z nich powinna móc bezproblemowo wejść i znaleźć to, czego szuka. Zatem strona internetowa, która ma na celu pozyskiwanie klientów w internecie, musi być dostosowana do każdego typu urządzenia. Tego dzisiaj oczekują od firmowych witryn użytkownicy i być może także Twoi potencjalni klienci.